Regulament concurs Kiss FM “Descopera noul Suzuki Vitara”

SECTIUNEA I. PREAMBUL. SCOPURILE CAMPANIEI

 

“Descopera noul Suzuki Vitara” este un format de emisiune radio autopromotional initiat si derulat in Romania de S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (“MGSI”) pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata S.C. AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat in Bucuresti, cat si in alte 56 de orase din Romania.

 

SECTIUNEA 2. ORGANIZATORII CAMPANIEI 

 

Campania „Descopera noul Suzuki Vitara” este organizata de societatile:

 

1)SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (“MGSI”), persoana juridica autorizata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul social in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319 G, City Building, Sectiunea B, etaj 7, camera B, sector 6, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, operator de date cu caracter personal inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), avand contul IBAN RO68INGB0001008158148910, deschis la ING Bank, Sucursala Bucuresti si un capital social subscris si varsat 200 lei, reprezentata prin Domnul Costin Oancea, in calitate de Imputernicit, 

 

si

 

2) MEDIA TODAY S.R.L. (“Media Today”), persoana juridica autorizata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul social in Bucuresti, Str Stirbei Voda, Nr. 152, bl 26B, Sc B, sector 1,  J40/3559/2006, CUI RO 18441638, avand Cont RO03INGB0000999902530229 deschis la ING BANK, reprezentata in scopul acestei Campanii de Ad Alchemy SRL (“Ad Alchemy”), cu sediul social in Str. Justitiei, nr. 36, sector 4, Bucuresti inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/160/10.01.2014, CIF RO 32642092, inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr. 33069, reprezentata prin dna. Raluca Florian, in calitate de administrator, 

 

(denumiti, in cele de mai jos, individual “Organizatorul” si, impreuna, “Organizatorii”).

 

Campania se va desfasura conform prezentului Regulament comun de campanie, fiind disponibil in mod gratuit publicului prin afisare pe paginile web: 

-  www.kissfm.ro 

-  www.suzuki.ro 

 

 

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI  

 

Campania se desfasoara pe teritoriul Romaniei. Concursul se va desfasura prin intermediul postului de radio Kiss FM si pe website-ul www.suzuki.ro 

 

Niciuna dintre parti nu urmareste un scop material. Desfasurarea Campaniei in forma extinsa implica obtinerea unui beneficiu de imagine comun pentru Organizatori.

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

 

Campania “Descopera noul Suzuki Vitara” va incepe in data de 20.04.2015 (ora 06:00:00) si se va desfasura pana la data de 29.05.2015, inclusiv (ora 23:59:59). Organizatorii pot dispune prelungirea Campaniei la o data ulterioara, anuntata publicului larg, cu prioritate, pe postul de radio “KISS FM”, contul de Facebook al Kiss Fm si www.kissfm.ro, respectiv pe pagina www.suzuki.ro.

 

SECTIUNEA 4. FORMATUL CAMPANIEI. REALIZAREA SI DIFUZAREA CONCURSULUI CAMPANIEI

 

Formatul general al Campaniei, asa cum este acesta desfasurat de MGSI, pe teritoriul Romaniei, inclusiv formatul Concursului Campaniei, apartin si raman castigate de catre MGSI, cu toate drepturile legale aferente acestuia, conform legii romane in vigoare.  In privinta potentialelor actiuni comune de tipul: promovare in presa scrisa, promovare pe internet, promovare in mediul outdoor si/sau mediul indoor (dupa caz), Organizatorii vor decide formatele specifice ale Campaniei, de comun acord, urmand ca astfel de formate sa fie utilizate de fiecare Organizator, dupa cum acesta va crede de cuviinta, fara sa fie necesar acordul prealabil al celuilalt Organizator. 

 

SECTIUNEA  5. DREPTUL DE PARTICIPARE LA CONCURSUL CAMPANIEI

 

Pot participa la Concursul Campaniei „Descopera noul Suzuki Vitara” si pot fi desemnati castigatori ai premiilor oferite in cadrul acesteia toate persoanele fizice care au implinit varsta de 18 ani pana la data de 19.04.2015 inclusiv, cu domiciliul sau rezidenti in Romania si care s-au inscris in concurs conform conditiilor din Regulament.

