Perioada campaniei: 09.12.2021 – 15.12.2021
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1
Organizatorul Campaniei “AND JUST LIKE THAT”
denumita in continuare “Campania”
este MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (“Organizatorul”)
pentru HBO Romania reprezentat de agenţia MEDIACOM ROMANIA S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, sector 1, Calea Griviței,
nr. 82-98, etaj 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr.
J40/18677/2004, cod de inregistrare fiscala RO 16945442, pe
postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea
afiliată organizatorului, respectiv Societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG
RADIO”).
SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
2.1
Campania se va
desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care
este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate
in derularea Campaniei.
2.2
Regulamentul este intocmit si facut public
conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit,
oricarui participant, la cerere, fiind afișat pe site-ul www.kissfm.ro.
2.3
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda
desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si
fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice
fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei
sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio KISS
FM. Scopul campaniei este de crestere a audientei radioului Kiss Fm si
vizibilitatea marcilor mentionate mai jos.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
3.1
Campania este organizata pe teritoriul
Romaniei, urmand a fi difuzata
pe postul de radio „KISS FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56
de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www. kissfm.ro.
3.2
Campania se desfasoara in perioada 09.12.2021 – 15.12.2021, inclusiv, de luni până vineri, în cadrul programului postului KISS FM
difuzat in intervalul orar 16.00-19.00. In cadrul campaniei se vor organiza
câte 1 (una) ediție zilnică de concurs cu premii, in total fiind organizate un
numar de 5 (cinci) ediții de concurs (câte una în cadrul programului).
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE INSCRIERE
4.1
In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini,
rezidenti sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, sau adresa de
corespondenta in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii
in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
4.2
Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de
persoane :
(i)
Persoanele care nu
respecta prevederile Sectiunii 5.1;
(ii)
Angajati ai
Organizatorului, Agențiior precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
(iii)
Angajati ai Agentiilor
sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate
de organizarea si desfasurarea Campaniei;
(iv)
Rudele de gradul I si II
(respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor
mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
4.3
In vederea participării la Campanie,
participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau
cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea,
participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac
posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii
de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul
predarii premiu, etc.
4.4 Pentru participarea la aceasta
campanie nu este necesara o înscriere prealabila. Înscrierea la campanie se
poate face la semnalul de concurs anunțat pe postul de radio KISS Fm, sunând la
numărul de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal) și răspunzând la
întrebarea/tema de concurs indicată conform Secțiunii 5.
4.5 Organizatorul nu răspunde pentru
eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau
administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
4.6 Prin inscrierea la Concursul
Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si
isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt
aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea
respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament. Organizatorul va
informa potentialii participanti cu privire la prevederile regulamentului prin
afișare pe site-ul postului www.kissfm.ro.
4.7 Organizatorul isi rezerva dreptul
(i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea
prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul
constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI
5.1. Concursurile Campaniei se vor
desfasura in intervalul 09
decembrie 2021 si pana la data de 15 decembrie 2021, inclusiv, de luni până
vineri, in cadrul programului difuzat la postul KISS FM, in intervalul 16.00-19.00, 1 (una)
ediție pe zi.
5.2. In perioada Campaniei, realizatorul programului va da semnalul de concurs si va invita
ascultatorii sa telefoneze la numarul de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal), pentru a răspunde la întrebarile sau temele de discuție adresate
de DJ-iul emisiunii. Realizatorul programului va alege zilnic la libera sa
apreciere cel mai interesant/haios/creativ mesaj al zilei pe care il va citi in
direct si il va declara castigatorul zilei.
5.3. Decizia realizatorilor este finala. Castigatorul va fi anuntat in direct.
Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
5.4. Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate
in considerare ca fiind raspunsuri corecte, legatura telefonica cu
participantul la campanie va fi intrerupta si participantul descalificat.
Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor,
sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea
revenind in totalitate participantului la campanie.
5.5. Un participant se poate inscrie la
toate editiile de concurs ale Campaniei, insa poate castiga un singur premiu, o
singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un
ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior,
ramane valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI
6.1.
Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a
concursului Campaniei, in total fiind acordate 6 (sase) premii, din care 3 premii la shop Andreea Raicu si 3
premii la Hard Coeur by Sore, astfel:
-
Câte
un voucher de cumpărături în valoare de 500 (cinci sute) lei la shop Andreea Raicu sau la Hard Coeur by Sore, in perioada 09
decembrie – 14 decembrie; 09 si 13 decembrie shop A. Raicu, 10 si 14 decembrie Hard Coeur by Sore Sore.
-
În ultima zi de
concurs, respective 15 decembrie, se vor acorda 2 (două) premii constând într-un voucher de cumpărături în
valoare de 500 (cinci sute) lei la shop Andreea Raicu și
un voucher de
cumpărături în valoare de 500 (cinci sute) lei la Hard Coeur by
Sore.
