REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE PROMOTIONALA "AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

Campania " AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre TRAVEL BRANDS S.A., , Bucuresti, Strada Reinvierii nr. 3-5, Etaj 1, Sector 2, avand nr. de ordine in Registrul Comertului J40/5790/2018, Cod Unic de inregistrare nr. 39257566, Atribut fiscal « Ro » si conturi nr. RO43 BRDE 445S V168 3364 4450 - Lei, deschise la BRD VICTORIA, reprezentata legal prin dl Cosmin Marinof si Dna  Elena Andrei in calitate de Administratori, telefon 021 316 08 90, fax 021 312 85 43, e-mail: office@travelbrands.ro, fiind denumita in continuare ORGANIZATOR  (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”), prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,  Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO”) (denumit in continuare in mod individual „Media”) si poate fi receptionat În Bucuresti, cat si in alte 56 de orase din Romania.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul  www.kissfm.ro.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM. Scopul Campaniei este de crestere a audientei radioului KissFM.

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet.

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura in zilele de luni pana vineri, incepand cu data de 21 martie 2022 si pana la data de 1 Aprilie 2022, inclusiv, pe radio KISS FM, in cadrul programelor matinale ale postului, din intervalul orar 07.00-10.00, una editie de concurs pe zi.

 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: DERTOUR și KISS FM.

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

a. Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “ KISS FM’ conform art. 2

b. Participantul va apela numărul aparținând KISS FM  in cadrul caruia va furniza datele lui (nume, prenume, data nasterii, numărul de telefon si localitatea de reședință/domiciliu)  si raspunsul la intrebarea adresata de Djii KISS FM.

Pentru participarea la aceasta campanie nu este necesara o inscriere prealabila. Inscrierea la campanie se poate face la semnalul de concurs anuntat pe postul de radio Kiss Fm, prin apelarea numarului de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal).

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, conform acestui Regulament, astfel cum poate fi modificat și completat în mod unilateral de către Organizator. Participarea la concursul Campaniei implică obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Concursul "AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR” și se va desfasura in intervalul 21 martie 2022 si pana la data de 1 aprilie 2022, inclusiv, in intervalul orar 07:00-10:00, câte o ediție pe zi, de luni până vineri.

Mecanismul specific de concurs "AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR”, aplicabil in toate editiile concursului, se deruleaza in cadrul a doua etape, respectiv Etapa Zilnica si Etapa Finala, astfel:  

(1) Etapa Zilnica va consta in:

 La semnalul de concurs din cadrul emisiunii matinale Kiss FM, ascultatorii radio KISS FM sunt invitati sa sune în cadrul campaniei Ai cuvâtul La Vacanta! la numărul de telefon  0722 20 60 20 (cu tarif normal) si indemnati sa răspundă la o intrebare. DJ-ii vor anunța live dacă răspunsul este corect. Toti participantii din cadrul acestei etape, vor primii un kit de vacanță format dintr-un Rucsac, Prosop de plajă, set palete + minge ping pong și o mapa de documente de călătorie pe zi. 

Dacă răspunsul este corect Participantul va fi înscris automat intr-o baza de date administrată de AG RADIO HOLDING, cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Sub-Împuternicit al Imputernicitului 1,  unde ii va fi alocat un numar pentru a participa la Etapa Finala.

(2) Etapa Finala, va consta in: 

Din totalitatea participantilor la Concurs si care au raspuns corect in etapa anterioara, cu ajutorul unei aplicatii software se va extrage prin tragere la sorți castigatorul premiul final. Extragerea castigatorului premiului final se va realiza în ultima zi de concurs, după desfășurarea celui de al 10-lea astfel de concurs. Toți castigatorii de la Etapa Zilnica vor participa la Etapa finala, si vor primi un număr unic in baza de date în ordinea cronologică a participării la concurs, ce le va fi comunicat printr-un sms. Dintre cei 10 participanti, cu ajutorul aplicatiei software se va extrage castigatorul premiului final. 

Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri corecte. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu in Etapa zilnica, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei, cu exceptia castigatorului din Etapa Finala. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator in Etapa Zilnica a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei, in cadrul Etapei Zilnice se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, in total fiind acordate 10(zece) premii zilnice, ce constau într-un Rucsac, Prosop de plajă, set palete + minge ping pong și o mapa de documente de călătorie. Valoarea unui premiu zilnic este de 14,6 Euro fara TVA.

