REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI "SALONUL IMOBILIAR BUCURESTI” 2022

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „SALONUL IMOBILIAR BUCURESTI” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de

către Societatea K-FEST SOLUTION S.R.L., cu sediul în București, Str. Italiana , nr. 21, sector 2, cod fiscal

RO25752491, J40/7650/2009, denumita in continuare „Organizatorul”.

Campania se desfășoară prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Coorganizatorul”),

cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania,

numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul București J40/4497/2001, cod de inregistrare

fiscala 13869251, atribut fiscal RO, pe posturile de radio KISS FM ți MAGIC FM, posturi a căror licenta este

detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”).

(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)

Campania se va desfășura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti

participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in

Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul KISS FM și MAGIC FM din Splaiul Unirii,

nr. 165, etaj 10, Sector 3, București, cât și prin afișare pe site-urile www.kissfm.ro și www.magicfm.ro .

Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind

comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu

prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste

prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).

Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi

comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-

urile www.kissfm.ro și www.magicfm.ro sau prin comunicarea modificărilor pe posturile de radio Kiss FM și

Magic FM. Organizatorii nu isi asuma răspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre

Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele de mai sus.

In caz de forta majora sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre

Organizatori, oricand in timpul duratei de desfasurare.

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfășoară pe teritoriul României, urmând a fi difuzata pe posturile de radio:

- Kiss FM, care poate fi receptat in București si in alte 56 orașe din România, in Republica Moldova si pe

internet, pe site-ul www.kissfm.ro;

- Magic FM, care poate fi receptat in București si in alte 27 de orașe din Romania si pe Internet, pe site-ul

www.magicfm.ro.

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfășura în perioada 14.11.2022 – 18.11.2022, concursurile având loc, astfel:

- La data de 15.11.2022 și 17.11.2022 în cadrul programului matinal al postului de radio Kiss FM, difuzat în

intervalul orar 07.00-10.00, 2 (două) ediții de concurs cu cate 1 (un) premiu/concurs;

- La data de 14.11.2022, 16.11.2022 și 18.11.2022 în cadrul programului matinal al postului de radio Magic FM,

difuzat în intervalul orar 07.00-10.00, 3 (trei) ediții de concurs cu cate 1 (un) premiu/concurs.

SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Salonul Imobiliar București, Kiss FM, Magic FM.

SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau

cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile


2


normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii

de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.

Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții

trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:

a. Participantul va urmări Campania difuzata pe posturile de radio “Kiss FM” și ”Magic FM” conform Secțiunii

3 de mai sus.

b. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0722206020

aparținând Kiss FM cu datele lui (nume, prenume, localitatea de reședință/domiciliu) și răspunsul la

întrebarea/cerința adresata de Dj-ii Kiss FM;

c. Participantul va transmite un SMS sau mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0734220044

aparținând Magic FM cu datele lui (nume, prenume, localitatea de reședință/domiciliu) și răspunsul la

întrebarea/cerința adresata de Dj-ii Magic FM.

Organizatorii nu răspund pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi:

distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai rețelelor de

telecomunicații, internet etc.

Prin înscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoașterea prevederilor Regulamentului si își

exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul

Campaniei implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii își rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea

prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.

SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

În zilele de concurs, la semnalul de concurs, ascultătorii posturilor de radio mai sus menționate sunt îndemnați

sa se înscrie prin mesaje SMS sau Whatsapp la numerele de telefon indicate în Secțiunea 5 literele b și c (tarif

normal) cu datele necesare participării și mesajul/răspunsul specific întrebării/cerinței adresate de Dj-ii

emisiunii pe postul de radio in ziua respectiva.

Aceștia vor alege apoi 1 (unul) dintre mesajele primite, pe cel mai frumos/creativ/amuzant si pot intra in direct

cu ascultătorul care l-a trimis, pentru a-l declara câștigător. Realizatorii/Dj-ii emisiunilor de la Kiss FM și Magic

FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind câștigătoare si pot intra in direct cu ascultătorii care le-au trimis.

Decizia lor este finala.

Criteriile de jurizare:

a. Respectarea cerinței cu privire la întrebarea adresata;

b. Respectarea regulamentului campaniei

c. Creativitate

d. Originalitate

Mesajele / răspunsurile care conțin un limbaj tendențios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legatura

telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi întreruptă si participantul descalificat.

Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind conținutul răspunsurilor sau pentru răspunsuri care cad sub

incidenta drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate câștiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfășurării Campaniei. Daca se

constata ca un participant declarat anterior câștigător a mai fost declarat câștigător ulterior, rămâne valabil

doar primul premiu câștigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit către Organizator.

SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda în total 5 (cinci) premii, câte 1 (unul) pentru fiecare ediție de

concurs. Fiecare premiu constă într-un număr de 5 (cinci) bilete de acces la Salonul Imobiliar București și un

voucher de cumpărături în valoare de 500 EURO (2450 lei) fiecare care poate fi folosit exclusiv pentru

cumpărarea sau contractarea oricăror produse/servicii în cadrul Salonului Imobiliar București de la expozanții

participanți la eveniment.

Valoarea unui premiu este de 2500 lei. Valoarea totala a premiilor este de 12.500 lei.


3


Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii

prezentului regulament. Premiul va fi trimis pe adresa de email comunicata de castigator.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea

contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor

premiilor.

SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la

data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai Coorganizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL

(titularul licentei de emisie a posturilor de radio „Kiss FM” și ”Magic FM”), precum si ai celorlalte societati

implicate in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la

campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe posturile de radio „Kiss FM” și ”Magic FM”, în cadrul emisiunilor în

care s-a organizat fiecare ediție de concurs, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare a

castigatorilor. Procedura de validare a castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile lucratoare de la data

finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare castigator validat sa fie contactat conform

procedurii de mai jos.

Reprezentantul Organizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 5 zile lucrătoare de la data

castigarii concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru transmiterea premiului. In

acest sens, castigatorul va comunica organizatorului adresa de corespondență la care doreste sa primeasca

premiul castigat in cadrul Campaniei.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta, număr de telefon si localitatea de

reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii

participantului respectiv drept câștigător al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste

Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.

Premiul este acordat de către organizator, căruia îi revine și obligația calculării și virării impozitului pentru

premiile a căror valoare depășește suma de 600 lei.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in

cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul

estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii are dreptul de a nu transmite Premiile

astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin

intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea

prejudiciilor cauzate.

Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 40 de zile lucrătoare de la

data desemnării câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când din motive

organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul

termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau

contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de

contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire

a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.

SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii,

reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a

castigatorilor.


4

SECTIUNEA 11 PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie.

Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune

conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament,

in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul

Regulament.

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter

personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea

oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor GDPR.

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in

scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si

doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii.

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate

in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii

datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu

caracter personal”.

SECTIUNEA 12. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil

fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum

30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către

Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile

lucrătoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de răspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului,

are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra

premiilor castigate de către participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea rețelelor de telefonie fixa si/sau mobila

sau a rețelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei

in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorii nu răspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor

terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai rețelelor de

telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si

sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei

aplicabile.

SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-urile www.kissfm.ro și magicfm.ro. Participarea la aceasta

campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii

prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind

premiile castigate in cadrul concursurilor Kiss FM afisate pe site-ul www.kissfm.ro și respectiv in cadrul

concursurilor Magic FM afisate pe site-ul www.magicfm.ro.


ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:


5


K-FEST SOLUTION S.R.L., cu sediul în București, Str. Italiana , nr. 21, sector 2, cod fiscal RO25752491,

J40/7650/2009, în calitate de „Operator”

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1,

Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul

București J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO în calitate de „Împuternicit”.

prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj

10, Camera C, Sector 3, București, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul

București J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO, „Sub-Imputernicit”.

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu

privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: email: ...................

2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitilor va colecta si preluca de la participanti,

următoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv) localitatea de resedinta/domiciliu;

(v) data nasterii;

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta

este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania.

Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, se va colecta:

(i) adresa e-mail pentru a îndeplinirea formalităților de acordare a premiului;

(ii) codul numeric personal - exclusiv pentru plata impozitului asupra câștigurilor din premii, fiind

colectat direct de către Operator.


3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin

intermediul Imputernicitului si Subimputernicitilor, in vederea:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii) desemnarii si validarii câștigătorilor;

(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului.

4. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul obligatiei contractuale care rezida in Regulamentul Campaniei pe care

Participantul are obligatia de a-l consulta si de a-l accepta in vederea participarii la Campanie.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite autorităților, in

cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare.

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform prevederilor legale

aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului. Împuterniciul și

subîmputernicitul vor șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la data încheierii Campaniei, după

ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB) către Organizator.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de

pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/Sub- Imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator si Imputerniciti in termen de

60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au

optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter,

marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.


6


7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata

Campaniei, următoarele drepturi:

i. dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

ii. dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

iii. dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

iv. dreptul la restrictionarea prelucrarii;

v. dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

vi. dreptul la portabilitate a datelor;

vii. dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu

Caracter Personal.

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii

Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia

in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai

mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale

Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica

prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul

/ Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel

de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se

obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine

seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod

accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la

datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter

personal către Operator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in

scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei,

numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter

personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi

publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin

aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.

11. Alte prevederi

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului

nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si

privind libera circulație a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 13 noiembrie 2022.

Organizatori

K-FEST SOLUTION S.R.L. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

reprezentată prin reprezentata prin

..... Florin Ciobica