6.2 Premiul va fi acordat
castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă, în nicio
situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau
acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/ caracteristicilor/optiunilor
premiilor.
Organizatorul nu răspunde pentru calitatea produselor si/sau serviciilor
oferite în cadrul premiului.
6.3. Organizatorul isi
rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de
cele enuntate mai sus, sub conditia anutarii acestura pe postul de radio Kiss FM.
6.4.
Valoarea totală a
premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 3.000 ron (TVA inclus) .
SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI
ACORDAREA PREMIILOR
7.1. Castigatorii campaniei vor fi
anuntati pe postul de radio „KISS FM”, conform celor enuntate la mai sus,
urmand ca, ulterior, dupa caz sa intre in posesia premiului si sa semneze
procesele verbale de primire a premiului, care se va încheia cu Organizatorul.
7.2. Un reprezentant al
Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile
lucratoare de la data castigarii concursului Campaniei, in vederea confirmării
datelor comunicate inițial si eventual completării acestora cu datele necesare
pentru acordarea/intrarea in posesia premiului.
7.3. Orice discrepante intre datele de
identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate DJilor, si
cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator
al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul
sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
7.4. Premiile neacordate vor ramane in
posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care
o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
7.5. Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor,
Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a
solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere
juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti)
respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
7.6. In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de
capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta
handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa
intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
7.7. Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii de
concurs a Campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in
posesie se pot intocmi la urmatoarea adresa: Bucuresti, Splaiul Unirii, nr.
165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Sector 3.
SECTIUNEA 8. TAXE SI IMPOZITE
8.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare
si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate
castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat
prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte
obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina
exclusiva a castigatorilor.
8.2. Pentru claritate se specifica ca, Organizatorul va
achita impozitul pentru veniturile provenite din premii (numai pentru premiile
cu valoare de peste 600 lei) in numele fiecarui participant desemnat
castigator, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu
modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat la bugetul de stat.
Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei
dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei este modificata in
baza dispozițiilor legale in vigoare la momentul acordării premiului, se va lua
in considerare suma astfel modificata.
SECTIUNEA 9. PRELUCRAREA
DATELOR CU CARACTER PERSONAL
9.1.
Prin participarea la
aceasta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii
la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
9.2.
Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
9.3.
Organizatorul vor pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va
utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre
terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii
acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
9.4.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 10. LITIGII
10.1. Eventualele litigii
aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale
amiabila.
10.2. In cazul in care
orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei,
prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o
sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data
incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in
considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la
sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
10.3. In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente, respectiv Judecătoria Sector 3 București.
10.4. Organizatorul nu
isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.
10.5. Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie
fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
10.6. Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false
sau eronate. Premiile se vor
acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/ comunicate in
cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
10.7. Organizatorul nu
raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
10.8. Prin participarea
la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de
acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si
conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 11. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi
intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar
nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio
Kiss FM.
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si
imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii
Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de
catre:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa
Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut
fiscal RO , „Operatorul”.
prin intermediul A.G.
RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea
TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine
la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod
unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO „Imputernicit1”
ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr. 13-15,
Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul Comertului sub
numarul J40/2588/2006, CIF RO18393450, în calitate de imputernicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează
“ Împuternicit2”).
Datele de contact ale
Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele
vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in
Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3,
Bucuresti, Romania, email: privacy@mgsi.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul
Campaniei
In cadrul Campaniei,
Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta de la participanți
urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format
national de 10 cifre;
(iv) data nasterii si localitatea – vor fi
colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta
este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in
Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, în cazul
câștigătorilor se va colecta și:
(v) adresa de email –
pentru a avea o alternativă de comunicare;
(v) adresa poșyală - doar
pentru livrarea premiilor in situația in care formalitățile de acordare a
premiilor se realizează prin curier.
3. Datele cu caracter
personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator
prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii
Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii
castigatorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate
in temeiul interesului legitim al oraganizatorului campaniei, prin acceptarea
de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter
personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi vor fi
dezvaluite curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si
autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile
impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter
personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60
de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat
pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum
ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter
personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10
(zece) ani de la data acordarii premiului.
La expirarea perioadei de
stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste
date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub-
Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter
personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si
Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind
utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru
primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi
newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii
unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor,
pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a
consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa
afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la
datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea
datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor
cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea
prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii,
exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand
minorilor
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor
obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine
seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter
personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea,
pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la
datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la
Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu
caracter personal catre Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter
personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie,
identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de
a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii
Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru
protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate
si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare
va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi
adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Prezentul Regulament s-a
redactat si emis in data
de 06.12.2021.
Organizator
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L.