Regulament concurs Kiss FM “Dragoste marimea XXLove”

Perioada de desfăşurare a campaniei: 8 – 14 februarie 2016

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania promoţională ”Dragoste marimea XXLove” (denumită în continuare “Campania”) este organizată de  SC Media Group Services International SRL, societate comercială cu sediul în România, Bucureşti, Sector 6, Splaiul Independentei nr.319G, City Building, sectiunea B, et.7, camera B, C.U.I. RO13869251, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/4407/2001, avand avand IBAN nr. RO 68 INGB 0001 0081 5814 8910, deschis la ING Bank Bucuresti, denumita in continuare Organizator.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania de catre Organizator.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania se desfasoara pe teritoriul Romaniei. Concursul se va desfasura pe website-ul www.kissfm.ro. 

 

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura, incepand cu data de 8 februarie 2016 si pana la data de 14 februarie 2016, inclusiv.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

 

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM.

 

 SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

 

Concursul “Dragoste marimea XXLove” se va desfasura in intervalul 8 -14 februarie 2016, pe site-ul www.kissfm.ro.

 

Pentru a se inscrie in cursa pentru castigarea premiilor, pe perioada desfasurarii campaniei, un participant va trebui sa isi creeze cont pe sectiunea de concurs de pe pagina web www.kissfm.ro. 

 

Pentru inscrierea in campanie, un utilizator trebuie sa inregistreze o singura data, un cont cu o adresa de email valida, nume complet, adresa, localitate, data nasterii si telefon mobil in sectiunea destinata concursului de pe www.kissfm.ro. Adresa de email din cont va putea fi folosita ulterior pentru orice fel de comunicare legata de campanie sau alte comunicari legate de postul de radio Kiss FM. Nu este permisa inscrierea a doi utilizatori pe aceeasi adresa de email, acelasi nume sau numar de telefon mobil. 

 

In sectiunea de concurs de pe www.kissfm.ro, participantii vor parcurge un chestionar format din 9 intrebari, cu multiple variante de raspuns. Orice raspuns dat de catre utilizator este considerat valid. La finalul chestionarului, dupa alegerea unui raspuns potrivit pentru fiecare intrebare, va rezulta un raspuns. Participantul la campanie va putea sa trimita raspunsul primit pe mail sau pe retelele de socializare. Din totalul celor care au completat formularul si chestionarul integral, se vor alege, cu ajutorul unui soft de extragere random, 500 participanti care vor fi declarati castigatori ai campaniei. Fiecare dintre ei va primi un premiu constand intr-un tricou Kiss FM pentru cuplu.

 

Datele furnizate de participanti trebuie sa fie corecte, complete si reale. In caz contrar, Organizatorii isi rezerva dreptul de a anula contul respectiv si de a-l descalifica pe participant. 

 

Toti participantii care si-au creat cont sunt inscrisi intr-o baza de date. Baza de date va contine o singura intrare, cu filtru dupa nume, numarul de telefon, adresa de email. Orice tentativa de inscriere suplimentara, folosind acelasi numar de telefon, aceeasi adresa de corespondenta sau de email sau acelasi nume nu va mai fi luata in considerare. In vederea evitarii oricarui dubiu, se face cunoscut ca, in cazul in care un singur participant creeaza mai multe conturi cu acelasi numar de telefon si/sau adresa de email, va fi luat in considerare pentru inscrierea la concurs doar primul cont creat folosind respectivul numar de telefon si/sau adresa de email, conturile create ulterior fiind anulate. 

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

 

În cadrul campaniei se vor acorda: 

 

- 500 de tricouri Kiss FM pentru cuplu (un tricou cu design special, pentru doua persoane).

- Valoarea totala a premiilor puse in joc este de 5.000 E

 

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizator si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

 

 SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

La campania ”Dragoste marimea XXLove” poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie. Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. RADIO HOLDING SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”). Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 

SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Organizatorul va calcula, va retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 75 alin. 1, art. 77 alin. 1, alin. 3, alin. 5 si alin. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

 In situatia in care castigatorul va castiga si un premiu bonus constand intr-un obiect, castigatorul va trebui sa depuna la Organizator impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 16% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

Castigatorii premiilor vor fi desemnati aleator, cu ajutorul unui soft de extragere random. 

 

Castigatorii campaniei vor fi anuntati de catre Organizator pe www.kissfm.ro pe data de 15 februarie 2016, urmand ca, ulterior, sa completeze un proces-verbal de intrare in posesie a premiului.

 

Reprezentantul Organizatorilor va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii. Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul S.C. Media Group Services International S.R.L.: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 90 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Kiss Fm” de localitatea in care domiciliaza, in minim 5 zile lucratoare si maxim 90 de zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

 

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 10573.

 

 - colectarea si prelucrarea de catre Organizator a datelor cu caracter personal pe care le comunica in vederea participarii la campanie si a transmiterii acestora catre Organizator in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament.

 - stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.

Participantii au dreptul sa refuze in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

 

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

 

 Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania ”Dragoste marimea XXLove”  va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

 

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro.