Regulament concurs Kiss FM “Castiga un avion de la Airfield si Kiss FM”

SECTIUNEA I. PREAMBUL. SCOPURILE CAMPANIEI

 

“Castiga un avion de la Airfield si Kiss FM” este un format de emisiune radio autopromotional initiat si derulat in Romania de S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (“MGSI”) pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata S.C. AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat in Bucuresti, cat si in alte 56 de orase din Romania.

 

SECTIUNEA 2. ORGANIZATORII CAMPANIEI 

 

Campania „Castiga un avion de la Airfield si Kiss FM” este organizata de societatile:

 

1)SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. (“MGSI”), persoana juridica autorizata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul social in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319 G, City Building, Sectiunea B, etaj 7, camera B, sector 6, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, operator de date cu caracter personal inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), avand contul IBAN RO68INGB0001008158148910, deschis la ING Bank, Sucursala Bucuresti si un capital social subscris si varsat 200 lei

 

si

 

2) AIRFIELD EVENTS SRL, persoana juridica autorizata si functionand conform legilor din Romania, cu sediul social in judetul Sibiu, localitatea Cisnadie, strada Unirii, nr. 29, numar de ordine la Registrul Comertului din Sibiu J32/976/2014, CUI RO 33797087, avand Cont RO28RZBR0000060017253085 deschis la RAIFFEISSEN BANK SIBIU, agentia Tineretului, reprezentata prin Popescu Alexandru, in calitate de Administrator, 

 

(denumiti, in cele de mai jos, individual “Organizatorul”, „Organizatorul Media Group Services International”/”MGSI” si “Organizatorul Airfield” si, impreuna, “Organizatorii”).

 

Campania se va desfasura conform prezentului Regulament comun de campanie agreat de ambele parti, fiind disponibil in mod gratuit publicului prin afisare pe pagina web: 

-  www.kissfm.ro 

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI  

 

Campania se desfasoara pe teritoriul Romaniei. Concursul se va desfasura prin intermediul postului de radio Kiss FM si pe website-ul www.kissfm.ro. 

Niciuna dintre parti nu urmareste un scop material. Desfasurarea Campaniei in forma extinsa implica obtinerea unui beneficiu de imagine comun pentru Organizatori.

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

 

Campania “Castiga un avion de la Airfield si Kiss FM” va incepe in data de 29.06.2015 si se va desfasura, in fiecare zi, de luni pana vineri, pana la data de 24.07.2015, inclusiv. Organizatorii pot dispune prelungirea Campaniei la o data ulterioara, anuntata publicului larg, cu prioritate, pe postul de radio “KISS FM”, contul de Facebook al Kiss FM www.facebook.com/kissfmromania si pe www.kissfm.ro.

 

SECTIUNEA 4. FORMATUL CAMPANIEI. REALIZAREA SI DIFUZAREA CONCURSULUI CAMPANIEI

 

Formatul general al Campaniei, asa cum este acesta desfasurat de MGSI, pe teritoriul Romaniei, inclusiv formatul Concursului Campaniei, apartin si raman castigate de catre MGSI, cu toate drepturile legale aferente acestuia, conform legii romane in vigoare.  In privinta potentialelor actiuni comune de tipul: promovare in presa scrisa, promovare pe internet, promovare in mediul outdoor si/sau mediul indoor (dupa caz), Organizatorii vor decide formatele specifice ale Campaniei, de comun acord, urmand ca astfel de formate sa fie utilizate de fiecare Organizator, dupa cum acesta va crede de cuviinta, fara sa fie necesar acordul prealabil al celuilalt Organizator. 

 

SECTIUNEA  5. DREPTUL DE PARTICIPARE LA CONCURSUL CAMPANIEI

 

Pot participa la Concursul Campaniei „Castiga un avion de la Airfield si Kiss FM” si pot fi desemnati castigatori ai premiilor oferite in cadrul acesteia toate persoanele fizice care au implinit varsta de 18 ani pana la data de 29.06.2015, cu domiciliul sau resedinta in Romania si care s-au inscris in concurs conform conditiilor din Regulament.

