Kiss Time Out

Netflix plănuiește să investească 2.5 miliarde de dolari în producțiile sud-coreene

Vei vedea din ce în ce mai des producții sud-coreene pe Netflix, deoarece există cerere mare pentru ele.

Serviciul de streaming susține acest trend și plănuiește să investească 2.5 miliarde de euro în următorii patru ani pentru a produce și mai multe producții din Coreea de Sud, atât seriale, cât și filme și reality shows, informează CNN.

Anunțul a fost făcut de Netflix după ce a avut loc o întâlnire între președintele sud-coreean Yoon Suk Yeol și co-CEO-ul serviciului de streaming, Ted Sarandos, în Washington. 

„Poveștile produse în Coreea de Sud reprezintă zeitgeist-ul global cultural”, a spus Sarandos, înainte de a cita producții precum „Squid Game,” „The Glory,” sau „Physical: 100.” 

De fapt, „Squid Game”, serialul despre un grup de oameni care joacă tot felul de jocuri din copilărie cu rezultat mortal, a devenit cel mai urmărit show de pe platformă, la nivel global, în 2021.


„The Glory”, o dramă despre o femeie care se răzbună pe cei care au bully-uit-o în copilărie, a devenit, de asemenea, cel mai urmărit show de pe platformă, la nivel global, în săptămâna din martie în care a fost lansat.


„Physical: 100”, o competiție acerbă de fitness, a devenit cel mai popular show non-englezesc la nivel global, în februarie.


Datele Netflix arată cum peste 60% din audiență s-a uitat la filme sau show-uri coreene anul trecut, motiv pentru care va lansa 34 de titluri noi în 2023.

Vrei să fim prieteni?

Abonează-te și rămâi conectat cu cele mai hot subiecte din muzică și entertainment.