Kiss FM x SocialWeb.ro

Tot ce trebuie să știi despre Instagram Highlights

Află acum tot ce nu știai despre Instagram Highlights!

Îmi place foarte mult aplicația Instagram. Folosită atât de mine personal, cât și pentru brandurile pe care le administrez. Pentru că sunt Social Media Manager la Kiss FM, îmi place aplicața și ca mediu de promovare a brandului, artiștilor și tot așa. Și unul din instrumentele cele mai interesante de pe Instagram îl reprezintă Highlights. Sau reperele cum e tradus în română.

Sunt convinsă că mulți nu le folosesc pentru că nu știu exact ce sunt ele, cum se creează și la ce le poți folosi. Așa că astăzi îmi propun să îți arăt tot ce trebuie să știi despre Instagram Highlights. Și poate le folosești și tu. Sau te obișnuiești să le urmărești pe alte conturi.

Dar hai să o luăm de la început.

Ce sunt Instagram Highlights?

Story-urile sau poveștile sunt disponibile 24 de ore. Și multă lume se întreabă ce rost are să muncești să faci un story interesant dacă ele tot ajung să nu fie mai vizibile nimănui.

Ei bine, Highlight-urile te ajută să le oferi o viață mai lungă story-urilor. Și mai cool e că le poți organiza pe diverse teme. Gândește-te la ele ca niște foldere în care poți să pui story-uri.

Cum creezi un Highlight?

Intri în aplicația Instagram. Sub numele tău și descrierea contului, ai un buton cu semnul +. Dai click pe el. Apoi îți apar toate story-urile postate de tine pe contul tău de Instagram. Și alegi ce story-uri vrei să incluzi în highlight-ul tău. Apoi click Next (în dreapta sus).

După care scrii numele highlight-ului. Poți să scrii text sau să pui emoji dacă simți că te reprezintă mai bine. Apoi alegi cover-ul, adică poza care va apărea la highlight-ul respectiv. Poți să alegi o poză din story-urile incluse în highlight sau poți să creezi tu o poză complet nouă și să o adaugi. După ce ai terminat cu toate, apeși pe Done (în dreapta sus e).

După care o să apară sub descrierea contului. Cele mai noi highlight-uri sau cele la care ai modificat ceva vor apărea primele.

Cum modifici un highlight

Dacă vrei să mai adaugi story-uri la un highlight sau dacă vrei să ștergi story-uri dintr-un highlight, te duci pe profilul tău de Instagram. Ții continuu apăsat pe highlight-ul respectiv până apare un meniu, ca cel din imagine.

Și bifezi (în Archive) sau debifezi (în Selected) story-uri în funcție de ce vrei tu să faci. Și apoi apeși pe Done.

Cum ștergi un Instagram Highlight

Tot din meniul pe care ți l-a arătat mai sus. Ai prima opțiune: Delete Highlight.

Ce poți să pui în Highlights

Poți să faci orice vrei tu. Poți să grupezi story-urile pe care le faci la mâncare. Poți să îți faci cu locurile în care ai fost în vacanță. Și să dedici câte un highlight pentru fiecare destinație. Poți să pui story-uri cu ținutele tale. Cu pisica. Cu orice vrei tu.

Pe contul Kiss FM de pe Instagram avem cele mai multe highlights dedicate artiștilor, dar avem și cu story-urile de la Neversea, de la Untold, de la aniversarea de 15 ani a radioului.

Pe SocialWeb.ro le am grupate altfel:

  • Face filters –Story-uri cu fitre Instagram… mai inaccesibile. Și dacă dai click pe denumirea filtrului din partea de sus, ți se activează și le poți folosi și tu.
  • #AgendaPublica – O secțiune utilă pentru toți social media managerii care au nevoie de ajutor să facă un calendar editorial complet.
  • SM inspo – Aici includ exemple de ce au făcut alții pe Instagram pentru a promova diverse lucruri – produse, evenimente, campanii etc. Bun pentru inspirație!
  • Social media, Instagram & Facebook – În fiecare marți postez un Story dintr-o serie numită Social Media Tips. Ofer un sfat. Mai zic una alta despre social media. Și le țin grupate pe subiectul story-ului.

Am un articol în care am adunat mai multe exemple de ce ai putea să faci cu Instagram Highlights.

Sper că te-am ajutat să înțelegi mai bine ce e cu Instagram Highlights și poate te-am inspirat să îți faci și tu pe contul tău!

Tot mai mulți suntem conectați la internet. Dar e important să știi cum să folosești tot ce îți oferă internetul. Și să fii la curent și cu noutățile. De aceea am lansat secțiunea Kiss FM x SocialWeb.ro, unde Cristina Avădănei (Social Media Manager la Kiss FM și fondator SocialWeb.ro) îți arată în fiecare săptămână cum să te descurci mai bine pe internet. Cristina lucrează din 2006 în online, iar social media nu i-a mai dat pace din 2009.

Dacă vrei să știi mai multe despre social media și internet, intră și pe SocialWeb.ro. Plus urmărește video-urile postate pe canalul de YouTube SocialWeb.ro.

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.