SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Concursul cu premii " SUMMERKISS @ DRUMUL SPRE MARE E MAI SCURT CU
AKTOR”
(denumit in cele ce urmeaza „Campania”) este organizat de catre  MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu
sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,  Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO,
pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea
AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) (denumit in continuare in mod
individual „Organizatorul”).
Campania se va desfășura
conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru
toti participanții. Regulamentul este întocmit si adus la cunoștința publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricărui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe
site-ul  www.kissfm.ro.  
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si
fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice
fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii
Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul
www.kissfm.ro. Scopul Campaniei este de crestere a audientei radioului KissFM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE
DESFASURARE A CAMPANIEI 
Campania este organizata si se
desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio
„KISS FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din
Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro 
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 
Campania se va desfasura in datele
de 14 si 29 august 2025 în intervalul orar 16:00-19:00.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI
PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse urmatoarele marci: Kiss FM, MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., AKTOR
si Rompetrol.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA
CAMPANIE
In vederea participării la
Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de
taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate
acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac
posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii
de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul
predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie
si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii
trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:
a.         Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio
“ Kiss FM’ conform art. 2
b.         Participantul va raspunde provocarii lansate pe postul de
radio “Kiss FM” de către realizatorii programului KISS
FM de
la 16:00 la 19:00 din ziua campaniei;
c.         Participantul va respecta Regulamentul Campaniei.
Pentru participarea la aceasta
campanie nu este necesara o inscriere prealabila. Inscrierea la campanie se
poate face la semnalul de concurs anuntat pe postul de radio Kiss Fm, prin
apelarea numarului de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal).
Prin inscrierea la Concursul
Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si
isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt
aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea
respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari
sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursurile
Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si
isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt
aplicabile, inclusiv a acelora privind prelucrarea datelor cu caracter
personal, participarea la Campanie implicand obligativitatea respectarii
integrale a prevederilor prezentului Regulament. 
Organizatorul isi rezerva
dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin
incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in
cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE
DESFASURARE AL CAMPANIEI
Campania va include concursuri
cu premii. Astfel, zilele de concurs joi, 14 august 2025 și
vineri, 29 august 2025  din perioada
Campaniei, in cadrul programului " SUMMERKISS
@ DRUMUL
SPRE MARE E MAI SCURT CU AKTOR”, difuzat pe postul de radio Kiss FM, in
intervalul orar 16.00-19.00, se vor desfasura 6 (șase) editii de Concurs.
Concursurile in cauza vor avea mecanisme specifice, aplicabile editiilor de
concurs aferente, respectiv: Ascultatorii vor trebui sa vina fizic in
Benzinaria Rompetrol partener din Comuna Bacu – de pe drumul Expres E602, de la
intrarea pe A0 si sa raspunda provocarilor realizatorilor emisiunii Drivce Time
la KISS FM.
Raspunsurile care contin un
limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura
telefonica cu participantul la campanie va fi intrerupta, mesajul șters si
participantul descalificat. 
Organizatorul nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la campanie.
Un participant se poate inscrie
la toate concursurile din cadrul Campaniei, insa poate castiga un singur
premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se
constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator
ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
In cadrul fiecarei
zile de Concurs, se vor oferi cate 3 premii in bani a cate 500 lei. 
Valoarea totală a premiilor
este de: 3000 lei.
Organizatorul va asigura si va
răspunde pentru organizarea Campaniei, contactarea și validarea câștigătorilor
conform Regulamentului si pentru întreaga logistică necesară derulării
Campaniei si acordarii premiului. Premiile se pot acorda personal si/sau transmite
prin curier.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea/transferarea in alt mod a premiului castigat catre unul sau
mai multi terti sau acordarea premiului in bani
Imposibilitatea Castigatorului
de a intra în posesia premiului din motive independente de voinţa
Organizatorului ii exonerează pe acestia din urma de orice răspundere. 
Toate cheltuielile de
transmitere a premiilor, cad in sarcina Organizatorului.
