Regulament participare evenimente Kimaro Entertainment


Regulament participare eveniment

Prezentul Regulament se aplică pentru evenimentele organizate de catre Media Group Services International SRL cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, cunoscute publicului larg sub denumirea “KIMARO” sau “KIMARO ENTERTAINMENT”, intitulata în continuare Organizator.

Prezentul regulament defineşte regulile pe care fiecare participant la eveniment trebuie să le respecte. Prezentul Regulament defineşte drepturile şi obligaţiile în relaţia dintre Organizator şi Participant.

EVENIMENTUL: spectacolul muzical, concert muzical, recital muzical, stand-up comedy, conferinte, finantate din surse proprii.

DATA, ORA ŞI LOC DE DESFĂȘURARE: conform datelor inscrise pe biletele de acces la Eveniment.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica oricând acest Regulament, fără o înştiinţare în prealabil a Participantului. Orice modificare va fi afișată pe site-ul evenimentului (daca exista), pagina vanzatorilor de bilete de acces, in paginile de social media ale evenimentului și la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului, fiind de imediată aplicare după momentul afișării

Prin cumpărarea unui bilet de acces la Eveniment, Participantul recunoaşte si accepta regulile si conditiile ce ii sunt aplicabile şi se obligă să respecte acest Regulament.

Organizatorul asigură Participantul că prin cumpărarea unui bilet valid (indiferent de metoda prin care a fost achiziţionat) i se asigură dreptul de a participa la Eveniment, în condițiile de la punctual II. de mai jos.

BILETE, TIPURI DE BILETE ŞI CUMPĂRAREA BILETELOR

BILETE ŞI TIPURI DE BILETE

Biletele pot fi cumpărate online, direct de pe pagina oficială a evenimentului, prin diversi operatori de vanzare a biletelor de acces la eveniment, cum ar fi: www.get-in.ro, , etc. De asemenea, biletele pot fi cumpărate la casa de bilete a salii unde se va desfăşura Evenimentul.

Accesul copiilor pana la 6 ani este gratuit, fara loc asigurat. Accesul copiilor cu varsta peste 7 ani se face numai pe baza unui bilet valabil de acces la Eveniment.

Organizatorul garantează doar valabilitatea biletelor vândute conform celor de mai sus.

Evenimentul este de interes general, recomandat persoanelor peste 12 ani.

Accesul persoanele cu dizabilități, precum și însoțitorul acestora se realizeaza în baza prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare si conform procedurii evidentiate mai jos.

IMPORTANT! Este strict interzisă vânzarea sau cumpărarea biletelor sau a invitaţiilor la suprapreţ. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a interzice accesul în zona evenimentului a persoanelor care vor fi depistate că desfăşoară astfel de activităţi şi de a confisca invitaţiile, respectiv biletele aflate în posesia acestora. Este interzisă postarea de poze cu bilete sau seriile unice ale biletelor pe rețele de socializare (ex. Facebook etc.). Este interzisă postarea de vânzare a biletelor pe rețele de socializare sau site-uri de orice tip. Accesul la eveniment se face doar pe baza unei biletului cu cod de bare si numar de inregistrare. Pierderea, avarierea sau distrugerea biletului este responsabilitatea exclusivă a participantului.

RETURNAREA BILETELOR. Biletele cumpărate pot fi înlocuite sau returnate doar in termenii si conditiile stabilte de către Organizator, publicate pe site-ul pe care se vând biletele de acces.

SCHIMBAREA PREŢURILOR. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica preţul biletelor fără o înştiinţare în prealabil.

Mutarea locației unui eveniment în aceeași zi și în același oraș nu reprezintă motiv de restituire a contravalorii biletelor.

PARTICIPAREA LA EVENIMENT:

INTRAREA

Intrarea se face doar pe la zonele special amenajate, pe baza biletelor cumparate online sau de la casa de bilete a salii unde se va desfasura evenimentul. Toți participanții la eveniment vor avea asupra lor un act de identitate.

