REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE ”Ai, n-ai mingea, tragi la premiile Lotto de la OMV în direct cu Sergiu și Andrei!“

Perioada de desfăşurare a campaniei: 27.05.2016- 16.06.2016 

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania promoţională ”Ai, n-ai mingea, tragi la premiile Lotto de la OMV în direct cu Sergiu și Andrei!“ (denumită în continuare “Campania”) este organizată de  SC Media Group Services International SRL, societate comercială cu sediul în România, Bucureşti, Sector 6, Splaiul Independentei nr.319G, City Building, sectiunea B, et.7, camera B, C.U.I. RO13869251, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/4407/2001, avand avand IBAN nr. RO 68 INGB 0001 0081 5814 8910, deschis la ING Bank Bucuresti, reprezentata prin D-na Valeria Iliescu. In calitate de Director de Vanzari (denumită în continuare “MGSI”).

Si 

OMV PETROM Marketing SRL cu sediul în Petrom City, Str. Coralilor nr.22,Sector 1, Bucuresti,cod postal 013329,Romania, înmatriculată la Registrul Comerului cu nr. J40/10637/1998,CIF RO 11201891,cod IBAN RO26 RZBR 0000 0600 0786 5655 deschis la RAIFFEISEN BANK, reprezentata prin SC OPTIMEDIA S.R.L.,cu sediul în Bucureşti, Strada Nicolae Iorga nr 13, înmatriculată la Registrul Comerului cu nr.J40/7674/1998,CIF RO10870472,cod IBAN RO94INGB0001000145428910 deschis la ING Bank – Bucuresti, reprezentată de Dl. Cezar Batog în calitate de Director General. 

Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania. 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 57 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.

 

 

 

 

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

 

Campania se va desfasura de luni pana vineri in intervalul 7.00-10.00, incepand cu data de 27 mai 2016 si pana la data de 16 iunie 2016, inclusiv.

 

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

 

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, OMV, Lotto, S.C. Media Group Services International S.R.L. 

 

 SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

 

Concursul ”Ai, n-ai mingea, tragi la premiile Lotto de la OMV  în direct cu Sergiu și Andrei!“se va desfasura in intervalul  27 mai- 16 iunie 2016, in fiecare zi, de luni pana vineri in intervalul 07.00-10.00. Postul de radio poate fi receptionat si pe site-ul www.kissfm.ro. 

Zilnic, de luni pana vineri, in perioada 27 mai-16 iunie 2016, realizatorii matinalului vor adresa ascultatorilor o intrebare. Ascultatorul care suna primul la numarul de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal) si raspunde corect la intrebare este declarat castigator. Castigatorul concursului este desemnat in direct de catre realizatorii emisiunii. Decizia acestora este finala si definitiva, cu exceptia descalificarii in urma nerespectarii prezentului regulament.

In cazul in care in cadrul unei editii primul participant care suna in direct nu raspunde corect la intrebare, se va adresa o noua intrebare si i se va acorda sansa urmatorului ascultator care suna in direct. Fiecare dintre cele 15 zile de concurs este considerata o editie. 

SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

In perioada 27.05.2015 - 16.06.2016 se va acorda zilnic 1 premiu ce consta in:

- 1 troller, in valoare de 229,99 lei (TVA inclus) sau 

- 1 pachet compus din geanta de dama+ minge de volei+ bidon pentru apa, in valoare de 141,97 lei (TVA inclus) sau

- 1  pachet compus din geanta sport cilindrica + minge de fotbal + prosop sport, in valoare de 164,97 (TVA inclus) . 

Realizatorii matinalului vor selecta dintre cele 3 categorii de premii, premiul oferit la fiecare editie.

Se vor acorda in total 15 premii in valoare totala de 2.684,65 lei (TVA inclus).

In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor constand in obiecte cu contravaloarea acestora in bani sau in alte obiecte. Premiile nu pot fi cedate catre terti.

 

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorilor, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre OMV PETROM Marketing SRL si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament. 

 SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania ”Ai, n-ai mingea, tragi la premiile Lotto de la OMV în direct cu Sergiu și Andrei!“ poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 16  ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii A.G.  RADIO HOLDING  SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 

SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE. ALTE OBLIGATII

 

Organizatorii se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori, in conformitate cu Titlul III din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea revenind in exclusivitate castigatorilor, daca este cazul.

 

Prin simpla participare la Campania Promotionala, castigatorii declara ca au luat la cunostinta mecanismul de impozitare aplicabil potrivit Codului Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu acestea revenind in exclusivitate castigatorilor.

 

In vederea participarii la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizatori. Cu toate acestea, participantii vor suporta pe cont propriu cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie si anuntarea castigatorilor, precum servicii de internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiilor, etc., precum si impozitul pe venit aplicabil, dupa caz, pentru premiile acordate.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Kiss FM”.  

Reprezentantul MGSI va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei pentru a-i colecta datele personale. Castigatorul va pune la dispozitia reprezentantului datele personale ce vor fi transmise catre OMV PETROM Marketing SRL. in vederea punerii in posesie a premiului. Fiecare dintre cele 15 zile de concurs este considerata o editie.

 

Premiile campaniei sunt acordate odata cu intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie, intre OMV PETROM Marketing SRL si castigator.

 

Un participant poate fi declarat castigator al unei singure editii din cadrul campaniei ” ”Ai, n-ai mingea, tragi la premiile Lotto de la OMV în direct cu Sergiu și Andrei!“. Odata declarat castigator, va fi descalificat pentru urmatoarele editii ale campaniei.  In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

 

Formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie OMV de domiciliul castigatorului, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 90 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

 

 

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 10573.

 

OPTIMEDIA S.R.L. în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu Numar Registrul General 0002648.

OMV PETROM Marketing SRL în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr.  21887.

 - colectarea si prelucrarea de catre Organizatori a datelor cu caracter personal pe care le comunica in vederea participarii la campanie si a transmiterii acestora catre Organizator in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament. 

 - stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.

Participantii au dreptul sa refuze in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18). 

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor supune mai intai rezolvarii pe cale amiabila, dupa cum urmeaza:

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorii vor formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania ”Ai, n-ai mingea, tragi la premiile Lotto de la OMV în direct cu Sergiu și Andrei!“ va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss Fm.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss Fm.