Organizatorul va verifica prin
mijloace proprii corectitudinea participantilor si ii va descalifica pe cei a
caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta, prin
prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat sa-si justifice
decizia in momentul in care acestia considera ca respectivul participant a
folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa
sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate
fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda, Organizatorul
nefiind nevoit sa aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE
PARTICIPARE
La campania “SUMMERKISS
@ DRUMUL
SPRE MARE E MAI SCURT CU AKTOR” poate participa orice persoana fizica rezidenta
in Romania, care a implinit varsta de 18 
ani pana la data participarii la Campanie.
Nu pot participa la Campanie
angajatii Organizatorului,  AG Radio
Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), MOL
ROMANIA. Nu au dreptul de a participa la Campanie nici rudele de gradul I, II
sau III ale persoanelor mentionate anterior.
Organizatorul va lua toate
măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a
elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate. Refuzul de a
furniza datele necesare stabilite dreptului de participare în Campanie și implicit
validării dreptului de participare în Campanie, daca datele furnizate telefonic
nu vor fi identice cu cele din documentele justificative ale castigatorilor,
are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv
imposibilitatea acordării premiilor în cazul câștigătorilor desemnați.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
AFERENTE
Organizatorul va calcula si va
vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii,
reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si
completarile ulterioare, daca va fi cazul. 
Orice alte obligatii de natura
fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina
exclusiva a castigatorilor.
 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe postul de radio „Kiss FM”, conform celor enuntate la sectiunea 6 de
mai sus, urmand ca, ulterior, sa intre in posesia premiului si sa completeze un
formular de intrare in posesie a premiului, care se va încheia cu
Organizatorul.
Procedura de validare finala si
de colectare a datelor castigatorilor va intra in sarcina Organizatorului.
In situatia in care se
considera necesar, Organizatorul va contacta telefonic castigatorul, in maxim
10 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei, dar numai dupa incheierea
procedurii de validare de catre Organizator, in vederea confirmarii datelor
comunicate initial si eventual completarii acestora cu datele necesare pentru
acordarea premiului.
Orice discrepante intre datele
de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate
realizatorilor programului, si cele furnizate ulterior desemnarii
participantului respectiv drept castigator al unui premiu acordat in baza
prezentului Regulament, indreptatesc Organizatorul sa descalifice
Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului. Daca in timpul
Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
In cazul in care un participant
se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat
in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca sunt identificate cazuri
de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite
Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite
si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de
cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru
recuperarea prejudiciilor cauzate. 
In cazul in care castigatorul
este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate
restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a
comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta
reprezentantului sau legal.
Formalitățile necesare de
transmitere a premiilor se vor realiza in maximum 40 de zile lucrătoare de la
data incheierii Campaniei, de către Organizator.
Organizatorul poate prelungi
acest termen,  atunci cand din motive
organizatorice nu pot incheia formalitatile de acordare a premiului inauntrul
termenului maximal mentionat anterior, cu conditia ca noul termen si situatiile
ce au determinat intarzierea formalitatilor sa fie comunicate castigatorilor.
Participantii nu au dreptul sa
solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat si nici plata
in numerar a premiului. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat
prin utilizarea datelor de contact transmise catre Organizator sau refuza
primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de
atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorul.
SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA
DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta
Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la
Campanie. Fiecare Participant intelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in conformitate cu prevederile Anexei 1 la prezentul Regulament
– „Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
Pentru activitati ulterioare de
marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu
caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor.
Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata
cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor si le va
utiliza numai in scopurile si in conditiile stabilite in Anexa 1 la prezentul
Regulament. 
Drepturile Participantilor
privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal
prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum
si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt
redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele neintelegeri
aparute intre Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale
amiabila.
In cazul in care orice
participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului  cu o sesizare in acest sens, in termen de
maximum 30 de zile de la data incidentului. Cel sesizat va formula un raspuns
la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu
este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a
incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane
competente.
Organizatorul nu isi va asuma
nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor
asupra premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa
si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma
nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau
eronate.
