REGULAMENT Kiss Fm - CAMPANIE PROMOTIONALA " Ora Surprizelor Ciucas" 2012

 

REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE  PROMOTIONALA " Ora Surprizelor Ciucas" 2012

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „Ora Surprizelor Ciucas” (denumita in cele ce urmeaza „campania”) este organizata de catre:

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO13869251, avand IBAN nr. RO68 INGB 0001 0081 5814 8910 deschis la ING Bank, 

Si

S.C. URSUS BREWERIES S.A., cu sediul in Bucuresti, sector 1, Calea Victoriei nr.145, et.4-5, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20456/2005, cod unic de inregistrare RO199095, avand IBAN nr. RO73 INGB 0003 0001 9638 8914 deschis la ING Bank, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr.5865,

numiti in mod colectiv „Organizatorii”.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

 SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 57 de orase din Romania si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura incepand cu data de 30 iunie 2012 incepand cu ora 00.01 si pana la data de 13 iulie 2012 ora 17.00.

 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, S.C. Ursus Breweries S.A., Ciucas, S.C. Media Group Services International S.R.L. 

Dreptul de a folosi numele Ciucas sau Ursus Breweries, ca si orice logo, slogan, marca, firma sau emblema este si ramane proprietatea S.C. Ursus Breweries S.A., iar S.C. Media Group Services International S.R.L. va avea dreptul sa foloseasca aceste atribute numai pe perioada de desfasurare si in scopul prezentei Campanii. 

 SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

a) Concursul „Ora Surprizelor Ciucas” se va desfasura in intervalul 02 iulie – 13 iulie 2012, pe postul de radio KissFM, in fiecare zi de luni pana vineri in intervalul 17.00-18.00. Postul de radio poate fi receptionat si pe site-ul www.kissfm.ro. 

b) Participantii la promotie trebuie sa se inscrie completand campurile din formularul disponibil pe site-ul www.kissfm.ro in pagina concursului “Ora Surprizelor Ciucas”: nume, prenume, oras, varsta, numar de telefon.

c)  In perioada 30 iunie – 06 iulie 2012, respectiv in perioada 07 iulie – 13 iulie 2012, pe site-ul www.kissfm.ro, in pagina concursului “Ora Surprizelor Ciucas”, dar si la Radio KissFM, vor fi anuntate 2 cuvinte cheie, precum si o tema de compunere. Participantii trebuie sa alcatuiasca o fraza/text, nu mai mare de 1500 caractere inclusiv spatii, folosind de minim doua ori cuvintele cheie si care sa respecte tema anuntata.

d) Inscrierea la concursul “Ora Surprizelor Ciucas” nu este valabila fara completarea campului alocat textului compus.

e) Decernarea premiilor concursului “Ora Surprizelor Ciucas” va avea loc in fiecare zi de luni pana vineri intre orele 17.00 si 18.00 in perioada 02 iulie – 13 iulie 2012.

f) La semnalul de concurs, realizatoarea concursului va alege cea mai interesanta poveste inscrisa pe site-ul www.kissfm.ro conform pct. b) si c) de mai sus, il va apela in direct pe participant si il va declara castigator. 

g) In cazul in care ascultatorul apelat nu raspunde la telefon, acesta va ramane declarat castigator. 

h) Postul de radio KissFM, respectiv detinatoarea marcii S.C. Media Group Services International S.R.L., nu este raspunzatoare pentru orice inscrieri defaimatoare sau neconforme cu realitatea care privesc una sau mai multe persoane sau companii. Orice astfel de inscrieri reprezinta exclusiv opinia persoanei sau persoanelor care le-au postat si nu reprezinta in nici un caz opinia nici uneia dintre companiile implicate in aceasta promotie.

 

i) Se vor acorda, in total, 10 premii astfel: 

- 3 premii constand in: un aparat foto Samsung EC-PL120 (zoom optic - 5x, ecran LCD, filmare HD – 720p) si 6 doze de bere Ciucas de 0.5l (total 3l), in valoare totala de 575 lei fiecare, cate un premiu in zilele de 02 iulie 2012, 06 iulie 2012 si 12 iulie 2012.

- 3 premii constand in: o camera video Samsung SMX-F70 (zoom optic – 52x, tip ecran: LCD, lentila Schneider Kreuznach) si 6 doze de bere Ciucas de 0.5l (total 3l), in valoare de 594 lei fiecare, cate un premiu in zilele de 03 iulie 2012, 09 iulie 2012 si 13 iulie 2012.