Este interzis accesul la eveniment cu următoarele: droguri, aparate pirotehnice, sticlă, obiecte contondente, cuţite, material explozibil, toxic sau inflamabil, obiecte care îi pot răni pe ceilalţi etc. În concordonaţă cu legile în vigoare, participanţii nu pot introduce în sala de spectacol următoarele: cuţite, spray paralizant, lanţuri sau alte obiecte care, vizibil reprezintă pericol public sau care, prin utilizarea inadecvata pot reprezenta pericol public. Participanţii nu pot intra in perimetrul sălii de spectacol cu rucsace sau genti de mari dimensiuni, acestia pot avea asupra lor genti de mici dimensiuni. Participanţii nu pot intra cu alcool, mâncare sau cu lichide de orice fel în perimetrul spectacolului (exceptie facand insulina sau alt medicament pentru care se va prezenta o prescriptie medicala)

Participarea la eveniment se face pe proprie răspundere sau pe raspunderea reprezentatilor legali, inclusiv cu privire la persoanele cu boli psihice sau fizice pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale şi audio, reprezintă risc. Astfel, atat participantii, cat si reprezentatii legali ai persoanelor care se afla in situatia de a avea reprezentat legal, își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile ce le-ar putea suferi personal sau persoanele pe care le reprezinta, prin participarea la eveniment. Spectacolul poate include şi puternice efecte de lumină, care ar putea dăuna copiilor sau persoanelor epileptice. Organizatorul informează participanții că este posibil ca în cursul desfășurării evenimentului să fie organizate, activitati privind efectele speciale, iar pentru riscurile de vătămare sau de prejudicii materiale, nu își asumă nicio răspundere.

Accesul cu animale este interzis.

REGULI DE CONDUITĂ INAINTEA SI IN TIMPUL EVENIMENTULUI, IN PERIMETRUL SALII DE SPECTACOL INCLUSIV HOLURI SAU SPATII DE ACCES ÎN SALA DE SPECTACOL

Toţi participanţii trebuie să respecte regulile sociale, legile şi cele enumerate în acest Regulament. Participanţilor nu le este permis să desfăşoare activităţi ce ar putea să pună în pericol sau să afecteze în orice mod siguranţa sau drepturile celorlalţi participanţi. Oranizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru eventualele prejudicii (materiale sau fizice) cauzate prin nerespectarea Regulamentului şi va putea solicita despăgubiri persoanelor vinovate de încălcarea acestuia. Participanţii sunt obligaţi, ca în perimetrul sălii de spectacol, inclusiv holuri, spatii de acces, spaţii conexe etc., să respecte şi să nu distrugă materialele si construcţiile de orice fel.

In timpul spectacolelor, Organizatorul, partenerii Organizatorului sau presa acreditată au dreptul de a înregistra şi fotografia evenimentul. Participanţii iau cunoştinţă de faptul că există posibilitatea de a apărea în astfel de materiale, fără a putea emite pretenţii asupra drepturilor cu privire la respectivele materiale. Organizatorul are dreptul de a folosi aceste materiale, de a le publica pe diverse canale (ex Youtube etc.). Participanţii NU au dreptul să filmeze şi să fotografieze spectacolele. Orice distribuire către public, gratuită sau oneroasă a materialelor filmate este interzisă.

Participanţii iau cunoştinţă de faptul că în incinta salii in care se desfasoara spectacolul este interzisă orice activitate comercială sau de publicitate fără acordul scris al Organizatorului.

Minorilor le este interzisă servirea şi consumul de bauturi alcoolice. Consumul de droguri este ilegal şi strict interzis şi va fi pedepsit conform legilor în vigoare.

OBIECTE PIERDUTE

Obiectele pierdute si care sunt gasite de participantii carora nu le apartin trebuie aduse la zona de Lost & Found (care va fi marcată in holul salii de spectacol). Proprietarii le pot recupera urmând o procedură a Organizatorului care constă în identificarea persoanei şi a obiectului pierdut. După spectacol, Organizatorul va păstra obiectele nerecuperate pentru o perioadă de 3 zile de la momentul predării către zona de Lost & Found şi va încerca returnarea lor către proprietari, in cazul in care acestia ii sunt cunoscuti. Dupa perioada de 3 zile, bunurile vor fi considerate abandonate, iar Organizatorul le va putea distruge sau dona, la libera s-a apreciere.

SECURITATE

În perimetrul salilor de spectacol, Organizatorul asigură securitatea printr-un partener calificat şi acreditat să facă acest lucru. În timpul spectacolului, participanţii sunt obligaţi să respecte agenţii de securitate, să colaboreze cu aceştia şi să le respecte instrucţiunile în caz de urgenţă. În caz de incidente, de violență sau de punere în pericol a integrității corporale a altor persoane, personalul care asigură securitatea va putea decide evacuarea persoanelor implicate din incinta în care se desfășoară evenimentul fara ca persoana evacuate sa fie despagubita in vreun fel sau sa i se returneze contravaloarea biletului in baza caruia participa la eveniment.

PRIM AJUTOR

Pe perimetrul salii de spectacol, există zone de prim ajutor, în caz de nevoie.

