REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE PROMOTIONALA "DURACELL”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR
 
Campania „DURACELL” (denumita in cele ce urmeaza „campania”) este organizata de catre S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania, denumită în continuare "Organizator".  Partener in campanie este PROCTER & GAMBLE Distribution SRL, cu sediul social în Bucureşti, B-dul Dimitrie Pompei 9-9A, având C.U.I. J40/11908/2005, RO 17756999.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 51 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfasura incepand cu data de  15 iulie 2010 pana la data de  31 august 2010, inclusiv.


SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss Fm, Duracell, S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.
Dreptul de a folosi numele Duracell sau alt nume facand parte din Procter&Gamble Romania, ca si orice logo, slogan, marca, firma sau emblema este si ramane proprietatea Procter&Gamble Romania, iar
S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L va avea dreptul sa foloseasca aceste atribute numai pe perioada de desfasurare si in scopul a prezentei Campanii.
 

SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
 
Concursul “Duracell” se va desfasura in intervalul 15 iulie-31august 2010, in intervalul orar 10-14, in cadrul emisiunii Kiss Music de la Kiss Fm.

Pentru a intra in posesia premiului, participantii la promotie trebuie sa apeleze, la semnalul de concurs, numarul de telefon 0722 20 60 20 (numar cu tarif normal, valabil in toate retelele de telefonie din Romania).

Pentru a fi considerat castigator, un participant trebuie sa fie primul care suna la numarul de telefon mentionat anterior dupa semnalul de concurs.

Timp de 20 de secunde participantul trebuie sa povesteasca cat mai multe evenimente din viata lui, cu cat mai multe detalii.

Evenimentele relatate nu trebuie sa contina elemente ofensatoare, defaimatoare, care instiga la violenta, etc.

Se vor acorda, in total, 34 premii constand intr-un Iepuras Duracell si
un set de baterii Duracell, cate unul in fiecare zi, in intervalul de desfasurare a promotiei.


SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii campaniei, se vor oferi, in total, 34 de iepurasi Duracell si 34 de seturi de baterii.

Valoarea totala estimata a premiilor este de 1133 lei cu TVA inclus.
Valoarea estimata a unui iepuras duracell este de 27,5 lei cu TVA inclus.

Valoarea estimata a unui set de baterii duracell (4 buc) este de 6 lei cu TVA inclus.

In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor constand in obiecte cu contravaloarea acestora in bani sau in alte obiecte, si premiile nu pot fi cedate catre terti.

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniilor nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizator si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.


SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania "Duracell" poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorului, ai societatii S.C. SBS Broadcasting Media SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.


SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Premiile peste 600 de Ron sunt subiecte de impozit pe venit conform legilor în vigoare, iar impozitul pe venit datorat de câştigători va fi reţinut de către Organizator din valoarea totală a premiului.

Participantilor la campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltueli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei.


SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii premiilor zilnice ale Campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Kiss FM”.

Reprezentantul Organizatorului  va contacta castigatorul telefonic, in minim 5 zile lucratoare de la data desemnarii acestuia.
In situatia in care castigatorii nu pot fi contactati in termen de 5 zile lucrătoare de la data desemnarii, din motive independente de
Organizator si nici nu apeleaza linia telefonica 0213188000 de luni pana vineri in intervalul 10.00-18.00, in acelasi termen de 5 zile lucrătoare  pentru a-si revendica premiul castigat, aceştia vor fi decăzuti din drepturi.

Premiile neacordate, nu se vor mai acorda si vor rămâne in posesia Organizatorului.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie.

Participantii care castiga una dintre editiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L din Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6 in minimum 5 zile lucratoare si maximum 30 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Kiss Fm” de localitatea in care domiciliaza, in minim 5 zile lucratoare si maxim 30 de zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei. 


SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această campanie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 10573.

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia împuterniciţilor Organizatorului şi a cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare.

Prin înscrierea în Campanie, participanţii declară că sunt de acord cu Regulamentul Campaniei şi cu faptul ca datele lor personale să fie prelucrate şi să intre în baza de date a S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele şi serviciile Organizatorului prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, SMS) doar dacă persoanele vizate şi-au dat acordul expres şi neechivoc în acest sens. Organizatorul nu condiţionează participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu vor face alte demersuri ulterioare în acest sens.

Organizatorul le poate solicita câstigătorilor consimţământul liber exprimat pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio şi video, numele, prenumele, localitatea de reşedinţă şi imaginea lui. Pentru a-şi exprima acordul expres în acest sens, câştigătorii vor semna o declaraţie în care vor fi cuprinşi termenii acestui acord. Organizatorul nu condiţionează participarea la Campanie sau înmânarea premiilor de semnarea acestei declaraţii. În cazul în care participanţii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare în acest sens.

Organizatorul garantează confidenţialitatea datelor personale ale tuturor Participanţilor, cu respectarea legislaţiei aplicabile în vigoare. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei (art. 18).

Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia lor particulara, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. 

Participantii au de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către: S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti

Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal sunt: organizarea Campaniei şi extragerea câştigătorilor.


SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul vor formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatoriul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.


SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania "Duracell" va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro. si pe postul de radio Kiss Fm.

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant incepand cu data de 11 mai 2010 fie pe site-ul www.kissfm.ro, fie printr-o solicitare scrisă la sediul  S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro. si/sau pe postul de radio Kiss Fm.