 

Prin exceptie de la cele mai sus prevazute, la Concursul Campaniei nu pot participa: 

a) salariatii Organizatorilor SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRLsi ai SC Ad Alchemy SRL, ai societatii AG RADIO HOLDING SRL, ai societatii Suzuki Romania SRL, ai societatii SC Media Today SRL si/sau ai altor societati afiliate acestor 5 (cinci) societati, fie acestea din urma persoane juridice cu sediul in Romania;

b) asociatii-persoane fizice ai societatilor mentionate la punctul a);

si 

c) rudele sau afinii persoanelor mentionate la literele a) si b), pana la gradul II inclusiv, in linie directa sau colaterala.

Participarea la Campanie prezuma cunoasterea si acceptarea integrala a prezentului Regulament. 

 

In vederea participarii la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizatori. Cu toate acestea, participantii vor suporta pe cont propriu cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie si anuntarea castigatorilor, precum servicii de internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii marelui premiu, etc., precum si impozitul pe venit aplicabil, dupa caz, pentru premiile acordate.

 

SECTIUNEA 6. REGULI PRIVIND INSCRIEREA SI PARTICIPAREA LA CONCURSUL CAMPANIEI

 

Prin inscrierea in aceasta campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile din Romania. Legea aplicabila este legea romana. 

 

Pentru inscrierea in campanie, un utilizator trebuie sa inregistreze o singura data, un cont cu o adresa de email valida, nume complet, adresa si telefon mobil in sectiunea destinata de pe www.suzuki.ro. Adresa de email din cont va putea fi folosita ulterior pentru orice fel de comunicare legata de campanie sau alte comunicari legate de brandul Suzuki. Nu este permisa inscrierea a doi utilizatori pe aceeasi adresa de email, acelasi nume sau numar de telefon mobil. 

 

Datele furnizate de participanti trebuie sa fie corecte, complete si reale. In caz contrar, Organizatorii isi rezerva dreptul de a anula contul respectiv si de a descalifica pe participant. 

 

Toti participantii care si-au creat cont sunt inscrisi intr-o baza de date. Baza de date va contine o singura intrare, cu filtru dupa nume, numarul de telefon, adresa de email. Orice tentativa de inscriere suplimentara, folosind acelasi numar de telefon, aceeasi adresa de corespondenta sau de email sau acelasi nume nu va mai fi luata in considerare. In vederea evitarii oricarui dubiu, se face cunoscut ca, in cazul in care un singur participant creeaza mai multe conturi cu acelasi numar de telefon si/sau adresa de email, va fi luat in considerare pentru inscrierea la concurs doar primul cont creat folosind respectivul numar de telefon si/sau adresa de email, conturile create ulterior fiind anulate. 

 

Prin completarea formularului de creare cont, participantii isi exprima acordul cu privire la colectarea, prelucrarea, transferul si stocarea datelor lor cu caracter personal in baza de date a Organizatorilor, datele respective putand fi astfel colectate si prelucrate in scopurile concursului, urmand a fi stocate si putand fi ulterior utilizate de Organizatori in scopuri de reclama, marketing si publicitate. De asemenea, datele respective vor putea fi utilizate in aceleasi scopuri in comunicari de marketing ulterioare legate de brandul Suzuki, atat de catre Organizatori, cat si de Suzuki Romania SRL. 

 

Prin inscrierea la campanie, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

 

Organizatorul va verifica prin metode proprii corectitudinea participantilor si ii va descalifica pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.

 

Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorii nu sunt obligati sa-si justifice decizia in momentul in care acestia considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare (incluzand, dar nelimitandu-se doar la mecanisme automate de generare a click-urilor, folosirea de proxy-uri, spam, phishing, utilizarea unor extensii de browser care au adus avantaje pe alta cale decat pe cea specificata in Regulament, utilizarea unor programe care au acelasi rol, etc) atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda, Organizatorii nefiind nevoiti sa aduca dovezi in acest sens. 

