Reguament campanie "CASTIGA UN TELEVIZOR DE LA KISS TV, SEENOW SI LG"

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „Castiga cu Kiss TV si Seenow un Smart TV LG la Kiss Cinema” (denumita in cele ce urmeaza „campania”) este organizata de catre:

 

Societatea SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei nr. 9-9A, cladirea 20, et. 8, sector 2, înregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/20632/1992, cod unic de inregistrare/cod de inregistrare fiscala (RO) 4747298, capital social subscris si varsat 5.013.740 lei, avand IBAN nr. RO 68 INGB 0001 0001 9671 8916, deschis la ING Bank, Sucursala Bucuresti, operator de date cu caracter personal inregistrat in registrul de evidenta al prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr. 9477/2008.

 

Si

 

SC LG Electronics Romania SRL cu sediul social/ adresa de corespondenta in localitatea Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 19-21, Baneasa Center, et. 5  sector 1, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2116/2004, CUI RO 16139618 cont bancar nr. RO55CITI000000072475604 deschis la CITIBANK Romania,

înregistrată ca Operator de date cu caracter personal nr. 743 reprezentata legal prin Dl. Bumseop Lee– in calitate de Presedinte

 

Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de televiziune „Kiss TV”, care poate fi receptat in Romania si pe Internet, pe site-ul www.kisstv.ro.

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura incepand cu data de 22 martie 2014 si pana la data de 18 aprilie 2014, ora 23:59.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss TV, Kiss Cinema, LG, Seenow, Smart TV LG, S.C. SBS Broadcasting Media.

Dreptul de a folosi numele LG, Seenow, Smart TV LG, ca si orice logo, slogan, marca, firma sau emblema este si ramane proprietatea LG, respectiv S.C. DIRECT ONE S.A., iar S.C. SBS Broadcasting Media va avea dreptul sa foloseasca aceste atribute numai pe perioada de desfasurare si in scopul prezentei Campanii.

 

SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

a) Concursul “Castiga cu Kiss TV si Seenow un Smart TV LG la Kiss Cinema” se va desfasura in intervalul 22 martie - 18 aprilie 2014, ora 23:59 pe postul de televiziune Kiss tv, in fiecare zi de sambata si duminica. Postul de televiziune poate fi receptionat si pe site-ul www.kisstv.ro.

b)  In perioada 22 martie – 18 aprilie 2014, ora 23:59, in timpul emisiunii ,,Kiss Cinema” va fi afisata o insertie grafica cu numele unui actor. Pentru a participa la campanie, telespectatorii trebuie sa acceseze site-ul www.kisstv.ro, sa completeze formularul de concurs cu datele personale si cu numele actorului afisat pe insertia grafica din editia Kiss Cinema de sambata, de la ora 17:00 si/sau din editia Kiss Cinema de duminica, de la ora 12:00. Un participant la campanie se poate inscrie de un numar nelimitat de ori in fiecare saptamana de concurs, pentru oricare din cele doua editii Kiss Cinema (fie difuzarea de sambata, fie reluarea de duminica), cu filtru dupa numarul de telefon al participantului, respectiv raspunsul corect pentru fiecare concurs in parte, in asa fel incat fiecare participant sa poata avea, pentru fiecare etapa de concurs, maximum doua intrari valide pentru etapa in curs. Prin raspuns corect se intelege exact numele actorului, asa cum este el indicat pe burtiera de concurs din fiecare editie Kiss Cinema. Orice alta forma de raspuns introdusa in formularul de concurs nu va fi luata in considerare.

 

Concret, etapele de desfasurare ale campaniei sunt urmatoarele:

 

ETAPA 1

Inscriere indiciu/indicii: 22 martie 2014, ora 16:00 – 28 martie 2014, ora 23:59

Decernare premii editia 22 martie, respectiv editia 23 martie: 31 martie 2014

 

ETAPA 2

Inscriere indiciu/indicii: 29 martie 2014, ora 16:00 – 4 aprilie 2014, ora 23:59

Decernare premii editia 29 martie, respectiv 30 martie: 7 aprilie 2014

 

ETAPA 3

Inscriere indiciu/indicii: 5 aprilie 2014, ora 16:00 – 11 aprilie 2014, ora 23:59

Decernare premii editia 5 aprilie, respectiv 6 aprilie: 14 aprilie 2014

 

ETAPA 4

Inscriere indiciu/indicii: 12 aprilie 2014, ora 16:00 – 18 aprilie 2014, ora 23:59

Decernare premii editia 12 aprilie, respectiv 13 aprilie: 21 aprilie 2014

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii campaniei, se vor acorda, in total, 8 premii constand in cate un televizor  LG Smart 32LN575S , diagonala 32 inci. 

