REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE PROMOTIONALA "Sony Bravia 3D" 2010

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

 

Campania de promovare „Sony Bravia 3D” (denumita in cele ce urmeaza si „Campania Promotionala”/Campania de Promovare sau „Campania”) este organizata de catre S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 319 G, City Building, Sectiunea B, etaj 7, camera B, sector 6, numar de ordine la Registrul Comerului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala RO13869251 (denumita in cele de mai jos si  “Organizatorul”).

 

Campania se va desfasura conform prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe site-ul www.kissfm.ro.

 

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

 

Campania se va desfasura incepand cu data de 15 septembrie 2010 si pana la data de 27 octombrie 2010, inclusiv.

 

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

 

In cadrul CAMPANIEI DE PROMOVARE „Sony Bravia 3D”, sunt mediatizate (promovate) pe kissfm.ro:

• numele si/sau a marca si/sau a imaginea si/sau a activitatea si/sau a produsele si/sau a serviciile SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL (J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala RO13869251);

• marcile de notorietate publica „KISS FM” si „SONY”.

 

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

 

Campania de promovare “Sony Bravia 3D” se desfasoara exclusiv pe site-ul kissfm.ro. Pentru a participa la campanie, ascultatorii trebuie sa acceseze pagina de concurs de pe site-ul kissfm.ro sis a completeze formularul de concurs cu datele personale.

 

SECTIUNEA 6. DESFASURAREA CAMPANIEI

 

Pe site-ul kissfm.ro, in sectiunea “Concursuri”, se gaseste formularl de participare la concurs. Pentru a se putea inscrie, participantul trebuie sa completeze correct formularul de concurs, cu datele personale. Inscrierile sunt unice, cu filtru dupa numarul de telefon al participantului. Daca un participant este posesorul mai multor numere de telefon, acesta se poate inscrie, o singura data, cu fiecare dintre numere.

 

Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti, din totalul intarrilor considerate valide. Numele castigatorului va fi facut public, pe site-ul kissfm.ro, in data de 28 octombrie 2010.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

 

In cadrul acestei campanii, premiul pus in joc este un televizor Sony Bravia 3D - KDL40HX800AEP (TV 3D Ready) in valoare de 8887 RON (incl. TVA)

 

In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor bonus constand in obiecte prin contravaloarea acestora in bani si/sau in alte obiecte, dupa cum nu este permisa, in nicio situatie, cedarea premiului castigat catre unul sau mai multi terti.

 

In privinta premiilor bonus oferite in cadrul Campaniei de Promovare „Sony Bravia 3D”, din momentul semnarii procesului verbal dintre Organizator si Castigator (document prin care se transfera proprietatea si posesia premiului, in mod efectiv), toate riscurile legate de proprietatea si/sau posesia premiului se transfera la Castigator.

 

Premiul va fi acordat Castigatorului sub conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

 

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

Pot participa la Campania de Promovare „Sony Bravia 3D” (al doilea sezon), in sensul ca pot avea calitatea de Castigator al premiilor oferite in cadrul acesteia, toate persoanele fizice care au implinit varsta de 14 ani. Prin exceptie de la cele mai sus prevazute, nu pot participa: a) salariatii Organizatorului SC MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL, ai societatii afiliate S.C. SBS Broadcasting Media SRL, si/sau ai societatilor afiliate acesteia si b) rudele sau afinii salariatilor mentionati la litera a)  pana la gradul II inclusiv, in linie directa sau colaterala. De asemenea, nu pot participa la Campania de Promovare „Sony Bravia 3D” asociatii-persoane fizice ai societatilor comerciale sus-mentionate, cat si rudele sau afinii acestora  pana la gradul II inclusiv, in linie directa sau colaterala.

 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

 

Organizatorul va calcula, va retine de la castigator si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii in bani, conform art. 75 alin. 1, art. 77 alin. 1, alin. 3, alin. 5 si alin. 6 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

 

In cazul premiilor bonus (constand in diverse obiecte), Castigatorul are obligatia ca, la data la care primeste in proprietatea si posesia sa premiul, sa depuna in contul indicat de Organizator suma in lei reprezentand impozitul legal datorat de Castigator pentru venituri in natura provenite din premii, asa cum este reglementat acest impozit de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. In mod obligatoriu, Impozitul va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 16% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 

Orice alte obligatii de natura fiscala si/sau de orice alta natura in legatura cu premiile acordate in Campania de Promovare „Sony Bravia 3D”, cad si raman in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

 

Castigatorii Campaniei vor fi anuntati pe site-ul kissfm.ro, urmand ca, ulterior, sa semneze cu Organizatorul  Campaniei un Proces verbal de primire in proprietate si posesie a premiului.

 

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 5 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a campaniei.

 

Premiile campaniei sunt acordate numai dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

 

Participantii minori (avand varsta cuprinsa intre 14 si 18 ani neimpliniti) si/sau cei de cetatenie straina vor indeplini formalitatile de dobandire a premiului cu respectarea legislatiei romane in vigoare.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la sediul Organizatorului: Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Sector 6 si/sau in fata notarului public, dupa caz, in minimum 5 zile lucratoare si maximum 30 zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei.

 

Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii a campaniei are domiciliul in alt oras/localitate decat Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata statie locala „Kiss Fm” de localitatea in care domiciliaza, in minim 5 zile lucratoare si maxim 30 de zile lucratoare de la data castigarii editiei campaniei. In situatia in care castigatorul castiga, pe langa premiul in bani, si un premiu bonus constand intr-un obiect, Organizatorul va putea decide ca formalitatile de punere in posesie se vor intocmi in Bucuresti, exclusiv.

 

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

 

Organizatorul este inscris cu nr. 10573 in registrul de evidenta a datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

Prin participarea la acesta Campanie, fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la:

 - colectarea si prelucrarea de catre Organizator a tuturor datelor cu caracter personal pe care le comunica in vederea participarii la campanie (cum ar fi, dar fara a se limita la: nume/prenume, CNP, adresa, nr. si seria act de identitate, etc.) si a transmiterii acestora catre Organizator in scopul acordarii premiului stabilit prin acest Regulament. 

 - stocarea acestor date si prelucrarea lor si in alte scopuri decat cele anterior mentionate, respectiv: reclama, marketing si publicitate.

 

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate.

 

Participantii au dreptul sa refuze, in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele pe care le-au furnizat in legatura cu participarea la campanie sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. In toate celelalte cazuri, Participantii au dreptul sa se opuna prelucarii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legate de situatia personala.

 

Participantii au, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (cu modificarile si completarile ulterioare), dreptul de informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17), precum si dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

SECTIUNEA 11. LITIGII

 

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

 

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

 

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

 

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

 

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

 

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

 

Campania de promovare "Sony Bravia 3D" va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro.

 

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

 

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea irevocabila si neconditionata a prevederilor prezentului Regulament si obligativitatea respectarii acestora. 

 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro. si/sau pe postul de radio Kiss Fm. Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente: a) la publicarea pe site a Regulamentului modificat; b) la prima anuntare pe postul de radio Kiss Fm a modificarilor.