Durata maxima de intrare in posesia premiilor nu va depasi 90 de zile calendaristice, socotite de la data anuntarii castigatorului premiului in direct, sau, in cazul premiilor saptamanale, de la data anuntarii pe website

 

6.1 Inscrierea in campanie

Inscrierea la aceasta campanie se realizeaza prin crearea unui cont pe website-ul www.suzuki.ro, in perioada 20.04.2015  ora 06:00:00 – 29.05.2015 ora 23:59:59 (inclusiv).  

Necompletarea oricaruia dintre câmpurile obligatorii de pe website sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce automat la invalidarea inscrierii respective. 

Inscrierea in concurs este considerata ca fiind valida dupa completarea corecta a tuturor câmpurilor din pagina de inscriere si dupa descoperirea intregului puzzle prezent pe website, pe durata campaniei. In momentul in care contul este complet, un link de activare va fi trimis automat pe adresa de mail indicata de participant. 

Pentru validarea contului, este necesar ca participantul sa dea click pe link-ul de activare primit pe email. In acest moment contul este valid si participantul este inscris in concurs. 

6.2 Mecanismul concursului

Pentru a se inscrie in cursa pentru castigarea premiilor saptamanale, precum si a premiului cel mare constand in noul Suzuki Vitara, un participant la campanie va trebui sa rezolve tot puzzle-ul afisat pe www.suzuki.ro. In momentul in care un concurent a rezolvat tot puzzle-ul, se califica pentru a castiga Noul Suzuki Vitara prin tragere la sorti. La extragere participa toti participantii al caror cont este valid, intrunesc toate conditiile din regulament si au completat tot puzzle-ul prezent pe website.  

Premiile saptamanale se trag la sorti utilizand website-ul www.random.org , la sfarsitul fiecarei saptamani. Website-ul va genera un numar de la 1 pana la numarul maxim de persoane inscrise in concurs in prima saptamana. Pentru saptamanile urmatoare, numarul minim  va porni de la ultimul numar inscris in saptamana anterioara plus unu, iar maximul va fi numarul ultimului participant inscris in respectiva saptamana. Lista cu cei inscrisi in fiecare saptamana va fi si tiparita de organizatori.

Castigatorul premiului saptamanal va fi afisat pe website in prima zi dupa extragere.  Pentru a putea rezolva puzzle-ul de pe  www.suzuki.ro este necesara completarea tuturor indiciilor ce corespund câmpurilor aferente pieselor din puzzle. 

Pentru aceasta, participanţii trebuie sa asculte emisiunea „Râzi cu Sergiu şi Andrei”, difuzata in cadrul postului Radio Kiss FM, de luni pâna vineri intre orele 06:00 - 10:00 si sa descopere indiciul zilei, care va consta in raspunsul la intrebarea rostita in direct de Sergiu si Andrei. 

Dupa descoperirea acestui indiciu, participantul se va autentifica pe www.suzuki.ro  si va introduce indiciul in câmpul corespondent zilei in curs. Daca indiciul este corect, sistemul va semnala concurentului acest lucru printr-un mesaj de confirmare. 

Si in cazul in care concurentul introduce un indiciu gresit, sistemul ii va semnala acest fapt si va putea incerca din nou introducerea variantei corecte, in acel moment sau ulterior. 

Fiecare indiciu completat in mod corect intoarce pe rând câte o piesa din puzzle. Puzzle-ul este format din 30 piese diferite, fiind necesare tot atatea indicii pentru a il completa. 

Important: indiciul din fiecare zi de vineri poate ajuta participanţii sa descopere si celelalte indicii furnizate in saptamana respectiva in cadrul emisiunii de luni pâna joi. 

Astfel, introducerea corecta a indiciului de vineri va completa tot puzzle-ul din saptamana respectiva (5 piese) sau orice piese lipsa din saptamana respectiva. 

Recapituland informatiile de mai sus, incepand cu data de 20 Aprilie dupa ce participantul la concurs a completat formularul de creare cont disponibil pe website-ul www.suzuki.ro si l-a activat prin link-ul de activare primit via email, acesta trebuie sa introduca, in fiecare zi, de luni pana vineri, timp de 6 (sase) saptamani (pe perioada desfasurarii Campaniei), un cuvant cheie in interfata disponibila pe www.suzuki.ro sau saptamanal, in intervalul vineri-duminica, cuvantul cheie de vineri care va descoperi toate cele 5 piese din saptamana respectiva sau orice piesa lipsa necompletata. Orice cuvant cheie poate fi introdus si ulterior, pe toata durata campaniei, pana in ultima ora a ultimei zi. 

