Dimineața a început cu stil la DesKiss Dimineața, unde am avut-o invitată pe Adina Buzatu, unul dintre cei mai cunoscuți consultanți de imagine din România. Cu energie bună, sfaturi practice și multă pasiune pentru modă, Adina a venit la matinal ca să ne ajute să navigăm cu succes prin provocarea vestimentară a sărbătorilor.
„Depinde unde sărbătorim și ce. Dacă vorbim de Crăciun, cu papa bun, cu prieteni, cu gașcă, hainele vor fi confortabile, dar elegante. Nu ne îmbrăcăm ca în fiecare zi în care mergem să cumpărăm ziarul, punem în loc de jeans o pereche de pantaloni, fie dintr-un flanel de lână, fie dintr-un bumbac, cămașă sau maletă pentru cei mai relaxați. Doamnele, nu pre scurt, nu prea decoltat, pentru că o să stați mai mult jos, nu tocuri înalte, pentru că nu se justifică la masă. Apoi, nu se mai poartă foarte strălucitor, paietele, acum s-au schimbat lucrurile”, a povestit Adina Buzatu.
Fie că vorbim despre mesele festive în familie, petrecerile de Crăciun sau Revelionul, Adina ne-a povestit pe larg cum să ne îmbrăcăm corect, elegant și fără stres, în funcție de context. Am aflat că nu trebuie să exagerăm, că detaliile fac diferența și că o ținută reușită începe întotdeauna cu alegerea potrivită pentru personalitatea și silueta fiecăruia.

Adina a mărturisit și că ea nu și-ar pune musafirii să se descalțe atunci când sunt invitați la ea acasă, chiar dacă știe că din punct de vedere igienic e mai bine. În schimb, o soluție ar fi un preș la intrare cu o substanță dezinfectantă.
Discuția a fost una relaxată, presărată cu exemple concrete, „așa da” și „așa nu”, dar și cu trucuri ușor de aplicat – de la culori potrivite pentru sezon, până la accesorii care pot transforma complet o ținută simplă.
De asemenea, un sfat pentru bărbați a fost să nu se mai îmbrace mulat, pentru că ar arăta ca o „portocală cu două scobitori”.
Adina Buzatu a mai povestit și că s-a rebranduit: „După 20 de ani de activitate mi-am dat seama că acel trend din nume nu mai avea sens. Eu vorbesc de piese atemporale de 20 de ani încoace, explic oamenilor cum ar trebui să investească în haine de calitate pe care să le poarte mult timp, iar acum îmi dau seama că n-avea ce căuta acolo trends. Motiv pentru care m-au rebranduit niște tineri români, dar care lucrează în străinătate în domeniu, cu trei premii europene de branding, și sunt foarte happy. Să intrați pe adinabuzatu.ro să vedeți cum arată întreaga imagine, brandul nou, site-ul nou”, a declarat Adina Buzatu.
Ascultă întreaga intervenție a Adinei Buzatu la DesKiss Dimineața:



































