 

Prin exceptie de la cele mai sus prevazute, la Concursul Campaniei nu pot participa: 

a) salariatii Organizatorilor SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL si ai SC AIRFIELD EVENTS SRL, ai societatii AG RADIO HOLDING SRL si/sau ai altor societati afiliate acestor societati, fie acestea din urma persoane juridice cu sediul in Romania;

b) asociatii-persoane fizice ai societatilor mentionate la punctul a);

si 

c) rudele sau afinii persoanelor mentionate la literele a) si b), pana la gradul II inclusiv, in linie directa sau colaterala.

Participarea la Campanie prezuma cunoasterea si acceptarea integrala a prezentului Regulament. 

 

In vederea participarii la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizatori. Cu toate acestea, participantii vor suporta pe cont propriu cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie si anuntarea castigatorilor, precum servicii de internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii marelui premiu/premiilor, etc., precum si impozitul pe venit aplicabil, dupa caz, pentru premiile acordate.

 

SECTIUNEA 6. REGULI PRIVIND INSCRIEREA SI PARTICIPAREA LA CONCURSUL CAMPANIEI

 

Prin inscrierea in aceasta campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile din Romania. Legea aplicabila este legea romana. 

 

Pentru inscrierea in campanie, un utilizator trebuie sa inregistreze o singura data, un cont cu o adresa de email valida, nume complet, adresa, data nasterii si telefon mobil in sectiunea destinata concursului de pe www.kissfm.ro. Adresa de email din cont va putea fi folosita ulterior pentru orice fel de comunicare legata de campanie sau alte comunicari legate de campanie. Nu este permisa inscrierea a doi utilizatori pe aceeasi adresa de email, acelasi nume sau numar de telefon mobil. 

 

Datele furnizate de participanti trebuie sa fie corecte, complete si reale. In caz contrar, Organizatorii isi rezerva dreptul de a anula contul respectiv si de a-l descalifica pe participant. 

 

Toti participantii care si-au creat cont sunt inscrisi intr-o baza de date. Baza de date va contine o singura intrare, cu filtru dupa nume, numarul de telefon, adresa de email. Orice tentativa de inscriere suplimentara, folosind acelasi numar de telefon, aceeasi adresa de corespondenta sau de email sau acelasi nume nu va mai fi luata in considerare. In vederea evitarii oricarui dubiu, se face cunoscut ca, in cazul in care un singur participant creeaza mai multe conturi cu acelasi numar de telefon si/sau adresa de email, va fi luat in considerare pentru inscrierea la concurs doar primul cont creat folosind respectivul numar de telefon si/sau adresa de email, conturile create ulterior fiind anulate. 

 

Prin completarea formularului de creare cont, participantii vor fi instiintati si-si vor exprima acordul cu privire la colectarea, prelucrarea, transferul si stocarea datelor lor cu caracter personal in baza de date a Organizatorilor, datele respective putand fi astfel colectate si prelucrate in scopurile concursului, urmand a fi stocate si putand fi ulterior utilizate de Organizatori in scopuri de reclama, marketing si publicitate.

 

Prin inscrierea la campanie, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

 

Organizatorul va verifica prin metode proprii corectitudinea participantilor si ii va descalifica pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.

 

Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorii nu sunt obligati sa-si justifice decizia in momentul in care acestia considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare (incluzand, dar nelimitandu-se doar la mecanisme automate de generare a click-urilor, folosirea de proxy-uri, spam, phishing, utilizarea unor extensii de browser care au adus avantaje pe alta cale decat pe cea specificata in Regulament, utilizarea unor programe care au acelasi rol, etc) atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda, Organizatorii nefiind nevoiti sa aduca dovezi in acest sens. 

Termenul maxim de intrare in posesia premiilor nu va depasi 90 de zile calendaristice, socotite de la data anuntarii castigatorului premiului in direct (ori de la data anuntarii urmatoarei persoane de pe lista de rezerve, pentru situatia invalidarii/descalificarii unui castigator), in cazul marelui premiu sau pana la data de 30 iulie, in cazul premiilor saptamanale.

 

6.1 Inscrierea in campanie

Inscrierea la aceasta campanie se realizeaza prin crearea unui cont pe website-ul www.kissfm.ro, in perioada 29.06.2015 – 24.07.2015 (pana la ora 9:00 a.m.).  

Necompletarea oricaruia dintre câmpurile obligatorii de pe website sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce automat la invalidarea inscrierii respective. 

Inscrierea in concurs este considerata ca fiind valida dupa completarea corecta a tuturor câmpurilor din pagina de inscriere.

