1. SECTIUNEA 1. ORGANIZATOR
Campania promoțională " BĂRBAȚI CUM TREBUIE PE CARE TE POȚI BAZA ” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de HEINEKEN ROMÂNIA SA, societate înmatriculată la Registrul Comerțului cu nr. J40/ 12235/ 2002, având CUI 13240781, atribut fiscal RO, cu sediul în București Strada Tipografilor nr 11-15, Sector 1, Aripa A2-L, etaj 4, denumită în continuare în mod individual Organizator).
și
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr.165, TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/4497/2001, având CUI 13869251, atribut fiscal RO,
prin intermediul al postului de radio “KISS FM”, ce poate fi receptionat În Bucuresti, cat si in alte 56 de orase din Romania, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO”), în calitate de partenericare asigura servicii suport media (denumit in continuare Co-Organizator).
1.1 Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulament”), obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, prin afisare pe site-ul www.kissfm.ro.
1.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM. Scopul Campaniei este de promovare a marcii Neumarkt® si totodata cresterea audientei radioului KissFM.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe plaja Reyna din Constanța în preajma studioului Kiss FM.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura în perioada: 22-29 iulie 2022, inclusiv, în intervalul 10:00-13:00.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1 La Campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani pana la data participarii la campanie.
4.2 Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlaltor firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
5.1 In vederea participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.
5.2 Pentru a participa la Campanie si pentru a putea castiga premiile acordate de catre Organizator, Participantii trebuie să predea la punctul de activare / sampling de pe plaja Reyna din Constanta 2 (două) pet-uri goale de orice dimensiune în schimbul cărora vor primi pe loc o sticla bere Neumarkt® doza de 500 ml.
5.3 Prin participarea în Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.
SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI
6.1 Premiile Campaniei constau în 1 (o) sticla de bere Neumarkt vol. 500 ml per ascultator al KissFM participant pe zi în perioada menționată, in limita a ___________ per zi, respectiv a 500 de unitati (doze) pe durata intregii Campanii.
6.2 Valoarea comerciala unui premiu este de 3 lei, iar valoarea totala a premiilor este de 1.500 lei. Fiecare premiu va fi acordat fiecarui castigator al Campaniei de catre Organizator,.
SECTIUNEA 7. MECANICA DE CAMPANIE
7.1 Pentru a participa, ascultătorii sunt invitați să colecteze minim 2 ambalaje de bauturi din material PET goale(fara continut) pe care să le aducă la punctul de activare a campaniei localizat în imediata apropiere a studioului KISS FM de pe plaja Reyna din Constanța de luni până vineri în intervalul 10:00-13:00.
Un câștigător poate participa la această Campanie numai o singura dată pe zi a Campaniei.
Postul de radio KISS FM, va îndemna ascultătorii participe in Campaniei si să vină la punctul de activare al marcii Neumarkt cu minim 2 (două) ambalaje goale de bauturi din material PET în schimbul cărora vor primi un premiu al Campaniei.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
9.1 Castigatorii Campaniei vor fi anuntati pe loc direct de către promoterii aflați la punctul de activare ce le vor și acorda berea premiu.
9.2 Participanții vor trebui să dovedească faptul că au vârsta de 18 ani împlinită pentru a intra în posesia premiului.
Secțiunea 10. Litigiile si legea aplicabila
Eventualele litigii aparute intre Organizator, pe de o parte, si Participanti, pe de alta parte, se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta cale nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
Organizator
HENEKEN ROMÂNIA SA,
Co-organizator
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
ANEXA nr. 1 la Prelucrarea datelor personale
- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții
În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
HEINEKEN ROMÂNIA SA, societate înmatriculată la Registrul Comerțului cu nr. J40/ 12235/ 2002, având CUI RO 13240781, cu sediul în București Strada Tipografilor nr 11-15, Sector 1, Aripa A2L, etaj patru, (denumita in continuare "Operator"),
2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanții castigatori următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înmânării premiului:
(i) data nasterii - pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
3. Scopul procesării
Datele cu caracter personal ale participanților castigatori la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:
(i) desemnării și validării câștigătorilor;
(i) atribuirii premiilor.
4. Temeiul juridic al prelucrării
Datele cu caracter personal ale Participantilor si ale Castigatorilor Campaniei vor fi prelucrate in temeiul contractului reprezentat de Regulamentul Campaniei (art. 6 para. (1) lit. (b) GDPR) ai a obligatiilor legale care revin in sarcina Operatorului in calitate de Organizator al Campaniei.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operatorul Heineken vor fi prelucrate de acesta pentru inmanarea premiilor.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale castigatorilor nu se vor stoca. Vârsta acestora trebuie demonstrată pe loc pentru.a se califica spre intrarea in posesia premiului.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Varsta va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Promotie.
Furnizarea datelor cu caracter personal enumerate mai sus este necesara in vederea participarii la Campanie, respectiv pentru a beneficia de premii. Refuzul furnizarii lor va avea drept consecinta imposibilitatea inscrierii si participarii la Campanie si ca atare, imposibilitatea castigarii premiilor Campaniei.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 18 ani
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorii primesc date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.