SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORI
Campania „Gorenje 75
Ani” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre Gorenje Romania S.R.L., cu sediul in Bucuresti, sector 1, str. Siriului nr.42-46, Nord-Est,
et.2,  inregistrata  la Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/22309/2021 avand CUI RO 15637827, denumita in continuare „Organizatorul”.
Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J2001004497405, cod de inregistrare fiscala 13869251,
atribut fiscal RO. Co-organizatorul ocupandu-se cu desfasurarea Campaniei si
avand interventii pe postul pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta
este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING
SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat atat in București, cat si
in alte 56 de orase din Romania, precum si in Chisinau, Republica Moldova. 
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare,
impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul KISS FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3,
Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul 
www.kissfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu
prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea
produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile
ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia
persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter
personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse
prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi
comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea
acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.kissfm.ro si la sediul Kiss
FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorii
nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre
Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus
amintite.
In caz de forta majora  sau a unor situatii fortuite, campania va
putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei
de desfasurare.
SECTIUNEA 2.
LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 
Campania este organizata si se desfasoara pe
teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”,
care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 orase din Romania, in
Republica Moldova si pe internet, pe site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI 
Campania se va desfășura in perioada 29 septembrie – 10 octombrie 2025. Concursurile
cu premii au loc in perioada 29 septembrie – 10 octombrie 2025, de luni pana
vineri, în cadrul programelor postului de radio Kiss FM, difuzate în intervalul
orar 07.00 – 10.00, 10 (zece) ediții de concurs, câte o (1) ediție de concurs
pe zi. 
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci:
Kiss FM, Gorenje.
SECTIUNEA 5.
INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu
toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii
care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si
servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la
locul predării premiului etc.
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții
trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a.       Participantul va urmări
Campania difuzata pe postul de radio “Kiss FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b.       Participantul va
transmite un mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0722206020  aparținând Kiss FM, indicand datele lui (nume,
prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la
intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Kiss FM.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele
disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor
ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând
obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament. 
Organizatorii isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează
prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6.
MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In perioada 29 septembrie – 10 octmbrie 2025, in intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de
concurs, ascultătorii radio Kiss FM sunt indemnati sa
se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0722206020 (tarif
normal) cu datele necesare participarii si mesajul/raspunsul
specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii KissFm pe postul de radio
Kiss FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi 1
(unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ/original si pot intra
in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii
emisiunii de la Kiss FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare.
Decizia lor este finala. Mecanismul antementionat este aplicabil fiecarei
editii de concurs din Cadrul Campaniei.  
Pe durata campaniei, în
cadrul concursurilor zilnice organizate, DJ-ii emisiunii pot acorda un premiu
special ascultătorului al cărui răspuns/mesaj îi impresionează în mod deosebit
prin creativitate și orginalitate. 
Criteriile
de jurizare: 
a.
Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata
b.
Respectarea regulamentului campaniei
c.
Creativitate
d.
Originalitate
Mesajele / Raspunsurile
care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare,
legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi
intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma
responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care
cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate
participantului la Campanie.
Participantul la
campanie are obligatia de a furniza CO-Organizatorului informatii corecte si
complete si de a ii furniza toate informatiile solicitate conform
regulamentului.
Supravegherea modului
de desfasurare a fiecarui concurs, de desemnare a castigatorilor si validare a
acestora cade in sarcina CO-Organizatorului.
Un participant poate
castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei.
Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost
declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.
CO-Organizatorul va
verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si va comunica
Organizatorului pe cei care nu s-au conformat in scopul descalificarii
acestora, precum si pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi
considerata drept frauda.
Participantul accepta,
prin prezentul Regulament, faptul ca CO-Organizatorul nu este obligat sa-si
justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul
participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare
atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice
concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda,
Organizatorii nefiind nevoiti sa aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7.
PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării
Campaniei se vor acorda în total 12 (douasprezece) premii, astfel:
10 premii constând
fiecare într-un aparat Air Fryer (Friteuza cu aer cald) Gorenje AF1700DB, 5l, 1700W, negru-argintiu in
valoare de 320,41 lei;
2 premii speciale constând fiecare într-un cuptor
incorporabil Gorenje BO6735E05B, Electric, Autocuratare Aqua Clean, 77 l, Clasa
A + Plita incorporabila GTW641EB, Gaz, 4 arzatoare, negru in valoare de 2.899,99
lei 
Valoarea totala a premiilor este de 9.004,08
lei.
Premiul va fi acordat castigatorului de către
organizator cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis conform procedurii
de mai jos. 
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii
premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul va calcula, va retine si va
vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, conform art.
110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si
completarile ulterioare pentru fiecare Participant desemnat Câștigător.
SECTIUNEA 8.
DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului,
ai Coorganizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de
emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte societati implicate
in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au
dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale
persoanelor mentionate anterior.
Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe
postul de radio „Kiss FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite
procedurile de validare a castigatorilor. Numele si prenumele acestora pot fi
afisate și pe site-ul kissfm.ro in sectiunea dedicata Campaniei. Procedura de
validare si anunțare a castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile
lucratoare de la data finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen
fiecare castigator validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.
Pentru claritate se precizeaza ca premiile
vor fi acordate si transmise de catre Organizator.
Reprezentantul Organizatorului va contacta
câștigătorul in minimum 10 zile lucrătoare de la data validarii ca castigator
al concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru indeplinirea
formatiltatilor de punere in posesie/transmiterea premiului. In acest sens,
castigatorul va comunica Organizatorului adresa de corespondență la care
doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul Campaniei. Organizatorii nu isi
asuma responsabilitatea pentru orice fapt care determina imposibilitatea
validarii unui castigator, de exemplu: imposibilitatea notificarii
castigatorului cauzata de schimbarea datelor de contact ale acestuia, lipsa
raspunsului acestuia, nepunerea la dispozitia Organizatorilor a informatiilor
necesare pentru validarea premiului si acordarea acestuia, etc.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta, număr de telefon si localitatea de
reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun
Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numărul estimat de
premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorii au dreptul de a nu transmite Premiile astfel
obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari
din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau
instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor
cauzate. 
Transmiterea premiului se va realiza in
termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 90 de zile lucrătoare de la data desemnării
câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când
din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului
înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat
întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau
servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia.
In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de
contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale,
acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia
Organizatorului.
SECTIUNEA 10. TAXE
SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de
stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea
nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice
alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a
castigatorilor.
SECTIUNEA 11.
PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii
Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin
prezentul Regulament.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea
cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in
scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub
obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date
personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii. 
Drepturile Participantilor privind datele cu
caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza
prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12.
LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori
si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens la adresa de email: juridic@kissfm.ro, in termen de maximum 30 de zile de
la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de către Organizatori. Organizatorul sau Co-organizatorul va
formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de
raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are
posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se
vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate
in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum
ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Organizatorul va lua toate masurile necesare
pentru desfasurarea concursului in conditiile legale si normale conform celor
prezentate, insa nu isi asuma raspunderea pentru eventualele nemultumiri,
contestatii ale participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului
legislativ in vigoare.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții
declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze
tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
 SECTIUNEA
13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de
forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, cu notificarea
imediata a publicului pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.
In scopul acestui Regulament Oficial, forta
majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau
prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in
imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament
Oficial. 
Daca o situatie de forta majora impiedica sau
intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea
Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea
obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata
sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa
comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la
aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile. 
In intelesul prezentului Regulament Oficial
constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita
la acestea:
a)           pierderea
bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
b)           avarierea
sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
c)            tentative
de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d)           orice
reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului
Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
SECTIUNEA 14.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe
site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează
cu prevederile Regulamentului general aplicabil in cadrul concursurilor KissFM
afisate pe site-ul www.kissfm.ro.
Organizatorii
Gorenje Romania S.R.L.                                  MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 -
Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1.           Date privind operatorul de date cu
caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea
desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi
prelucrate de către:
Gorenje Romania S.R.L., cu sediul in Bucuresti, sector 1, str. Siriului
nr.42-46, Nord-Est, et.2,  inregistrata  la Oficiul Registrului
Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/22309/2021 avand
CUI RO 15637827, reprezentata legal de Serban Tatiana, în calitate de „Operator”
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar
de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  în calitate de „Împuternicit”.
prin
intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO,
„Sub-Imputernicit”.
Datele de
contact ale Operatorului/ Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea
drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter
personal sunt urmatoarele: 
Gorenje Romania S.R.L., cu sediul in Bucuresti, sector 1, str. Siriului
nr.42-46, Nord-Est, et.2, 
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;
2.           Categorii de date cu caracter
personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti, urmatoarele
categorii de date cu caracter personal:
(i)           nume;
(ii)          prenume;
(iii)         numar
de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv)         localitatea
de resedinta/domiciliu;
(v)          data
nasterii;
(vi)         mesajul/răspunsul
transmis;
(vii)        vocea
participantului în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate
doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este
conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania. 
Suplimentar, de la participanții declarați
câștigători, Organizatorul  va colecta in
mod direct urmatoarele date:
(i)                  
adresa e-mail pentru pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea
îndeplinirii formalităților de acordare a premiului și pentru a comunica
biletele electronice pentru acces la meciuri;
(ii)                
adresa postala de expediere a premiului
constând în obiecte;
(iii)               
codul numeric personal - exclusiv pentru
plata impozitului asupra câștigurilor din premii, fiind colectat direct de
către Operator;
3. Datele
cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către
Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i)           organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii)          desemnarii si validarii câștigătorilor;
(iv)               
atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;
(v)                
protejarea intereselor legitime (asigurarea
dreptului la aparare in instanta;
4.           Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in Regulamentul
Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si de a-l accepta
in vederea participarii la Campanie.
5.           Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi
dezvaluite: curierului prin intermediul careia se va efectua transferul premiul
castigat si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte
obligațiile impuse de legislația in vigoare. 
6.           Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu
caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv pe o durata
de minimum 7 ani. Împuterniciul și subîmputernicitul vor șterge toate datele în
termen de maxim 60 de zile de la data încheierii Campaniei, după ce au predat
dovada expedierii premiilor (AWB) către Organizator. 
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge
aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand
imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7.           Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Coorganizatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
        
i.           
dreptul de a solicita accesul la datele cu
caracter personal;
       
ii.           
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu
caracter personal;
     
iii.           
dreptul de a solicita stergerea datelor cu
caracter personal 
     
iv.           
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
       
v.           
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand
cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
     
vi.           
dreptul la portabilitate a datelor;
     vii.           
dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8.           Protectia datelor cu caracter
personal apartinand minorilor 
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 
9.           Securitatea datelor cu caracter
personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin
participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la
furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul
participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator,
inmanarii si primirii premiului.
10.         Modificarea politicii de prelucrare
a datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata
desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai
eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale
persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice
astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al
Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi
mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.  
11.         Alte prevederi 
Datele
personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu
prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in
ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera
circulație a acestor date.
Prezentul
Regulament s-a redactat si emis in data de 26 septembrie 2025.
Organizator                                                                   Coorganizator
Gorenje Romania S.R.L.                                  MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
                                           

