SECTIUNEA 1.
ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania " BCR
– Povestea unui 2022 mai bun” (denumita
in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre GRAFFITI PUBLIC
RELATIONS S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25,
Corp B, etajul 3, sector 1, CUI 24980530, atribut fiscal RO, numar de ordine in
registrul comertului J40/718/2009, denumita in continuare ”Organizator
” pentru Clientul său Banca Comercială Română și MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN
Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de
ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001,
cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, denumită in
continuare „Co-Organizator”.
Campania se deruleaza, pe postul de radio “KISS FM”, post a carui
licenta este detinuta de societatea afiliata a Co-Organizatorului, respectiv
Societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).
Campania se va desfasura
conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru
toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului
conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit
oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe
site-ul www.kissfm.ro. Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica
Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii,
fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata
de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM. Scopul Campaniei este de crestere a
audientei radioului KissFM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE
DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata
si se desfasoara pe teritoriul României, pe postul de radio „Kiss FM”, care
poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania, in Republica
Moldova si pe Internet.
SECTIUNEA 3.
DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura
de Miercuri pana Vineri în perioada de 22-24 Decembrie 2021 inclusiv, pe postul
radio www.kissfm.ro.
Concursurile au loc in cadrul programelor postului Kiss FM, din intervalul orar
07:00-10:00, una editie de concurs pe zi.
SECTIUNEA 4.
MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt
incluse urmatoarele marci: Kiss FM, BCR.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA
LA CAMPANIE
In vederea participării
la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de
taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate
acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care
fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si
servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la
locul predarii premiu, etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile
acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii
urmatorii:
a. Participantul va
urmari Campania difuzata pe postul de radio “ KISS FM’
b. Participantul va
transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicatiei Whatsapp la numărul
aparținând KISS FM raspunsul la intrebarea adresata de Djii KISS FM și datele
lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu)
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma
cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta
acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la
concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a
prevederilor prezentului Regulament.
SECTIUNEA 6. MODUL DE
DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursul " " BCR – Povestea unui 2022 mai bun” se va
desfasura In zilele de 22-24 Decembrie 2021, in cadrul emisiunilor postului
Kiss FM difuzate in intervalul orar 07:00-10:00. La semnalul de concurs,
ascultatorii radio KISS FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau
Whatsapp la numarul 0720 20 60 20 (tarif normal) cu mesajul/raspuns specific
intrebarii adresate de Djii KISS FM pe postul de radio KISS FM in ziua
respectiva. DJ-ii vor alege apoi dintre mesajele primite, cel mai creativ/simpatic
raspuns/mesaj si il vor declara castigator. Realizatorii/Djii emisiunii de la
KISS FM decid asupra mesajului apreciat ca fiind castigator. Decizia lor este
finala. Mecanismul se repeta la fiecare editie de concurs din cadrul Campaniei.
Raspunsurile care contin
un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind
raspunsuri corecte. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind
continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta
drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la
campanie.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe
toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant
declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane
valabil doar primul premiu castigat.
SECTIUNEA 7. PREMIILE
OFERITE
Pe parcursul derularii
Campaniei se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei,
in total fiind acordate 3 (trei) premii. Fiecare premiu acordat este in valoare
de 799 lei si consta in 1 pereche de casti Audio On Ear pliabile Beats Solo3.
Valoarea totala a
premiilor puse in joc este de 2397 lei. Premiul va fi acordat castigatorului cu
conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului
regulament. Premiul va fi acordat fiecarui castigator al Campaniei de cadre
MGSI, acesta din urma avand intreaga raspundere cu privire la indeplinirea
formalitatilor de acordarea si acordarea premiului.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat
către unul sau mai mulţi terţi si nici nu se poate cere modificarea
parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile
Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia
anutarii acestura pe radio KISS FM.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE
PARTICIPARE
La campania " BCR – Povestea unui 2022
mai bun” poate participa
orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18
ani pana la data participarii la campanie.
Nu pot participa la
promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii A.G. Radio Holding SRL
(titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai
celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul
de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor
mentionate anterior.
SECTIUNEA 9. TAXE SI
IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va
calcula, va retine de la Participantul desemnat Câștigător si va vira la
bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, conform art. 110 din
Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile
ulterioare.
Pentru claritate se
specifica ca, Participantul desemnat castigator va trebui sa depuna la
Organizator impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de
Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile
ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu
retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in
lei a premiului si suma de 600 de lei. Daca suma de 600 de lei este
modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii
premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.
Orice alte
obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile,
cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10.
ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul
de radio „KISS FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare
in posesie a premiului/predare primire.
Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic,
in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului
campaniei.
Orice discrepante intre
datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate
initial, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept
castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste
descalificarea Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.
Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor
necesare de punere in posesie si depunerea la organizator a impozitul pentru
veniturile provenite din premii conform art. 9, daca exista.
Participantii care castiga una dintre editiile de concurs a
Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul
castigarii premiului.
In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie,
dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din
nou un premiu.
Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui
Proces Verbal de predare-primire. Procesul Verbal va contine, printre altele,
datele de identificare ale participantului, denumirea premiului si date dintre
cele care au fost mentionate telefonic.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se
inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci
premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor,
Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a
solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere
juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti)
respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de
capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta
handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa
intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii de concurs a
Campaniei este din Bucuresti, formalitatile necesare de punere in posesie se
vor intocmi la sediul Organizatorului, in minimum 10 zile lucratoare si maximum
40 zile lucratoare de la data castigarii editiei de concurs a campaniei.
Organizatorul poate prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice
nu poate încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu
condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea
formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Daca persoana desemnata castigatoare a unei editii de concurs a
campaniei are domiciliul in alt oras decat Bucuresti, formalitatile necesare de
punere in posesie se vor intocmi prin intermediul unui curier.
SECTIUNEA 10 PROTECTIA
DATELOR PERSONALE
Prin participarea la
acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii
la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor
personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea
datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru activitati
ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a
datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul va pastra
confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor
castigatori, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le
va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in
scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei
Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 11. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la
campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in
legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in
justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen
de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio
sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul
va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile
lucratoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul
primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa
se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria
Sector 3 București.
Organizatorul nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la
pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre
participanti.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la
nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de
Internet.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii
sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai
acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul
Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in
derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi:
distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori
ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si
garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor
prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale
legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 12.
INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi
intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar
nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss
FM.
SECTIUNEA 13.
REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei
este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie
implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectarii prevederilor prezentului
Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu Regulamentul general
privind premiile castigate in cadrul concursurilor KissFM afisat pe site-ul
www.kissfm.ro.
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii
modificarilor pe postul de radio Kiss Fm.
Modificarile/forma
modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai
recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:
- la publicarea pe site a
Regulamentului modificat
- la prima anuntare a
modificarilor pe postul de radio „KISS FM”
ANEXA nr. 1 la
Regulamentul Oficial al Campaniei „ BCR – Povestea unui 2022 mai bun”- (“Campania”)
-
Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
1. Date privind operatorul de date cu
caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/
subîmputerniciții
În vederea desfășurării
Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de
către:
GRAFFITI PUBLIC
RELATIONS S.R.L., cu sediul in
Bucuresti, Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, Corp B, etajul 3, sector 1, CUI
24980530, atribut fiscal RO, numar de ordine in registrul comertului
J40/718/2009 (denumita in continuare "Operator"),
prin intermediul MEDIA
GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu sediul social in Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO
(denumita in continuare "Împuternicit"),
prin intermediul
A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea
TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la
Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668,
atribut fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in
cele ce urmează “ Sub-Împuternicit”) și
prin intermediul ADWORKS
MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4,
Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul
J40/2588/2006, CIF RO18393450, în calitate de Imputernicit al MGSI (denumită in
cele ce urmează “Sub-Împuternicit”)
Datele de contact ale
Operatorului/Împuternicitului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de
către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt
următoarele:
GRAFFITI PUBLIC RELATIONS
S.R.L., cu sediul in
Bucuresti, Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, Corp B, etajul 3, sector 1,
email adela.stoicescu@graffitipr.ro
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr.
165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania,
telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;
2. Categorii de date cu caracter personal
procesate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei,
Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanții
următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul inscrierii la
concurs :
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon mobil în format național
de 10 cifre;
(v) data nasterii - va fi colectata doar
pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
Suplimentar pentru
câștigători, Operatorul colecteaza si prelucreaza urmatoarele date in scopul
intocmirii procesului verbal de predare primire, calculatrii, declararii si
virarii impozitelor:
(i) adresa e-mail pentru a avea o alta
alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/
formalitățile de acordare a premiului;
(ii) adresa de livrare a premiului
(iii) Codul numeric
personal – pentru reținerea și virarea impozitului asupra veniturilor din
premii.
3. Scopul prelucrării
Datele cu caracter
personal ale participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către
Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:
(i) organizării și desfășurării Campaniei;
(ii) desemnării și validării câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor și îndeplinirii
obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrării
Datele vor fi prelucrate
în temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a
Regulamentului și a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter
personal
Datele cu caracter
personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor
fi dezvăluite Imputernicitilor, curierului prin intermediul careia se va
efectua transferul premiul castigat, precum si autorităților, în cazurile în
care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în
vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu
caracter personal
Datele cu caracter
personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60
de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat
pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum
ar fi newsletter, marketing, etc;
Datele cu caracter
personal ale castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a
premiilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale
aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data
incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din
premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal,
Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si
stocare. Imputernicitii vor sterge datele cu caracter personal ale
Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data
declararii acestora castigatori.
Datele cu caracter
personal ale castigatorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale de
predare primire a premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 60
zile, Operatorul impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului.
Pe intreaga perioada de
stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop
decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozițiile legale in
vigoare in materie de arhivare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii
unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor,
pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului
cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze
legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de
retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele
cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor
cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu
caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii,
exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata
Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal
apartinand minorilor sub 18 ani
Intrucat la Campanie pot
participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data
inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul /
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe
mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul
in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica
prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta
mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat
aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa
implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii
unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand
participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului
precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului
adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de
prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod
accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea
neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise,
stocate sau prelucrate.
Prin participarea la
Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu
caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in
organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter
personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si
Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii
ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul
de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii
Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru
protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate
si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare
va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi
adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale
participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie
a acestor date.
Prezentul Regulament s-a
redactat si emis in data de 21.12.2021.
Organizator
GRAFFITI PUBLIC
RELATIONS S.R.L
Pentru clientul
BCR
Co – organizator
MEDIA GROUP SERVICES
INTERNATIONAL S.R.L