SECTIUNEA
1. ORGANIZATORI
Campania „Collectives 9” (denumita in cele ce urmează „Campania”) este
organizata de către MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L („Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, clădirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București,
Romania, număr de ordine la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București
J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, având intervenții
pe postul pe postul de radio “KISS FM”, post a cărui licență este deținută de
societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).
Campania se va desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”),
care este obligatoriu pentru toți participanții. Regulamentul este întocmit si adus
la cunoștința publicului conform legislației aplicabile in Romania, fiind
disponibil in mod gratuit oricărui solicitant, atât la sediul KISS FM din
Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, București, cât și prin afișare pe
site-ul www.kissfm.ro. 
Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament
vor fi cuprinse in acte adiționale care vor fi comunicate către public prin
actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe
site-ul www.kissfm.ro sau
pe postul de radio Kiss FM, cu cel puțin 24 ore, înainte ca modificările sa
intre in vigoare. Organizatorul nu își asuma răspunderea pentru neluarea la cunoștință
a modificărilor de către Participanți, atâta timp cat acestea sunt comunicate pe/prin
mijloacele mai sus amintite.
In caz de forță majoră sau a unor situații fortuite, campania va
putea fi întreruptă/suspendata de către Organizatori, oricând in timpul duratei
de desfășurare.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE
A CAMPANIEI 
Campania este organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând
a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in București
si in alte 56 orașe din Romania, in Republica Moldova si pe internet, pe
site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 
Campania se va desfășura in perioada 13-17 Octombrie  2025.
Concursurile cu premii au loc in perioada 13-17
Octombrie 2025, de luni pana vineri, în cadrul programelor postului de
radio Kiss FM, difuzate în intervalul orar 16:00 – 19.00, 5 (cinci) ediții de
concurs, câte o (1) ediție de concurs pe zi. 
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE
PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Kiss FM, Collectives9,
Ideal Board Games 
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA
CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților
nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe
sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor
suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la
Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie,
servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a
putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa
urmeze întocmai pașii următori:
a.       Participantul va urmări Campania difuzata
pe postul de radio “Kiss FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b.       Participantul va transmite un SMS sau
mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0722206020
 aparținând Kiss FM cu datele lui
(nume, prenume, vârsta si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la întrebarea/cerința
adresata de Dj-ii Kiss FM.
c.       Participantul va răspunde printr-un un
comentariu la postarea de concurs de pe pagina Facebook Kiss FM România la
intrebarea/cerința de concurs – in cazul concursului organizat pe pagina
Facebook a postului.
Organizatorul nu răspunde pentru eventualele disfuncționalități
ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie
electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor
de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participanții
confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privința
acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la
concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a
prevederilor prezentului Regulament. 
Organizatorulisi rezerva dreptul (i) de a
anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării
unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE
AL CAMPANIEI
In perioada 13-17 Octombrie
 2025, in intervalul orar 16:00 – 19:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Kiss FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0722206020
(tarif normal) cu datele necesare participarii si mesajul/raspuns
specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii KissFm pe postul de radio
Kiss FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi
1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel cu raspunsul corect  si pot intra in direct cu ascultătorul care
l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunii
de la Kiss FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare. Decizia
lor este finala. Mecanismul antementionat este aplicabil fiecarei editii de
concurs din Cadrul Campaniei.  
Criteriile de jurizare: 
a. Respectarea cerintei cu
privire la intrebarea adresata
b. Respectarea regulamentului
campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Raspunsurile care contin un
limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura
telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si
participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea
privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta
drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate participantului la
Campanie.
Un participant poate castiga un singur
premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se
constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat
castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat,
acesta va fi restituit către Organizator.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda în total 5
(cinci) premii, cate 1 (un) premiul la fiecare editie de concurs, constand in
100 de euro ( 500 de lei ) per editie plus jocul Collectives9 
Valoarea totala a premiilor este de 2500 lei  lei.
Premiul va fi acordat castigatorului de către organizator cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
regulament. Premiul va fi trimis conform procedurii de mai jos. 
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat
către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE
PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in
Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai societatii
AG Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss
FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in organizarea campaniei
si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la
campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate
anterior.
Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare
la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii)
de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI
ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei pot fi anunțați pe postul de radio „Kiss
FM” sau pe pagina Facebook Kiss FM Romania, urmând ca, ulterior, sa fie
îndeplinite procedurile de validare si predare a premiului.
Reprezentantul Co-organizatorului va contacta câștigătorul
telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii unei editii a
concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru
transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica organizatorului
adresa de corespondenta la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul
Campaniei. 
Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume,
vârsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu)
furnizate la momentul inscreirii in campanie si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat
prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice
Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Transmiterea premiului către castigator se va face de către
Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier.