 

In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor constand in obiecte cu contravaloarea acestora in bani sau in alte obiecte, si premiile nu pot fi cedate catre terti.

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorilor, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizatori si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

 

SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „ Castiga cu Kiss TV si Seenow un Smart TV LG la Kiss Cinema” poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania cu varsta de peste 18 ani sau minorii cu varsta intre 14 si 18 ani, cu acordul special al reprezentantilor legali.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii S.C. SBS Broadcasting Media SRL (titularul licentei de emisie a postului de televiziune „Kiss tv”), precum si ai celorlalte parti implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III in linie directa si/sau colaterala ale persoanelor mentionate anterior.

 

SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

SC LG Electronics Romania SRL se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori, in conformitate cu Titlul III din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea revenind in exclusivitate castigatorilor. Impozitul se plateste la sursa.

Prin simpla participare la Campania Promotionala, castigatorii declara ca sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat de Organizatori privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea revenind in exclusivitate castigatorilor.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe pagina de Facebook Kiss TV, www.facebook.com/kisstvro, urmand ca, ulterior, sa completeze un proces-verbal de intrare in posesie a premiului.

Reprezentantul Organizatorilor va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei. Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie si vor fi expediate castigatorilor, la adresa specificata de acestia, de catre LG Electronics Romania SRL

Un participant poate fi declarat castigator al unei singure editii din cadrul campaniei „ Castiga cu Kiss TV  un Smart TV LG la Kiss Cinema”. In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu. 

 

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

S.C. SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 9477/2008.

 

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii sunt: nume, prenume, localitate, varsta, telefon, email. Aceste date nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia împuterniciţilor Organizatorilor şi a cazurilor în care Organizatorii trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare.

Prin înscrierea în Campanie, participanţii declară că sunt de acord cu Regulamentul Campaniei şi cu faptul ca datele lor personale să fie prelucrate şi să intre în baza de date a SC SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L SRL, iar cele ale castigatorilor vor fi prelucrate si de LG Electronics Romania SRL, înregistrată ca Operator de date cu caracter personal nr. 743. Datele personale colectate de Organizatori vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele şi serviciile Organizatorilor prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS) doar dacă persoanele vizate şi-au dat acordul expres şi neechivoc în acest sens. Organizatorii nu condiţionează participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorii nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens.

Organizatorii le pot solicita câstigătorilor consimţământul liber exprimat pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţă şi imaginea lui. Pentru a-şi exprima acordul expres în acest sens, câştigătorii vor semna o declaraţie în care vor fi cuprinşi termenii acestui acord. Organizatorii nu condiţionează participarea la Campanie sau înmânarea premiilor de semnarea acestei declaraţii. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorii nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens.

Organizatorii garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor, cu respectarea legislaţiei aplicabile în vigoare. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei (art. 18).

Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizatori, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulara, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.  Participantii au de asemenea, dreptul de a se opune, fără nici o justificare prelucrarii datelor lor personale în scopuri de marketing direct. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorilor, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Societatea SBS BROADCASTING MEDIA S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei nr. 9-9A, cladirea 20, et. 8, sector 2,Bucuresti.

Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal sunt: organizarea Campaniei şi extragerea câştigătorilor.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului. Organizatorii vor formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care le sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania „ Castiga cu Kiss TV si Seenow un Smart TV LG la Kiss Cinema” va putea fi intrerupta in caz de forta majora*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kisstv.ro si/sau pe postul de televiziune Kiss TV.

*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră, confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.

Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Concursului, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată in conformitate cu legislatia in vigoareÎn cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Concurs, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant incepand cu data de 22 martie 2014, fie pe site-ul www.kisstv.ro, fie   printr-o solicitare scrisa la sediul S.C. SBS Broadcasting Media S.R.L. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.kisstv.ro. si/sau pe postul de televiziune Kiss TV.