SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania "1 DECEMBRIE LA
HISTORY CHANNEL” (denumita in cele ce urmeaza
„Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii
nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO 14681792 (denumit in continuare in mod individual
„Organizatorul”) pentru clientul AETN POLAND SP. Z O.O.; UL.
PUŁAWSKA 2; 02-566 WARSZAWA, POLAND
NIP: 5272698425, KRS: 0000471373, REGON:.
Campania se deruleaza, pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta
este detinuta de societatea afiliata a Organizatorului AG RADIO HOLDING SRL
(“AG RADIO HOLDING”)
Campania se va desfasura conform prezentului
regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru toti participantii.
Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei
aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant,
atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul
www.kissfm.ro. Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata
de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM. Scopul Campaniei este de crestere a
audientei radioului KissFM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A
CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara
pe teritoriul Romaniei, pe radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti
si in alte 56 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura de luni pana
miercuri, în zilele de 29 -30 noiembrie 2021 si 1 decembrie 2021, inclusiv, pe
postul radio www.kissfm.ro. Concursurile
au loc in cadrul programelor postului Kiss FM, din intervalul orar 10.00-13.00,
una editie de concurs pe zi.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE
PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse
urmatoarele marci: Kiss FM, MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL, History
Channel.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie,
participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau
cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea,
participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac
posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii
de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul
predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a
putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa
urmeze intocmai pasii urmatorii:
a.
Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “ KISS FM’
b. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul aparținând KISS FM cu datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea adresata de Djii KISS FM.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei,
participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima
acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile,
participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii
integrale a prevederilor prezentului Regulament.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL
CAMPANIEI
Concursul "1 DECEMBRIE LA HISTORY CHANNEL” se va
desfasura In zilele de 29 -30 noiembrie 2021 si 1 decembrie 2021, in
intervalul orar 10:00-13:00. La semnalul de concurs, ascultatorii radio
KISS FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la
numarul 0720 20 60 20 (tarif
normal) cu mesajul/raspuns specific intrebarii adresate de Djii KISS FM pe
postul de radio KISS FM in ziua respectiva. DJ-ii vor alege apoi dintre
mesajele primite, cel mai creativ/simpatic raspuns/mesaj si il vor declara
castigator. Realizatorii/Djii emisiunii de la KISS FM decid asupra mesajului
apreciat ca fiind castigator. Decizia lor este finala. Mecanismul se repeta la
fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Raspunsurile care contin un limbaj
tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri
corecte. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul
raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de
autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.
Un participant poate castiga un singur
premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se
constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat
castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, in total fiind acordate 3 (cinci) premii. Fiecare premiu acordat este in valoare de 897 lei si consta in 3 monede de colectie din aur.
Valoarea totala a premiilor puse in joc
este de 2691 lei. Premiul va fi acordat castigatorului cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
regulament. Premiul va fi acordat fiecarui castigator al Campaniei de catre
MGSI, acesta din urma avand intreaga raspundere cu privire la indeplinirea
formalitatilor de acordarea si acordarea premiului.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea
premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi si nici nu se poate cere
modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga
la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub
conditia anutarii acestura pe radio KISS FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campania "1 DECEMBRIE LA HISTORY CHANNEL” poate
participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de
16 ani pana la data participarii la campanie.
Nu pot participa la promotie angajatii
Organizatorilor, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de
emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate
contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie
nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula, va retine de la
Participantul desemnat Câștigător si va vira la bugetul de stat impozitul
aferent veniturilor din premii, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind
Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru claritate se specifica ca,
Participantul desemnat castigator va trebui sa depuna la Organizator impozitul
pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015
privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi
virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de
10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma
de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei este modificata in baza
dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii premiului, se va lua in
considerare suma astfel modificata.
Orice alte obligatii de natura
fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina
exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA
PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe
loc, in direct pe postul de radio „KISS FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze
un formular de intrare in posesie a premiului/predare primire.
Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei.
Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate initial, si
cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator
al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea
Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt acordate dupa
intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie si depunerea la
organizator a impozitul pentru veniturile provenite din premii conform art. 9,
daca exista.
Participantii care castiga una dintre
editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta
campanie dupa momentul castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie
din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul
in care va castiga din nou un premiu.
Predarea premiului va fi insotita de
semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal
va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului,
denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie
niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat
de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia
Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a
inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute
sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct
de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante
judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o
persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de
exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta
este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului
sau legal.
Daca persoana desemnata castigatoare a unei
editii de concurs a Campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de
punere in posesie se vor intocmi la urmatoarea adresa: Bucuresti, Splaiul
Unirii, nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Sector 3 si/sau in fata
notarului public, dupa caz, in minimum 10 zile lucratoare si maximum 40 zile
lucratoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei. Organizatorul
pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia
formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul
termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie
comunicate câștigătorilor.