La completarea corecta a puzzle-ului aferent fiecarei saptamani, concurentul va primi pe email un mesaj de confirmare. La completarea intregului puzzle (30 piese) concurentul va primi un mesaj de felicitare si confirmarea ca s-a inscris in cursa pentru marele premiu. 

 

Indiciul fiecarei zile va fi disponibil si pe https://www.facebook.com/kissfmromania si www.kissfm.ro 

 

In total, vor exista 30 de cuvinte cheie. Orice participant se va putea inscrie in campanie in orice moment pe perioada 20.04.2115- 29.05.2015. Cuvintele cheie vor putea fi introduse in orice moment pana la 29.05.2015, ora 23:59:59 (inclusiv). 

Pentru a intra in concurs pentru marele premiu e necesar un cont valid, respectarea conditiilor regulamentului si completarea puzzle-ului (toate cele 30 piese) pana la data limita de 29.05.2015, ora 23:59:59 (inclusiv).  

 

6.3. Premiile

 

In cadrul campaniei se vor acorda 6 premii saptamanale si marele premiu al campaniei – o masina Suzuki Vitara, atribuite prin tragere la sorti. 

 

Premiile saptamanale constau intr-un kit format din: tricou si USB Vitara, in valoare totala de 46 euro ( TVA inclus). Se vor acorda, in total, 6 premii saptamanale. 

 

Marele premiu al campaniei consta intr-o masina Suzuki Vitara, cu urmatoarele specificatii tehnice:

 

Autoturism Suzuki Vitara;

-      Capacitate : 1586 cm3;

-      Putere 120 / 6,000 (CP/rpm);

-      Benzina;

-      Transmisie manuala;

-      Tractiune 4X4;

-      Echipare : Cool;

-      Dotari : aer conditionat cu reglare manuala, jante din oțel cu capace 215 / 60 R16; kit de reparaţie roată, radio CD cu MP3/WMA + Bluetooth®; airbag-uri frontale, airbag-uri laterale, airbag-uri cortina, airbag genunchi (sofer), ABS+EBD, ESP, Sistem Auto Stop & Start motor, geamuri acţionate electric (faţă),  

-      Culoare : Atlantis Turquoise Pearl Metallic;

-      Valoare masina : 15.600 Euro Tva inclus; 

 

In cadrul acestui tip de concurs autopromotional nu este posibila inlocuirea premiilor constand in obiecte prin contravaloarea acestora in bani si/sau in alte obiecte, dupa cum nu este permisa, in nicio situatie, cedarea, catre unul sau mai multi terti, dreptului la premiul castigat.

 

In privinta premiilor oferite in cadrul Concursului Campaniei de promovare „Descopera noul  Suzuki Vitara”, din momentul predarii premiului (respectiv, dupa data semnarii intre Organizatori si castigator a procesului-verbal de desemnare a castigatorului premiului), toate riscurile legate de proprietatea si/sau posesia premiului se transfera la castigator, definitiv.

 

Premiul va fi acordat castigatorului sub conditia ca acesta sa nu fi fost descalificat ca urmare a nerespectarii termenilor si conditiilor prezentului Regulament. Aceleasi conditii sunt valabile si pentru premiile saptamanale. 

 

6.4 Extragerea castigatorilor, anuntarea si acordarea premiilor

 

Câstigatorii premiilor saptamanale si castigatorul marelui premiu vor fi desemnati prin tragere la sorţi, pe website-ul www.random.org, Extragerile saptamanale vor fi asistate si validate de un avocat, iar extragerea finala va fi asistata si validata de un Notar Public . In ambele cazuri vor participa si reprezentanti ai Ad Alchemy si reprezentanti ai MGSI. 

Pentru fiecare premiu saptamanal, se vor extrage prin tragere la sorti pe website-ul www.random.org un castigator si 5 rezerve.

Pentru marele premiu, masina Suzuki Vitara, se vor extrage prin tragere la sorti pe website-ul www.random.org un castigator si 10 rezerve 

 

Sunt considerate saptamani de concurs urmatoarele intervale:

A. Saptamana 1: 20 aprilie – 26 aprilie 2015; anuntare castigator premiu saptamanal pentru saptamana 1: luni 27 Aprilie pe www.suzuki.ro si marti 29 aprilie 2015, in direct, in emisiunea “Razi cu Sergiu si Andrei”, difuzata pe Kiss FM; castigatorul va fi afisat si pe www.kissfm.ro, 

B. Saptamana 2: 27 aprilie – 03 mai 2015; anuntare castigator premiu saptamanal saptamana 2: luni 4 mai 2015 pe www.suzuki.ro si marti, 5 mai 2015, in direct, in emisiunea “Razi cu Sergiu si Andrei”, difuzata pe Kiss FM; castigatorul va fi afisat si pe www.kissfm.ro, https://www.facebook.com/kissfmromania  si pe www.suzuki.ro

C. Saptamana 3: 04 mai – 10 mai 2015; anuntare castigator premiu saptamanal saptamana 3: luni 11 mai pe www.suzuki.ro si marti, 12 mai 2015, in direct, in emisiunea “Razi cu Sergiu si Andrei”, difuzata pe Kiss FM; castigatorul va fi afisat si pe www.kissfm.ro, https://www.facebook.com/kissfmromania  si pe www.suzuki.ro

D. Saptamana 4: 11 mai – 17 mai 2015; anuntare castigator premiu saptamanal saptamana 4: luni 18 mai pe www.suzuki.ro si marti, 19 mai 2015, in direct, in emisiunea “Razi cu Sergiu si Andrei”, difuzata pe Kiss FM ; castigatorul va fi afisat si pe www.kissfm.ro, https://www.facebook.com/kissfmromania  si pe www.suzuki.ro

E. Saptamana 5: 18 mai – 24 mai 2015; anuntare castigator premiu saptamanal saptamana 5: luni 25 mai pe www.suzuki.ro si marti, 26 mai  2015, in direct, in emisiunea “Razi cu Sergiu si Andrei”, difuzata pe Kiss FM; castigatorul va fi afisat si pe www.kissfm.ro, https://www.facebook.com/kissfmromania  si pe www.suzuki.ro

F. Saptamana 6: 25 mai – 29 mai 2015; anuntare castigator premiu saptamanal saptamana 6: marti  2 iunie pe www.suzuki.ro si marti 2 iunie 2015, in direct, in emisiunea “Razi cu Sergiu si Andrei”, difuzata pe Kiss FM; castigatorul va fi afisat si pe www.kissfm.ro, https://www.facebook.com/kissfmromania  si pe www.suzuki.ro

 

Castigatorul marelui premiu al campaniei va fi anuntat, in direct, pe postul de radio Kiss FM, marti, 2 iunie 2015, in intervalul 6:00-10:00, in cadrul emisiunii “Razi cu Sergiu si Andrei” , https://www.facebook.com/kissfmromania, pe www.kissfm.ro, si pe website-ul www.suzuki.ro 

 

Castigatorii premiilor saptamanale si castigatorul marelui premiu vor fi contactati telefonic in termen de 5(cinci) zile  lucratoare de Ad Alchemy, pentru a fi anuntati ca au castigat si a li se explica cum pot intra in posesia premiului respectiv. Media Today va acorda premiul conform prezentului Regulament, 

 

Predarea premiilor saptamanale se va face prin curier, cu confirmare de primire, de /AdAlchemy, din str. Justitiei nr. 36, sector 4, Bucuresti catre adresa indicata de castigator. 

 

In cazul marelui premiu, masina Suzuki Vitara, predarea premiului se face in Plazza Mall  in prezenta reprezentantilor Organizatorilor si a unui Notar 

Pentru evitarea oricarui dubiu, organizatorul care acorda premiile, inclusiv marele premiu, este Media Today, aceasta avand calitatea de „platitor de venituri” in intelesul Codului Fiscal si asumandu-si fata de autoritatile publice competente si fata de castigatori obligatia de predare a premiilor si toate responsabilitatile aferente acesteia. Media Today va indeplini si toate obligatiile legale legate de notificarea/avizarea concursului desfasurat in baza prezentului regulament catre autoritatile/institutiile competente.