 

6.2 Mecanismul concursului  

 

Pentru a se inscrie in cursa pentru castigarea premiilor zilnice acordate de luni pana vineri, pe perioada desfasurarii campaniei, precum si a premiului cel mare constand intr-un avion ultrausor de doua locuri, la finalul campaniei, un participant va trebui sa isi creeze cont pe sectiunea de concurs de pe pagina web www.kissfm.ro. In sectiunea de concurs, participantii vor gasi o harta a Romaniei, impartita de o serie de radare in mai multe zone geografice.

 

In fiecare zi, pe postul de radio Kiss FM, realizatorii emisiunii Razi cu Sergiu si Andrei vor mentiona zona geografica de pe pagina de concurs a campaniei deasupra careia radarul a detectat ca survoleaza avionul Airfield Kiss FM.  Participantii la campanie vor trebui sa identifice, pe harta Romaniei de pe pagina de concurs, din totalitatea avioanelor care survoleaza zona, avionul Airfield Kiss FM. Identificarea avionului Airfield se va face prin click pe fiecare avion in parte. Avionul inscriptionat Airfield Kiss FM isi va schimba culoarea in rosu in urma click-ului, semnalizand astfel identificarea sa de catre participantul la campanie.

 

Un participant la campanie poate sa descopere o singura data pe zi, in fiecare zi, de luni pana vineri, un avion inscriptionat Airfield Kiss FM. Dupa identificarea avionului pe harta de joc, participantul isi aloca o sansa la castigarea marelui premiu pus in joc. Fiecare avion descoperit (prin participare de luni pana vineri, pe perioada desfasurarii campaniei) reprezinta o sansa la castigarea marelui premiu din cadrul campaniei – avionul ultrausor de doua persoane. La descoperirea avionului Airfield Kiss FM participantul va primi un mesaj de confirmare a faptului ca a descoperit avionul corect, in acest mod alocandu-si o sansa la marele premiu.

Un participant la campanie poate sa descopere, pe parcursul desfasurarii campaniei, maximum 20 (douazeci) de avioane Airfield Kiss FM, reprezentand 20 (douazeci) de sanse la castigarea marelui premiu.

 

Suplimentar, in fiecare zi, de luni pana vineri, participantii la campanie pot castiga cate doua bilete (abonament pentru toate zilele) la festivalul Airfiled, care va avea loc pe aerodromul Cisnadie / Sibiu / Magura, in perioada 30 iulie – 2 august 2015.

Catigatorii premiilor zilnice sunt desemnati direct pe site-ul www.kissfm.ro - prin afisarea unui mesaj care anunta participantul la campanie ca a fost extras drept castigator, printr-un soft de extragere random. Conditia de a participa la extragere este aceea de a da un click in ziua respectiva pe oricare dintre avioanele care survoleaza pe harta de joc, inclusiv avionul Airfield Kiss FM.

 

Lista cu castigatorii premiilor zilnice va fi afisata in sectiunea de concurs de pe site-ul www.kissfm.ro in maximum 24 de ore de la validare. 

 

Castigatorul marelui premiu al campaniei va fi anuntat pe data de 24 iulie 2015, in cadrul emisiunii Razi cu Sergiu si Andrei, difuzata in intervalul orar 6:00-10:00 a.m. pe postul de radio Kiss FM.

 

Vor intra in cursa pentru marele premiu al campaniei toti participantii care au cel putin o sansa inregistrata pana in ziua de vineri, 24 iulie, pana la ora 9:00 a.m. O sansa inseamna ca, pe perioada desfasurarii campaniei, un participant a gasit cel putin o data un avion inscriptionat Airfield Kiss FM. Un participant la campanie poate avea, astfel, intre 1 (una) sansa si 20 (douazeci) de sanse, fiecare sansa reprezentand o intrare in baza de date finala de participanti din care se va face extragerea pentru marele premiu. Extragerea se va face cu ajutorul unui soft de extragere random.

 

6.3. Premiile 

 

In cadrul campaniei se vor acorda: 

- cate 5 premii zilnice constand in cate doua invitatii (abonament pentru toate zilele) la festivalul Airfield ce se va desfasura la Sibiu in perioada 30.07 – 02.08.2015 – in valoare unitara de 279 RON si o valoare totala de 55.800 RON,

- marele premiu al campaniei  consta intr-un avion ultrausor cu doua locuri – model APOLLO FOX in valoare de 111.000 RON.

