REGULAMENT CAMPANIA CERESIT

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „Castiga curatenie si stralucire cu Ceresit!” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre: 

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti, Romania, înregistrată la oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/4497/08.05.2001, Cod Unic de Inregistrare RO13869251 şi cont IBAN RO68INGB0001008158148910 (RON), deschis la ING BANK, capital social: 200 lei, reprezentata prin Florin Ciobica, în calitate de Administrator unic, denumita in cele ce urmeaza „Organizatorul”

si 

S.C. HENKEL ROMANIA S.R.L  cu sediul in Bucuresti, Str. Ionita Vornicul nr. 1-7, sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J40/8235/1999, C.I.F. RO12177830,  avand numar de operator de date cu caracter personal 7837, reprezentata prin Lavinia Ciurtin, in calitate de Director Marketing, denumita in cele ce urmeaza „Co-Organizator”

Campania se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania.

 SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara exclusiv pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM” si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura incepand cu data de  18.07.2011 si pana la data de 05.08.2011, inclusiv.

 SECTIUNEA 5. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Campania se va desfasura in intervalul 08:00 – 09:00, in cadrul emisiunii „Kissteria matinala”, difuzata pe postul de radio „Kiss Fm”, zilnic, de luni pana vineri, intre orele 7.00 si 10.00. 

La aceasta campanie pot participa toti ascultatorii Kiss Fm care indeplinesc conditiile privind dreptul de participare si care se  inregistreaza pe site-ul www.kissfm.ro, completeaza un formular cu datele personale (nume, prenume, telefon) si raspund intr-un mod cat mai ingenios la intrebarea : ,,Ce metoda aplici pentru a-ti ‚’’chitui’’ relatia ?’’.

In fiecare zi de vineri, pe perioada desfasurarii concursului, DJ-ul premiaza in emisie cel mai ingenios raspuns din saptamana respectiva. 

Se vor acorda, in total, 3 premii constand in cate o pereche de cercei in valoare de 500 EURO brut fiecare, cate unul in fiecare zi de vineri a saptamanii, in intervalul de desfasurare a promotiei. 

 

 

  SECTIUNEA 6. PREMIILE OFERITE

Premiul saptamanal oferit in cadrul campaniei consta intr-o pereche de cercei in valoare de 500 EURO brut.

Valoarea totala estimata a premiilor este de 6150 RON brut.

Premiile vor fi oferite de catre Co-Organizator, respectiv de S.C. HENKEL ROMANIA S.R.L.

In cadrul acestei campanii, nu este posibila inlocuirea premiilor cu contravaloarea acestora in alte obiecte, iar premiile nu pot fi cedate catre terti.

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Co-Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal de predare primire dintre Co-Organizator si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

 SECTIUNEA 7. DREPTUL DE PARTICIPARE

La Campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorului si Co-Organizatorului, ai societatii S.C. SBS Broadcasting Media SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

 SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Co-Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Codul Fiscal cu modificarile si adaugirile ulterioare.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, decat cele de la paragraful de mai sus, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

Participantilor la campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare.

 SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii premiilor saptamanale ale Campaniei vor fi anuntati in fiecare zi de vineri pe perioada campaniei., in direct pe postul de radio „Kiss FM”.

Participantii care castiga unul din premiile saptamanale ale campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorii telefonic, in maxim 15 zile lucratoare de la data desemnarii acestora.

In situatia in care castigatorii nu pot fi contactati in termen de 15 zile lucrătoare de la data desemnarii, din motive independente de Organizator si nici nu apeleaza linia telefonica 021 3188000 de luni pana vineri in intervalul 10.00-18.00,  in acelasi termen de 15 zile lucrătoare  pentru a-si revendica premiul castigat si transmite datele de identificare, aceştia vor fi decăzuti din drepturi. Organizatorul se obliga sa anunte Co-Organizatorul despre aceasta situatie deindata.

Premiile ramase neacordate, nu se vor mai acorda si vor ramane in posesia Co-Organizatorului.

Castigatorii vor ridica personal premiile de la punctul de lucru al  Co-Organizatorului situat in Mun. Bucuresti, Scoala Herastrau Business Center, Str. Daniel  Danielopolu nr 4-6, Sector 1, Cod Postal: 014134, pe baza de B.I/C.I., prin completarea si semnarea procesului verbale de primire, in termen de 30 zile lucratoare de la data contactarii telefonice de reprezentantul Organizatorului.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

Datele castigatorilor(nume, prenume, adresa de domiciliu) vor fi transmise de Organizator Co-Organizatorului in termen de cel mult 5 zile de la data desemnarii lor. 

 

 SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L in vederea desfasurarii Campaniei, prelucreaza datele personale ale Participanţilor la aceasta campanie in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii nr. 10573.

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. 

Prin participarea la Campanie, participantii declara ca sunt de acord cu Regulamentul Campaniei şi cu faptul ca datele lor personale sa fie prelucrate si sa intre in baza de date Organizatorului. Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de informare, pentru a transmite materiale informative despre produsele si serviciile Organizatorului prin orice mijloace de comunicare (posta, e-mail, SMS) doar daca persoanele vizate si-au dat acordul expres si neechivoc in acest sens. Organizatorul nu conditionează participarea la Campanie sau primirea premiilor de exprimarea acestui acord. In cazul in care participantii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare in acest sens.

Organizatorul poate solicita castigatorilor consimtamantul liber exprimat pentru a utiliza in mod gratuit, in diverse materiale tiparite, audio si video, numele, prenumele, localitatea de resedinta si imaginea lui. Pentru a-si exprima acordul expres in acest sens, castigatorii vor semna o declaratie in care vor fi cuprinsi termenii acestui acord. Organizatorul nu conditioneaza participarea la Campanie sau inmanarea premiilor de semnarea acestei declaratii. In cazul în care participantii nu sunt de acord cu prelucrarea acestor date, Organizatorul nu va face alte demersuri ulterioare in acest sens. 

Organizatorul garantează confidentialitatea datelor personale ale tuturor Participantilor, cu respectarea legislatiei aplicabile in vigoare. Participantul la Campanie, in calitate de persoana vizata, are, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau justiţiei (art. 18).

Participantii au dreptul de a obtine de la Organizatori, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta si au, de asemenea, dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.  Participantii au de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct. Participantii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisa adresata Organizatorilor, stergerea sau actualizarea datelor personale in conformitate cu prevederile Legii 677/2001. In vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datată şi semnată catre: S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Independentei nr. 319G, City Building, Sectiunea B, Etaj 7, Camera B, Sector 6, Bucuresti.

Scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal sunt: organizarea Campaniei, extragerea castigatorilor si acordarea premiilor.

 

 SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorilor cu o sesizare in acest sens, in termen de maxim 30 de zile de la data incidentului. Organizatorii vor formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maxim 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

 

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro. si pe postul de radio Kiss Fm.

 

 

  SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant incepand cu data de 18.07.2011, pe site-ul www.kissfm.ro, si la sediul  S.C. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia anuntarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro. si/sau pe postul de radio Kiss Fm.