REGULAMENT CAMPANIE “KISS FM ITI DUBLEAZA SALARIUL 2012”

 

SECTIUNEA 1. PREAMBUL. SCOPURILE CAMPANIEI

 

“Kiss Fm iti dubleaza salariul” este un format de emisiune radio autopromotional initiat si derulat in Romania de S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (“MGSI”) pe postul de radio “KISS FM”, post a carei licenta este detinuta de societatea afiliata S.C. SBS Broadcasting Media S.R.L. (“SBS Romania”) si poate fi receptionat in Bucuresti, cat si in alte 51 de orase din Romania.

 

Urmare Protocolului incheiat intre S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. si I.C.S. SBS BROADCASTING S.R.L. (“SBS Moldova”), partile semnatare au agreat sa se autopromoveze reciproc, fiecare in teritoriul de rezidenta al celeilalte – cu respectarea si in limitele legislatiei aplicabile in tara de rezidenta – deruland impreuna o serie de actiuni mediatice reunite sub denumirea “Campania Kiss Fm iti dubleaza salariul” (numita in cele de mai jos “Campania Promotionala Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012” / “Campania de promovare” sau “Campania”)

 

Astfel, MGSI si SBS Moldova, societati afiliate prin interdependenta capitalului social, vor putea sa-si promoveze impreuna demunirea, marcile, imaginile, activitatea, produsele si/sau serviciile in presa scrisa, pe Internet si in orice eveniment de tipul outdoor si/sau indoor, pe care inteleg sa-l initieze, in Romania si/sau in Republica Moldova, sub denumirea generica “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”.

 

Pe langa scopul general (extins) al colaborarii initiate intre partenerele MGSI si SBS Moldova, campania prezuma si un scop special, respectiv autopromovarea pe posturile de radio “KISS FM – Romania” si “RADIO KISS FM Chisinau” a programelor din grila proprie, fiind incluse aici si marcile de notorietate publica “KISS FM”, “Cronica Carcotasilor” si “RADIO KISS FM CHISINAU”. Pentru cresterea audientei si, in general, pentru succesul actiunii de autopromovare a programelor din grila proprie, partile au agreat – in baza aceluiasi Protocol – transmiterea live a concursului Campaniei, atat in Romania, cat si in Republica Moldova, cu participarea nerestrictionata a cetatenilor din ambele teritorii, dupa cum se detaliaza in Sectiunea 6 de mai jos.

 

SECTIUNEA 2. ORGANIZATORII CAMPANIEI

 

Campania de promovare “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012” este organizata de societatile afiliate:

 

1. S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (“MGSI”), persoana juridica autorizata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul social in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, etaj 7, camera B, sector 6, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, operator de date cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, avand contul IBAN RO68INGB0001008158148910, deschis la ING Bank, Sucursala Bucuresti si un capital social subscris si varsat de 200 lei, si

2. I.C.S SBS BROADCASTING S.R.L. (“SBS Moldova”), persoana juridica autorizata si functionand conform legilor din Republica Moldova, avand sediul in Chisinau, MD-2001, str. Ismail, nr. 33, birourile 601-603, Republica Moldova, nr. inregistrare Camera Inregistrarii de Stat MD 0086361 din 28.07.97, eliberat la 05.11.2008, cont bancar nr. 2224000000100012 deschis la Banca Comerciala Romana, Sucursala Chisinau, CB RNCBMD2X, capital social subscris si varsat 179 271 lei, (denumit, in cele de mai jos, individual “Co-organizatorul” si, impreuna “Organizatorii”/”Co-organizatorii” sau “Partenerii”).

 

Campania se va desfasura conform prezentului Regulament comun de campanie, intocmit de cei doi Parteneri, fiind adus la cunostinta publicului larg prin afisare pe paginile web:

- www.kissfm.ro

- www.kissfm.md

 

SECTIUNEA 3. LOCUL SI MODUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

Campania se desfasoara simultan, pe teritoriul Romaniei si Republicii Moldova, dupa cum urmeaza:

 

a) in formatul extins al Campaniei, partenerii sunt de acord sa se promoveze reciproc – fiecare in teritoriul de rezidenta al celuilalt (respectiv, Romania si Republica Moldova) – actiunea de promovare reciproca incluzand denumirea, marcile, imaginile, activitatile, produsele si/sau serviciile fiecarui partener, in orice forma de publicitate permisa de legea aplicabila pe teritoriul propriu de rezidenta, cum ar fi, dar fara a se limita la: presa scrisa, Internet, evenimente de tipul outdoor si/sau indoor.

b) in formatul restrans al Campaniei (formatul autopromotional individual si/sau audiovizual), partenerii se obliga sa radiodifuzeze concomitent si sa sustina, pe cont propriu, concursul Campaniei (transmisie live) – pe posturile de radio “KISS FM” – Romania si pe postul de radio “RADIO KISS FM CHISINAU” – Republica Moldova, cu respectarea regulilor ce vor fi detaliate in sectiunea 6. Concursul va fi sustinut, de asemenea, si pe paginile de web apartinand celor doi Co-Organizatori ai Campaniei: www.kissfm.ro si www.kissfm.md, precum si pe pagina de Facebook Kiss Fm Romania www.facebook.com/kissfmromania. 

 

Niciuna dintre parti nu urmareste un scop material. Desfasurarea Campaniei in forma extinsa prezuma obtinerea unui beneficiu de imagine comun, profitabil ambilor Parteneri, in timp ce desfasurarea Campaniei in mediul audiovizual (forma restransa), prin difuzarea concomitenta a aceluiasi concurs cu premii in bani si/sau obiecte, vizeaza o actiune autopromotionala, derulata de fiecare partener in mod separat, in scopul cresterii audientei propriei grile de programe si, nu in ultimul rand, pentru promovarea marcilor “KISS FM”, “CRONICA CARCOTASILOR” si “RADIO KISS FM CHISINAU”, ca parte a acestor programe.