Daca persoana desemnata castigatoare a unei
editii de concurs a campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti,
formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi la cea mai apropiata
statie locala „KISS FM” de localitatea in care domiciliaza, in minimum 10 zile
lucratoare si maximum 40 de zile lucratoare de la data castigarii editiei de
concurs a campaniei. Organizatorul va putea decide ca formalitatile de punere
in posesie se vor intocmi in București, sau prin intermediul unui curier.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi
colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare
Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea
desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in
scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul
Regulament.
-Pentru activitati ulterioare de
marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu
caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul
garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu
respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului
European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal
(„Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra confidentialitatea
cu privire la datele personale ale Participantilor castigatori, le va utiliza
numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti
exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele
cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in
baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte
detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul
Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între
Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de
semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de
orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest
sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta
data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator.
Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum
15 zile lucratoare.
In cazul in care petentul nu este
multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului,
are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente,
respectiv Judecătoria Sector 3 București.
Organizatorul nu isi vor asuma nicio
raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra
premiilor castigate de catre participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere
cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a
retelelor de Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere
in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt
transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile
prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale
disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor
terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie,
Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa
se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului
Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA
CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de
forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta
publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau
pe postul de radio Kiss FM
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL
CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe
site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea
conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii
prevederilor prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se completează
cu Regulamentul general privind premiile castigate in cadrul concursurilor
KissFM afisat pe site-ul www.kissfm.ro.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a
modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza
privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor
pe site-ul www.kissfm.ro si/sau
anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss Fm.
Modificarile/forma modificata a
Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre
urmatoarele 2(doua) momente:
a) la publicarea
pe site a Regulamentului modificat
b) la prima
anuntare a modificarilor pe postul de radio „KISS FM”
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al
Campaniei „1 DECEMBRIE LA
HISTORY CHANNEL”- (“Campania”)
- Informații cu privire la prelucrarea
datelor cu caracter personal -
1.
Date privind operatorul de date cu caracter personal,
împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei, datele
cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu
sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera
B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe
langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251,
atribut fiscal RO (denumita in continuare "Operator"),
prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L.,
cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10,
Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului
Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în
calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “
Împuternicit”)
prin intermediul ADWORKS MEDIA S.R.L. cu
sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5,
inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul J40/2588/2006, CIF
RO18393450, în calitate de Imputernicit al MGSI (denumită in cele ce urmează
“Sub-Împuternicit”)
Datele de contact ale
Operatorului/Împuternicitului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de
către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt
următoarele:
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector
3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;
A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul
în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3,
Bucuresti, Romania: telefon: 021 318 8000, email:privacy@kissfm.ro;
2.
Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Împuternicitului va colecta de la participanții următoarele
categorii de date cu caracter personal cu scopul inscrierii la concurs :
(i)
nume;
(ii)
prenume;
(iii)
număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;
(iv)
(v)
data nasterii - va fi
colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 16 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
Suplimentar pentru câștigători, Operatorul
colecteaza si prelucreaza urmatoarele date in scopul intocmirii procesului
verbal de predare primire, calculatrii, declararii si virarii impozitelor:
(i)
adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu
privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;
(ii)
adresa de livrare a premiului
(iii) Codul numeric personal.
3.
Scopul procesării
Datele cu caracter personal ale
participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator
prin intermediul Împuternicitului în vederea:
(i)
organizării și desfășurării Campaniei;
(ii)
desemnării și validării câștigătorilor;
(iii)
atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar
contabile ale Operatorului.
4.
Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate în temeiul
interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului
și a anexelor la acesta.
5.
Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate în
cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor fi dezvăluite
Imputernicitilor, curierului prin intermediul careia se va efectua transferul
premiul castigat, precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul
trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
6.
Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la
incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de
alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,
marketing, etc;
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor,
vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in
materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii
exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La
expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare.
Imputernicitii vor sterge datele cu caracter personal ale Participantilor
declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora
castigatori.
Datele cu caracter personal ale
castigatorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale de predare primire a
premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 60 zile, Operatorul
impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului.
Pe intreaga perioada de stocare, datele cu
caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care
sunt stocate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de
arhivare.
7.
Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari
echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata
Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i)
dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice
moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii)
dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii)
dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv)
dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v)
dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi)
dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale
prevad contrariul;
(vii)
dreptul la portabilitate a datelor;
(viii)
dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a
Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8.
Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 16 ani
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv
persoanele fizice cu varsta de minimum 16 ani la data inceperii Campaniei, nu
vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de
16 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu
caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani, aceste
date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare
ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular
al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal
apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 16 ani, Operatorul /
Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
9.
Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri
tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de
securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum
si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate.
Prin participarea la Campanie,
participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter
personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea
prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in
baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti,
in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si
castigator, inmanarii si primirii premiului.
10.
Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica
prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in
cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si
securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a
afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi
publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa
la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
incunostintate cu privire la Regulament.
11.
Alte prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie
vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016
privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis
in data de 26.11.2021.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
Pentru clientul AETN POLAND SP. Z O.O