Regulament concurs “Desperados si Kiss FM: 1 Mai”

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI MARKETING

1.1. Organizatorii campaniei marketing sunt Heineken Romania Strada Tipografilor, Nr: 11-15 Cladire: SPARK, Corp A2-L: 2, etaj: 4, 013714, sector 1, Bucuresti, J40/12235/2002  prin intermediul Kiss FM (Splaiul Independentei nr. 319, Sema Park, RiverViewHouse, corp Est, etaj 7, sector 6, Bucuresti, J40/4780/10.04.2013). 

1.2. Campania marketing se va derula conform prevederilor prezentului Regulament, (denumit in continuare „Regulament”) care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, cu obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, pe landing page-ul Desperados de pe site-ul kissfm.ro (kissfm.ro/Desperados). 

1.3. Heist Industries cu sediul social in Bucuresti, Str. Icoanei, nr.15, et.2, sector 2, Bucuresti va actiona ca imputernicit al Organizatorului, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Legii 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date („Legea nr. 677/2001”) (in continuare „Agentia”).

1.4. Pe perioada Campaniei, Agentia va desfasura urmatoarele activitati:

(i) constituie si administreaza, in conditii de deplina siguranta, o baza de date („Baza de Date”), care va cuprinde datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie;

(ii) contactateaza castigatorii în vederea inmanarii premiilor;

(iii) preda castigatorilor in numele Organizatorului, premiile promotionale, dupa identificarea acestora in conditiile stabilite prin Regulament.

 

 SECTIUNEA 2. LOCUL SI DURATA DESFASURARII CAMPANIEI MARKETING

 

Campania se va desfasura in perioada 19 Aprilie 2017 -  26 Aprilie 2017,  pe site-ul Kiss FM, www.kissfm.ro/desperados    

 

SECTIUNEA 3. DREPTURI SI CONDITIILE DE PARTICIPARE

 

Campania marketing este accesibila tuturor persoanelor fizice cu vârsta de 18 ani împlintă la data începerii Campaniei marketing, indiferent de nationalitate, domiciliu, rasa, sex sau religie, rezidente in Romania, care respecta conditiile prezentului regulament si care urmeaza indicatiile prezente in acest Regulament pentru a-si valida participarea. Nu pot participa angajati ai Organizatorului, ai agentiei si ai celorlalte companii implicate in aceasta actiune, precum si rudele de gradul I ale acestora. Participarea la aceasta campanie marketing are valoare de acceptare integrala, liber consimtita si in afara oricarei constrangeri a prevederilor prezentului regulament.

 

Dreptul de participare apartine in exclusivitate participantului care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Dreptul de participare la campania marketing este anulat automat in situatia in care o persoana furnizeaza date sau informatii false, eronate sau necorespunzatoare in completarea datelor personale.Pentru a putea participa la Campania marketing, participantii trebuie sa aiba acces la Internet, costul nefiind suportat de organizatori si sa acceseze sectiunea Desperados de pe site-ul www.kissfm.ro (kissfm.ro/Desperados).

 

SECTIUNEA 4. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Datele personale prelucrate in aceasta Campanie sunt: (a) nume, (b) prenume (c) vârsta și (d) număr de telefon sau adresa de e-mail; Scopurile prelucrarii acestor date sunt: derularea prezentei Campanii, desemnarea castigatorilor Campaniei, pastrarea datelor in departamentul contabil al Operatorului in vederea raportarii anuale catre Administratia Financiara.

 

La cererea participantilor, adresata in scris catre Heineken, Str. Tipografilor nr. 11-15, etaj 4, corp A2-L 013714, Bucuresti, Heineken  Romania S.A. se obliga:

- sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;

- sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

- sa inceteze in mod gratuit prelucrarea datelor personale ale solicitantului.

 

Fiecare participant are dreptul de a solicita excluderea din baza de date a companiei Heineken Romania S.A., trimitand o  astfel de cerere la adresa: strada Tipografilor nr. 11-15, etaj 4, corp A2-L 013714, Bucuresti. Heineken Romania S.A. se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia Imputernicitului si cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia fiscala in vigoare.