 

 

 

 

SECTIUNEA 4. DURATA CAMPANIEI

 

Campania “Kiss Fm iti dubleaza salariile 2012” va incepe in data de 30.01.2012 si se va desfasura pana la data de 25.03.2012, daca partile nu vor dispune prelungirea Campaniei la o data ulterioara, anuntata publicului larg, cu prioritate, pe posturile de radio “KISS FM” si “RADIO KISS FM CHISINAU”. Derularea Campaniei in parteneriat MGSI-SBS Moldova va incepe, de principiu, la data de 30.01.2012, cel mai devreme.

 

Pentru situatiile in care Protocolul incheiat intre partenerii MGSI si SBS Moldova va inceta din orice motive, campania “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012” revine la formatul derulat exclusiv pe teritoriul Romaniei.

 

SECTIUNEA 5. FORMATUL CAMPANIEI. REALIZAREA SI DIFUZAREA CONCURSULUI CAMPANIEI

 

Formatul general al campaniei, inclusiv formatul Concursului Campaniei, apartin si raman castigate de catre Partenerul MGSI, cu toate drepturile legale aferente acestuia, conform legii in vigoare. In privinta potentialelor actiuni comune, de tipul: promovare in presa scrisa, promovare pe Internet, promovare in mediul outdoor si/sau mediul indoor (dupa caz), partile vor decide formatele specifice ale Campaniei, de comun acord, urmand ca astfel de formate sa fie utilizate de fiecare partener, dupa cum acesta va crede de cuviinta, fara sa fie necesar acordul exprimat de celalalt partener in prealabil. In ceea ce priveste Concursul Campaniei, acesta va pastra formatul initial respectiv formatul utilizat de MGSI in Romania, urmand ca partile sa depuna toate diligentele pentru transmiterea simultana a concursului pe posturile de radio “KISS FM” si “RADIO KISS FM CHISINAU” si, nu in ultimul rand, sa asigure toate mijloacele tehnice necesare accesului tuturor participantilor din Romania si Republica Moldova, in conditii de sansa egala, la premiile oferite in concurs.

 

SECTIUNEA 6. REGULI PRINCIPALE PRIVIND INSCRIEREA SI PARTICIPAREA LA CONCURSUL CAMPANIEI

 

Campania “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”, in formatul sau restrans (formatul radiodifuzat), nu include scopul de promovare reciproca, reprezentand exclusiv o actiune autopromotionala pentru amibii Organizatori. In cadrul acestui format de Campanie, este inclus un concurs cu premii in bani si/sau obiecte, iar inscrierea in concurs se poate face in 3 (trei) modalitati:

 

- prin trimiterea unui mesaj tip SMS;

- prin inscriere pe site (on-line);

- prin inscrierea pe aplicatia de pe pagina de Facebook Kiss Fm Romania (on-line) detalii in acest sens fiind precizate mai jos.

 

Concursul se desfasoara pe postul de radio “KISS FM” si pe postul “RADIO KISS FM CHISINAU”, simultan, de luni pana duminica (inclusiv), in intervalul orar 7:00-22:00.

 

Atentie! Concursul are in vedere pe toti acei participanti care fac dovada unui raport juridic de munca legal incheiat cu angajatorul lor din Romania sau din Republica Moldova (dupa caz), conform legislatiei aplicabile acelui raport de munca. 

 

Pensionarii, somerii, casnicele, liber-profesionistii, copii avand varsta minima permisa de legislatia din Romania sau din Republica Moldova pentru ocuparea unui loc de munca, dar care nu detin un loc de munca, sunt cu totii acceptati in cadrul concursului, dar numai pentru un premiu de maximum 150 Euro, la care se poate adauga suma “report” (daca este cazul) si, eventual, un singur premiu bonus.

 

Nu pot participa la acest concurs persoanele lipsite de capacitate de exercitiu, cum ar fi minorii cu varsta sub 14 ani si interzisii judecatoresti.

 

6.1. INSCRIEREA LA CONCURS A PARTICIPANTILOR DIN ROMANIA:

6.1.1. inscrierea prin trimiterea unui mesaj de tip SMS la numarul 0735 600 100 (SMS cu tarif normal, valabil in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Cosmote si Zapp) cu numele, prenumele, orasul, tara in care receptioneaza postul de radio “KISS FM”, si propozitia “La Kiss Fm ascult doar HITURI”. In completare, se vor parcurge detaliile din Anexa 2 a prezentului Regulament.

 

6.1.2. inscrierea on-line: pentru a participa la Concursul Campaniei, ascultatorii postului de radio “KISS FM” se pot inscrie, o singura data, pe site-ul www.kissfm.ro, completand campurile formularului de inscriere din Anexa 1 si apasand butonul “Inregistreaza”.

 

6.1.3. inscrierea on-line pe pagina de Facebook: pentru a participa la Concursul Campaniei, ascultatorii postului de radio “KISS FM” se pot inscrie, o singura data, pe pagina de Facebook Kiss Fm Romania, www.facebook.com/kissfmromania, completand campurile formularului de inscriere din Anexa 1 si apasand butonul “Inscriere”

 

6.2. INSCRIEREA LA CONCURS A PARTICIPANTILOR DIN REPUBLICA MOLDOVA

 

6.2.1. inscrierea prin trimiterea unui mesaj de tip SMS la numarul 0681 82 823 (SMS cu tarif normal, valabil in orice retea de telefonie din Republica Moldova) cu numele, prenumele, orasul, tara in care receptioneaza postul “RADIO KISS FM CHISINAU” si propozitia “La Kiss Fm ascult doar HITURI”. In completare, se vor parcurge detaliile din Anexa 2 a prezentului Regulament.

