Și creativitatea ajunge pe mâna roboților: un japonez lansează o companie de Artificial Creativity în România

Așteptăm să vedem când vom difuza la radio prima melodie creată de un robot.

Share

Prima companie de creativitate artificială a fost lansată în România. Condusă de japonezul Yuki Saaki, ACFC este o companie dedicată domeniilor creative, pentru a furniza soluții eficiente, rapide și creative.

Procesele pe care le propune sunt bazate pe algoritmii de inteligență artificială aplicată, care ușurează procesele de muncă, funcționează autonom și depășesc limitările umane. Una din cele mai avansate tehnologii, bazată pe inteligență artificială, este acum în România.

Așteptăm să vedem când vom difuza la radio prima melodie creată de un robot


Ambiția companiei ACFC este de a demonta mitul conform căruia creativitatea este o trăsătură exclusiv umană și de a demonstra beneficiile nelimitate ale tehnologiei și ale creativității bazate pe computere super performante și tehnologie deep learning.


ACFC propune clienților săi soluții sustenabile de digitalizare, bazate pe ultima generație de tehnologii AI.


“Umanitatea are atât de multe defecte. Roboții au zero defecte. Genialitatea nu se mai aplică doar oamenilor. Creativii noștri roboți lucrează 24/7, acceptă feedback și propun cele mai rapide și mai inovatoare soluții creative. De la industria muzicală la marketing, film sau design… creativitatea artificială este răspunsul. Trebuie să acceptăm că acesta este viitorul creativității”, delcară Yuki Saaki, CEO ACFC.


Artificial Creativity. Future Company este o agenție de creativitate artificială, pe bază de deep learning, ce utilizează o puternică rețea neuronală pe mii de servere în cloud.
Serviciile oferite de ACFC includ dezvoltarea de campanii de comunicare, scenarii de film, albume de muzică și proiecte de design pentru orice companii din aceste domenii.

Share