Cool Stuff

A 3-a ediție a Purple Night Romania mobilizează sectoarele public și privat, de Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități


Mai multe municipalități din România, împreună cu sectorul privat și-au unit forțele din nou și au luminat în violet obiective turistice, sedii de primărie, clădiri de birouri și mall-uri în seara zilei de 3 decembrie, începând cu 18, marcând Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități.

#PurpleNightRomania este un apel la acțiune creat de Romanian Diversity Chamber of Commerce în fiecare an, în ziua de 3 decembrie, cu scopul de a transmite un mesaj  de suport și conștientizare pentru includerea a celor aproape 1 milion de persoane cu dizabilități care trăiesc în România.

Inițiativa Purple Night este susținută intens de sectorul privat și public, de mass-media și de cetățeni în general, beneficiind de un interes din ce în ce mai crescut de la un an la altul, pe măsură ce societatea devine tot mai conștientă de dezavantajele cu care se confruntă în continuare persoanele cu dizabilități, din cauza excluziunii economice și sociale, a șanselor inegale, a lipsei de acces la oferte de locuri de muncă, a lipsei unei mobilități adecvate și a accesibilității în general în viața de zi cu zi.

„Pentru companiile care doresc să angajeze, bazinul de talente care include persoane cu dizabilități este o mină de aur neexploatată. Nu doar că reprezintă o resursă mare de muncă deja localizată în România și care nu trebuie adusă din afară (doar în 2021, în jurul de 100.000 de muncitori au fost aduși în România și angajați, conform ANOFM), dar aceștia dețin și aptitudini care, în multe cazuri, sunt mai potrivite pentru anumite tipuri de muncă.”, a declarat Perry V. Zizzi, președinte Romanian Diversity Chamber of Commerce, Managing Partner la Dentons România.

Pentru campania Purple Night 2022, următoarele municipalități, companii, ambasade și organizații din România și-au luminat în violet sediile de primărie, obiective turistice, clădirile de birouri, recepțiile sau ecranele tv din interior:

Primăria Brașov (clădirea primăriei), Primăria Sibiu (clădirea primăriei și Turnul Sfatului), Primăria Iași (Palatul Roznovanu, unde se află sediul primăriei), Primăria Alba Iulia (Cetatea din Centrul Vechi);

Ambasada Suediei la București;

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene;

ACCENTURE, AFI Europe (Lakeview Office), Anchor Group (Mall București), 

BCR (sediul central Bridge și alte câteva magazine din București), BRD, CPI Romania (cu myhive S-Park, myhive Metroffice și Băneasa Airport Tower), Dentons, DMT Marine Equipment, Echinox, Globalworth Foundation (Globalworth Square & Globalworth Tower), GTC (Cascade Office, City Gate, Premium Plaza, Premium Point), Hexagon Offices Cluj, Heineken, ING Bank, Iulius Mall (Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj și Palas Mall Iași), LSEG (London Stock Exchange Group cu Campus 6), Lion’s Head Investments (Oregon Park), Mazars, Metro Digital, Motivation, Nepi Rock Castle (Mega Mall București), One United Properties (One Cotroceni Park Office), Oracle, Prime Kapital (cu Dâmbovița Mall), Raiffeisen (Sky Tower), Radisson Blu Hotel București, Renault Group Romania (Dacia Business Center București), S Immo (clădirile Podium & The Mark Office), Skanska, Special Olympics Foundation,  UiPath, mall-urile VIVO! Constanța și VIVO! Baia Mare.

Pentru mai multe detalii despre ediția Purple Night de anul acesta, imagini și participanți, vă rugăm să vizitați pagina evenimentului RDCC aici.

#RDCC #PurpleNightRomania #DisabilityAwareness #HireMyStrenghts #EUDisabilityRights #UnitedinDiversity


Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.