Organizatorul nu raspunde
pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA
CAMPANIEI
Campania  “SUMMERKISS
@ DRUMUL
SPRE MARE E MAI SCURT CU AKTOR ”  va putea fi intrerupta in caz de forta majora
sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe
site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL
CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este
disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica
acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea
respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se
completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul
concursurilor Kiss FM afișate pe site-ul www.kissfm.ro
Organizatorul isi rezerva
dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in
care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii
modificarilor pe site-ul kissfm.ro. Modificarile/forma modificata a Regulamentului
intra in vigoare, cel mai devreme, la publicarea pe site a Regulamentului
modificat.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul
Oficial al Campaniei   “SUMMERKISS @ DRUMUL SPRE MARE E
MAI SCURT CU AKTOR” (“Campania”)
- Informatii cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal –
1.          Date privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul
In vederea desfasurarii
Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de
catre:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic
de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumită in cele ce urmează
“Operator”)
prin intermediul A.G.RADIO
HOLDING S.R.L., cu sediul  în Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti,
Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013,
având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al
Operatorului (denumită in cele ce urmează “Împuternicit”)
Datele de contact pentru
nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la
datele cu caracter personal sunt urmatoarele: 
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318
8000, email: privacy@mgsi.ro.
A.G. RADIO HOLDING S.R.L., cu
sediul  în Splaiul Unirii nr. 165,
cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania:
telefon: 021 318 8000, email: privacy@kissfm.ro;
2.         Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul
Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul
prin intermediul Imputernicitului va colecta de la participanti urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i)         nume;
(ii)        prenume;
(iii)       numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) prestatia, vocea și
imaginea participantilor in cadrul Campaniei difuzate
pe postul de radio Kiss FM;
(v)        data nasterii (data nasterii va fi colectata doar pentru a
putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica
18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie);
Suplimentar, de la
participanții declarați câștigători, se va colecta:
(i)         adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare
cu castigatorii cu privire la comunicarile/ formalitatile de acordare a
premiului;
(ii)        adresa de livrare a premiului;
            
3.         Scopul procesarii
Datele cu caracter personal ale
participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin
intermediul Imputernicitului in vederea:
(i)         organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii)        desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii)       atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si
financiar contabile ale Operatorului;
(iv)       protejarii intereselor legitime (asigurarea dreptului la
aparare in instanta)
4.         Temeiul juridic al prelucrarii
 Datele vor fi prelucrate in temeiul
interesului legitim reprezentat de organizarea concursului, validarea
castigatorilor, anuntarea castigatorilor si atribuirea premiilor, precum si
pentru indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si fiscale, in cazul
candidatilor declarati castigatori.
5.         Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite
Imputernicitului, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul
trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare. 
6.         Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor vor fi stocate de catre Operator sau Imputernicit conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data acordarii premiului. 
La expirarea perioadei de
stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul sau Imputernicitul, dupa
caz, va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare,
impunand Imputernicitului obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale
necastigatorilor vor fi distruse de catre Imputerniciti/ in termen de [60] de
zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana
la momentul distrugerii acestora.
7.         Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i)         dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea
prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)        dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii)       dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv)       dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 
(v)        dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi)       dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care
dispozitii legale prevad contrariul;
(vii)      dreptul la portabilitate a datelor;
(viii)     dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de
Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8.         Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor 
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul/Imputernicitul va sterge/distruge imediat aceste
date de pe mijlocele de prelucrare/stocare.
9.         Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la prelucrarea datelor lor
personale in conformitate cu prezentul Regulament.
10.        Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
si de a informa / obtine acordul participantilor (dupa caz) asupra
modificarilor intervenite, inclusiv in cazul in care se descopera masuri mai eficiente
pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor
vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de
modificare va fi publicata conform Regulamentului Campaniei, respectiv va fi
adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament. 
11.         Alte prevederi 
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie
a acestor date.
ORGANIZATOR
Media Group Services
International S.R.L.

