SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI
Campania „Ziua indragostitilor de telefoane” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de către KLAP TECH SRL, societate înregistrată în Registrul Comerţului cu numărul J40/16570/2019, Cod Fiscal RO41981934, cu sediul în Bucuresti, sector 3, str. Turturelelor nr.48, et.1, cam 1.2A, denumita in continuare „Organizatorul”.
Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, pe postul de radio KISS FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).
(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)
Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul KISS FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul www.kissfm.ro. Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).
Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.kissfm.ro si la sediul Kiss FM, cu cel putin 24 ore, inainte ca modificarile sa intre in vigoare. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.
In caz de forta majora sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei de desfasurare.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 orase din Romania, in Republica Moldova si pe internet, pe site-ul www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va desfasura in perioada 18 – 27 octombire 2022. Concursurile cu premii au loc in zilele: 18, 19, 20, 25, 26, 27 octombrie 2022, in cadrul programelor postului Kiss FM, difuzate în intervalul orar 07.00-10.00, 6 (sase) ediții de concurs cu cate 1 (un) premiu/concurs.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM, Klap
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.
Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Kiss FM” conform Secțiunii 2 de mai sus.
b. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0722206020 aparținând Kiss FM cu datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Kiss FM.
Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
In zilele de: 18, 19, 20, 25, 26 si 27 octombrie 2022, in intervalul orar 07:00-10:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Kiss FM sunt indemnati sa se inscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numarul 0722206020 (tarif normal) cu datele necesare participarii si mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii KissFm pe postul de radio Kiss FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ si pot intra in direct cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunii de la Kiss FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare si pot intra in direct cu ascultătorii care le-au trimis. Decizia lor este finala.
Criteriile de jurizare:
a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;
b. Respectarea regulamentului campaniei
c. Creativitate
d. Originalitate
Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.
Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.
In cazul in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.
SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE
Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda în total 6 premii, câte unul pentru fiecare concurs, dupa cum urmeaza:
1. Laptop Apple MacBook Air 13 ecran Retina, procesor Intel® Core™ i5 1.6GHz, 8GB, 256GB SSD, Intel UHD Graphics 617, Space Grey, ROM KB, grad de reconditionare A+, in valoare 4.489 lei
2. Căști Apple AirPods Pro, True Wireless, Bluetooth, In-Ear, Microfon, Noise Cancelling, Carcasă MagSafe, Alb - noi, sigilate, in valoare 1.019 lei
3. Telefon Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128GB, Phantom Black, grad de reconditionare A+, in valoare de 2.689 lei
4. Telefon OPPO Reno6 5G 128GB, Arctic Blue, grad de reconditionare A+, in valoare 1.598 lei
5. Telefon Xiaomi 11 Lite 5G NE 128GB, Truffle Black, grad de reconditionare A+, in valoare de 1.079
6. Tableta Huawei MatePad 10.4, 64GB, 4G, Midnight Grey, grad de reconditionare A+, in valoare de 1.189 lei
Valoarea totala a premiilor este de 12.063 lei.
Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis pe adresa de email comunicata de castigator.
Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.
Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai Coorganizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.
SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe postul de radio „Kiss FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare a castigatorilor, iar numele si prenumele acestora pot fi afisate și pe site-ul kissfm.ro. Procedura de validare si afisare a numelor castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile lucratoare de la data finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare castigator validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.
Reprezentantul Coorganizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 10 zile lucrătoare de la data castigarii concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica Co-organizatorului adresa de corespondență la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul Campaniei.
Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.
Premiul este acordat de către organizator, căreia îi revine și obligația calculării și virării impozitului pentru premiile a căror valoare depășește suma de 600 lei. Transmiterea premiului catre castigator se va face de catre Co-organizator, in numele Organizatorului, prin curier
In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.
Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 11 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.
Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor GDPR.
Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.
Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.
Eventualele litigii aparute între Organizatori si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.
In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.
In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.
Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.
Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.
SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, cu notificarea imediata a publicului pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.
SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor KissFM afisate pe site-ul www.kissfm.ro.
Organizatorii
KLAP TECH SRL MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
reprezentată prin reprezentata prin
Cristian Ioan David Florin Ciobica
ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:
KLAP TECH SRL, societate înregistrată în Registrul Comerţului cu numărul J40/16570/2019, Cod Fiscal RO41981934, cu sediul în Bucuresti, sector 3, str. Turturelelor nr.48, et.1, cam 1.2A, cont bancar nr. RO64BACX0000001962890001 deschis la banca Unicredit Bank S.A., în calitate de „Operator”
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO în calitate de „Împuternicit”.
prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO, „Sub-Imputernicit1”.
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: email: ...................
2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti, urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;
(iv) localitatea de resedinta/domiciliu;
(v) data nasterii.
Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.
Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, se va colecta:
(i) adresa e-mail pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului;
(ii) adresa de expediere a premiului;
(iii) codul numeric personal - exclusiv pentru plata impozitului asupra câștigurilor din premii, fiind colectat direct de către Operator.
3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:
(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;
(ii) desemnarii si validarii câștigătorilor;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in Regulamentul Campaniei pe care Participantul are obligatia de a-l consulta si de a-l accepta in vederea participarii la Campanie.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului. Împuterniciul și subîmputernicitul vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la data încheierii Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB) către Organizator.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
i. dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
ii. dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
iii. dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
iv. dreptul la restrictionarea prelucrarii;
v. dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
vi. dreptul la portabilitate a datelor;
vii. dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.
Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 17 octombrie 2022.
Organizator Coorganizator
KLAP TECH SRL MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L
reprezentată prin reprezentata prin
Cristian Ioan David Florin Ciobica