- 2 premii constand in: un Sistem de Navigatie Smailo HD 5.0 (harta full Europe, bluetooth, capacitate maxima memorie – 4 GB) si 6 doze de bere Ciucas de 0.5l (total 3l), in valoare de 595 lei fiecare, cate un premiu in zilele de 04 iulie 2012 si 11 iulie 2012

- 1 premiu constand in: un cort pentru doua persoane marca Trimm Ohio (plasa pentru tantari, rezistent la vant, usor de montat, buzunar interior) si 6 doze de bere Ciucas de 0.5l (total 3l), in valoare de 595 lei in ziua de 05 iulie 2012

- 1 premiu constand in: un Pachet Combo Crap format din: Agrafa rapida cu inel Maver, Carlig Korda Kurv Shank nr.4, Carlig Korda Long Shank X nr.6, Carlig Korda Wide Gape nr.4, Cutie pentru riguri - Piet Vogel, Fir Sufix Tritanium 1520M 0.30 Mm, Fir textil Sufix Herculine Heavy 20m 20lb, Fir textil Sufix NuFlex 20m 20lb verde-maro, Kit complet Gardner Covert culoare maron, Leadocre Cormoran prindere rapida 80cm, Margele monturi Carp, Skarp Hook & Bait - Geanta cu 6 borcane pentru pastrare, Vartej Cormoran nr. 8, XT Agrafa Rapida Simpla No. 2 - 28 Kg si 6 doze de bere Ciucas de 0.5l (total 3l), in valoare de 527lei in ziua de 10 iulie 2012. 

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii campaniei, se vor oferi, in total, 10 premii in valoare totala de 5819 lei (TVA inclus).

 In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor constand in obiecte cu contravaloarea acestora in bani sau in alte obiecte, si premiile nu pot fi cedate catre terti.

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorilor, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizatori si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

 SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „Ora Surprizelor Ciucas” poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii S.C. SBS Broadcasting Media SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III in linie directa si/sau colaterala ale persoanelor mentionate anterior.

  SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 75 alin. 1, art. 77 alin. 1, alin. 3, alin. 5 si alin. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare va fi calculat, retinut si virat de catre S.C. Ursus Breweries S.A.

Organizatorul S.C. Ursus Breweries S.A se obliga plateasca impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor cu cetatenie romana in conformitate cu prevederile art. 77 alin (1si4) din Codul Fiscal aprobat prin legea 571 din 22/12/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Kiss FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un proces-verbal de intrare in posesie a premiului.

Reprezentantul Organizatorilor va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

Participantii care castiga una dintre editiile campaniei nu mai au dreptul sa participe la celelalte editii ale campaniei realizate dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul S.C. Media Group Services International S.R.L.: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 90 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Kiss Fm” de localitatea in care domiciliaza, in minim 5 zile lucratoare si maxim 90 de zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei. 

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 10573.

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia împuterniciţilor Organizatorilor şi a cazurilor în care Organizatorii trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare. 

Prin înscrierea în Campanie, participanţii declară că sunt de acord cu Regulamentul Campaniei şi cu faptul ca datele lor personale să fie prelucrate şi să intre în baza de date a Organizatorilor. Datele personale colectate de Organizatori vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele şi serviciile Organizatorilor prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS) doar dacă persoanele vizate şi-au dat acordul expres şi neechivoc în acest sens. Organizatorii nu condiţionează participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorii nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens.

Organizatorii le pot solicita câstigătorilor consimţământul liber exprimat pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţă şi imaginea lui. Pentru a-şi exprima acordul expres în acest sens, câştigătorii vor semna o declaraţie în care vor fi cuprinşi termenii acestui acord. Organizatorii nu condiţionează participarea la Campanie sau înmânarea premiilor de semnarea acestei declaraţii. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorii nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens. 

Organizatorii garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor, cu respectarea legislaţiei aplicabile în vigoare. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei (art. 18).

Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizatori, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulara, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.  Participantii au de asemenea, dreptul de a se opune, fără nici o justificare prelucrarii datelor lor personale în scopuri de marketing direct. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorilor, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Media Group Services International S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti.

Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal sunt: organizarea Campaniei şi extragerea câştigătorilor.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului. Organizatorii vor formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania „Ora Surprizelor Ciucas” va putea fi intrerupta in caz de forta majora*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro si pe postul de radio KissFM.

*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră,confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României. 

Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Concursului, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Concurs, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

 Regulamentul campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant incepand cu data de 30 iunie 2012, fie pe site-ul www.kissfm.ro, fie printr-o solicitare scrisa la sediul S.C. Media Group Services International S.R.L. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

 Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro. si/sau pe postul de radio KissFM.