Află totul despre Future of Instagram in Social Media, la ediția 32 a SocialPedia

Ediția 32 a SocialPedia are loc online, pe 16 noiembrie 2021, de la ora 18:30.

Share

Ediția 32 a SocialPedia are loc online, pe 16 noiembrie 2021, de la ora 18:30. Speakerii acestei ediții cu tema „Future of Instagram” sunt Robert Dumitru - Head of Digital MTH Digital, Gabriela Atanasov - Artist & Content Creator, Alexandra Ciucanu, Trainer & Specialist în comunicare şi Anca Dușe - 360° Photographer & Marketing Specialist.

Instagram a ajuns la peste 1 miliard de utilizatori la nivel global în 2021, iar 71% dintre ei au sub 35 de ani. Un utilizator își petrece aproximativ 53 de minute pe zi în aplicație, iar 500 de milioane de conturi folosesc Instagram Stories în fiecare zi. În plus, Instagram poate genera de patru ori mai multe interacțiuni comparativ cu Facebook, conform Oberlo. 

În România existau peste 5 milioane de utilizatori în luna martie 2021, dintre care 34,7% în segmentul de vârstă 18-24 ani. De aceea, este extrem de important să vorbim despre cum ne poate ajuta Instagram în această perioadă, fie că suntem clienți, branduri, agenții sau creatori de conținut.

Invitații SocialPedia 32 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Cum pot integra brandurile Instagram în strategia lor de conținut.
  • Ce înseamnă să fii creator de conținut pe Instagram.
  • Care sunt previziunile pentru Instagram în următorii ani.
  • Cum faci conținut de calitate pe Instagram & Reels.
  • Cum îți creezi o comunitate.
  • Cum să creezi și să implementezi campanii de Ads pe Instagram. 

„Foarte multe branduri din România folosesc Instagram pentru a-și promova produsele și serviciile. Și există din ce în ce mai mulți creatori de conținut care se simt confortabil doar pe această platformă. În plus, conținutul video a început să îl depășească în importanță pe cel foto, iar Instagram are planuri mari în zona de eCommerce. Este un subiect important, pe care ne dorim să-l dezbatem și să-l privim din cât mai multe perspective la SocialPedia 32.”, declară organizatorii evenimentului.

Înscrierile gratuite se fac aici!

Cine sunt speakerii acestei ediții?

ROBERT DUMITRU - Head of Digital MTH Digital

Robert Dumitru are o experiență de 4 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniilor de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), content marketing și strategii de social media pentru clienții MTH Digital. 

ANCA DUȘE - 360° Photographer & Marketing Specialist

Anca Dușe are misiunea de a aduce un strop de culoare și frumos în viețile oamenilor. A absolvit Istoria și Teoria Artelor, lucrează în turism de 14 ani și din martie 2020 realizează “lumi în miniatură”, un concept fotografic născut din dorința de a compensa valul de negativ declanșat în pandemie. 

GABRIELA ATANASOV - Artist & Content Creator

Gabriela Atanasov a fost cunoscută inițial sub pseudonimul moștenit de la blog, "Sweet Paprika". Acesta a devenit și a rămas acum un brand vestimentar. Gabriela este artist înainte să fie orice altceva, a învățat, i-au plăcut artele frumoase, acum creează acel conținut cultivat în 30 de ani. A absolvit Comunicare și Relații publice și are un master în Brand aManagement și Comunicare corporatistă. Spune că nu va muri până nu va termina și o facultate de Regie-Film. Momentan, combină arta vizuală cu muzica.

ALEXANDRA CIUCANU - Trainer & Specialist în comunicare

Alexandra este trainer și specialist în comunicare, cu o mare pasiune pentru tot ceea ce înseamnă lumea Instagram. Scrie pe blog din 2010 și tot de atunci a început să susțină și cursuri în corporații, iar acum, fiecare postare pe care o face pe Instagram e ca un mini-articol de blog.

Are un job full time în domeniul IT și de doi ani lucrează și pe cont propriu ca și content writer și consultant în comunicare online.

În ultimul an a creat peste 90 de reels, care însumează mai bine de 280.000 de vizualizări. Toată experiența cu această "vedetă" a momentului a adunat-o în primul curs de Reels Basics destinat antreprenorilor care vor să crească pe Instagram folosind acest format de postări.

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Share