 

6.2.2. inscrierea on-line: pentru a participa la Concursul Campaniei, ascultatorii postului de radio “RADIO KISS FM CHISINAU” se pot inscrie, o singura data, pe site-ul www.kissfm.md, completand campurile formularului de inscriere din Anexa 1 si apasand butonul “Inregistreaza”.

 

6.2.3 inscrierea on-line pe pagina Facebook: pentru a participa la Concursul Campaniei, ascultatorii postului de radio “RADIO KISS FM CHISINAU” se pot inscrie o singura data, pe pagina de Facebook Kiss Fm Chisinau www.facebook.com/kissfmchisinau, completand campurile formularului de inscriere din Anexa 1 si apasand butonul “Inscriere”

 

6.3. REGULI COMUNE PRIVIND INSCRIERILE LA CONCURS PRIN SMS

 

Participantii ascultatori ai postului de radio “KISS FM” (Romania) si avand un numar de telefon mobil propriu inregistrat in Romania, se pot inscrie la concurs conform pct. 6.1.1, exclusiv.

 

Participantii ascultatori ai postului “RADIO KISS FM CHISINAU” (Republica Moldova) si avand un numar de telefon mobil propriu inregistrat in Republica Moldova, se pot inscrie in concurs conform pct. 6.2.1, exclusiv.

 

Organizatorii nu vor trimite reply-uri de validare a inscrierilor pe SMS.

 

Toti expeditorii de SMS-uri valide sunt inscrisi intr-o baza de date comuna, care va include pe toti participantii inscrisi la concurs, deopotriva in Romania si in Republica Moldova, detinuta de co-organizatorul MGSI.

 

Baza de date formata din mesajele SMS ce vor fi transmise pe numarul de telefon inregistrat in Republica Moldova, se transfera prin grija Co-organizatorului SBS Moldova in baza de date comuna a Concursului in 1 (una) zi calendaristica.

 

Baza de date comuna va putea fi consultata pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro, unde, prin introducerea numarului de telefon folosit pentru inscrierea participantului la concurs, acesta va putea verifica data inscrierii.

 

Baza de date comuna va contine o singura intrare, cu filtru dupa numarul de telefon, reprezentand mesaj de tip SMS considerat valid. Orice mesaj de tip SMS trimis dupa prima inregistrare in baza de date comuna a concursului nu va mai fi luat in considerare.

 

In vederea evitarii oricarui dubiu, se face cunoscut faptul ca, in cazul in care un singur participant trimite mai multe mesaje de tip SMS de la acelasi numar de telefon, va fi luat in considerare pentru participarea sa la concurs doar primul mesaj de inscriere trimis de pe numarul de telefon respectiv.

 

Prin simpla transmitere a SMS-ului, participantii is exprima acordul la colectarea, prelucrarea, transferul si stocarea datelor cu caracter personal in baza de date comuna a concursului, detinuta de MGSI, datele respective putand fi astfel colectate si prelucrate in scopurile concursului, urmand a fi stocate, in beneficiul ambilor Organizatori, in scopul de reclama, marketing si publicitate;

 

6.4. REGULI COMUNE PRIVIND INSCRIERILE ON-LINE LA CONCURS

 

Participantii ascultatori ai postului de radio “KISS FM” (Romania) se pot inscrie on-line la concurs, conform pct. 6.1.2, exclusiv. Participantii ascultatori ai postului de radio “KISS FM” (Romania) se pot inscrie pe pagina de Facebook Kiss Fm la concurs, conform pct. 6.1.3, exclusiv.

 

Participantii ascultatori ai postului “RADIO KISS FM CHISINAU” se pot inscrie on-line la concurs, conform pct. 6.2.2, exclusiv. Participantii ascultatori ai postului “RADIO KISS FM CHISINAU” (Republica Moldova) se pot inscrie pe pagina de Facebook Kiss Fm la concurs, conform pct. 6.2.3, exclusiv.

 

Inscrierea se face o singura data, prin completarea tuturor campurilor din formularul de inscriere (Anexa 1, Anexa 2 la prezentul Regulament, dupa caz) si apasand butonul “Inregistreaza” sau “Inscriere”, dupa caz.

 

Prevederile prezentului Regulament privind constituirea bazei de date comune a concursului, transferul datelor cu caracter personal apartinand participantilor din Republica Moldova, prelucrarea acestor date si stocarea lor urmeaza regulile comune detaliate la punctul 6.3.

 

6.5. ALTE REGULI PRIVIND CONCURSUL CAMPANIEI “KISS FM ITI DUBLEAZA SALARIUL 2012”

 

Inscrierea participantilor la concurs se poate face utilizand doar una dintre cele doua metode de inscriere. Daca participantul s-a inscris in concurs prin trimiterea unui mesaj de tip SMS, o eventuala inscriere on-line nu va fi luata in considerare de Organizatori, iar daca participantul s-a inscris on-line, de asemenea, o eventuala inscriere prin transmiterea unui mesaj de tip SMS nu va fi luata in considerare.

 

Notiunea de “ascultator al postului de radio” este relevanta pentru participarea la concurs, in sensul ca preponderenta (conform celor precizate la pct 6.1 si 6.2) este teritorialitatea (rezidenta) de care se bucura majoritatea activitatilor, preocuparilor si intereselor participantului, in cea mai mare parte a timpului sau, in sensul ca acesta fie este un ascultator frecvent al postului de radio “KISS FM” – Romania, fie un ascultator frecvent al postului “RADIO KISS FM CHISINAU” (Republica Moldova), dupa caz. Prin urmare, Co-organizatorii MGSI si SBS Moldova vor gestiona procesul inscrierii participantilor in concursul acesteia, in mod separat, in functie de criteriul sus-mentionat. Astfel, participantii rezidenti in Republica Moldova, in sensul prezentului paragraf, au dreptul sa se inscrie doar prin mijloacele tehnice asigurate de Co-organizaorul SBS Moldova, in timp ce participantii rezidenti in Romania, se vor inscrie in concurs doar prin mijloacele tehnice asigurate de MGSI.

 

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, indiferent de modalitate (in speta, prin trimiterea unui mesaj de tip SMS sau prin inscrierea on-line), participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

 

Fondul Total de Premiere de este maximum 39.600 (treisecisinouademiisasesute) EUR si va fi asigurat de fiecare Co-organizator, in mod separat. Premiul pus in joc si efectiv castigat la fiecare editie a Concursului Campaniei (a carui valoare sau contravaloare, dupa caz, nu poate fi mai mica de 150 EUR) se va acorda, de asemenea, separat. Totalul premiilor acordate in concurs nu va depasi Fondul Total de Premiere. Astfel, pentru castigatorul rezident in Romania, premiul castigat de acesta in concurs se acorda de MGSI si urmeaza regimul fiscal aplicabil in Romania, in timp ce pentru castigatorul rezident in Republica Moldova, premiul castigat de acesta in concurs se acorda de SBS Moldova si urmeaza regimul fiscal aplicabil in Republica Moldova.

 

Daca participantul declarat castigator al editiei este salariat cu contract de munca, acesta poate castiga o suma de bani echivalenta cu salariul incasat de acesta in luna precedenta. In cazul in care suma castigata depaseste salariul incasat in luna precedenta, suma ramasa intra tot in posesia castigatorului, cu titlu de “prima”. Daca suma de bani aflata in joc este mai mica decat salariul incasat de catre castigator in luna precedenta, organizatorii vor suplimenta suma de bani aflata in joc, pana la echivalarea cu salariul incasat de castigator in luna precedenta, dar nu mai mare de 1.000 de Euro. Salariatul declarat castigator trebuie sa puna la dispozitia organizatorilor, in decurs de 24 de ore, o copie dupa ultimul fluturas de salariu sau adeverinta de salariu de la locul de munca, in scopul validarii castigului. In cazul in care salariatul nu poate pune la dispozitia Organizatorilor o astfel de dovada, participantul declarat castigator al editiei va intra in posesia unei sume de bani echivalenta cu 150 de Euro, plus “prima” reprezentand restul de bani ai sumei aflate in joc.

 

Daca participantul declarat castigator al editiei nu este salariat, acesta poate castiga o suma de bani echivalenta cu 150 de Euro.

 

Durata maxima de acordare a premiilor nu va depasi 30 de zile lucratoare, socotite de la data anuntarii castigatorului premiului in direct, pentru ambii Organizatori.

 

Premiile acordate in concursul Campaniei constau exclusiv in bani si bunuri mobile, asa cum vor fi anuntate acestea de DJii Kiss Fm (pe scurt, “DJii” / “DJii Kiss Fm”) la fiecare editie a concursului.

 

Participantii care castiga premiul/premiile acordate la una dintre editiile Concursului Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la acest concurs, dupa momentul castigarii premiului.

 

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Concursul Campaniei, dupa ce acesta a castigat o editie a Concursului, va fi descalificat, in cazul in care va castiga din nou un premiu.

 

6.6. MECANISMUL DE CONCURS. PREMIILE

6.6.1. MECANISMUL DE CONCURS

 

Fiecarui participant inregistrat in baza de date comuna (si unica) a concursului i se atribuie prin calculator un numar de ordine aleatoriu (numar ce va fi diferit la fiecare editie a concursului Campaniei), daca acesta nu a castigat, deja, un premiu oferit de Organizatori in editiile anterioare ale Campaniei. Din momentul in care participantul la Concursul Campaniei a castigat un premiu intr-o editie anterioara, acesta va fi mentinut in baza de date a persoanelor inscrise la Campania “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”, insa fara dreptul de a castiga un nou premiu, nefiind posibila castigarea de catre acelasi participant a 2 (doua) sau mai multor premii in una si aceeasi editie si nici pe durata mai multor editii ale Concursului Campaniei.

 

In fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 07:00-22:00, se vor desfasura in direct pe posturile de radio “KISS FM” si “RADIO KISS FM CHISINAU” cate 5 (cinci) editii ale Concursului Campaniei.

In zilele de sambata si duminica, in intervalul orar 07:00-22:00, se vor desfasura in direct pe posturile de radio “KISS FM” si “RADIO KISS FM CHISINAU” cate 4(patru) editii ale Concursului Campaniei.

 

Mecanismul specific de concurs, aplicabil in toate editiile concursului, se deruleaza astfel:

 

DJii Kiss Fm vor comunica, in direct, numarul total de inscrieri la Concursul Campaniei, inregistrate in baza de date comuna a concursului, pana la acel moment/la acea data. Apoi, cu ajutorul unei aplicatii software, va fi ales un numar aleatoriu din numarul total de inscrisi pana la acel moment/acea data.