 

Conform Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare (”Legea 677/2001”), Organizatorul (i) prelucreaza datele cu caracter personal care ii sunt dezvaluite de catre participanti in vederea participarii la Campanie, cu buna-credinta si cu respectarea drepturilor persoanelor ale caror date sunt prelucrate si in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si (ii) aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

 

Tuturor participantilor le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Organizatorul va utiliza datele personale furnizate de catre participanti la inscrierea in campania marketing exclusiv in scopul identificarii castigatorului.  

SECTIUNEA 5. MECANISMUL

 

Utilizatorii se pot inscrie o singura data in campania marketing, accesand site-ul www.kissfm.ro si completand datele personale (nume, prenume, varsta, adresa de email, numarul de telefon) si raspunsul la intrebarea de campanie marketing (Descrie intr-o fraza cea mai wild experienta in muzica pe care ai trait-o) in formularul de pe landing page-ul Desperados (kissfm.ro/Desperados). Dupa ce utilizatorul a completat toate datele si a apasat butonul de inscriere, pe ecran va aparea mesajul “Te-ai inscris cu succes!”, confirmand astfel inscrierea. 

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI MARKETING

 

La sfarsitul campaniei marketing, reprezentantii Kiss FM si Heineken Romania vor alege 10 castigatori dintre persoanele inscrise, care au respectat mecanismul campaniei marketing (au completat toate campurile din formularul de pe landing page-ul Desperados de pe site-ul kissfm.ro si au peste 18 ani). Criteriul de departajare este creativitatea raspunsului la intrebarea campaniei marketing (Descrie intr-o fraza cea mai wild experienta in muzica pe care ai trait-o).

Se vor acorda 10 premii, un premiu consta in transport cu autocar pe ruta Bucuresti-Mamaia (29 Aprilie 2017) si retur (30 Aprilie 2017), 1 noapte cazare la hotel minimum 3 stele din judetul Constanta, 1 (un) bilet intrare la festival Sunwaves pentru seara de 29 Aprilie 2017, pentru 2 persoane.

Valoarea maxima totala a premiilor: 12.000 lei. 

  

 SECTIUNEA 7. PREDAREA PREMIULUI 

 

Desemnarea castigatorilor va avea loc pe data de 27 aprilie 2017. Primii 10 castigatori selectati si 10 rezerve vor fi contactati in perioada 27-28 aprilie 2017 de catre un reprezentant Heist Industries, folosind numarul de telefon sau adresa de email furnizata de catre participant in formularul de inscriere de pe landingul Desperados de pe site-ul kissfm.ro (kissfm.ro/Desperados). Castigatorii vor avea 12 ore la dispozitie sa raspunda/contacteze inapoi reprezentantii Heist Industries pentru validarea premiului. In cazul in care castigatorul nu va raspunde apelului/emailului in timp util, premiul va fi acordat rezervelor, urmand acelasi mecanism. 

 

Castigatorii intra in posesia premiilor odata cu primirea emailul de confirmare din partea reprezentantilor Heist Industries, care va contine toate detaliile referitoare la premiul castigat. 

 

SECTIUNEA 8. INCETAREA CAMPANIEI MARKETING

 

Prezenta Campanie marketing va inceta de drept la data de 26 aprilie 2017, orele 23.59 si poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment de forta majora - de natura a face imposibila derularea. 

 

SECTIUNEA 9. REGULAMENTUL CAMPANIEI MARKETING

 

Regulamentul Campaniei marketing este disponibil in mod gratuit pe site-ul www.kissfm.ro sectiunea Desperados (kissfm.ro/Desperados). Prin participarea la aceasta Campanie marketing, participantii sunt de acord sa se conformeze acestui Regulament. 

 

SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Organizatorul se obliga sa retina si sa vireze la bugetul de stat impozitul pe venit datorat de castigatori in conformitate cu prevederile Codului Fiscal, suplimentar fata de premiile nete obtinute conform prezentului Regulament, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

 

In cazul unor litigii aparute intre Kiss FM, Heineken Romania si participantii la campania marketing, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor romane competente.