Cool Stuff

Comedia „Miami Bici”, record național de spectatori pentru un film românesc

În doar 10 zile de la premiera în cinematografe, filmul „Miami Bici” înregistrează audienţe record în România - 368.000 de spectatori.

În doar 10 zile de la premiera în cinematografe, filmul „Miami Bici” înregistrează audienţe record în România - 368.000 de spectatori.
 
Comedia „Miami Bici“, scrisă de Codin Maticiuc și Alex Coteț și produsă de Codin, împreună cu Matei Dima și regizorul Jesús del Cerro, a ajuns rapid filmul preferat al românilor.

A fost lansat în cinematografe pe 21 februarie și rămâne pe primul loc în box office-ul românesc în a doua săptămână de la intrarea pe piață. „Miami Bici” devine astfel filmul românesc cu cei mai mulți spectatori înregistrați, depășind recordul stabilit anterior de comedia de familie „5GANG: Un altfel de Crăciun“, regizată de Matei Dima.



Comedia spumoasă  a fost vizionată de peste 153.000 de spectatori, în primul weekend de la lansare, un alt record în cinematografia românească, din ultimii 26 de ani. Filmul a primit sute de mesaje de apreciere din partea spectatorilor prezenți în sălile de cinema, printre care numeroase vedete, critici de film sau oameni de televiziune

Când am început «Miami Bici», scopul nostru principal a fost să facem un film pentru spectatori, pentru oameni. Am vrut să avem un film cu aspect  american, dar cu cea mai bună comedie românească. «Miami Bici» este o comedie extraordinară, dar fără aprobarea spectatorilor nu aveam nicio garanție. Zece zile mai târziu, «Miami Bici» este filmul cu cei mai mulți spectatori, iar oamenii au spus că este un succes uriaș. Pentru mine, cel mai mare succes este să fac ca cei 368.300 de spectatori să râdă timp de o oră și jumătate, pentru că, pentru mine, râsul este adevăratul succes al unei comedii. După ce am ascultat oamenii râzând în cinematografele din toată țara, pot spune că «Miami Bici» este un real succes.”, a declarat Jesús del Cerro, regizorul filmului.

„Miami Bici”, cea mai scumpă producție independentă din România, a vândut un număr de aproximativ 6000 de bilete în etapa de presale, depășind filme precum „Aquaman” sau „StarWars”.

Campania online „În Miami USA, cu Codin și Bromania!” continuă până pe 30 aprilie, iar doi spectatori norocoși vor avea șansa de a petrece 10 zile în Statele Unite, alături de protagoniștii filmului, dacă trimit dovada achiziției biletelor pe paginile de Facebook și Instagram Miami Bici.

 

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.