Regulament concurs Kiss FM “KISS4LOVE” 2017

 

Perioada de desfăşurare a campaniei: 1-14 februarie 2017

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

 

Campania promoţională ”KISS4LOVE” (denumită în continuare “Campania”) este organizată de  Media Group Services International SRL, societate  cu sediul în România, Bucureşti, Sector 6, Splaiul Independentei nr.319G, City Building, sectiunea B, et.7, camera B, C.U.I. RO13869251, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/4407/2001, avand avand IBAN nr. RO 68 INGB 0001 0081 5814 8910, deschis la ING Bank Bucuresti, operator de date cu caracter personal inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), denumita in continuare Organizator, pe site-ul www.kissfm.ro si postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).

 

 

Campania se va desfasura conform prezentului regulament (“Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania de catre Organizator.

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.Kissfm.ro  sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM.

 

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania se desfasoara pe teritoriul Romaniei. Concursul se va desfasura pe website-ul www.kissfm.ro si pe radio Kiss FM

 

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura in zilele de luni pana vineri,  incepand cu data de 1 februarie 2017 si pana la data de 14 februarie 2017, inclusiv.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

 

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM.

 

 SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

 

Concursul “KISS4LOVE” se va desfasura in intervalul 1-14 februarie 2017, pe site-ul www.kissfm.ro si pe radio KISS FM

 

Pentru a se inscrie in cursa pentru castigarea premiilor Campaniei, pe perioada desfasurarii acesteia, un participant va trebui sa isi creeze cont pe sectiunea de concurs dedicata Campaniei de pe pagina web www.kissfm.ro, acesta trebuie sa inregistreze o singura data, un cont cu o adresa de email valida, nume complet, adresa, localitate, data nasterii si telefon mobil. Nu este permisa inscrierea a doi participanti pe aceeasi adresa de email, acelasi nume sau numar de telefon mobil. 

 

Dupa inregistrarea in Campanie, participantul are posibilitatea de a alege un loc liber de pe podul virtual construit in pagina de concurs, alege un prieten/prietena careia ii transmite declaratia de dragoste, compune declaratia de dragoste si alege o culoare pentru lacat, dupa care apasa butonul OK.

 

In fiecare zi, de luni pana vineri, din totalul mesajelor inscrise la campanie, realizatorii emisiunii Razi cu Sergiu si Andrei vor alege unul dintre mesajele inscrise la Campanie. Participantul care a compus mesajul citit pe post de catre realizatorii emisiunii matinale va fi apelat si va intra in legatura directa pe Kiss FM pentru a fi declarat castigatorul editiei. Decizia acestora este finala si definitiva, cu exceptia descalificarii in urma nerespectarii prezentului regulament. Pentru a fi validat ca fiind castigatorul premiului zilnic, in valoare de 100E, participantul care a trimis mesajul ales trebuie sa intre in legatura directa cu realizatorii emisiunii.

 

La finalul campaniei, din totalitatea participantilor inscrisi in Campanie, va fi extras, cu ajutorul unui soft de extragere random, castigatorul marelui premiu: un city break pentru doua persoane la Paris.

 

Datele furnizate de participanti trebuie sa fie corecte, complete si reale. In caz contrar, Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula contul respectiv si de a-l descalifica pe participant. 

 

Toti participantii care si-au creat cont sunt inscrisi intr-o baza de date. Baza de date va contine o singura intrare, cu filtru dupa nume, numarul de telefon, adresa de email. Orice tentativa de inscriere suplimentara, folosind acelasi numar de telefon, aceeasi adresa de corespondenta sau de email sau acelasi nume nu va mai fi luata in considerare. In vederea evitarii oricarui dubiu, se face cunoscut ca, in cazul in care un singur participant creeaza mai multe conturi cu acelasi numar de telefon si/sau adresa de email, va fi luat in considerare pentru inscrierea la Campanie doar primul cont creat folosind respectivul numar de telefon si/sau adresa de email, conturile create ulterior fiind anulate. 

