REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE PROMOTIONALA "Top Secret" 2012

REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE  PROMOTIONALA "Top Secret" 2012

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

Campania „Top Secret” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

 SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura incepand cu data de 1 noiembrie 2012 si pana la data de 9 decembrie 2012, inclusiv.

 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss Fm, S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.

 SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

Inscrierea la campanie se poate face accesarea site-ului www.kissfm.ro/topsecret, respectiv pe site-ului www.kissfm.ro/topsecret sau a paginii de Facebook www.facebook.com/kissfmromania, exclusiv prin Facebook login. Pentru evitarea oricarui dubiu, doar userii cu cont activ de Facebook se pot inscrie la concurs.

 SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Concursul “Top Secret” se va desfasura in intervalul 1 noiembrie – 9 decembrie 2012 inclusiv.

Pentru a putea participa la campanie, ascultatorii Kiss Fm trebuie sa acceseze site-ul www.kissfm.ro/topsecret, www.kissfm.md/topsecret sau pagina de Facebook www.facebook.com/kissfmromania, exclusiv prin Facebook login. Premiile puse in jocin cadrul campaniei se vor acorda prin intermediul unui soft de extragere random. Exceptie, daca este cazul, fac premiile speciale, care se vor acorda prin intermediul unui soft de extragere random in eventualitatea in care exista egalitate de puncte intre mai multi participanti la campanie.

Dupa logarea cu ID-ul de Facebook, ascultatorii Kiss Fm vor putea viziona un filmulet personalizat. La finalul vizionarii, se va afisa optiunea de share pe retele sociale. Pe durata desfasurarii campaniei, vor putea fi generate 4 (patru) filmulete in total. Distribuirea filmuletelor pe retelele de socializare va fi recompensata cu puncte. Punctajul obtinut pentru fiecare distribuire este redat mai jos.

Dupa vizionarea filmuletului, ascultatorii Kiss Fm trebuie sa rezolve corect minimum un chestionar format din 5 intrebari, care consta in identificarea corecta a unei melodii din playlistul Kiss Fm, incarcata in player-ul afisat pe ecranul aplicatiei. Ascultatorii vor avea la dispozitie trei variante de raspuns, din care una singura este corecta. Pentru a se putea califica in cursa pentru castigarea premiilor puse in joc, ascultatorii Kiss Fm vor trebui sa raspunda corect la toate cele 5 intrebari ale chestionarului.

Punctaje chestionar:

-       1 (un) punct pentru fiecare raspuns corect; numarul maximum de puncte care se pot obtine din rezolvarea corecta a unui chestionar este 5 (cinci).

-       ascultatorii Kiss Fm vor putea raspunde la un numar nelimitat de chestionare; pentru a intra in cursa pentru unul din premiile puse in joc este suficient sa raspunda corect la un chestionar, pe toata durata desfasurarii campaniei. Completarea corecta a unui chestionar califica ascultatorul in extragerea pentru premiul zilnic, premiul special sau premiul mare.

Punctaje suplimentare:

-       100 de puncte pentru vizualizarea fiecarui film interactiv, acordate o singura data, la prima vizualizare

-       50 de puncte pentru orice concurent nou adus in campanie ca urmare a trimiterii invitatiei de a folosi aplicatia

-       200 de puncte pentru share pe Facebook. Punctele se acorda o singura data, la primul share pentru fiecare din cele 4 filmulete.

Premiul zilnic se va acorda de luni pana duminica, cu ajutorul unui soft de extragere random. Participa la extragere toti ascultatorii care au completat corect un chestionar in ziua curenta si au obtinut 5 puncte.

Premiul mare se va acorda la sfarsitul campaniei, in data10 decembrie 2012, cu ajutorul unui soft de extragere random. Vor participa la extragere toti ascultatorii care au completat corect minimum un chestionar in perioada de concurs: 1 noiembrie – 9 decembrie 2012.

Premiul special va fi acordat primilor trei clasati in ordinea punctelor acumulate. In eventualitatea in care exista mai multi ascultatori care au obtinut acelasi punctaj, castigatorii vor fi desemnati cu ajutorul unui soft de extragere random.

 S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. nu isi asuma raspunderea privind continutul fotografiilor uploadate, pentru eventuale fotografii trucate, sau care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Vor fi oferite 3 categorii de premii:

Premiul mare: constand intr-o excursie pentru doua persoane, de 21 de zile, efectuata in 2013, pe ruta Bucuresti – Roma – Cairo – Cancun – Tokyo – Mumbay – Milano – Bucuresti. Servicii incluse: transport cu avionul compania Alitalia, Bucuresti – Roma – Cairo si Mumbay – Milano – Bucuresti; transport cu avionul compania Aeromexico, Mexico City – Cancun; transport cu avionul compania Continental Airlines, Cancun – Tokyo; transport cu avionul compania Korean Air, Tokyo – Seoul – Mumbay; 19 nopti cazare la hotel de 4* astfel: 4 nopti Roma, 5 nopti Cairo, 4 nopti Cancun, 2 nopti Tokyo, 3 nopti Mumbay, mese conform programului (mic dejun la Roma, Cairo, Mumbay, all inclusive in Cancun), asigurare medicala, taxe vize, taxele de aeroport. Valoarea totala a marelui premiu pus in joc este de 8.000 EURO.

Observatii: plecari individuale, la cerere, in fiecare saptamana; atat locurile la cazare cat si la avion sunt in limita disponibilitatilor existente in momentul rezervarii; penru anumite facilitati oferite de hotel sau pentru anumite facilitati din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (mini bar / frigider, seif, prosoape de plaja, aer conditionat etc); in momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

Important: dupa emitarea biletelor de avion, acestea sunt nerambursabile si nemodificabile. Datele sunt informative si nu impun obligatii contractuale.

Premii speciale: 3 tablete Samsung Galaxy Tab (cod produs GT-P1000), in valoare de 2300 RON fiecare. Premii zilnice: 40 bratari USB Kiss Fm, spatiu stocare 2 GB, in valoare totala de 1200 RON.

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizator si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

 SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania "Top Secret" poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania si Republica Moldova, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorului, ai societatii S.C. SBS Broadcasting Media SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

  SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Castigatorul va trebui sa depuna la Organizator impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 16% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe site-ul www.kissfm.ro , urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului.

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data castigarii unui premiu in campanie.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.

Participantii care castiga unul dintre premiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta pentru castigarea aceluiasi tip de premiu.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca persoana desemnata castigatoare a unui premiu al campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul Organizatorului: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 30 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

Daca persoana desemnata castigatoare a unui premiu al campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Kiss Fm” de localitatea in care domiciliaza, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 30 de zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei. Organizatorul va putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi in Bucuresti.

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Organizatorul este inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 Prin participarea la acest Campanie, fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

 - colectarea si prelucrarea de catre Organizator a datelor cu caracter personal pe care le comunica in vederea participarii la campanie si a transmiterii acestora catre Organizator in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament. 

 - stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.

Participantii au dreptul sa refuze in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

 Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania "Top Secret" va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro. sau pe postul de radio Kiss Fm.

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

 Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

 Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss Fm.