GARANŢII ŞI RESPONSABILITĂŢI

Organizatorul garantează accesul la Eveniment oricărui participant cu un bilet valid. Datele de desfăşurare a spectacolelor pot fi modificate unilateral de Organizator în caz de forţă majoră sau caz fortuit.

Organizatorul exclude asumarea responsabilității pentru stricăciuni petrecute in perimetrul salii de spectacol si a spaţiilor conexe care nu au fost cauza unei organizări defectuoase sau neglijente din partea organizatorului.

SANCŢIUNI

Organizatorul are dreptul, cu efect imediat, de a interzice accesul unui participant în sala de spectacol sau de a invita participantul să părăsească sala de spectacol, în cazul încălcării regulamentului prezent sau a unei legi în vigoare din România.

Organizatorul va redirecţiona cazurile de bilete false către organele penale, pentru începerea cercetarii.

SEMNE ŞI DREPTURI DE AUTOR

Organizatorul are drepturi depline asupra numelor comerciale înregistrate sau nu, siglei, adreselor de e-mail, nume de domenii sau URL, semnelor utilizate în corespondență, e-mail, cărți de vizită și alte materiale, semnelor, logo-urilor, mărci precum şi asupra materialelor, textelor şi a tuturor informaţiilor legate de acest eveniment sau alte canale care folosesc cele menţionate mai sus în legătură cu spectacolul respective. Cele menţionate mai sus nu pot fi copiate, utilizate sau distribuite în scop comercial fără acordul Organizatorului.

Logo-urile, semnele şi celelalte informaţii se află sub proprietatea intelectuală a Organizatorului şi sunt protejate de legile europene în vigoare.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal reprezentand imaginea, comportamentul si, in anumite cazuri, si vocea persoanei fizice participante la Eveniment vor fi prelucrate de Organizator prin realizarea de fotografii si/sau filmari (in forma initiala sau intr-o forma adaptata, modificata, trasformata, ori completata a materialului filmat/fotografiat) cu ocazia fiecarui Eveniment si folosirea acestora pe orice canale media in scopul mediatizarii evenimentului, dar si a partenerilor Organizatorului (parteneri media, sponsori, parteneri contractuali).

În cazul în care se solicita accesul la un eveniment al persoanelor cu dizabilități conform legii, pentru a documenta acordarea dreptului de acces în condițiie legii, Organizatorul va solicita și prelucra datele cuprinse în documentele care probează existența dizabilității (nume, prenume, starea de sănătate/gradul de dizabilitate, alte date de identificare menționate în curpinsul acestor dcumente). Datele vor fi prelucrate pe durata cerută de lege pentru arhivarea documentelor justificative financiar-contabile, respectiv 5 (cinci) ani de la data la care se închide anul fiscal în care a avut loc evenimentul.

Datele cu caracter personal vor putea fi prelucrate în scopul intereselor legitime urmărite de operator sau de o parte terță, in cazul in care vor exista astfel de interese legitime, cu excepția cazului în care prevalează interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate, care necesită protejarea datelor cu caracter personal.

Destinatarii catre care vor (putea) fi dezvaluite si transmise datele cu caracter personal privind persoana vizata sunt: i) partenerii Organizatorului, aflati din locatiile unde se desfasoara evenimentul sau care detin/administreaza/intermediaza vanzarea spatiilor publicitare ale mediilor unde se doreste mediatizarea evenimentului (inlcusiv Facebook/ Instagram) intrucat dorim sa impartasim cu comunitatea noastră de fani de pe Facebook, Instagram, precum și pe site-urile nostre imagini de la evenimente; ii) imputerniciti ai Organizatorului care presteaza servicii si prelucreaza date pe seama noastra (cum ar fi servicii de productie, fotografice, agentii de marketing, si/sau alte servicii necesare realizarii si utilizarii materialelor foto/audio/video); iii) autoritati publice sau alte entitati care asigura servicii publice (Politie, Jandarmerie, instante de judecata sau arbitrale, executori judecatoresti etc), daca este necesar potrivit legii sau ordinii publice, la solicitarea acestora. Inevitabil, fotografiile si/sau filmarile făcute de către fotograful /cameramanul nostru sau ai partenerilor ar putea să vă surprindă și pe dvs.

Datele cu caracter personal vor fi stocate pe toata perioada in care se mediaza evenimentul, precum si pe toata perioada in care este/sunt mentinuta(e) arhiva/arhivele in care se afla mediatizarea evenimentului prevazuta de reglementarile legale in vigoare.

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Asiguram respectarea drepturilor ce revin persoanelor vizate, conform Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.

În conformitate cu dispozițiile Regulamentului nr. 679/2016 persoana vizată are următoarele drepturi:

  • dreptul de acces,
  • dreptul la rectificare,
  • dreptul la ștergerea datelor (″dreptul de a fi uitat″),
  • dreptul la restricționarea prelucrării,
  • dreptul la portabilitatea datelor,
  • dreptul la opoziție,
  • dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, inclusiv crearea de profiluri.

Pentru exercitarea drepturilor menționate mai sus persoana vizată trebuie să transmită o cerere datată și care sa permită identificarea sa la adresa de email privacy@mgsi.ro sau poate depune cererea personal la sediul Organizatorului.

De asemenea, potrivit Regulamentului general privind protecția datelor, persoana vizată are dreptul de a depune plângere (art. 77) la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la sediul acesteia din B-dul G-ral Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, București, cod poștal 0103336, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro sau de a se adresa justiției (art. 79).

CAZ DE FORŢĂ MAJORĂ

În caz de război, revoltă, atac terorist, demonstraţii, embargo economic, accident, incendiu, dezastru natural, cutremur, inundaţie, scurt circuit major, epidemii, rezoluţii oficiale sau alte cazuri ce nu pot prevăzute sau nu pot fi controlate de Organizator sau de participant, niciuna dintre părţi nu este obligată să respecte obligaţiile din prezentul regulament.

Prin participarea la Eveniment, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

REGULAMENT Privind modul de acordare al biletelor de intrare la evenimentele organizate de MGSI pentru persoanele cu dizabilități

Prezentele reguli au fost elaborat în baza prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare (”Legea nr. 448/2006”).

Astfel ca, in conformitate cu prevederile art. 21 alin. 3 și 4 din legea nr. 448/2006, persoanele cu dizabilități beneficiaza de bilete de acces la Evenimente, dupa cum urmeaza:

Înainte cu maxim 7 zile de data evenimentului se va comunica către adresa de email info@kimaro.ro o solicitare care va cuprinde numele și prenumele solicitantului (persoană cu dizabilități), evenimentul/evenimentele la care dorește să participe (cu specificarea ordinii priorităților), numărul de bilete pe care le solicită (dacă are însoțitor sau nu), gradul de handicap pentru care deține documente, natura handicapului (vizual, fizic etc.) cu specificarea expresă dacă utilizează un scaun rulant. Se vor anexa actele doveditoare in termen de valabilitate ale celor sustinute prin cerere;

Nicio cerere venită mai târziu de data mai sus menționată (7 zile înainte de dată evenimentului) NU va fi luată în calcul.

Nedepunerea documentelor justificative solicitate în termenul sus menționat (cu maxim 7 zile înainte de data evenimentului) va conduce la respingerea cererii.

Organizatorul va analiza fiecare cerere primita și cu minim 5 zile înainte de data începerii evenimentului, va transmite fiecărui solicitant raspunsul sau privind aprobarea, aprobarea parțială sau neaprobarea cererii de participare la eveniment, modul de participare (gratuit sau cu reducere), rândul și locul pe care vor urma să le ocupe în sala.

NOTA: În cazul în care, solicitantul a carei cerere a fost aprobata, nu va putea sau nu va mai dori să participe la eveniment, are obligatia ca cel târziu cu 24 de ore înainte de începerea evenimentului să anunțe neparticiparea sa Organizatorului. În caz contrar, o eventuală ulterioară cerere din partea solicitantului in culpa în următorul an nu îi va mai fi aprobată.

În data evenimentului, solicitantul se va prezenta la intrarea în sala de evenimente cu mesajul de aprobare a participării (bilet de intrare) alături de actul de identitate al său și al însoțitorului.

Organizatorul mentioneaza ca din numărul total de locuri disponibile pentru persoanele cu dizabilitati per eveniment, se vor reține minim 2 locuri la fiecare eveniment pentru persoanele care utilizează scaune rulante, în locuri aprobate de către reprezentanții ISU și cu acces facil în sala evenimentului. În limita posibilitatilor, in imediata apropiere a acestora se va rezerva locul însoțitorului.

În funcție de numărul de solicitări venite pentru un eveniment se va putea acorda participarea în funcție de disponibilitatiile salii Eveneimentului, numarului de locuri si ordinea primirii cererii, mergând pe principiul primul venit-primul servit.

După stabilirea listelor finale, se vor stabili locurile pe care le va ocupa fiecare solicitant și li se vor comunica acestora, cu minim 24 de ore înainte de inceperea evenimentului.

După transmiterea aprobărilor, locurile care au fost rezervate persoanelor cu dizabilități și nu au fost ocupate, vor fi repuse în vânzare.