 

Mesajele inscrise in Campanie care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi facute publice, iar participantii care le-au redactat si expediat nu se vor putea califica pentru castigarea unuia dintre premiile puse in joc. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul mesajelor trimise, sau pentru mesaje care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.

Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile incomplete sau cu erori. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In vederea participarii la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta pe cont propriu cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie si anuntarea castigatorilor, precum servicii de internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiilor, etc., precum si impozitul pe venit aplicabil, dupa caz, pentru premiile acordate.

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

 

În cadrul Campaniei se vor acorda: 

 

  • - 10 (zece) premii in valoare de 100E fiecare (premiile zilnice, oferite de luni pana vineri in cadrul emisiunii matinale Razi cu Sergiu si Andrei);
  • - 1 (unu) city break pentru doua persoane la Paris: transport cu avionul si cazare la hotel de 3* pentru 2 nopti, cu mic dejun inclus. Valoarea aproximativa a premiului este de 700E. Valoarea premiului este orientativa si eventualele costuri mai mici ale serviciilor oferite ca premiu nu obliga Organizatorul, postul de radio sau agentia de tursim la niciun fel de compensatie fata de castigatori. Eventualele servicii suplimentare care nu fac obiectul acestui premiu vor fi oferite de agentia de turism contra cost, in limita posibilitatilor acesteia. Prin serviciu suplimentar se intelege, dar fara a se limita la acestea: suplimente de masa, excursii optionale, mai multe persoane in camera, calatoria in vacanta cu anumite persoane (ex: bona, copii, rude). Premiul se acorda, cu respectarea termenului de acordare conform sectiunii 9 din Regulament, in intervalele de timp si in functie de locurile disponibile oferite de catre agentia de turism colaboratoare, pe parcursul anului 2017. Premiile nu sunt transmisibile. Premiile se vor acorda cu respectarea termenului de acordare a premiului conform sectiunii 9 din Regulament, doar dupa prezentarea unei copii a CI.

 

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizator si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

 

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament. Premiile nu pot fi cedate catre terti.

 

 SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

La campania”KISS4LOVE” poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie. Nu pot participa angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. RADIO HOLDING SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”) sau ai agentiei de turism partenere. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 

SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Organizatorul va calcula, va retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

 In situatia in care castigatorul va castiga si un premiu bonus constand intr-un obiect, castigatorul va trebui sa depuna la Organizator impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 16% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

Castigatorii premiilor zilnice de la matinalul Razi cu Sergiu si Andrei vor fi desemnati de catre realizatorii emisiunii. Decizia lor este finala.

Castigatorul marelui premiu va fi desemnat aleator, cu ajutorul unui soft de extragere random, din totalitatea participantilor inscrisi conform Regulamentului la campanie. 

 

Castigatorii campaniei vor fi anuntati de catre Organizator pe www.kissfm.ro si pe radio Kiss FM, urmand ca, ulterior, sa comunice o copie CI, in vederea confirmarii datelor declarate si indeplinirii formalitatilor de acordare a premiului. Refuzul de a prezenta o copie CI, reprezinta motiv de neacordare a premiului, fapt neimputabil Organizatorului. 

 

Reprezentantul Organizatorilor va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data castigarii. 

 

Daca persoana desemnata castigatoare este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul  Media Group Services International S.R.L.: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 90 zile lucratoare de la data castigarii premiului din cadrul Campaniei.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Kiss Fm” de localitatea in care domiciliaza, in minim 5 zile lucratoare si maxim 90 de zile lucratoare de la data castigarii premiului din Campaniei.

 

Termenul maxim de acordare a premiilor este de 90 de zile lucratoare de la data castigarii premiului din cadrul Campaniei.

 

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 10573.

 

 - colectarea si prelucrarea de catre Organizator a datelor cu caracter personal pe care le comunica in vederea participarii la campanie si a transmiterii acestora catre Organizator in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament.

 - stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.

Participantii au dreptul sa refuze in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

 

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

 

 Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania”KISS4LOVE” va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau radio Kiss FM.

 

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

 

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro.