REGULAMENT Kiss Fm - CAMPANIE "Kiss Fm Grand Prix"

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

 

Organizatorul concursului "Kiss Fm Grand Prix" sunt S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania si S.C. CITROËN ROMANIA S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu nr. 89-97, Metropolis Center et. 1, Aripa de Vest, sector 1.

 

Decizia de derulare a concursului, conform regulilor din prezentul regulament, este finala si obligatorie pentru participanti. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Concursul este organizat pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzat pe postul de radio Kiss Fm, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 51 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe internet, pe www.kissfm.ro

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

 

Concursul se va desfasura incepand cu data de 3 august 2009 si pana la data de 28 august 2009 inclusiv.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

 

In acest concurs sunt incluse urmatoarele marci: Kiss Fm, Citroen Romania S.R.L., Citroen C2 Sport Chic, S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.

 

SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI

 

Ascultatorii care doresc sa participe la concursul “Kiss Fm Grand Prix” trebuie sa acceseze pagina dedicata concursului pe site-ul www.kissfm.ro, sa se inregistreze in mod gratuit, creandu-si un cont  personal, conform instructiunilor mentionate de Organizator in pagina respectiva, avand obligatia de a-si inregistra datele cu caracter personal solicitate de Organizator in pagina respectiva.

 

Ascultatorii care participa la concurs au obligatia de a furniza Organizatorului date reale si corecte. Orice discrepante intre datele de identificare furnizate Organizatorului prin contul creat pe site-ul www.kissfm.ro si cele prezentate ulterior desemnarii participantului respectiv drept calificat in faza finala sau castigator al premiului anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice participantul, si respectiv, sa refuze acordarea premiului.

 

In fiecare zi, de luni pana vineri, intre 3 si 21 august, in cadrul programelor Kiss Fm va fi anuntata o parola aferenta fiecarei zile. Prin accesarea contului personal creat pe site-ul www.kissfm.ro conform prezentului regulament, participantii trebuie sa completeze parola zilei aferenta fiecarei zile de promotie. Ascultatorii care doresc sa participe la concurs isi pot crea oricand in perioada mentionata un cont pe site-ul www.kissfm.ro si pot completa formularul  retroactiv, dar nu mai tarziu de ultima zi de enuntare a parolelor.

 

Parola zilei va fi mentionata in cadrul programelor postului de radio Kiss Fm, cu specificatia “Retine parola zilei si noteaz-o rapid in monopostul tau de pe site. Parola de astazi este …”. Parola zilei va fi anuntata de minimum 3 (trei) ori pe zi, de luni pana vineri.

 

In 21 august 2009, se vor extrage, in direct pe Kiss Fm si pe www.kissfm.ro, 15 finalisti ai campaniei si 5 rezerve. Dupa aceasta extragere, in 24 august 2009, vor avea loc probele care vor desemna castigatorul marelui premiu. Dupa desemnarea finalistior, este obligatorie prezenta acestora in locatia specificata de Organizator, pe perioada specificata ulterior de acesta. Neprezentarea va duce la descalificarea finalistului, si inlocuirea acestuia cu o rezerva din cele 5 extrase. Rezervele vor intra in finala in ordinea in care au fost extrase. In cazul in care, din cele 5 rezerve alese, niciuna nu se poate prezenta la campania finala, Organizatorul isi rezerva dreptul de a mai efectua o extragere, pentru o serie noua de 5 rezerve.

Cei 15 finalisti vor fi supusi la o serie de probe, iar castigatorul Marelui Premiu va fi anuntat pe loc.

 

Organizatorul si Radiodifuzorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea computerelor sau a conexiunii la internet a ascultatorilor. Organizatorul si Radiodifuzorul nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea concursului “Kiss Fm Grand Prix” ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,  cablu TV sau altii asemenea.

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a evita fraudarea concursului. Participarea la concurs utilizand echipamente tehnice altele decat cele specificate in prezentul regulament, este interzisa. In cazul constatarii unor astfel de situatii, Organizatorul va proceda la descalificarea participantului si la nealocarea premiului.

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

 

Castigatorul campaniei “Kiss Fm Grand Prix” va primi un autoturism marca Citroen C2 Sport Chic, 1.4i, 75 CP. Valoarea premiului acordat  este de 14.270 Euro cu toate taxele incluse.

 

In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor cu contravaloarea acestora in bani sau alte obiecte si nu pot fi cedate catre terti.