 

Valoarea totala a premiilor puse in joc este de 166.800 RON.

 

Marele premiu al campaniei consta intr-un avion ultrausor cu doua locuri, model APOLLO FOX (produs de Apollo Ultralight Aircraft), an de fabricatie 2005, cu 300 de ore de zbor la bord, avand urmatoarele specificatii tehnice:

 

 

Power: 65 - 100 HP

Max take off weight: 450 kg

Weight/HP relation: 5.625 kg/LE

Empty weight: 265-285 kg

Max payload: 180 kg

Wingspan: 9,15 m

Wing area: 11,4 m2

Length: 5,80 m

Length with folded wings: 6,47 m

Total width with folded wings: 2,39 m

Height: 1,7 m

Fuel capacity: 60 L

Stall speed: 64 km/h

Maximal speed: 200 km/h

Cruise speed: 150 km/h

Take off length: 120 m

Landing length: 200 m

Range: 800 km

Max G: +4; -2

Max cabin width: 1,1 m

 

 

In cadrul acestui tip de concurs autopromotional nu este posibila inlocuirea premiilor constand in obiecte prin contravaloarea acestora in bani si/sau in alte obiecte, dupa cum nu este permisa, in nicio situatie, cedarea, catre unul sau mai multi terti, a dreptului la premiul castigat.

 

In privinta premiilor oferite in cadrul Concursului Campaniei de promovare „Castiga un avion de la Airfield si Kiss FM”, din momentul predarii premiului (respectiv, dupa data semnarii intre Organizatori si castigator a procesului-verbal de desemnare a castigatorului premiului), toate riscurile legate de proprietatea si/sau posesia premiului se transfera la castigator, definitiv, in conditiile legii. 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fi fost descalificat ca urmare a nerespectarii termenilor si conditiilor prezentului Regulament. Aceleasi conditii sunt valabile si pentru premiile saptamanale. 

 

6.4 Desemnarea castigatorilor, anuntarea si acordarea premiilor

 

Câstigatorii premiilor zilnice vor fi desemnati aleator, cu ajutorul unui soft de extragere random, iar castigatorul marelui premiu va fi desemnat prin tragere la sorti, cu ajutorul unui soft de extragere random. Pentru marele premiu, vor fi extrase si 10 (zece) rezerve, tot cu ajutorul unui soft de extragere random.

 

Castigatorul marelui premiu va fi anuntat, in direct, pe postul de radio Kiss FM, vineri, 24 iulie 2015, in intervalul orar 9:00-10:00, in cadrul emisiunii matinale de la Kiss FM, Razi cu Sergiu si Andrei si ulterior, pe www.kissfm.ro, respectiv www.facebook.com/kissfmromania, si pe www.airfield.ro si pe pagina de Facebook www.facebook.com/airfieldfestivalsibiu. 

 

Castigatorii premiilor zilnice vor fi contactati de Organizatorul Airfield telefonic, in termen de 5(cinci) zile  lucratoare de la data desemnarii, pentru a fi anuntati ca au castigat si a li se explica cum poate intra fiecare in posesia premiului respectiv. 

 

Reprezentantul AIRFIELD EVENTS SRL va contacta telefonic si via e-mail castigatorul marelui premiu, in maximum 5 zile lucratoare de la data desemnarii si anuntarii de catre organizatori, in direct, a marelui premiu al Campaniei, la numarul de telefon mentionat in formularul de creare a contului, prin care i se va preciza modalitatea de intrare in posesia premiului câstigat si i se va solicita sa trimita o copie a cartii de Identitate pentru a putea efectua formalitatile necesare intrarii in posesia premiului. 

 

Pentru evitarea oricarui dubiu, organizatorul care acorda marele premiu si premiile zilnice, este AIRFIELD EVENTS SRL, aceasta avand calitatea de „platitor de venituri” in intelesul Codului Fiscal si asumandu-si fata de autoritatile publice competente si fata de castigatori obligatia de predare a marelui premiu/premiilor zilnice si toate responsabilitatile aferente acesteia. 

