Regulament campanie coala e mai fun cu Kiss FM si Fundatia de Evaluare in Educatie!

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania “Scoala e mai fun cu Kiss FM si Fundatia de Evaluare in Educatie!” (denumita in cele ce urmeaza „campania”) este organizata de catre:

 

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/4497/2001, cod unic de inregistrare RO13869251, avand IBAN nr. RO68 INGB 0001 0081 5814 8910 deschis la ING Bank.

 

Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

 

Campania se va desfasura incepand cu data de 11 martie 2013 incepand cu ora 07.00 si pana la data de 8 aprilie ora 23.00.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

 

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, Fundatia de Evaluare in Educatie, S.C. Media Group Services International S.R.L. 

 

Dreptul de a folosi numele Kiss FM, Fundatia de Evaluare in Educatie, S.C. Media Group Services International S.R.L ca si orice logo, slogan, marca, firma sau emblema este si ramane proprietatea Fundatia de Evaluare in Educatie, respectiv S.C. Media Group Services International S.R.L, iar S.C. Media Group Services International S.R.L. va avea dreptul sa foloseasca aceste atribute numai pe perioada de desfasurare si in scopul prezentei Campanii. 

 

SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

 

a) Concursul “Scoala e mai fun cu Kiss FM si Fundatia de Evaluare in Educatie!” se va desfasura in intervalul 11 martie – 8 aprilie 2013 pe site-ul www.kissfm.ro. 

b)  In perioada 11 martie – 8 aprilie 2013, pe pagina principala a site-ului www.kissfm.ro, in prezentator va fi expus un articol cu mesajul “Scoala e mai fun cu Kiss FM si Fundatia de Evaluare in Educatie!”. Pentru a participa la campanie, utilizatorii site-ului www.kissfm.ro vor trebui sa dea click pe articol si pe link-ul www.kissfm.ro/evaluare, iar apoi sa completeze formularul de concurs de pe pagina dedicata campaniei. Inscrierea in campanie se poate face in fiecare zi, de luni pana duminica, in perioada desfasurarii campaniei.

c) In fiecare saptamana in intervalul 11 martie - 8 aprilie 2013, va fi extras un castigator cu ajutorul unui soft de extragere random. 

 

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

 

Pe parcursul derularii campaniei, se vor acorda, in total, 4 premii constand in cate o tableta Nexus 7. In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor constand in obiecte cu contravaloarea acestora in bani sau in alte obiecte, si premiile nu pot fi cedate catre terti.

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorilor, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizatori si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

 

SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „Scoala e mai fun cu Kiss FM si Fundatia de Evaluare in Educatie!” poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania cu varsta intre 14 si 18 ani, cu acordul special al reprezentantilor legali.

 

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii S.C. SBS Broadcasting Media SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte parti implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III in linie directa si/sau colaterala ale persoanelor mentionate anterior.

 

SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori, in conformitate cu Titlul III din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea revenind in exclusivitate castigatorilor. 

 

Prin simpla participare la Campania Promotionala, castigatorii declara ca sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat de Organizator privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea revenind in exclusivitate castigatorilor. 

 

SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi contactati telefonic si pe e-mail, urmand ca, ulterior, sa completeze un proces-verbal de intrare in posesie a premiului.

Reprezentantul Organizatorilor va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei. Fiecare dintre cele 4 saptamani de concurs este considerata o editie. Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

 

Un participant poate fi declarat castigator al unei singure editii din cadrul campaniei „Scoala e mai fun cu Kiss FM si Fundatia de Evaluare in Educatie!”. In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

 

 

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 10573.

 

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii sunt: nume, prenume, localitate, varsta, telefon, email. Aceste date nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia împuterniciţilor Organizatorilor şi a cazurilor în care Organizatorii trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare. 

 

Prin înscrierea în Campanie, participanţii declară că sunt de acord cu Regulamentul Campaniei şi cu faptul ca datele lor personale să fie prelucrate şi să intre în baza de date a SC Media Group Services International SRL, iar cele ale castigatorilor vor fi prelucrate si de Vodafone. Datele personale colectate de Organizatori vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele şi serviciile Organizatorilor prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS) doar dacă persoanele vizate şi-au dat acordul expres şi neechivoc în acest sens. Organizatorii nu condiţionează participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorii nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens.

Organizatorii le pot solicita câstigătorilor consimţământul liber exprimat pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţă şi imaginea lui. Pentru a-şi exprima acordul expres în acest sens, câştigătorii vor semna o declaraţie în care vor fi cuprinşi termenii acestui acord. Organizatorii nu condiţionează participarea la Campanie sau înmânarea premiilor de semnarea acestei declaraţii. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorii nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens. 

 

Organizatorii garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor, cu respectarea legislaţiei aplicabile în vigoare. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei (art. 18).

Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizatori, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulara, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.  Participantii au de asemenea, dreptul de a se opune, fără nici o justificare prelucrarii datelor lor personale în scopuri de marketing direct. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorilor, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Media Group Services International S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti.

 

Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal sunt: organizarea Campaniei şi extragerea câştigătorilor.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului. Organizatorii vor formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania „Scoala e mai fun cu Kiss FM si Fundatia de Evaluare in Educatie!” va putea fi intrerupta in caz de forta majora*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro.

 

*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră, confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României. 

Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Concursului, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată in conformitate cu legislatia in vigoareÎn cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Concurs, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant incepand cu data de 11 martie 2013, fie pe site-ul www.kissfm.ro, fie printr-o solicitare scrisa la sediul S.C. Media Group Services International S.R.L. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

 

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro.