1. ORGANIZATORUL
Organizatorul campaniei promoționale „BYD la KIMARO” (denumită în continuare „Campania”) este BYD Europe B.V (numit în continuare „BYD AUTO” sau „Organizatorul”), cu sediul social în Scorpius 112, 2132 LR Hoofddorp, Olanda.
Campania „BYD la KIMARO” se desfășoară prin intermediul Agenției Oxygen Public Relations SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul RO23910846, cod fiscal J2008008739405, cu sediul social în Bucuresti, Sectorul 2, Strada Ing. George Constantinescu, nr.4B şi 2-4, Clădirea A, birourile nr. 610, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, Etaj 6, adresa email office@oxygencomms.ro, având contul IBAN RO20BACX0000001279393000 deschis la UNICREDIT BANK, în calitate de persoană împuternicită, care acționează în numele și pe seama Organizatorului, („denumită în continuare Agentia”)
prin intermediul Mediaposte Hit Mail S.A. (denumită în continuare “Agenția 2”), cu sediul în Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8295/2000, cod fiscal RO13351917
prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. cu sediul social in Splaiul Unirii, nr. 165, TN Offices 1, etaj 10, sector 3, cu numarul de ordine la Registrul Comertului J40 / 4497 / 2001, avand CUI 1 3869251 atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “Împuternicit”)
prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Imputernicitului (denumită in cele ce urmează “Sub- Împuternicit 1”)
si prin intermediul ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul J40/2588/2006, CIF RO18393450, în calitate de Imputernicit al Imputernicitului (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit 2”)
2. SCOPUL ȘI DURATA
Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții și pentru toate entitățile implicate în derularea Campaniei, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare și în conformitate cu Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulație a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE („RGPD”).
Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, oricărui participant, pe website-ul www.kimaro.ro/byd.
Campania are ca scop promovarea brandului BYD.
Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Campania se desfășoară pe teritoriul României, în perioada 07.06.2025 de la ora 10.00 până pe 15.06.2025 până la ora 23 :00 (denumită în continuare „Durata”). Campania poate fi prelungită sau suspendată de către Organizator prin Act Adițional la prezentul Regulament. În cazul în care Organizatorul va suspenda/prelungi Campania, un anunț va fi publicat pe www.kimaro.ro/byd. Nicio parte interesată nu poate avea temei legal pentru a cere continuarea Campaniei sau de a solicita despăgubiri de orice fel în cazul modificării Duratei sau suspendării Campaniei.
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta/întrerupe/prelungi Campania. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament, inclusiv suspendarea sau prelungirea Campaniei, se fac prin acte adiționale care vor fi comunicate către public pe website-ul www.kimaro.ro/byd.
3. PARTICIPANȚII
La Campanie pot participa persoanele care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiții (denumiți în continuare „Participanții"):
- Au vârsta de 18 ani împliniți, la data inceperii Campaniei.
- Dețin un permis auto valabil la data desemnarii participantului ca fiind castigator al premiului (condiție necesară pentru intrarea în posesia premiului).
- Sunt cetățeni români cu domiciliul sau reședința în România, sau cetățeni străini rezidenți pe teritoriul României (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidență fiscală inregistrat la Administrația Financiară).
Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane și nu pot câștiga premii în cadrul Campaniei :
- Persoanele juridice;
- Utilizatorii cu vârsta mai mică de 18 ani la data începerii Campaniei;
- Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;
- Angajați ai Agențiilor sau angajați ai oricăror alte societăți/entități implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei, precum și ai colaboratorilor, distribuitorilor si sub-distribuitorilor;
- Rudele de gradul I și II (respectiv copii/părinți, frați/surori) și/sau soțul/soția angajaților menționați la punctele de mai sus;
Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală, expresă și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament. Dacă Participanții doresc să renunțe la înscrierea în Campanie, pot solicita excluderea prin transmiterea unui e-mail în acest sens la adresa: office@oxygencomms.ro .
4. MECANISMUL CAMPANIEI
Condiții privind înscrierea în Campanie și modalitatea de înscriere
Înscrierea în Campanie se face în mod gratuit, pentru orice Participant, care va îndeplini una dintre următoarele condiții :
Pasul 1: Sa acceseze website-ul www.kimaro.ro/byd
Pasul 2: Să completeze pe website formularul de inregistrare in tombola cu urmatoarele date:
• nume,
• prenume,
• adresa de e-mail,
• numar de telefon.
*Bifă: Doresc să primesc comunicări comerciale cu privire la produse, oferte, promoții, loterii promoționale din partea BYD Europe B.V prin următoarele canale:
SMS
Telefon
Pasul 4: Câștigătorii vor fi extrași cu ajutorul unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie, în data de 16.06. 2025 de către Agenția 2 și vor fi informați cu privire la câștigarea premiului atât pe email, cât și pe numărul de telefon cu care s-au înscris de către Agenție.
5.2. Un participant va fi identificat pe toată perioada de desfăşurare a Tombolei după datele completate in formularul de tombolă.
5.3. În cazul în care, în urma verificărilor desfăşurate de către Organizator, rezultă că procesul de participare a fost fraudat sau participantul a oferit date incomplete sau incorecte în câmpurile obligatorii de înscriere în campanie, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a retrage premiul obținut și de a invalida câștigătorul.
5.4. Prin înscrierea în Tombolă participantii își asumă răspunderea ca datele completate in formular sunt corecte, complete si le aparțin în totalitate. Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru înscrierea unor date incorecte.
5.5. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru participanții care nu îndeplinesc condițiile mentionate în prezentul Regulament Oficial înainte de începerea Tombolei sau dupa încheierea acesteia.
5.6. Prin înscrierea la Tombola, participantii isi dau in mod expres consimțământul ca datele lor sa fie folosite în scopul participării la campanie, al identificării participanților în eventualiatea câștigării unui premiu si pentru efectuarea formalităților de acordare a premiilor.
5. PREMIILE
Premiul oferit de Organizator Participantului desemnat Câștigător în cadrul Campaniei, constă într-o sesiune de test drive pe o mașină BYD DOLPHIN SURF. Test drive-ul poate fi realizat timp de un weekend (vineri – luni dimineață) la alegerea câștigătorului pana cel tarziu la data de 01.08.2025, valoarea comercială a premiului fiind de 600 lei.
În total vor fi acordate 6 (șase) de astfel de premii către 6 (șase) câștigători distincți desemnați prin tragere la sorți conform mecanismului descris în prezentul regulament.
Valoarea totală a premiilor prezentului regulament este de 3.600 lei.
Titularul acestuia va fi singurul responsabil de utilizarea premiului.
Câștigătorul premiului oferit în cadrul Campaniei nu are posibilitatea de a primi contravaloarea premiului în bani sau înlocuirea acestuia cu alte bunuri și nici nu poate solicită schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiului câștigat.
Validarea și predarea Premiului:
Premiul se va acorda prin tragere la sorți și se va realiza de către Agenția 2 în data de 16.06.2025. Tragerea la sorți pentru premiul din cadrul Campaniei presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta căștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie.
În cadrul Campaniei se vor extrage 6 (șase) câștigători și câte 2 (două) rezerve aferente fiecărui câștigător extras.
Pe durata Campaniei, un Participant poate câștiga un singur premiu la nivel de numar de telefon.
Agenția va încerca să intre în contact telefonic cu Participantul desemnat potențial câștigător în maximum 3 zile lucrătoare de la data extragerii pentru a-l valida drept câștigător, cât si pentru a-l informa despre modalitatea si condițiile prin care poate intra în posesia premiului. În cazul în care câștigătorul este apelat în 3 zile consecutive si nu răspunde pentru revendicarea premiului, sau nu poate fi validat drept căștigător, vor fi contactate rezervele extrase, în ordinea extragerii acestora.
Tot în cadrul discuției telefonice, Organizatorul va cere câștigătorilor următoarele date personale ca aceștia să poată intra în posesia premiului: Nume si prenume complet, CNP-ul pentru validarea ulterioară spre preluarea mașinii în test drive.
Organizatorul nu își asumă responsabilitatea cu privire la identitatea persoanei care răspunde la telefon și nici pentru datele de identificare oferite de aceasta, necesare validării Câștigătorului. Se vor înregistra informațiile oferite Organizatorului la primul apel telefonic în care Participantul acordă toate informațiile solicitate de Partener. Pentru acordarea premiului, este necesară prezentarea actului de identitate și a permisului de conducere în original.
În cazul în care premiile sunt refuzate de către câștigători, premiile se vor acorda rezervelor/rezervei extrase. În cazul în care și rezervele/rezerva extrasă refuză primirea premiului, premiul nu se acordă și rămâne în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în manieră pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea acestora pe website-ul Kimaro.ro/byd în termen de maximum 10 zile lucratoare de la data finalizării procesului de validare.
Intrarea în posesie a Premiilor
Premiul va fi acordat în format fizic, de către Organizator, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data validării câștigătorului, pe baza unui proces verbal de predare primire. Premiul se va acorda fizic într-una dintre reprezențanțele (showroom) BYD, cea mai apropiată de locuința câștigătorului.
Refuzul de a semna orice document ce atestă atribuirea efectivă a Premiului către un câștigător conduce la pierderea dreptului câștigătorului de a intra în posesia premiului.
În cazul în care, din orice motiv, potențialul câștigător extras nu poate fi validat, atribuirea Premiului respectiv se va face rezervelor, în ordinea extragerii lor, aceeași procedura de validare aplicabila în cazul câștigătorului fiind aplicabilă și în cazul rezervelor. În cazul în care nicio rezervă extrasă nu va putea fi validată, premiul nu va fi acordat, rămâne în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale comerciale.
Prevederile aplicabile Premiilor. Cazurile de invalidare a Participanților
Pentru a se aloca Premiul, câștigătorul trebuie să îndeplinească condițiile pentru a fi Participant menționate în secțiunea 3. În cazul în care condițiile Campaniei menționate la secțiunea 3 nu sunt respectate cumulativ, Organizatorul va putea descalifica Participantul, iar premiul nu va mai fi acordat.
Premiile acordate nu pot fi înlocuite cu alte Premii și nu pot fi compensate în bani.
Invalidarea Participanților
Organizatorul își declină orice răspundere cu privire la utilizarea efectivă a Premiului în situația în care Participantul: nu răspunde la telefoanele Organizatorului pe numărul de telefon înscris în platformă, nu poate fi contactat, și-a inactivat numărul de telefon, se află într-o zonă fără acoperire sau pentru orice situații în care Participantul nu poate fi contactat sau nu trimite datele de contact pentru alocarea Premiului.
Totodată, oricare dintre următoarele acțiuni:
- Participantul refuză Premiul în cursul procesului de validare, nu se prezintă sau refuză transmiterea datelor solicitate de Organizator/ Parteneri, nu se prezintă în scopul alocării Premiului sau refuză completarea documentelor necesare pentru alocarea Premiului,
- orice eveniment cu excepția culpei BYD AUTO sau a Agenției care duce la imposibilitatea alocării Premiului către Participant,
se consideră a fi irevocabile și vor duce la anularea automată a Premiului. Astfel, Participantul va fi declarat invalid.
ATENȚIE: Organizatorul nu răspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participanților, în cazul în care aceștia primesc mesaje pe telefonul mobil sau pe adresa de e-mail prin care se pretinde câștigarea unor anumite sume de bani sau a altor Premii ca urmare a participării la această Campanie/altă campanie BYD AUTO și care nu au fost transmise de BYD AUTO. În acest sens, utilizatorilor li se pune în vedere că, în situația câștigării vreunui Premiu în cadrul acestei Campanii, informarea se va face:
- În cazul Premiului, doar prin apel telefonic inițiat de către Agenție, iar nu prin SMS, email, WhatsApp sau alte mijloace de comunicare. În cadrul interacțiunii se vor solicita următoarele informații: Nume si prenume complet, CNP-ul, numărul de telefon la care poate fi contactat.
- În vederea limitării fraudelor, Agenția are dreptul de a solicita Participantului câștigător anterior alocării unui Premiu dovezi care să confirme: a) identitatea acestuia (prin prezentarea actului de identitate); c) email-ul primit din partea Agenției ca mesaj de confirmare a câștigării premiului. În cazul în care există diferențe între datele înregistrate și informațiile oferite de către Participant, Participantul va fi descalificat și se va trece la contactarea Participanților următori din clasament.
- Totodată, Organizatorul pune în vedere Participanților faptul că Agenția nu solicită sau condiționează validarea câștigătorilor / transmiterea Premiilor de transmiterea vreunor sume de bani, informații confidențiale (ca de exemplu datele cardului bancar, coduri de securitate, parole etc.) către terți sau BYD AUTO.
6. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Informațiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal sunt menționate în Anexa 1 a prezentului Regulament.
7. TAXE ȘI IMPOZITE
Organizatorul va suporta impozitul aferent Premiilor oferite în această Campanie. Toate costurile ce decurg din ridicarea Premiilor precum și toate taxele aferente bunurilor și serviciilor oferite ca Premii în cadrul Campaniei, precum și orice altă cheltuială suportată de Participanți ocazionată de intrarea în posesie a premiilor obținute, fără a se limita la cheltuieli cu transportul și cazarea cad exclusiv în sarcina câștigătorilor.
Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile acordate câștigătorilor în conformitate cu prevederile Codului Fiscal. Organizatorul va depune declarații de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile pentru care are obligația să rețină la sursă impozitul. Orice alte obligații de orice altă natură, în legătură cu premiile sunt in sarcina exclusivă a câștigătorilor.
Câștigătorii sunt exclusiv răspunzători pentru completarea si depunerea oricărei declarații de venit cu privire la câştigarea Premiului, după intrarea in posesie a Premiului.
Prin participarea la Campanie, participanții declară că sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat premiilor din prezenta Campanie.
Participanților la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise, contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc).
8. RĂSPUNDEREA ORGANIZATORULUI
Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare se soldează cu eliminarea Participantului în cauza din Campanie și cu sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.
În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru:
- eventualele dispute legate de numarul de telefon/ adresa de e-mail înscrisă în Campanie;
- erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Că atare, Organizatorul nu are nici un fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificării câștigătorului sau înmânării premiului;
- imposibilitatea câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- cazurile în care câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament Oficial;
- niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător în legătură cu premiile câștigate, indiferent de natură acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere.
9. FORȚA MAJORA ȘI CAZUL FORTUIT
Dacă o situație de forță majoră sau caz fortuit împiedică sau intârzie total sau parțial executarea Regulamentului si continuarea/ punerea in aplicare a Campaniei de către Organizator, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind indeplinirea obligațiilor sale pentru perioada in care această indeplinire va fi implicată sau intârziată, conform art. 1351 din Noul Cod Civil. Organizatorul, dacă invocă forța majoră sau cazul fortuit, este obligat să comunice acest fapt Participanților la Campania existentă in termen de 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră sau caz fortuit.
10. LEGEA APLICABILĂ. LITIGII
Legea aplicabilă prezentului Regulament este legea română.
Orice dispută apărută în legătură cu Campania şi aplicarea prezentului Regulament va fi înaintată spre rezolvare unui Comitet format din 3 membri numiți de Agenție, format din următoarele persoane: un reprezentant al Departamentului Financiar, un reprezentant al Departamentului Juridic şi un reprezentant al Departamentului de Administrativ din cadrul Agenției. Fiecare Participant care se consideră prejudiciat se poate adresa instanței judecătoreşti competente. Hotărârea comitetului este obligatorie pentru Participanți până la anularea ei printr-o hotărâre judecătorească definitivă și irevocabilă.
Agenția,
OXYGEN PUBLIC RELATIONS SRL
Prin administrator, Tereza Tranakas
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „BYD la KIMARO ”(“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
Organizatorul campaniei promoționale „BYD la KIMARO” (denumită în continuare „Campania”) este
BYD Europe B.V (numit în continuare „BYD AUTO” sau „Organizatorul”), cu sediul social în Scorpius 112, 2132 LR Hoofddorp, Olanda.
Campania „BYD la KIMARO” se desfășoară prin intermediul Agenției Oxygen Public Relations SRL, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul RO23910846, cod fiscal J2008008739405, cu sediul social în Bucuresti, Sectorul 2, Strada Ing. George Constantinescu, nr.4B şi 2-4, Clădirea A, birourile nr. 610, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, Etaj 6,, adresa email office@oxygencomms.ro, având contul IBAN RO20BACX0000001279393000 deschis la UNICREDIT BANK, în calitate de persoană împuternicită, care acționează în numele și pe seama Organizatorului, („denumită în continuare Agentia”)
prin intermediul Mediaposte Hit Mail (denumită în continuare “Agenția 2”), cu sediul în Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/ 8295/ 2000, cod fiscal RO13351917
prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. cu sediul social in Splaiul Unirii, nr. 165, TN Offices 1, etaj 10, sector 3, cu numarul de ordine la Registrul Comertului J40 / 4497 / 2001, avand CUI 1 3869251 atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “Împuternicit”)
prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Imputernicitului (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit 1”)
si prin intermediul ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul J40/2588/2006, CIF RO18393450, în calitate de Imputernicit al Imputernicitului (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit 2”)
Datele de contact ale Operatorului/Împuternicitului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:
Oxygen Public Relations SRL, cu sediul social în Bucuresti, Sectorul 2, Strada Ing. George Constantinescu, nr.4B şi 2-4, Clădirea A, birourile nr. 610, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, Etaj 6, adresa email office@oxygencomms.ro
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania: telefon: 021 318 8000, email:privacy@kissfm.ro;
2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanții următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înscririi la concurs
(i) nume și prenume participant;
(ii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre – participant;
(iii) e-mail
De la castigatori, în scopul înmânării premiului si a intocmirii procesului verbal de predare primire, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta :
(v) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;
(vi) CNP-ul pentru identificare ulterioară
Participantul care transmite numărul de telefon și numele altei persoanei pentru înscrierea la campanie are calitatea de operator de date, acceptând că Organizatorul și orice alte persoane juridice implicate în organizarea Campaniei sunt exonerate de răspunderea față de aceste persoane cu privire la prelucrarea datelor furnizate de participant în scopul derulării Campaniei.
3. Scopul procesării
Datele cu caracter personal ale participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:
(i) organizării și desfășurării Campaniei;
(ii) desemnării și validării câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor fi dezvăluite Imputernicitilor, precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitii vor sterge datele cu caracter personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale de predare primire a premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 60 zile, Operatorul impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului.
Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de arhivare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 18 ani
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de
pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 06.06.2025.
Organizator
OXYGEN PUBLIC RELATIONS SRL
Prin administrator, Tereza Tranakas