 

DJii Kiss Fm il vor apela pe participantul al carui numar de ordine inregistrat in baza de date comuna Concursului Campaniei (baza de date ce cuprinde toti participantii inscrisi pana la data respectiva) care a fost ales de catre softul de extragere aleatorie.

 

Pentru a fi declarat castigator, Participantul va trebui sa mentioneze numele piesei si/sau numele artistului difuzata/difuzat pe postul de radio inainte de semnalul de concurs.

 

Daca participantul apelat de catre DJii Kiss Fm nu stie raspunsul corect, are la dispozitie 20 de secunde (redate in direct, atat pe postul de radio “KISS FM” – Romania, cat si pe postul “RADIO KISS FM CHISINAU”, prin intermediul unui semnal sonor), in care poate sa spuna raspunsul corect, sau sa afle raspunsul corect apeland un tert – de pe un alt telefon, dar fara sa intrerupa legatura directa cu DJii Kiss Fm prin punerea conversatiei pe hold.

 

Daca participantul la Concursul Campaniei nu are un alt aparat de telefon la indemana, poate apela la ajutorul unui tert din proximitatea sa, in acelasi interval de 20 de secunde semnalizat, in direct, pe cele 2 (doua) posturi de radio.

 

Daca participantul furnizeaza raspunsul corect inainte de epuizarea timpului de 20 de secunde, singur sau ajutat de tert, in conditiile Regulamentului, este declarat castigator in direct. Daca participantul furnizeaza raspunsul corect dupa scurgerea timpului regulamentar de 20 de secunde, raspunsul corect nu este considerat valid. 

 

Pentru evitarea oricarui dubiu, in situatia in care tertul apelat de catre participant furnizeaza raspunsul corect, Co-organizatorii nu au nicio obligatie fata de acesta, iar premiile puse in joc se vor acorda, exclusiv, persoanelor care s-au inscris in Concursul Campaniei, cu respectarea prevederilor prezentului Regulament.

 

Daca participantul declarat castigator al editiei este salariat cu contract de munca, acesta poate castiga o suma de bani echivalenta cu salariul incasat de acesta in luna precedenta. In cazul in care suma castigata depaseste salariul incasat in luna precedenta, suma ramasa intra tot in posesia castigatorului, cu titlu de “prima”. Daca suma de bani aflata in joc este mai mica decat salariul incasat de catre castigator in luna precedenta, organizatorii vor suplimenta suma de bani aflata in joc, pana la echivalarea cu salariul incasat de castigator in luna precedenta, dar nu mai mare de 1.000 de Euro. Salariatul declarat castigator trebuie sa puna la dispozitia organizatorilor, in decurs de 24 de ore, o copie dupa ultimul fluturas de salariu sau adeverinta de salariu de la locul de munca, in scopul validarii castigului. In cazul in care salariatul nu poate pune la dispozitia Organizatorilor o astfel de dovada, participantul declarat castigator al editiei va intra in posesia unei sume de bani echivalenta cu 150 de Euro, plus “prima” reprezentand restul de bani ai sumei aflate in joc.

 

Daca participantul declarat castigator al editiei nu este salariat cu contract de munca, acesta poate castiga o suma de bani echivalenta cu 150 de Euro.

 

Daca participantul este desemnat castigator, concursul Campaniei se reia, in editiile viitoare, conform aceluiasi mecanism, pornindu-se de la suma de 150 de Euro, la fiecare editie in parte.

 

O editie este declarata ca fiind lipsita de castigator daca:

a) participantul nu raspunde corect (nu precizeaza numele cantecului si/sau al artistului care a fost difuzat la Kiss Fm inainte de semnalul de concurs);

b) participantul raspunde corect dupa epuizarea timpului de 20 de secunde;

c) la numarul de telefon cu care participantul s-a inscris in Concursul Campaniei, ori care a fost declarat in formularul de inscriere online de catre participant, nu se raspunde;

d) la numarul de telefon cu care participantul s-a inscris, ori care a fost declarat in formularul de inscriere on-line de catre participant, apare ton de ocupat;

e) conversatia telefonica se intrerupe din cauza unor probleme de natura tehnica survenite din partea apelantului si/sau a celui apelat;

f) daca se constata diferente intre datele din SMS-ul de inscriere/formularul de inscriere on-line si actul de indentitate prezentat de castigator, cu ocazia validarii (in scopul ridicarii premiului)

g) daca se dovedeste ca participantul si-a insusit alta identitate, in scopul de a frauda concursul;

h) daca participantul declara in fals sau pune la dispozitia organizatorilor declaratii in fals, in scopul de a frauda concursul.

 

6.6.2 PREMIILE

 

Pentru fiecare editie a Concursului Campaniei, premiul are o valoare minima de 150 de Euro. Premiul poate fi majorat de catre Organizatori, la libera lor alegere, la editiile urmatoare, prin adaugarea unei sume de report sau bonus. Valoarea minima a reportului este de 150 de Euro pentru fiecare editie.

 

Daca editia este declarata ca fiind lipsita de castigator, premiul necastigat la aceasta editie se poate reporta pentru editia urmatoare a Concursului Campaniei, la alegerea Organizatorilor. Premiul reportat se va adauga premiului de minimum 150 de Euro al editiei urmatoare.

 

Organizatorii isi rezerva dreptul ca, pentru oricare dintre editiile concursului Campaniei, premiul oferit sa fie stabilit doar in bani, in bunuri mobile sau ca, pe langa premiile in bani ale respectivei editii ale concursului, sa atribuie si premii bonus constand, de asemenea, doar in bunuri mobile. Premiile bonus vor fi anuntate de catre DJii Kiss Fm. Premiile bonus se reporteaza in aceleasi conditii ca si premiile in bani.