Din momentul in care premiile oferite nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal de stabilire a Castigatorului Marelui Premiu, toate riscurile legate de acestea se transfera la Castigator.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificati ca urmare a nerespectarii prezentului regulament si cu conditia ca acestia sa depuna la organizator impozitul cu retinere la sursa pentru veniturile provenite din premii, astfel cum acesta este reglementat de Legea 571/2003 privind Codul Fiscal.

 

SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

La campania  "Kiss Fm Grand Prix" poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit 18 ani, la data inceperii promotiei, posesoare a unei carti de identitate valide, cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.

 

Prin participarea la acest concurs, participanţii sunt de acord ca datele lor personale să fie folosite de către compania SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. si de catre CITROEN ROMANIA S.R.L. pentru activităţile viitoare de marketing, cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. 

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. este operator de date cu caracter personal sub numarul 10573. CITROEN ROMANIA S.R.L. este operator de date cu caracter personal sub numarul 10530. 

 

Participanţii la acest concurs au drepturile prevăzute de Legea 677/2001: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare şi actualizare a acestor date şi de ştergere a datelor personale, printr-o cerere scrisa pe adresa SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL, respectiv CITROEN ROMANIA S.R.L.

 

Nu pot participa la promotie angajatii companiilor SC Media Group Services International S.R.L., SC SBS Broadcasting Media SRL, CITROEN ROMANIA S.R.L., precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizare. Nu au dreptul de a participa la concurs nici rudele pana la gradul IV ale acestora.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul cu conditia anuntarii modificarilor pe www.kissfm.ro.

 

Drepturile persoanei vizate în contextul prelucrarii datelor cu caracter personal: 

 

(1) Informarea persoanei vizate 

a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul; 

 

b) scopul în care se face prelucrarea datelor; 

 

c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza; 

 

d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate; 

 

e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii. 

 

(2) Dreptul de acces la date 

 

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:

 

a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele; 

 

b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor; 

 

c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva; 

 

d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate; 

 

e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.

 

Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca  informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. 

 

Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus. 

 

(3) Dreptul de interventie asupra datelor 

 

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit: 

 

a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte; 

 

b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi; 

 

c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. 

 

Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. 

 

Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica). 

 

(4) Dreptul de opozitie 

 

Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza. 

 

Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop. 

 

În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. 

 

Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica). 

 

5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

 

Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:  

 

a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte; 

 

b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a). 

 

Respectându-se celelalte garantii prevazute de prezenta lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii: 

 

a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim; 

 

b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate. 

 

SECTIUNEA 8. DREPTURI DE AUTOR

 

Prin inscrierea in aceasta competitie, concurentii acorda toate drepturile de autor prezente si viitoare si toate celelalte drepturi derivate din inscrierea lor in toate mijloacele media (inclusiv, fara limitare la internet) fie ca exista acum sau sunt create pe viitor si se obliga fata de Kiss Fm ca inscrierea lor nu incalca drepturile de proprietate intelectuala ale oricaror terte parti.

 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Organizatorii se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Codul Fiscal cu modificarile si adaugirile ulterioare, impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

Premiile concursului sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. Castigatorul concursului va fi anuntat pe loc in direct urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de contract.

 

Reprezentantul Kiss Fm va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii concursului.

 

Ascultatorii care participa la acesta campanie, intra in direct cu realizatorii Kiss Fm si se califica pentru etapa finala, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul calificarii.

 

In cazul in care un ascultator participa din nou la acest concurs dupa calificarea in etapa finala a aceastei campanie, S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L isi rezerva dreptul de a anula cea de-a doua calificare.

Formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul Kiss Fm: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania in minimum 5 zile si maximum 30 zile lucratoare de la data castigarii concursului.

 

SECTIUNEA 11. PERSOANE CU CAPACITATE DE EXERCITIU RESTRANSA

 

In cazul in care Castigatorul unuia dintre Premii este o persoana cu capacitate de exercitiu restransa, aceasta este indreptatita sa intre in posesia Premiului cu asistarea reprezentantilor legali, acestia din urma avand obligatia de a semna o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea Premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de Premiul respectiv

 

SECTIUNEA 12. LITIGII

 

Eventualele litigii apărute între Organizator şi participanţii la concurs se vor rezolva pe cale amiabila.

 

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea concursului, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Kiss Fm cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului.Kiss Fm va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.

 

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

 

SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CONCURSULUI

 

Concursul "Kiss Fm Grand Prix" va putea fi intrerupt doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziune nationala sau un cotidian national.

 

SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CONCURSULUI

 

Regulamentul promotiei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la această campanie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

 

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune.