REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE PROMOTIONALA "Kiss-Cash" 2010

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

 

Campania de promovare „Kiss-Cash 2010”, al doilea sezon (denumita in cele ce urmeaza si „Campania Promotionala Kiss-Cash 2010”/Campania de Promovare sau „Campania”) este organizata de catre S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319 G, City Building, Sectiunea B, etaj 7, camera B, sector 6, numar de ordine la Registrul Comerului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala RO13869251 (denumita in cele de mai jos si  “Organizatorul”), 

 

Campania se va desfasura conform prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 51 de orase din Romania, si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

 

Campania se va desfasura incepand cu data de 30 august 2010 si pana la data de 5 decembrie 2010, inclusiv, respectiv pana la castigarea ultimului premiu pus in joc.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

 

In cadrul CAMPANIEI DE PROMOVARE „KISS-CASH 2010”, al doilea sezon, sunt mediatizate (promovate) pe postul de radio Kiss Fm:

• numele si/sau a marca si/sau a imaginea si/sau a activitatea si/sau a produsele si/sau a serviciile SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL (J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala RO13869251);

• marcile de notorietate publica „KISS FM” si „CRONICA CARCOTASILOR”.

 

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

 

Campania de promovare “Kiss-Cash 2010”, al doilea sezon se desfasoara pe postul de radio Kiss Fm, de luni pana duminica (inclusiv), in intervalul orar 7:00 – 22:00.

 

Inscrierea la campanie se poate face prin trimiterea unui mesaj tip SMS sau on-line, prin inscrierea pe site-ul www.kissfm.ro. 

a)Inscrierea la campanie prin trimiterea unui mesaj tip SMS. Pentru a putea participa la campanie, ascultatorii postului de radio „Kiss Fm” se pot inscrie prin trimiterea unui mesaj de tip SMS la numarul 0735 600 100 (SMS cu tarif normal, valabil in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange, Cosmote si Zapp) cu numele, prenumele si orasul in care receptioneaza postul de radio „Kiss Fm”. Nu se vor trimite reply-uri de validare a inscrierii la numarul 0735 600 100. Toti expeditorii de SMS-uri valide sunt inscrisi intr-o baza de date. Baza de date poate sa fie consultata pe site-ul www.kissfm.ro, unde, prin introducerea numarului de telefon folosit pentru inscrierea participantului, se va putea verifica data inscrierii. Baza de date va contine o singura intrare, cu filtru dupa numarul de telefon, reprezentand primul mesaj de tip SMS considerat valid. Orice mesaj de tip  SMS trimis dupa o prima inregistrare in baza de date, nu va mai fi luat in considerare pentru participarea la campanie. In vederea evitarii oricarui dubiu, va aducem la cunostinta ca, in cazul in care un singur participant trimite mai multe mesaje de tip SMS de la acelasi numar de telefon, va fi luat in considerare pentru participarea la campanie doar primul mesaj de inscriere trimis de pe numarul de telefon respectiv.

b) Inscrierea la campanie on-line. Pentru a participa la campanie, ascultatorii postului de radio “Kiss Fm” se pot inscrie, o singura data, pe site-ul www.kissfm.ro, completand campurile formularului de inscriere si apasand butonul “Inregistreaza”.  Toti participantii care au completat corect formularul de inscriere, se supun prezentului Regulament. Baza de date a participantilor inscrisi prin intermediul site-ului www.kissfm.ro, poate sa fie consultata pe site-ul www.kissfm.ro, unde, prin introducerea numarului de telefon inregistrat in formularul de inscriere, se va putea verifica data inscrierii. Baza de date va contine o singura intrare, cu filtru dupa numarul de telefon inregistrat in formularul de inscriere, reprezentand inscrierea considerata valida. Orice tentativa de completare a formularului, dupa ce s-a efectuat inscrierea pe www.kissfm.ro, nu va mai fi luata in considerare.

 

Inscrierea participantilor la campanie se poate face utilizand doar una dintre cele doua metode de inscriere. Daca participantul s-a inscris la campanie prin trimiterea unui mesaj de tip SMS, o eventuala inscriere on-line, pe site-ul www.kissfm.ro, nu va fi luata in considerare de Organizator si, daca participantul la campanie s-a inscris on-line, o eventuala inscriere prin trimiterea unui mesaj de tip SMS nu va fi luata in considerare de Organizator.

 

Prin inscrierea la aceasta campanie, indiferent de modalitate, prin trimiterea unui mesaj de tip SMS sau prin inscrierea pe site-ul www.kissfm.ro, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acestora, participarea la aceasta campanie implicand obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

 

Participantii la campanie sunt inscrisi intr-o baza de date unica, care contine atat inscrierile prin SMS cat si cele de pe site-ul www.kissfm.ro. 