 

Organizatorii isi rezerva dreptul ca, pentru oricare dintre editiile campaniei, sa majoreze valoarea premiului de pornire al fiecarei editii. Valoarea majorata a premiului va fi comunicata de DJii Kiss Fm, in prealabil, in direct pe postul de radio “KISS FM” si pe postul “RADIO KISS FM CHISINAU”.

 

Dupa cum s-a precizat si mai sus, pe parcursul desfasurarii Concursului Campaniei, DJii Kiss Fm pot anunta, pe langa premii in bani/obiecte, o serie de premii bonus, constand, de asemenea, in diverse obiecte.

 

Daca este declarat castigator un ascultator al Kiss Fm Romania, premiul in bani i se acorda la cursul de schimb euro/leu, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru data castigarii premiului.

 

Premiile in bani se achita direct castigatorului, in contul de lei deschis de acesta la o banca comerciala din Romania sau din Republica Moldova, dupa caz.

 

In cadrul acestui tip de concurs autopromotional nu este posibila inlocuirea premiilor bonus constand in obiecte prin contravaloarea acestora in bani si/sau in alte obiecte, dupa cum nu este permisa, in nicio situatie, cedarea premiului castigat catre unul sau mai multi terti.

 

In privinta premiilor bonus, oferite in cadrul Concursului Campaniei de promovare “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”, din momentul predarii premiului (respectiv data semnarii intre Co-organizator si castigator a procesului verbal prin care se desemneaza castigatorul si in forma scrisa), toate riscurile legate de proprietatea si/sau posesia premiului se transfera la castigator, definitiv.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

 

6.7. DREPTUL LA PARTICIPARE LA CONCURSUL CAMPANIEI

 

Pot participa la Concursul Campaniei de promovare “Kiss FM iti dubleaza salariul 2012”, in sensul ca pot avea calitatea de castigator al premiilor oferite in cadrul acesteia de cei doi Co-organizatori, toate persoanele fizice salariate, care au implinit varsta majoratului si care au calitatea de participant inscris la concurs, fie ca ascultator al postului de radio KISS FM Romania, fie ca ascultator la postului RADIO KISS FM CHISINAU. Este luat in considerare, in scopul participarii, doar forma de venit generata de un contract de munca, excluzand orice alta forma de venit. Persoanele fizice minore care se inscriu la concurs, pot participa la Campanie cu consimtamantul parintilor sau tutorilor legali.

 

Prin exceptie de la cele mai sus prevazute, nu pot participa:

a) salariatii Co-organizatorului SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL si ai Co-organizatorului I.C.S. SBS BROADCASTING S.R.L. si nici salariatii societatii S.C. SBS Broadcasting Media S.R.L. (asociat unic al SBS Moldova si afiliata a MGSI), si/sau ai altor societati afiliate acestor 3 (trei) societati, prin interdependenta de capital, fie acestea din urma persoane juriduce ce sediul in Romania sau sediul in Republica Moldova;

si

b) sotii, sotiile, concubinii, concubinele, afinii salariatilor mentionati la litera a) rudele pana la gradul III inclusiv, in linie directa sau colaterala. De asemenea, nu pot participa la Concursul Campaniei de Promovare “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012” asociatii-persoane fizice ai societatilor comerciale sus-mentionate, cat si rudele sau afinii acestora pana la gradul III inclusiv, in linie directa sau colaterala.

 

6.8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Pentru castigatorii care au calitatea de ascultatori ai postului de radio Kiss Fm – Romania, in sensul precizarilor ce au fost facute in prezentul Regulament, premiul se acorda de Co-organizatorul MGSI, care are obligatia de a calcula, retine de la castigator si vira la bugetul de stat impozitul pe venit din premii, orice contributii obligatorii si/sau alte taxe legale aplicabile, conform reglementarilor fiscale in vigoare aplicabile in Romania.

 

Pentru castigatorii care au calitatea de ascultatori ai postului de radio RADIO KISS FM CHISINAU, in sensul detalierilor ce au fost facute in prezentul Regulament, premiul se va acorda de Co-organizatorul SBS Moldova, care va calcula, va retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul pe venit din premii, orice contributii obligatorii si/sau alte taxe legale aplicabile in Republica Moldova. In cazul in care SBS Moldova nu are obligatia stoparii la sursa a impozitului si virarii sumei respective la bugetul de stat, obligatiile respective incumba castigatorului premiului, exclusiv, conform legii aplicabile in Republica Moldova.

 

In cazul premiilor in obiecte si/sau premiilor bonus, predarea premiului se face la sediul indicat de Co-organizatori in prezentul Regulament, iar castigatorul are obligatia ca – la data la care primeste premiul in proprietatea si in posesia sa – sa depuna in contul indicat de Co-organizator in prealabil, suma in lei reprezentand impozitul legal datorat de Castigator pentru venituri in natura provenite din premii, asa cum este reglementat acest impozit de reglementarile fiscale in vigoare aplicabile in Romania sau in Republica Moldova, dupa caz. In mod obligatoriu, impozitul va fi virat de Co-organizatorul care a acordat premiul in concurs, la bugetul de stat al tarii in care s-a castigat si, respectiv, acordat premiul, in mod efectiv.

 

Orice alte obligatii de natura fiscala si/sau de orice alta natura, in legatura cu premiile acordate in Concursul Campaniei de Promovare “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”, cad si raman in sarcina exclusiva a castigatorului premiului.