In cadrul etapei Finale se va acorda un premiu final constand intr-o vacanță în Hurgada Egipt – Hotel de 5* , 7 nopti, all inclusive, camera standard – 2 adulti, plecare in data 19.05.2022 –– zbor charter BUCURESTI – HURGHADA ( exista si posibilitatea de plecare de pe alt aeroport din Romania, in functie de disponibilitatea zborurilor, in perioada 16 - 22.05.2022 – acest element se va stabilii direct cu Organizatorul). Valoarea premiului final este de 858,16 Euro TVA inclus. 

Valoarea totala a premiilor puse in joc este de 1.004,16 Euro. Premiile va fi acordate castigatorilor cu conditia ca acestia sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament (cu exceptia castigatorului din Etapa finala). Premiile vor fi acordate fiecarui castigator al Campaniei de catre Organizator, acesta din urma avand intreaga raspundere cu privire la indeplinirea formalitatilor de acordare a premiului. 

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anuntarii acestora pe radio KISS FM.

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania "AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR” poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18  ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind exclusiv in sarcina castigatorului.

Premiile acordate in valoare individuala de pana in 600 lei sunt neimpozabile.

Impozitul va fi calculat la valoarea efectiva a premiului. 

Organizatorul nu va avea nicio raspundere fata de eventualele cheltuieli efectuate de castigator dupa intrarea in posesie a premiului.

 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „KISS FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului/predare primire cu Organizatorul.

Reprezentantul Media va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei, pentru a obtine toate datele necesare pentru indeplinirea formalitatiilor de acordare a premilor.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate initial, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea Participantul, si respectiv dreptul Organizatorului de a refuza acordarea premiului.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

Participantii care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire cu Organizatorul. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, respectiv: nume, prenume, număr de telefon, data nașterii și CNP, denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. 

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi de catre Organizator la sediul acestuia, intr-una dintre agentiile Dertour sau prin intemediul postei electronice, in acest ultim caz, confirmarea primirii catre castigator fiind suficienta pentru dovedirea predarii premiului.

SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul exclusiv al desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor castigatori, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii. 

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 2 București.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu Regulamentul general privind premiile castigate in cadrul concursurilor KissFM afisat pe site-ul www.kissfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss Fm. 

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

la publicarea pe site a Regulamentului modificat

la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „KISS FM”


ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR”(“Campania”)

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

Organizator - TRAVEL BRANDS S.A., , Bucuresti, Strada Reinvierii nr. 3-5, Etaj 1, Sector 2, avand nr. de ordine in Registrul Comertului J40/5790/2018, Cod Unic de inregistrare nr. 39257566, Atribut fiscal « Ro » si conturi nr. RO43 BRDE 445S V168 3364 4450 - Lei, deschise la BRD VICTORIA, reprezentata legal prin dl Cosmin Marinof si Dl Dna  Elena Andrei in calitate de Administratori, telefon 021 316 08 90, fax 021 312 85 43, e-mail: office@travelbrands.ro (denumita in continuare "Operator")

și

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Împuternicit1”)

prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Sub-Împuternicit al Imputernicitului 1 (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit1”)

Datele de contact ale Operatorului/Împuternicitului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: 

TRAVEL BRANDS S.A., Bucuresti, Strada Reinvierii nr. 3-5, Etaj 1, Sector 2, e-mail: dpo@travelbrands.ro

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro; 

2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înscrierii la concurs:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) număr de telefon;

(iv) vocea

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanții castigatori ai premiilor din Etapa Zilnică următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înmânării premiului si a intocmirii procesului verbal de predare primire:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;

(iv) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;

(v) data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie

 (vi) adresa de livrare a premiului

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanții castigatori ai premiilor din Etapa Finală următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înmânării premiului si a intocmirii procesului verbal de predare primire:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;

(iv) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;

(v) data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie

 (vi) adresa de livrare a premiului

(vii) CNP-ul castigatorului premiului final;

3. Scopul prelucrării

Datele cu caracter personal ale participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:

(i) organizării și desfășurării Campaniei;

(ii) desemnării și validării câștigătorilor;

(iii) atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.

