Cool Stuff

SocialPedia revine cu ediția 34, în care vei afla cum să îți organizezi viața profesională în 2022

Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților de digital și are loc online, pe 15 februarie 2022, de la ora 18:30.

Conform unei cercetări realizate de Dr. Joseph Ferrari, 20% dintre persoane își amână task-urile și își asumă acest aspect.
Care sunt cauzele? Proasta organizare a timpului, lipsa motivației, incapacitatea de concentrare, anxietatea, frica, așteptările nerealiste.

Așa că, pe 15 februarie, vom afla de la Mădălina Preda, CPO®-CD, Time Management/ Planning Expert, și Andreea Chiuaru, Content Strategist & Digital Storyteller, cum ne putem organiza mai bine viața profesională atunci când lucrăm în digital.

Care sunt avantajele unor astfel de planuri?
Relaxare personală și profesională, creșterea concentrării, creșterea clarității, creșterea productivității și atingerea unui echilibru între muncă și viață personală.

Din ce în ce mai mulți specialiști în digital (și nu numai) încep să se simtă copleșiți de volumul de muncă și nu reușesc să-și facă un plan clar despre cum vor să abordeze situația. Ajung să procrastineze, depășesc deadline-urile și nu se organizează astfel încât să-și termine task-urile la timp. Cele două invitate ale ediției vor oferi sfaturi utile, care pot fi aplicate atât la job, cât și în viața de zi cu zi. ”, declară organizatorii evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-34


Despre Speakeri

Mădălina Preda, CPO®-CD, Time Management/Planning Expert

Mădălina Preda este deschizător de drumuri în domeniul organizării și planificării profesioniste în România, cu peste 10 cursuri și workshopuri create și livrate în ultimii 3 ani către companii și oameni obișnuiți.

Andreea Chiuaru, Content Strategist & Digital Storyteller

Andreea Chiuaru este Content Strategist și Consultant în Social Media, dar preferă denumirea de Digital Storyteller – om care te ajută să-ți spui mai bine povestea în mediul digital. Călătoria ei în online a început în urma cu mai bine de 10 ani, cu un blog personal, înainte să știe că scrisul este o meserie și că se pot câștiga bani din asta. Din 2020 a pornit-o pe calea antreprenoriatului. Din acest an a decis să se implice și mai mult în a ajuta antreprenorii să-și spună povestea pe social media, printr-o certificare în Coaching Transformațional.

Partener Media: Kiss FM 
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac
De aproape 14 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe www.sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie.

Fă-ți timp și hai să participi la un eveniment care te va ajuta ajuta să înțelegi că realizarea unui plan este esențială pentru concentrare și eficiență. 



Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.