 

Castigatorul marelui premiu va indeplini obligatia ca, in termen de maxim 90 de zile calendaristice de la data anuntarii castigatorului premiului in direct, sa depuna in contul indicat de AIRFIELD EVENTS SRL suma datorata cu titlu de impozit pe venit reprezentand 16% din valoarea avionului (sau cota aplicabila in vigoare) si sa transmita organizatorului respectiv dovada achitarii sumei, urmand ca aceasta sa fie virata de catre AIRFIELD EVENTS SRL catre bugetul de stat. 

 

In cazul in care castigatorul marelui premiu se afla in imposibilitatea de a achita impozitul aferent marelui premiu, sau refuza achitarea lui din orice motiv, sau nu face dovada achitarii lui conform conditiilor precizate mai sus, va fi descalificat (invalidat) ca si castigator, si premiul va fi acordat primei rezerve in ordinea extragerii, si tot asa in limita a 10 rezerve extrase, pana cand un castigator intruneste toate conditiile. 

 

AIRFIELD EVENTS SRL se obliga sa se achite de indatorirea de a vira catre statul roman impozitul respectiv si sa faca dovada achitarii lui atat catre castigatorul premiului, cat si catre partenerii de campanie (MGSI). 

 

In cazul in care un câstigator nu poate fi contactat (fie a furnizat numar telefonic invalid, fie nu raspunde la apelurile telefonice sau la mesajele e-mail) de catre Organizatori in termenul de 5 zile lucratoare indicat mai sus, castigatorul respectiv va fi descalificat (invalidat). In asemenea caz, marele premiu va fi acordat primei rezerve extrase cu ajutorul softului de extragere random, aflata pe lista de rezerve, in ordinea listei.

 

Formalitatile pentru semnarea Procesului verbal de acordare a marelui premiu castigat in cadrul Concursului Campaniei, punerea in posesia acestuia si intocmirea oricaror forme legale, dupa caz, se vor derula in Sibiu, in fata unui Notar Public, respectiv in fata autoritatii competente. Intrarea in posesia premiilor zilnice se va face fie in mod direct, la sediul Organizatorului Airfield, in Sibiu, fie prin trimitere postala, la adresa de domiciliu a castigatorilor.

 

Nici unul dintre premile acordate nu poate poate fi inlocuit cu echivalentul acestuia in bani sau cu alte beneficii. In cazul refuzului unui participant desemnat câstigator de a prelua premiul sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, castigatorul va pierde dreptul de atribuire si intrare in posesie a premiului. Dupa invalidarea acestuia se va apela la urmatorul concurent extras cu ajutorul softului de extragere random, aflat pe lista de rezerve, conform detaliilor de mai sus, in cazul marelui premiu. 

 

Orice tentativa de fraudare va avea drept consecinta descalificarea participantului respectiv. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica in orice moment participantii care comit abuzuri, precum:

- incercarea de a crea mai multe conturi,

- incercarea de a-si insusi mai multe sanse la castigarea marelui premiu pus in joc,

- existenta unor diferente intre datele furnizate in formularul de inscriere si cele din actul de identitate prezentat de castigator, cu ocazia ridicarii premiului, 

- insusirea altei identitati, in scopul de a frauda concursul, 

- participantii care declara in fals sau pun la dispozitia organizatorilor declaratii in fals, in scopul de a frauda concursul.

- orice alte comportamente deluzorii sau abuzive.

 

6.5. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Premiul cel mare se acorda si se preda castigatorului de catre AIRFIELD EVENTS SRL, care are si obligatia de a calcula, retine de la castigator si vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare aplicabile in Romania. 

 

In cazul premiilor saptamanale, intrucat valoarea lor este mai mica de 600 Ron, nu se aplica impozit. 

 

Pentru evitarea oricarui dubiu, semnarea procesului-verbal de acordare a marelui premiu, dobandirea proprietatii asupra marelui premiu si intrarea in posesia acestuia sunt conditionate de punerea de catre castigator, in prealabil, la dispozitia Organizatorului, AIRFIELD EVENTS SRL a sumei in lei reprezentand impozitul legal datorat de castigator pentru venituri in natura provenite din premii, asa cum este reglementat acest impozit de reglementarile fiscale in vigoare aplicabile in Romania. 

 

Orice alte obligatii de natura fiscala si/sau de orice alta natura, in legatura cu premiile acordate in Concursul Campaniei de Promovare „Castiga un avion de la Airfield si Kiss FM”, cad si raman in sarcina exclusiva a castigatorului premiului.

 

7. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

Organizatorii isi asuma obligatia protectiei datelor cu caracter personal colectate, prelucrate si stocate in baza de date a concursului, conform prevederilor legii romane aplicabile in materie.

 

Prin participarea la acesta Campanie, fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

 

a) colectarea si prelucrarea datelor sale cu caracter personal pe care participantul le comunica in vederea inscrierii sale la concurs (respectiv: nume/prenume, adresa, nr. si seria act de identitate) si transmiterea acestora catre Organizatori, in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament;

b) stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate la litera a), respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 

Organizatorii isi asuma obligatia comuna de a pastra stricta confidentialitate cu privire la datele cu caracter personal apartinand participantilor, acestia urmand sa le utilizeze numai in scopurile stabilite prin prezentul Regulament. Orice transfer de date cu caracter personal, necesar a se efectua in scopul Campaniei sau, dupa caz, in scop de reclama, marketing si publicitate, va fi realizat exclusiv catre terti supusi legislatiei unor state care aplica acelasi nivel de protectie a datelor cu carácter personal, respectiv catre terti stabiliti in Uniunea Europeana.

 

Participantii au dreptul sa refuze, in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele cu caracter personal pe care le-au furnizat in legatura cu participarea lor la Concursul Campaniei sa fie prelucrate in scop de marketing direct ori sa fie dezvaluite sau transferate unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucrarii datelor lor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

 

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (cu modificarile si completarile ulterioare), dreptul la informare al persoanei vizate (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supusi unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

8. LITIGII 

 

Eventualele litigii aparute intre Organizatori si participantii la Concursul Campaniei se vor rezolva pe cale amiabila. Astfel, in cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea Concursului Campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, este invitat sa se adreseze Organizatorilor, cu o sesizare in acest sens. Organizatorii vor furniza un raspuns la sesizarea inaintata, in termen de maximum 30 de zile de la primirea acesteia.

 

In cazul in care participantul care a formulat sesizarea nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti competente din Romania sau oricarei alte autoritati competente.

 

SECTIUNEA 9 – LEGEA APLICABILA REGULAMENTULUI. EXONERAREA DE RASPUNDERE. MODIFICAREA REGULAMENTULUI. SUSPENDAREA CAMPANIEI 

 

9.1. LEGEA APLICABILA REGULAMENTULUI

 

Legea aplicabila prezentului Regulament comun de campanie este legea din Romania.

 

9.2. EXONERAREA DE RASPUNDERE

 

Forta majora, cazul fortuit si fapta tertului exonereaza organizatorii Campaniei de orice raspundere. Pe cale de consecinta, Organizatorii Concursului Campaniei nu isi asuma nici o raspundere cu privire la pretentiile tertilor persoane fizice si/sau ale entitatilor persoana juridica asupra premiilor castigate de catre participanti la Campanie, dupa cum nu pot fi tinuti responsabili cu privire la pretentiile participantilor la Concursul Campaniei privind functionarea defectuoasa si/sau nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila, ori a retelelor de Internet. Totodata, niciunul dintre Organizatori nu va fi raspunzator pentru eventuale disfunctionalitati aparute in derularea Campaniei, in general, ca urmare a actiunilor unor terti, cum ar fi dar fara a se limita la: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV, internet sau altii asemenea.

 

9.3. MODIFICAREA REGULAMENTULUI

 

Organizatorii, de comun acord, isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament, in masura in care analiza privind eficacitatea scopurilor Campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe website-ul www.kissfm.ro si/sau pe postul de radio “KISS FM” precum si pe www.airfield.ro si pe pagina de Facebook www.facebook.com/airfieldfestivalsibiu. 

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente: 

a) la publicarea pe website-ul www.kissfm.ro a Regulamentului modificat; 

b) la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio  “KISS FM”

 

9.4. SUSPENDAREA CAMPANIEI

 

Campania de promovare "Castiga un avion de la Airfield si Kiss FM” va putea fi intrerupta, in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe website-ul www.kissfm.ro si/sau pe postul de radio “KISS FM”, respectiv pe www.airfield.ro si/sau pe pagina de Facebook www.facebook.com/airfieldfestivalsibiu.