4. Temeiul juridic al prelucrării

Datele vor fi prelucrate în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR, pentru îndeplinirea obligațiilor care îi revin Organizatorului în baza acestui Regulament, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor fi dezvăluite Organizatorului, după caz: deținătorului și administratorului bazei de date în care vor fi înscrise numele și prenumele participanților câștigători ai Etapelor Zilnice, curierului prin intermediul caruia se va efectua transferul premiul castigat, precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. 

6. Perioada de prelucrare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei. 

Datele cu caracter personal ale castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitii vor sterge datele cu caracter personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale de predare primire a premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 60 zile, Operatorul impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului. 

Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in niciun alt scop decat cel pentru care sunt colectate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de arhivare.

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi, prin orice mijloace disponibile participanților, astfel cum este descris în Politica de prelucrare a datelor a Organizatorului, publicată pe site, la adresa https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal#Prelucrarea-datelor-in-scopul-promovarii-vacantelor :

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 18 ani

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii declară că au citit și înțeles acest Regulament și că au fost informați în legătură cu prelucrarea datelor personale în contextul participării la Concurs, de către Operator si/ sau societatile implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.  

11. Alte prevederi 

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 17.03.2022.

Organizator

TRAVEL BRANDS SA


REGULAMENT Kiss Fm – CAMPANIE  PROMOTIONALA "AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR”

SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR

Campania " AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre TRAVEL BRANDS S.A., , Bucuresti, Strada Reinvierii nr. 3-5, Etaj 1, Sector 2, avand nr. de ordine in Registrul Comertului J40/5790/2018, Cod Unic de inregistrare nr. 39257566, Atribut fiscal « Ro » si conturi nr. RO43 BRDE 445S V168 3364 4450 - Lei, deschise la BRD VICTORIA, reprezentata legal prin dl Cosmin Marinof si Dna  Elena Andrei in calitate de Administratori, telefon 021 316 08 90, fax 021 312 85 43, e-mail: office@travelbrands.ro, fiind denumita in continuare ORGANIZATOR  (denumit in continuare in mod individual „Organizatorul”), prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1,  Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO”) (denumit in continuare in mod individual „Media”) si poate fi receptionat În Bucuresti, cat si in alte 56 de orase din Romania.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului cat si prin afisare pe site-ul  www.kissfm.ro.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligati sa justifice aceste decizii si fara a fi obligati la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM. Scopul Campaniei este de crestere a audientei radioului KissFM.

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet.

 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura in zilele de luni pana vineri, incepand cu data de 21 martie 2022 si pana la data de 1 Aprilie 2022, inclusiv, pe radio KISS FM, in cadrul programelor matinale ale postului, din intervalul orar 07.00-10.00, una editie de concurs pe zi.

 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: DERTOUR și KISS FM.

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie sa urmeze intocmai pasii urmatorii:

a. Participantul va urmari Campania difuzata pe postul de radio “ KISS FM’ conform art. 2

b. Participantul va apela numărul aparținând KISS FM  in cadrul caruia va furniza datele lui (nume, prenume, data nasterii, numărul de telefon si localitatea de reședință/domiciliu)  si raspunsul la intrebarea adresata de Djii KISS FM.

Pentru participarea la aceasta campanie nu este necesara o inscriere prealabila. Inscrierea la campanie se poate face la semnalul de concurs anuntat pe postul de radio Kiss Fm, prin apelarea numarului de telefon 0722 20 60 20 (tarif normal).

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, conform acestui Regulament, astfel cum poate fi modificat și completat în mod unilateral de către Organizator. Participarea la concursul Campaniei implică obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.


SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Concursul "AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR” și se va desfasura in intervalul 21 martie 2022 si pana la data de 1 aprilie 2022, inclusiv, in intervalul orar 07:00-10:00, câte o ediție pe zi, de luni până vineri.

Mecanismul specific de concurs "AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR”, aplicabil in toate editiile concursului, se deruleaza in cadrul a doua etape, respectiv Etapa Zilnica si Etapa Finala, astfel:  

(1) Etapa Zilnica va consta in:

 La semnalul de concurs din cadrul emisiunii matinale Kiss FM, ascultatorii radio KISS FM sunt invitati sa sune în cadrul campaniei Ai cuvâtul La Vacanta! la numărul de telefon  0722 20 60 20 (cu tarif normal) si indemnati sa răspundă la o intrebare. DJ-ii vor anunța live dacă răspunsul este corect. Toti participantii din cadrul acestei etape, vor primii un kit de vacanță format dintr-un Rucsac, Prosop de plajă, set palete + minge ping pong și o mapa de documente de călătorie pe zi. 

Dacă răspunsul este corect Participantul va fi înscris automat intr-o baza de date administrată de AG RADIO HOLDING, cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Sub-Împuternicit al Imputernicitului 1,  unde ii va fi alocat un numar pentru a participa la Etapa Finala.

(2) Etapa Finala, va consta in: 

Din totalitatea participantilor la Concurs si care au raspuns corect in etapa anterioara, cu ajutorul unei aplicatii software se va extrage prin tragere la sorți castigatorul premiul final. Extragerea castigatorului premiului final se va realiza în ultima zi de concurs, după desfășurarea celui de al 10-lea astfel de concurs. Toți castigatorii de la Etapa Zilnica vor participa la Etapa finala, si vor primi un număr unic in baza de date în ordinea cronologică a participării la concurs, ce le va fi comunicat printr-un sms. Dintre cei 10 participanti, cu ajutorul aplicatiei software se va extrage castigatorul premiului final. 

Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare ca fiind raspunsuri corecte. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu in Etapa zilnica, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei, cu exceptia castigatorului din Etapa Finala. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator in Etapa Zilnica a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.


SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei, in cadrul Etapei Zilnice se va acorda cate 1 premiu la fiecare editie a concursului Campaniei, in total fiind acordate 10(zece) premii zilnice, ce constau într-un Rucsac, Prosop de plajă, set palete + minge ping pong și o mapa de documente de călătorie. Valoarea unui premiu zilnic este de 14,6 Euro fara TVA.

In cadrul etapei Finale se va acorda un premiu final constand intr-o vacanță în Hurgada Egipt – Hotel de 5* , 7 nopti, all inclusive, camera standard – 2 adulti, plecare in data 19.05.2022 –– zbor charter BUCURESTI – HURGHADA ( exista si posibilitatea de plecare de pe alt aeroport din Romania, in functie de disponibilitatea zborurilor, in perioada 16 - 22.05.2022 – acest element se va stabilii direct cu Organizatorul). Valoarea premiului final este de 858,16 Euro TVA inclus. 


Valoarea totala a premiilor puse in joc este de 1.004,16 Euro. Premiile va fi acordate castigatorilor cu conditia ca acestia sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament (cu exceptia castigatorului din Etapa finala). Premiile vor fi acordate fiecarui castigator al Campaniei de catre Organizator, acesta din urma avand intreaga raspundere cu privire la indeplinirea formalitatilor de acordare a premiului. 

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anuntarii acestora pe radio KISS FM.


SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania "AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR” poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18  ani pana la data participarii la campanie.

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorilor, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind exclusiv in sarcina castigatorului.

Premiile acordate in valoare individuala de pana in 600 lei sunt neimpozabile.

Impozitul va fi calculat la valoarea efectiva a premiului. 

Organizatorul nu va avea nicio raspundere fata de eventualele cheltuieli efectuate de castigator dupa intrarea in posesie a premiului.

 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe loc, in direct pe postul de radio „KISS FM”, urmand ca, ulterior, sa completeze un formular de intrare in posesie a premiului/predare primire cu Organizatorul.

Reprezentantul Media va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii unei editii a concursului campaniei, pentru a obtine toate datele necesare pentru indeplinirea formalitatiilor de acordare a premilor.


Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate initial, si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste descalificarea Participantul, si respectiv dreptul Organizatorului de a refuza acordarea premiului.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

Participantii care castiga una dintre editiile de concurs a Campaniei, nu mai au dreptul sa participe la aceasta campanie dupa momentul castigarii premiului.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Predarea premiului va fi insotita de semnarea obligatorie a unui Proces Verbal de predare-primire cu Organizatorul. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, respectiv: nume, prenume, număr de telefon, data nașterii și CNP, denumirea premiului si date dintre cele care au fost mentionate telefonic.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. 