Participanții care castiga una dintre editiile de concurs ale
Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta Campanie dupa momentul
castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie,
dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din
nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se
inscriu mai putini Participanți decat numarul estimat de premii, atunci
premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor,
Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a
solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere
juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti)
respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. 
In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de
capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta
handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa
intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 10 zile
lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data câștigării premiului.
Organizatorul poate prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice
nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu
condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea
formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul
desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul
premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care
castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise
sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde
dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU
CARACTER PERSONAL
Prin participarea la acesta Campanie, vor fi colectate date cu
caracter personal ale Participanților la Campanie. Fiecare Participant înțelege
necesitatea prelucrarii datelor cu caracter personal, in vederea desfasurarii
Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor cu caracter personal se
realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul
Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate /
reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza
consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea
oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor GDPR.
Organizatorul va pastra confidentialitatea datelor cu caracter personal
ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament
si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si
doar in scopul desfasurarii prezentei Campanii. 
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal,
categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului
Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11 LITIGII. LIMITAREA
RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori si participanții la
campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in
legatura cu desfășurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in
justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen
de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio
sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator.  Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau
de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze
instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la
pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către
participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la
nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de
Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii
sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai
acelor Participanți ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul
Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in
derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori
de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de
telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru desfășurarea
concursului in conditiile legale si normale conform celor prezentate, insa nu
isi asuma răspunderea pentru eventualele nemultumiri, contestatii ale
participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului legislativ in vigoare.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si
garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor
prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislației
aplicabile.
 SECTIUNEA 12.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau
printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului pe
site-ul www.kissfm.ro,
pagina Facebook Kiss FM Romania sau pe postul de radio Kiss FM.
In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice
eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de către
Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de
a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial. 
Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau
partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei,
Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind indeplinirea obligatiilor
sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau
intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice
acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia
cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile. 
In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de
forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
a)           pierderea
bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
b)           avarierea
sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
c)           tentative de
frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d)           orice
reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului
Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL
CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro.
Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in
prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile Regulamentului
general aplicabil in cadrul concursurilor KissFM afisate pe site-ul www.kissfm.ro.
ANEXA nr. 1 – Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal 
1.           Date
privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei,
datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO  - „Operatorul”.
prin intermediul A.G. RADIO
HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN
Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic
de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO - „Imputernicit”.
Datele de contact ale Operatorului
pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu
privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: 
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL
S.R.L, cu sediul
social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B,
Sector 3, Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2.           Categorii
de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor
va colecta de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter
personal:
(i)           nume;
(ii)          prenume;
(iii)         numar de
telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv)         varsta;
(v)          localitatea de
resedinta/domiciliu
(vi)         numele de
utilizator Facebook (ID) în cazul concursurilor organizate pe pagina Facevook Kiss
FM România.
In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta suplimentar de la
castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i)           adresa de email
pentru a exista o alternativa de comunicare;
(ii)          adresa postala
pentru expedierea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a
premiilor se realizează prin curier;
(iii)         codul numeric
personal numai pentru castigatorii ale caror premii depasesc valoarea de 600
lei, pentru virarea impozitului pentru veniturile din premii.
Varsta si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea
verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului,
adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in
Romania. 
3. Datele cu caracter personal ale
participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin
intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i)           organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii)          desemnarii si validarii castigatorilor;
(iii)         atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si
financiar contabile ale Operatorului.
4.           Temeiul
juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in
temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de
catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5.           Destinatarii
datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal
colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi dezvaluite
curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare. 
6.           Perioada
de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de
alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data
acordarii premiului. 
La expirarea perioadei de stocare
a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe
mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub-
Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale
necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti in termen
de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt
scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii
din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc,
pana la momentul distrugerii acestora.
7.           Drepturile
persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei
prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe
durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i)           dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la
prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea
prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)          dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter
personal;
(iii)         dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter
personal;
(iv)         dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v)          dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi)         dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care
dispozitii legale prevad contrariul;
(vii)        dreptul la portabilitate a datelor;
(viii)       dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale
de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8.           Protectia
datelor cu caracter personal apartinand minorilor 
Intrucat la Campanie pot participa
exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii
Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul
primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de
prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un
parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date
cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani,
Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe
mijlocele de prelucrare si stocare. 
9.           Securitatea
datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal
in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie,
identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10.         Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter
personale
Operatorul are dreptul de a
modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,
numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament. 
11.         Alte prevederi 
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat
si emis in data de 17.06.2025.
Organizator                                                  
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL SRL         