Reprezentantul AdAlchemy va contacta telefonic si via e-mail castigatorul marelui premiu, in maximum 5 zile lucratoare de la data castigarii de catre acesta, in direct, a premiului Campaniei, la numarul de telefon mentionat in formularul de creare a contului, prin care i se va preciza modalitatea de intrare in posesia premiului câstigat si i se va solicita sa trimita pe adresa de mail info@adalchemy.ro o copie a cartii de Identitate pentru a putea intra in posesia premiului. 

Castigatorul va indeplini obligatia ca, in termen de 90 de zile calendaristice sa depuna in contul indicat de Ad Alchemy suma datorata cu titlu de impozit pe venit reprezentand 16% din valoarea masinii, urmand ca aceasta sa fie virata de catre Media Today  catre bugetul de stat. 

 

In cazul in care castigatorul marelui premiu se afla in imposibilitatea de a achita impozitul aferent marelui premiu, sau refuza achitarea lui din orice motiv, sau nu poate face dovada achitarii lui conform conditiilor precizate mai sus, va fi invalidat ca si castigator, si premiul va fi acordat primei rezerve in ordinea extragerii, si tot asa in limita celor 10 rezerve extrase, pana cand un castigator intruneste toate conditiile. 

 

Media Today se obliga sa se achite de indatorirea de a vira catre statul roman impozitul respectiv si sa faca dovada achitarii lui atat catre castigatorul premiului, cat si catre partenerii de campanie ( MGSI, Suzuki Romania). 

In cazul in care un câstigator nu poate fi contactat (fie a furnizat numar telefonic invalid, fie nu raspunde la apelurile telefonice sau la mesajele e-mail) de catre Organizatori in 5 zile lucratoare de la data acordarii premiului, castigatorul respectiv va fi invalidat, iar premiul va fi acordat primei rezerve  extrasa prin www.random.org, aflata pe lista de rezerve, in ordinea listei.

 

Formalitatile pentru semnarea Procesului verbal de acordare a marelui premiu, masina Suzuki Vitara, castigat in cadrul Concursului Campaniei, si intocmirea formelor legale se vor derula in fata unui Notar Public  . 

 

Nici unul dintre premile acordate nu poate poate fi inlocuit cu echivalentul acestuia in bani sau cu alte beneficii. In cazul refuzului unui participant desemnat câstigator de a prelua premiul sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, castigatorul va pierde dreptul de atribuire a premiului. Dupa invalidarea acestuia se va apela la urmatorul concurent extras prin intermediul website-ului www.random.org, aflat pe lista de rezerve, conform detaliilor de mai sus. Toate operatiunile trebuie consemnate intr.-un proces- verbal intocmit in acest sens de Ad Alchemy. Noul castigator va fi afisat pe website.

 

Orice tentativa de fraudare va avea drept consecinta descalificarea participantului respectiv. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica in orice moment participantii care comit abuzuri, precum:

            -incercarea de a crea mai multe conturi, 

- incercarea de a completa mai multe puzzle-uri, 

- existenta unor diferente intre datele furnizate in formularul de inscriere si cele din actul de identitate prezentat de castigator, cu ocazia ridicarii premiului, 

- insusirea altei identitati, in scopul de a frauda concursul, 

- participantii care declara in fals sau pun la dispozitia organizatorilor declaratii in fals, in scopul de a frauda concursul.

- orice alte comportamente deluzorii sau abuzive.

 

6.5. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Premiul cel mare se preda de catre Media Today (prin reprezentantul sau AdAlchemy), care are si obligatia de a calcula, retine de la castigator si vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare aplicabile in Romania. 

 

In cazul premiilor saptamanale, intrucat valoarea lor este de 46 euro,  mai mica de 600 Ron, nu se aplica impozit. 

 

Pentru evitarea oricarui dubiu, semnarea procesului-verbal de acordare a marelui premiu, dobandirea proprietatii asupra marelui premiu si intrarea in posesia acestuia sunt conditionate de punerea de catre castigator, in prealabil, la dispozitia Co-organizatorului Media Today a sumei in lei reprezentand impozitul legal datorat de castigator pentru venituri in natura provenite din premii, asa cum este reglementat acest impozit de reglementarile fiscale in vigoare aplicabile in Romania. 