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

Formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi de catre Organizator la sediul acestuia, intr-una dintre agentiile Dertour sau prin intemediul postei electronice, in acest ultim caz, confirmarea primirii catre castigator fiind suficienta pentru dovedirea predarii premiului.


SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul exclusiv al desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor castigatori, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii. 

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente, respectiv Judecătoria Sector 2 București.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.

 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM

 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu Regulamentul general privind premiile castigate in cadrul concursurilor KissFM afisat pe site-ul www.kissfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss Fm. 

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

la publicarea pe site a Regulamentului modificat

la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „KISS FM”


ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „AI CUVÂNTUL LA VACANȚĂ cu DERTOUR”(“Campania”)

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

Organizator - TRAVEL BRANDS S.A., , Bucuresti, Strada Reinvierii nr. 3-5, Etaj 1, Sector 2, avand nr. de ordine in Registrul Comertului J40/5790/2018, Cod Unic de inregistrare nr. 39257566, Atribut fiscal « Ro » si conturi nr. RO43 BRDE 445S V168 3364 4450 - Lei, deschise la BRD VICTORIA, reprezentata legal prin dl Cosmin Marinof si Dl Dna  Elena Andrei in calitate de Administratori, telefon 021 316 08 90, fax 021 312 85 43, e-mail: office@travelbrands.ro (denumita in continuare "Operator")

și

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („MGSI”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Împuternicit1”)

prin intermediul A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal [RO], în calitate de Sub-Împuternicit al Imputernicitului 1 (denumită in cele ce urmează “ Sub-Împuternicit1”)

Datele de contact ale Operatorului/Împuternicitului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: 

TRAVEL BRANDS S.A., Bucuresti, Strada Reinvierii nr. 3-5, Etaj 1, Sector 2, e-mail: dpo@travelbrands.ro

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro; 

2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înscrierii la concurs:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) număr de telefon;

(iv) vocea

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanții castigatori ai premiilor din Etapa Zilnică următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înmânării premiului si a intocmirii procesului verbal de predare primire:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;

(iv) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;

(v) data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie

 (vi) adresa de livrare a premiului

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanții castigatori ai premiilor din Etapa Finală următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înmânării premiului si a intocmirii procesului verbal de predare primire:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) număr de telefon mobil în format național de 10 cifre;

(iv) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile de acordare a premiului;

(v) data nasterii - va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie

 (vi) adresa de livrare a premiului

(vii) CNP-ul castigatorului premiului final;

3. Scopul prelucrării

Datele cu caracter personal ale participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:

(i) organizării și desfășurării Campaniei;

(ii) desemnării și validării câștigătorilor;

(iii) atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.

4. Temeiul juridic al prelucrării

Datele vor fi prelucrate în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR, pentru îndeplinirea obligațiilor care îi revin Organizatorului în baza acestui Regulament, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor fi dezvăluite Organizatorului, după caz: deținătorului și administratorului bazei de date în care vor fi înscrise numele și prenumele participanților câștigători ai Etapelor Zilnice, curierului prin intermediul caruia se va efectua transferul premiul castigat, precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. 

6. Perioada de prelucrare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei. 

Datele cu caracter personal ale castigatorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitii vor sterge datele cu caracter personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale de predare primire a premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 60 zile, Operatorul impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului. 

Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in niciun alt scop decat cel pentru care sunt colectate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de arhivare.

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi, prin orice mijloace disponibile participanților, astfel cum este descris în Politica de prelucrare a datelor a Organizatorului, publicată pe site, la adresa https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal#Prelucrarea-datelor-in-scopul-promovarii-vacantelor :

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 18 ani

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii declară că au citit și înțeles acest Regulament și că au fost informați în legătură cu prelucrarea datelor personale în contextul participării la Concurs, de către Operator si/ sau societatile implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.  

11. Alte prevederi 

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 17.03.2022.

Organizator

TRAVEL BRANDS SA