 

6.9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

Castigatorul premiului/premiilor autopromotionale acordat(e) in fiecare editie a Concursului Campaniei va fi anuntat pe loc, in direct, atat pe postul de radio “KISS FM” – Romania, cat si pe postul “RADIO KISS FAM CHISINAU”. Ulterior, acesta este contactat de Co-organizatorul Campaniei care are obligatia sa acorde premiul conform prezentului Regulament, urmand sa semneze cu acesta un proces verbal de desemnare a castigatorului premiului.

 

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data castigarii de catre acesta, in direct, a premiului/premiilor respectivei editii a campaniei. In urmatoarele 15 zile lucratoare, castigatorul va indeplini obligatia de a comunica catre Co-organizator contul sau bancar, pentru a i se putea vira premiul in bani de catre acesta, ori sa depuna in contul indicat de Co-organizator suma datorata cu titlu de impozit legal, urmand ca aceasta sa fie virata catre bugetul de stat, dupa cum s-a precizat mai sus.

 

Premiul/premiile fiecarei editii a Concusrului Campaniei sunt acordate de Co-organizatori numai dupa intocmirea formalitatilor necesare de desemnare a castigatorului premiului/premiilor, prin semnarea procesului verbal sus-mentionat, in 2 (doua) exemplare originale, respectiv cate 1 (un) exemplar pentru fiecare parte, si numai dupa ce castigatorul isi va fi indeplinit toate obligatiile (in speta, deschiderea si comunicarea contului bancar personal de catre Co-organizator sau, dupa caz, depunerea sumei pe care acesta o datoreaza, in mod legal, cu titlu de impozit pentru premiul-obiect in contul indicat de Co-organizator).

 

Participantii minori (avand varsta cuprinsa intre 14 si 18 ani neimpliniti) si/sau cei de cetatenie straina vor indeplini formalitatile de dobandire a premiului, cu respectarea legislatiei roamne in vigoare si a legislatiei din Republica Moldova, dupa caz.

 

Formalitatile pentru semnarea procesului verbal de desemnare a castigatorului premiului si, in general, pentru ridicarea premiului/premiilor castigate intr-o editie a concursului Campaniei se deruleaza astfel:

1. pentru castigatorul – ascultator al postului “KISS FM”, daca persoana este din Bucuresti, formalitatile se vor intocmi la sediul Co-organizatorului MGSI din Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, etaj 7, Sector 6 si/sau in fata notarului public desemnat de acesta, dupa caz (costurile notariale fiind suportate de MGSI). Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a concursului are domiciliul in alt oras/localitate din Romania, formalitatile se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala “Kiss Fm” de localitatea in care acesta domiciliaza. In situatia in care castigatorul castiga, pe langa premiul in bani, si un premiu bonus constand intr-un obiect, ori numai un premiu obiect, Co-organizatorul va putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intacmi in Bucuresti, exclusiv.

2. pentru castigatorul-ascultator al postului de “RADIO KISS FM CHISINAU”, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi numai la sediul Co-organizatorului SBS Moldova din Chisinau, Republica Moldova, MD-2001 Str. Ismail, nr. 33, birourile 601-603 si/sau in fata notarului public desemnat de acesta, dupa caz (costurile notariale fiind suportate de SBS Moldova)

 

6.10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

Co-organizatorul S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. este inscris cu numarul 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal din Romania si isi asuma obligatia colectarii, stocarii si prelucrarii datelor cu caracter personal in baza de date comuna a concursului conform prevederilor legii romane aplicabile in materie, respectiv Legea nr 677/2011 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (cu modificarile si completarile ulterioare).

 

Prin participarea la aceasta campanie, fiecare Participant is da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

 

a) colectarea si prelucrarea tuturor datelor sale cu caracter personal pe care participantul le comunica in vederea inscrierii sale la concurs (cum ar fi, dar fara a se limita la: nume/prenume, CNP, adresa, nr. si seria act de identitate, etc) si a transmiterii acestora catre ambii Organizatori, in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament;

b) stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate la litera a), respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 

Co-organizatorul SBS Moldova are obligatia sa gestioneze in conditii de maxima siguranta toate datele cu caracter personal apartinand participantilor inscrisi in Concursul Campaniei in calitate de ascultatori a I postului “RADIO KISS FM CHISINAU”, colactand si transferand aceste date in 1 (una) zi calendaristica de la data inregistrarii lor (prin SMS comunicat la numarul de telefon inregistrat in Republica Moldova, ori prin inregistrare on-line pe site-ul www.kissfm.md) catre baza de date comuna a concursului detinuta de operatorul MGSI.

 

Co-organizatorii au obligatia comuna de a pastra stricta confidentialitate cu privire la datele cu caratcer personal apartinand Participantilor, acestia urmand sa le utilizeze numai in scopurile stabilite prin prezentul Regulament. Co-organizatorul MGSI este cel care va proceda la prelucrarea datelor conform legii sale de aplicare si le va putea transmite catre terti (inclusiv catre SBS Moldova), de asemenea, sub obligatia de confidentialitate si numai in scopurile ce i-au fost permise conform Regulamentului.

 

Participantii au dreptul sa refuze, in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele cu caracter personal pe care le-au furnizat in legatura cu participarea lor la Concursul Campaniei sa fie prelucrate in scop de marketing direct, ori sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelate cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucrarii datelor lor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia lor personala.

 

Participantii au, in conformitate cu Legea nr 677/2011 pentru protectia datelor personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (cu modificarile si completarile ulterioare), dreptul la informare (art 12), dreptul la acces la date (art 13), dreptul de opozitie (art 15), dreptul de intervenire asupra datelor (art 14), dreptul de a nu fi supusi unei decizii individuale (art 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei.

