Regulament Nababa pentru o zi 2012

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

Organizatorul concursului "NABABA PENTRU O ZI" este S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319 G, City Building, Sectiunea B, et. 7, camera B, sector 6,  Bucuresti.

 

Campania se va desfasura conform prezentului regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile din Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, incepand cu data de 1 martie 2012, pe siteul www.kissfm.ro, respectiv prin transmiterea unei solicitari scrise catre Organizator, la sediul acestuia din Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, et. 7, Camera B, sector 6, Bucuresti.

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestui Concurs, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune / interese oricaror persoane prejudiciate, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Concursului sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe websiteul www.kissfm.ro.

 

Participarea la concurs presupune adeziunea participantului la toate prevederile prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Concursul este organizat si desfasurat pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzat pe postul de radio Kiss Fm, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe www.kissfm.ro. 

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Concursul se va desfasura incepand cu data de 1 martie 2012, pana la data de  9 martie 2012 inclusiv.

 

SECTIUNEA 4. MODUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI

 

Pentru a putea participa la concurs, ascultatorii Kiss Fm trebuie sa acceseze site-ul www.kissfm.ro si sa completeze cu datele personale formularul de inscriere in campanie. Un participant la promotie se poate inscrie in competitie o singura data pe zi, in fiecare zi de campanie. Toti participantii inscrisi la campanie se supun prezentului regulament. Aceasta campanie este destinata exclusiv ascultatoarelor postului de radio Kiss Fm.

 

In fiecare zi, in intervalul 1 martie – 9 martie, ascultatorii postului de radio Kiss Fm se pot inscrie la campania “Nababa pentru o zi” respectand urmatorul mecanism: din pagina de aplicatie www.kissfm.ro/nababa, trebuie sa selecteze vedeta pentru care doresc sa liciteze. Apoi, sa uploadeze, in format .jpg sau .png, obiectul pe care doresc sa il liciteze in scopul de a se intalni cu vedeta preferata plus o scurta descriere a motivului pentru care liciteaza respectivul obiect. Completarea formularului cu datele personale este ultimul pas din procesul de inscriere.

 

Toate obiectele licitate sunt supuse votului utilizatorilor site-ului www.kissfm.ro, in intervalul 1 martie – 9 martie 2012 inclusiv. In data de 10 martie 2012, vor fi afisate, pe site-ul www.kissfm.ro, obiectele licitate castigatoare, respectiv castigatorii campaniei.

 

Vor fi declarati finalisti participantii care, pe perioada desfasurarii campaniei, au intrunit cele mai multe voturi din partea utilizatorilor site-ului www.kissfm.ro. Vor fi alesi cate 10 finalisti pentru fiecare vedeta in parte. Din totalul de 10 finalisti, fiecare vedeta va alege obiectul pe care il va declara castigator. Fiecare vedeta va alege un singur castigator, din totalul de 10 inscrisi in licitatie pe numele sau. Utilizatorii site-ului www.kissfm.ro pot vota obiectul licitat de un singur concurent o singura data pe zi, pe toata durata desfasurarii campaniei.

 

Obiectul licitat trebuie sa fie un obiect aflat in proprietatea participantului la campanie, si pe care, daca este declarat castigator, trebuie sa il prezinte pentru validare reprezentantului Kiss Fm. De asemenea, participantul declarat castigator va trebui sa aiba asupra sa obiectul licitat in momentul in care se vor intalni, la Bucuresti, cu vedetele participante la campanie.

 

SECTIUNEA 5. PREMIILE OFERITE

 

Valoarea totala a premiilor oferite este de 5.000 Euro.

 

Premiul, pentru fiecare castigator in parte, consta in: doua nopti de cazare la un hotel de 4 stele in Bucuresti, cumparaturi in valoare de 300 de Euro in incinta unui mall din Bucuresti, cina la un restaurant in Bucuresti, intrare si consumatie intr-un club din Bucuresti, transport cu limuzina.

 

Premiile se acorda in produse. Nu se va acorda contravaloarea in bani a premiilor oferite. Premiile se vor oferi doar castigatorilor, nu unor terte persoane.

 

SECTIUNEA 6. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Aceasta campanie este destinata exclusiv ascultatoarelor postului de radio Kiss Fm.

 

La campania  "NABABA PENTRU O ZI" poate participa orice persoana fizica, rezidenta in Romania, care a implinit 18 ani pana la data participarii la concurs.
Organizatorul este inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Nu pot participa la concurs angajatii companiilor SC Media Group Services International S.R.L., SC SBS Broadcasting Media SRL, precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizare. Nu au dreptul de a participa la concurs nici rudele de gradul I, II sau III ale acestora, in linie directa sau colaterala.

 

SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Organizatorul va calcula, va retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 75 alin. 1, art. 77 alin. 1, alin. 3, alin. 5 si alin. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si compeltarile ulterioare. 

 

In situatia in care castigatorul va castiga si un premiu bonus constand intr-un obiect, castigatorul va trebui sa depuna la Organizator impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 16% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor. Premiile concursului sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. Castigatorul concursului va fi anuntat pe loc in direct urmand ca, ulterior, sa semneze o conventie de acordare a premiului.

 

Reprezentantul Kiss Fm va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii concursului.

 

Ascultatorii care participa la acesta campanie, intra in direct cu realizatorii Kiss Fm si castiga unul dintre concursuri, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

 

In cazul in care un ascultator participa din nou la acest concurs dupa castigarea unui premiu in aceasta campanie, S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L isi rezerva dreptul de a nu acorda cel de-al doilea premiu castigat.

 

Daca persoana desemnata castigatoare este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul Kiss Fm: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, etaj 7, Camera B, Et. 7, Camera B, Sector 6, la data stabilita de catre Organizator.

 

SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Kiss FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului.

 

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei.

 

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

 

Participantii care castiga una dintre editiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

 

In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul Organizatorului: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 30 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Kiss Fm” de localitatea in care domiciliaza, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 30 de zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei. In situatia in care castigatorul castiga, pe langa premiul in bani, si un premiu bonus constand intr-un obiect, Organizatorul va putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi in Bucuresti.

 

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

Organizatorul este inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Prin participarea la acest Campanie, fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

 - colectarea si prelucrarea de catre Organizator a datelor cu caracter personal pe care le comunica in vederea participarii la campanie si a transmiterii acestora catre Organizator in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament. 

 - stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 

 Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.

 

Participantii au dreptul sa refuze in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

 

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

 

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.

 

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

 

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

 

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

 

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

 

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

 

Campania "NaBABA pentru o zi" va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro si/sau pe postul de radio Kiss Fm.

 

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

 

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro.

 

Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

 

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau pe postul de radio Kiss Fm.