 

Orice alte obligatii de natura fiscala si/sau de orice alta natura, in legatura cu premiile acordate in Concursul Campaniei de Promovare „Descopera noul Suzuki Vitara”, cad si raman in sarcina exclusiva a castigatorului premiului.

 

7. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

Organizatorii isi asuma obligatia protectiei datelor cu caracter personal colectate, prelucrate si stocate in baza de date a concursului, conform prevederilor legii romane aplicabile in materie.

 

Prin participarea la acesta Campanie, fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

 

a) colectarea si prelucrarea datelor sale cu caracter personal pe care participantul le comunica in vederea inscrierii sale la concurs (respectiv: nume/prenume, adresa, nr. si seria act de identitate) si transmiterea acestora catre Organizatori, in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament;

b) stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate la litera a), respectiv: reclama, marketing si publicitate in vederea promovarii produselor Suzuki Romania SRL.

 

Organizatorii isi asuma obligatia comuna de a pastra stricta confidentialitate cu privire la datele cu caracter personal apartinand participantilor, acestia urmand sa le utilizeze numai in scopurile stabilite prin prezentul Regulament. Orice transfer de date cu caracter personal, necesar a se efectua in scopul Campaniei sau, dupa caz, in scop de reclama, marketing si publicitate, va fi realizat exclusiv catre terti supusi legislatiei unor state care aplica acelasi nivel de protectie a datelor cu carácter personal, respectiv catre terti stabiliti in Uniunea Europeana.

 

Participantii au dreptul sa refuze, in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele cu caracter personal pe care le-au furnizat in legatura cu participarea lor la Concursul Campaniei sa fie prelucrate in scop de marketing direct ori sa fie dezvaluite sau transferate unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucrarii datelor lor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

 

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (cu modificarile si completarile ulterioare), dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supusi unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

8. LITIGII 

 

Eventualele litigii aparute intre Organizatori si participantii la Concursul Campaniei se vor rezolva pe cale amiabila. Astfel, in cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea Concursului Campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, este invitat sa se adreseze Organizatorilor, cu o sesizare in acest sens. Organizatorii vor furniza un raspuns la sesizarea inaintata, in termen de 30 de zile de la primirea acesteia.

 

In cazul in care participantul care a formulat sesizarea nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti competente din Romania.

 

SECTIUNEA 9 – LEGEA APLICABILA REGULAMENTULUI. EXONERAREA DE RASPUNDERE. MODIFICAREA REGULAMENTULUI. SUSPENDAREA CAMPANIEI 

 

9.1. LEGEA APLICABILA REGULAMENTULUI

 

Legea aplicabila prezentului Regulament comun de campanie este legea din Romania.

 

9.2. EXONERAREA DE RASPUNDERE

 

Forta majora, cazul fortuit si fapta tertului exonereaza organizatorii Campaniei de orice raspundere. Pe cale de consecinta, Organizatorii Concursului Campaniei nu isi asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor persoane fizice si/sau ale entitatilor persoana juridica asupra premiilor castigate de catre participanti la Campanie, dupa cum nu pot fi tinuti responsabili cu privire la pretentiile participantilor la Concursul Campaniei privind functionarea defectuoasa si/sau nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila, ori a retelelor de Internet. Totodata, niciunul dintre Organizatori nu va fi raspunzator pentru eventuale disfunctionalitati aparute in derularea Campaniei, in general, ca urmare a actiunilor unor terti, cum ar fi dar fara a se limita la: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV, internet sau altii asemenea.

 

9.3. MODIFICAREA REGULAMENTULUI

 

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament, in masura in care analiza privind eficacitatea scopurilor Campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe website-urile www.kissfm.ro si www.suzuki.ro si/sau pe postul de radio “KISS FM”. Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente: 

a) la publicarea pe cele 2(doua) website-uri a Regulamentului modificat; 

b) la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio  “KISS FM”

 

9.4. SUSPENDAREA CAMPANIEI

 

Campania de promovare "Descopera noul Suzuki Vitara” va putea fi intrerupta, in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe website-urile www.kissfm.ro/ si www.suzuki.ro , si/sau pe postul de radio “KISS FM”.