REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE PROMOTIONALA " SAPTAMANA ITALIANA" 2016

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

Campania „SAPTAMANA ITALIANA” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania, denumit in continuare Organizatorul Kiss FM  impreuna cu Lidl Discount SRL, persoană juridică română cu sediul în DN 72, Nedelea- ‘Crângul lui Bot’ km. 73+810, com. Aricestii Rahtivani, jud. Prahova, înmatriculată la Registrul Comerţului Prahova sub nr.J29/3212/2007, Cod unic de inregistrare: 22891860; Cod de inregistrare in scopuri de TVA RO 22891860, Capital social: 980.472.700 lei denumit in continuare Organizatorul LIDL, respectiv Organizatorii

Campania se va desfasura conform prezentului regulament (Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit publicului prin afisare pe site-ul www.kissfm.ro

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura in zilele de 21, 22, 23 si 27 iunie 2016.

 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, LIDL, S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

Inscrierea la campanie se poate face prin apelarea la numarul de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal), la semnalul de concurs

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Concursul “SAPTAMANA ITALIANA” se va desfasura in zilele de 21, 22, 23 si 27 iunie 2016, in intervalul orar 06:00-10:00. 

La semnalul de concurs, ascultatorul care apeleaza numarul de telefon 0722206020 (tarif normal) si intra in direct cu realizatorii emisiunii, trebuie sa recunoasca numele unei specialitati din bucataria italiana, ascultand enumerarea ingredientelor respectivei specialitati. Daca ascultatorul spune corect si complet numele specialitatii, este declarat castigator in direct.

Un participant se poate inscrie la toate editiile campaniei, insa poate castiga un singur premiu, o singura data pe perioada desafasurarii campaniei. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Valoarea totala a premiilor oferite este de 2.600 de Euro, acestea fiind acordate de catre Organizatorul LIDL 

In cadrul campaniei se vor acorda urmatoarele premii:

Trei excursii pentru doua persoane in Romania-Mamaia. Pachetul include: 5 nopti cazare la Hotel Victoria, in camera dubla cu vedere la mare, transport individual, demispensiune.  Data plecare: 24.08.2016.

Valoare individuala pachet: 500 Euro

O excursie pentru doua persoane in Italia-Amalfi. Pachetul include: 7 nopti cazare la Grand Hotel La Panoramica 4*, camera dubla, demipensiune, transfer cu avionul inclus, transfer aeroport-hotel-aeroport. Data plecare: 13.08.2016. Retur: 20.08.2016

Valoare pachet: 1100 Euro

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorului LIDL, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizatorul LIDL si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament, intr-un termen de .............zile lucratoare de catre Organizatorul LIDL

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „SAPTAMANA ITALIANA" poate participa si poate fi desemnata castigatoare a premiilor oferite in cadrul acesteia orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18  ani pana la data participarii la campanie si care s-a inscris in concurs conform conditiilor din Regulament

Nu pot participa la Concurs salariatii Organizatorilor, ai societatii S.C. A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

Participarea la Concurs prezuma cunoasterea si acceptarea integrala a prezentului Regulament. 

 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul LIDL va calcula, va retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 75 alin. 1, art. 77 alin. 1, alin. 3, alin. 5 si alin. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

In situatia in care castigatorul va castiga si un premiu  constand intr-un serviciu sau obiect, castigatorul va trebui sa depuna la Organizatorul LIDL impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizatorul LIDL la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 16% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Kiss FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului.

Reprezentantul Organizatorului LIDL va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei.

Premiile campaniei sunt acordate de Organizatorul LIDL dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie, insa nu va depasi termenu de acordare a premiului

Participantii care castiga una dintre editiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat..

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Organizatorul Kiss FM este inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Organizatorul LIDL este inscris cu nr. LIDL in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 Prin participarea la acesta Campanie, fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

 - colectarea si prelucrarea de catre Organizatori a datelor cu caracter personal pe care le comunica in vederea participarii la campanie si a transmiterii acestora catre Organizatori in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament. 

 - stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le vor utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.

Participantii au dreptul sa refuze in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului Kiss FM, respectiv Organizatorului LIDL cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul Kiss FM sau Organizatorul LIDL, dupa caz, va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare. Organizatorul KISS FM nu va putea fi tras la raspundere pentru necordarea premiilor la termenul specificat prin prezentul Regulament, sarcina indeplinirii formalitatilor de acordare a premilor si incheierea procesului de predare primire premiu este a Organizatorului LIDL.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania "SAPTAMANA ITALIANA" va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss Fm. 

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a) la publicarea pe site a Regulamentului modificat

b) la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „KISS FM”