E uriaș! Cum arată diamantul enorm purtat de Beyonce pentru noua campanie Tiffany & Co

Beyonce și Jay-Z au o veste de dat!

Share

Beyonce a devenit noua imagine a companiei Tiffany & Co și a pozat alături de Jay-Z într-un shooting spectaculos. Dar acesta nu este singurul lucru care îți atrage atenția! Pentru pictorial, ea a purtat celebrul diamant galben Tiffany, în valoare de 30 de milioane de dolari.

Noua campanie de promovare este inspirată de personajul Holly Golightly din „Breakfast at Tiffany's”, interpretat de Audrey Hepburn, iar Beyonce a pozat precum faimoasa actriță.

Ea a purtat o rochie neagră, strânsă pe corp și cu inserții din material transparent, completată de mănuși din plasă. Toată ținuta a fost pusă în valoare de părul prins într-un coc elegant și de diamantul de 128.54 de carate.

Nici soțul său nu s-a lăsat mai prejos și a completat-o perfect. Jay-Z a îmbrăcat un costum negru clasic, cu o cămașă albă și papion.

Beyonce, a cincea femeie care a purtat piatra prețioasă de-a lungul timpului

Superbul diamantul galben a fost descoperită în Africa de Sud în anul 1877 și înainte de Beyonce a fost purtat de alte trei femei celebre- Audrey Hepburn, Lady Gaga și Gal Gadot. Valoarea acestuia este estimată la 30 de milioane de dolari, potrivit Tiffany & Co.

Prima care a avut onoarea de a-l purta a fost activista Mary Whitehouse, la Gala Tiffany Feather Ball din anul 1957, urmată de Audrey Hepburn, care l-a făcut celebru în toată lumea cu filmul „Breakfast At Tiffany's”.

VEZI Imagini în premieră cu gemenii lui Beyonce! Blue Ivy, Rumi și Sir, atracția principală în noua ei campanie

Aproape 60 de ani mai târziu, Lady Gaga a atras toate privirile la Gala Premiilor Oscar din anul 2019, când a purtat faimosul diamant, inserat într-un nou colier. Gal Gadot a purtat și ea bijuteria pentru filmul „Death On The Nile”, care va fi lansat anul viitor.

Cu toate acestea, ședința foto cu Beyonce și Jay-Z marchează campanie de promovare a companiei, în care apare și faimosul diamant. „Ea este cea mai bună cântăreață din lume și el este cel mai bun rapper din lume. Iar noi suntem cea mai bună companie de bijuterii din lume, corect? Prin urmare ne-am reunit cu toții pentru a produce această campanie”, a declarat Alexandre Arnault, vicepreședintele executiv al Tiffany & Co. pentru Yahoo Life.

„Ne-am dorit să fie văzuți așa cum nimeni nu i-a văzut până acum. Ne-am dorit să mergem în culise și să surprindem acele momente intime care sunt atât de dificil de văzut și de găsit. Veți vedea magia iubirii dintre ei. Este ceva incredibil. De asemenea, și fiica lor a fost pe platoul de filmare și apare într-una dintre filmări. Veți vedea legătura specială pe care o au cu toții, împreună”, a mai adăugat acesta, despre un scurt making of, care va fi lansat odată cu campania, pe 2 septembrie.

Share