 

Fiecarui participant i se atribuie prin calculator un numar de ordine aleatoriu (numar ce va fi diferit la fiecare editie a campaniei), daca acesta nu a castigat deja un premiu oferit de Organizator in editiile anterioare ale campaniei. Din momentul in care participantul la campanie a castigat un premiu intr-o editie anterioara, acesta va fi mentinut in baza de date a persoanelor inscrise la Campania “Kiss-Cash 2010” fara dreptul de a castiga un nou premiu, nefiind posibila castigarea de catre acelasi participant a 2(doua) sau mai multor premii in una si aceeasi editie, ori pe durata mai multor editii ale campaniei.

 

SECTIUNEA 6. DESFASURAREA CAMPANIEI

 

In fiecare zi din saptamana, de luni pana vineri, in intervalul orar 07:00-22:00, se vor desfasura in direct pe postul de radio „Kiss FM” cate 7 (sapte) editii ale campaniei, iar, sambata si duminica, se vor desfasura cate 3(trei) editii ale campaniei.

 

Editiile campaniei se vor realiza dupa cum urmeaza: 

 

DJ-ii Kiss FM (pe scurt, „Djii”) vor intra in legatura directa cu un ascultator al postului de radio „Kiss FM” care a apelat unul dintre numerele 021 318 4000 sau 0722 20 60 20. Ascultatorul va alege un numar cuprins intre 1 si numarul total de inscrieri la campanie primite pana in acel moment. Numarul total de inscrieri primite pana in momentul realizarii editiei respective a campaniei va fi comunicat ascultatorului de catre DJii Kiss Fm.

 

In urma acestui demers va rezulta un numar.

 

DJii Kiss Fm il vor apela pe participantul al carui numar de ordine din baza de date unica, cuprinzand toti participantii la campanie, corespunde cu numarul ales de catre ascultator. 

 

Pentru a fi declarat castigator Participantul va trebui sa spuna corect numarul care a fost ales de catre ascultatorul Kiss FM, numar care corespunde numarului de ordine atribuit aleatoriu in baza de date unica si care l-a calificat pe respectivul participant pentru castigarea premiului aferent editiei respective a campaniei. 

 

Daca participantul apelat de catre Djii Kiss FM nu stie raspunsul corect, are la dispozitie 20 de secunde (redate in direct pe postul de radio „Kiss Fm” prin intermediul unui semnal sonor) in care poate sa afle raspunsul apeland un tert – de pe un alt telefon, fara sa intrerupa legatura directa cu postul de radio Kiss Fm, prin punerea conversatiei pe hold. Daca participantul la campanie nu are un alt aparat de telefon, poate apela la ajutorul unui tert din proximitatea lui, in acelasi interval de 20 de secunde semnalizat pe postul de radio. Daca participantul furnizeaza raspunsul corect inainte de epuizarea timpului de 20 de secunde, singur sau ajutat de tert, in conditiile Regulamentului, este declarat castigator in direct. Daca participantul furnizeaza raspunsul corect dupa scurgerea timpului regulamentar de 20 de secunde, raspunsul corect nu este considerat valid. 

 

Pentru evitarea oricarui dubiu, in situatia in care tertul apelat de catre participant furnizeaza raspunsul corect, Organizatorul nu are nicio obligatie fata de acesta, iar premiile puse in joc se vor acorda exclusiv persoanelor care s-au inscris in campanie cu respectarea prevederilor prezentului Regulament. 

 

Daca participantul este declarat castigator al editiei, participantul castiga premiul de minimum 100 de euro, la care se poate adauga reportul si/sau premiul bonus.

 

Daca participantul este desemnat castigator, campania se reia conform aceluiasi mecanism, pornindu-se de la suma minima de 100 de Euro.

 

O editie este declarata ca fiind lipsita de castigator daca:

 

a) participantul nu raspunde corect;

b) participantul raspunde corect dupa epuizarea timpului de 20 de secunde;

c) la numarul de telefon cu care s-a inscris sau care a fost declarat in formularul de inscriere on-line de catre participant nu se raspunde;

d) la numarul de telefon cu care s-a inscris sau care a fost declarat in formularul de inscriere on-line de catre participant prezinta ton de ocupat;

e) conversatia telefonica se intrerupe din cauza unor probleme de natura tehnica survenite din partea apelantului sau a celui apelat;

 

f) daca se constata diferente intre datele din SMS-ul de inscriere si actul de identitate prezentat de concurent cu ocazia validarii;

g) daca se dovedeste ca concurentul si-a insusit alta identitate in scopul de a frauda concursul.  

 

Daca editia este declarata ca fiind lipsita de castigator, premiul de catigat la aceasta editie se reporteaza pentru editia urmatoare a campaniei. Premiul reportat se adauga premiului de minim 100 de euro al editiei urmatoare.

 

Organizatorul isi rezerva dreptul ca pentru oricare dintre editiile campaniei sa majoreze valoarea premiului de pornire al fiecarei editii. Valoarea majorata a premiului va fi comunicata de DJii Kiss Fm, in prealabil, in direct pe postul de radio “Kiss FM”. 