 

6.11. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Concursul Campaniei se vor rezolva pe cale amiabila.

 

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea Concursului Campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Co-organizatorului responsabil de organizarea concursului in teritoriul sau de rezidenta, cu o sesizare in acest sens. In termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data sesizarii incidentului, Co-organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata, in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti competente in Romania.

 

SECTIUNEA 7. LEGEA APLICABILA REGULAMENTULUI. EXONERAREA DE RASPUNDERE. MODIFICAREA REGULAMENTULUI, SUSPENDAREA CAMPANIEI.

 

7.1. LEGEA APLICABILA REGULAMENTULUI

 

Legea aplicabila prezentului Regulament comun de campanie este legea din Romania.

 

7.2. EXONERAREA DE RASPUNDERE

 

Forta majora, cazul fortuit si fapta tertului exonereaza organizatorii Campaniei de orice raspundere. Pe cale de consecinta, Organizatorii Concursului Campaniei nu isi asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor persoane fizice si/sau ale entitatilor persoana juridica asupra premiilor castigate de catre participanti in fiecare editie a concursului, dupa cum nu pot fi tinuti responsabili cu privire la pretentiile participantilor la Concursul Campaniei privind functionarea defectuoasa si/sau nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila, ori a retelelor de Internet. Totodata, niciunul dintre organizatori nu va fi raspunzator pentru eventualele disfunctionalitati aparute in derularea Campaniei, in general, ca urmare a actiunilor unor terti, cum ar fi, dar fara a se limita la: distribuitori energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

7.3. MODIFICAREA REGULAMENTULUI

 

Co-organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament, in masura in care analiza privind eficacitatea scopurilor Campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-urile www.kissfm.ro si www.kissfm.md si/sau pe posturile de radio “KISS FM” si “RADIO KISS FM CHISINAU”. Modificarile/forma modificata a regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a) la publicarea pe cele 2(doua) site-uri a Regulamentului modificat;

b) la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio “KISS FM” si/sau “RADIO KISS FM CHISINAU”

 

7.4. SUSPENDAREA CAMPANIEI

 

Campania de promovare “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012” va putea fi intrerupta, in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-urile www.kissfm.ro/www.kissfm.md si/sau pe posturile de radio “KISS FM”/”RADIO KISS FM CHISINAU”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prezentul Regulament comun de Campanie se completeaza cu:

ANEXA 1 – formular inscriere on-line in concursul campaniei “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”

ANEXA 2 – mesajul SMS pentru inscrierea in concursul “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”

 

 

ANEXA 1 – formular inscriere on-line in concursul campaniei “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”

Completeaza datele tale in formularul de mai jos si verifica daca esti inscris in campania “Kiss Fm iti dubleaza salariul”!

Te poti inscrie on-line in concursul “Kiss Fm iti dubleaza salariul” o singura data pe toata perioada de derulare a concursului.

Nume

Prenume

Nr. Telefon

Localitate

Tara

 

ACORD PARTICIPANT

Subsemnatul, titular al datelor cu caracter personal sus-mentionate, declar ca am citit Regulamentul Campaniei “Kiss Fm iti dubleaza salariul” (“Regulamentul”) si sunt de acord cu termenii si conditiile Regulamentului (inclusiv, dar fara a ma limita la: modalitatea de inscriere si participare in concurs, mecanismul de desemnare a castigatorului, modalitatea si scopurile prelucrarii datelor mele cu caracter personal, etc), intelegand ca optiunea de a completa, finaliza si transmite prezentul formular de inscriere, reprezinta acceptarea libera si neviciata a Regulamentului, in integralitatea sa.

 

Introdu numarul tau de telefon cu care te-ai inscris la concursul “Kiss Fm iti dubleaza salariul”, pentru a verifica daca esti inregistrat.

Nr. telefon

 

ANEXA 2 – Mesajul SMS pentru inscrierea in concursul Campaniei “Kiss Fm iti dubleaza salariul”

 

Pentru a putea participa la Campanie:

 

1) participantii rezidenti in Romania se pot inscrie prin transmiterea unui mesaj de tip SMS la numarul de telefon mobil 0735 600 100 (SMS cu tarif normal, valabil in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Cosmote si Zapp) cu numele, prenumele, orasul, tara in care receptioneaza postul de radio “KISS FM” si propozitia “La Kiss Fm ascult doar HITURI”.

2) participantii rezidenti in Republica Moldova se pot inscrie prin trimiterea unui mesaj de tip SMS la numarul de telefon mobil 0681 82 823 (tarif normal, valabil in orice retea de telefonie din Moldova) cu cu numele, prenumele, orasul, tara in care receptioneaza postul de radio “KISS FM” si propozitia “La Kiss Fm ascult doar HITURI”.

 

 

ACORD PARTICIPANT

Transmiterea mesajului SMS reprezinta, in mod explicit si neechivoc, faptul ca Participantul si-a exprimat acordul pentru Regulamentul Campaniei “Kiss Fm iti dubleaza salariul 2012”, inclusiv, dar fara a se limita la: modalitatea de inscriere si participare in concurs, mecanismul de desemnare a castigatorului, modalitatea si scopurile prelucrarii datelor sale cu caracter personal etc, in sensul ca a acceptat, in mod liber si neviciat, Regulamentul, in integralitatea sa.

 

NOTA:

Introdu pe aplicatia existenta pe site-ul www.kissfm.ro numarul de telefon cu care te-ai inscris la concursul “Kiss Fm iti dubleaza salariul” pentru a verifica daca esti inregistrat.

Nr. telefon