 

Organizatorul isi rezerva dreptul ca pentru oricare dintre editiile campaniei, pe langa premiile in bani ale respectivei editii a campaniei sa atribuie si premii bonus constand in obiecte. Premiile bonus vor fi anuntate de catre Djii Kiss Fm. Premiile bonus constand in obiecte, se reporteaza in aceleasi conditii ca si premiile in bani.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

 

Pentru fiecare editie a campaniei premiul este de minimum 100 (osuta) de euro. Premiul poate fi majorat de catre Organizator la editiile urmatoare prin adaugarea premiului/premiilor editiilor anterioare, in cazul in care acestea au fost declarate ca fiind lipsite de castigator.

 

Dupa cum s-a precizat si in sectiunea anterioara, pe parcursul desfasurarii campaniei, DJii Kiss Fm pot anunta, pe langa premii in bani, premii bonus constand in obiecte.

 

Suma totala a premiilor in bani si sau obiecte, este de aproximativ 100.000 EUR. Premiile in bani se acorda in lei, la cursul de schimb euro/leu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru data castigarii premiului. Premiile vor fi depuse in contul de lei al participantului declarat castigator al unei editii. 

 

In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor bonus constand in obiecte prin contravaloarea acestora in bani si/sau in alte obiecte, dupa cum nu este permisa, in nicio situatie, cedarea premiului castigat catre unul sau mai multi terti.

 

In privinta premiilor bonus oferite in cadrul Campaniei de Promovare „Kiss Cash 2010” (al doilea sezon), din momentul semnarii procesului verbal dintre Organizator si Castigator (document prin care se transfera proprietatea si posesia premiului, in mod efectiv), toate riscurile legate de proprietatea si/sau posesia premiului se transfera la Castigator.

 

Premiul va fi acordat Castigatorului sub conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Pot participa la Campania de Promovare „Kiss Cash 2010” (al doilea sezon), in sensul ca pot avea calitatea de Castigator al premiilor oferite in cadrul acesteia, toate persoanele fizice care au implinit varsta de 14 ani. Prin exceptie de la cele mai sus prevazute, nu pot participa: a) salariatii Organizatorului SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL, ai societatii afiliate S.C. SBS Broadcasting Media SRL, si/sau ai societatilor afiliate acesteia si b) rudele sau afinii salariatilor mentionati la litera a)  pana la gradul II inclusiv, in linie directa sau colaterala. De asemenea, nu pot participa la Campania de Promovare „Kiss Cash 2010” asociatii-persoane fizice ai societatilor comerciale sus-mentionate, cat si rudele sau afinii acestora  pana la gradul II inclusiv, in linie directa sau colaterala.

 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Organizatorul va calcula, va retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 75 alin. 1, art. 77 alin. 1, alin. 3, alin. 5 si alin. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

 

In cazul premiilor bonus (constand in diverse obiecte), Castigatorul are obligatia ca, la data la care primeste in proprietatea si posesia sa premiul, sa depuna in contul indicat de Organizator suma in lei reprezentand impozitul legal datorat de Castigator pentru venituri in natura provenite din premii, asa cum este reglementat acest impozit de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. In mod obligatoriu, Impozitul va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 16% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 

Orice alte obligatii de natura fiscala si/sau de orice alta natura in legatura cu premiile acordate in Campania de Promovare „Kiss Cash 2010”, cad si raman in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

Castigatorii Campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „Kiss FM”, urmand ca, ulterior, sa semneze cu Organizatorul  Campaniei un Proces verbal de primire in proprietate si posesie a premiului.

 

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei.

 

Premiile campaniei sunt acordate numai dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

 

Participantii care castiga una dintre editiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului. 

 

Participantii minori (avand varsta cuprinsa intre 14 si 18 ani neimpliniti) si/sau cei de cetatenie straina vor indeplini formalitatile de dobandire a premiului cu respectarea legislatiei romane in vigoare.

 

In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul Organizatorului: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 30 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei are domiciliul in alt oras/localitate decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Kiss Fm” de localitatea in care domiciliaza, in minim 5 zile lucratoare si maxim 30 de zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei. In situatia in care castigatorul castiga, pe langa premiul in bani, si un premiu bonus constand intr-un obiect, Organizatorul va putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi in Bucuresti, exclusiv.

 

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

Organizatorul este inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Prin participarea la acesta Campanie, fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

 - colectarea si prelucrarea de catre Organizator a tuturor datelor cu caracter personal pe care le comunica in vederea participarii la campanie (cum ar fi, dar fara a se limita la: nume/prenume, CNP, adresa, nr. si seria act de identitate, etc.) si a transmiterii acestora catre Organizator in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament. 

 - stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.

 

Participantii au dreptul sa refuze, in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

 

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (cu modificarile si completarile ulterioare), dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

 

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

 

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

 

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

 

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

 

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

 

Campania de promovare "Kiss-Cash 2010" (al doilea sezon) va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro. si pe postul de radio Kiss Fm.

 

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

 

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea irevocabila si neconditionata a prevederilor prezentului Regulament si obligativitatea respectarii acestora. 

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro. si/sau pe postul de radio Kiss Fm. Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente: a) la publicarea pe site a Regulamentului modificat; b) la prima anuntare pe postul de radio Kiss Fm a modificarilor.