Regulament Campania KISS FOR LOVE

Regulament Campania KISS FOR LOVE


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Campania „KISS FOR LOVE” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, („Organizatorul”) pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata a partenerului media, respectiv Societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat in Bucuresti, cat si in alte 56 de orase din Romania.

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorul cat si prin afisare pe site-ul  www.kissfm.ro. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro  sau dupa anunțarea acestora pe postul radio Kiss FM. Organizatorii nu isi asuma răspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele de mai sus. Scopul Campaniei este de crestere a  audientei postului de radio KissFM.


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 de orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul www.kissfm.ro.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura începand cu data de 01 februarie 2023 si pana la data de 14 februarie 2022, inclusiv, in cadrul programelor postului Kiss FM și pe site-ul www.kissfm.ro


SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Kiss FM.


SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

În sensul prezentului Regulament, participant este orice persoană care a implinit varsta de 18 ani pana la momentul începerii campaniei și care se înscrie în concurs prin urmarea mecanicii si cerințelor din cadrul Regulamentului.

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizator. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului.

Pentru participarea la aceasta campanie, persoanele interesate trebuie să se inscrie pe site, la secțiunea dedicată concursului https://www.kissfm.ro/kiss4love prin incarcarea unei fotografii de cuplu și completarea datelor din formular (numele și prenumele persoanelor care formează cuplul și care sunt surprinsi in fotografie, vârsta ambilor membri ai cuplului, localitatea de reședință, adresa de email și numărul de telefon). Totodată, la înscriere, participantul va răspunde la o întrebare postată în cadrul secțiunii de înscriere pe tema <cuplu> și va opta pentru unul din domeniile detaliate în aceeași secțiune, domeniu pe care îl preferă pentru a răspunde unor întrebări ce vor fi adresate de către Organizator cuplurilor calificate în etapa finală, la participarea acestora în emisiunile postului de radio Kiss FM difuzate în data de 14 februarie 2023. Astfel, participanții înscriși acceptă că în cazul în care vor fi declarați finaliști trebuie să se prezinte la sediul din București al postului de radio KISS FM și să participe la emisiunile difuzate în direct la data de 14 februarie 2023, în intervalul orar indicat de către organizator. 

Prin înscrierea la Campanie, Participantul care realizează înscrierea declară că are acordul persoanei cu care formează cuplul cu privire la divulgarea și prelucrarea datelor cu caracter personal înscrise în formularul de participare, cu privire la imaginea acestei persoane, precum și toate drepturile de proprietate intelectuală cu privire la fotografia înscrisă.

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participanții confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.


SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Concursul “KISS FOR LOVE" se va desfășura in perioada de concurs indicata mai sus, pe site-ul KISS FM, în secțiunea dedicată concursului https://www.kissfm.ro/kiss4love precum și in cadrul programelor postului Kiss FM. 

Campania este organizată pe mai multe etape sistematizate astfel: Etapa inscrierilor (1-10 februarie 2023) și Etapa finală (14 februarie 2023). La data de 10 februarie 2023 vor fi selectați și comunicați public finaliștii calificați în Etapa finală.

La data de 10 februarie 2023, realizatorii de emisiuni și DJ-ii Kiss FM vor selecta dintre toți participanții un număr de 5 (cinci) participanți finaliști. Selecția va avea loc pe baza răspunsului la întrebarea de concurs afișată la înscriere. Criteriile de jurizare sunt: respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata; respectarea regulamentului campaniei; originalitate și creativitate.


Ascultătorii care doresc sa participe la concursul KISS FOR LOVE trebuie să posteze pe site-ul www.kissfm.ro o fotografie de cuplu, să răspundă la întrebarea din concurs postată pe site și sa opteze pentru unul din domeniile din care poate răspunde la întrebări în cazul în care va fi desemnat ca fiind unul din finaliști. Înscrierile incomplete nu sunt admise deoarece nu indeplinesc conditiile de participare la Campanie. Organizatorul are dreptul de a respinge orice participare care nu respecta cele de mai sus si de a descalifica participantul respectiv.


Mesajele care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, iar daca se va intra in legatura telefonica cu unul dintre participanti si limbajul folosit este vulgar sau tendentios, legatura telefonica cu participantul/participantii la campanie va fi intrerupta si participantul/participantii descalificat/i. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la campanie.


Participanții declarați finaliști vor participa în cuplu (împreună cu persoana indicată la înscriere și care apare în fotografia înscrisă în concurs) la etapa finală care se va organiza la data de 14 februarie 2023, respectiv câte un cuplu de participanti vor fi prezenti/prezentati în cadrul fiecărei emisiuni difuzate pe postul de radio Kiss FM din intervalul 07:00-22:00 (intervalele orare aferente emisiunilor sunt 07:00–10:00; 10:00–13:00;13:00–16:00;16:00–19:00;19.00–22.00). 


În cadrul emisiunilor la care vor participa conform celor de mai sus, finaliștii vor răspunde la 10 (zece) întrebări adresate de DJ-ii Kiss FM. Întrebările adresate vor cuprinde subiecte ce fac parte din unul din domeniile pentru care finalistul a optat la înscriere, iar răspunsul poate fi dat de către oricare dintre membrii cuplului. Fiecare răspuns corect este premiat cu un premiu în valoare de 50 EURO, fiecare participant (cuplu) la etapa finală putând câștiga un premiul în valoare totală de 500 de EURO (cincisute). Totodata, in paralel cu mecanismul descris anterior, in cadrul etapei finale se va proceda si la alegerea castigatorului Campaniei, care va fi ales în raport de numărul de aprecieri primit în cadrul emisiunii în care participă în cuplu și pe durata acesteia. Toți cei 5 finaliști împreună cu partenerii lor de cuplu vor avea posibilitatea pe parcursul emisiunii difuzate pe radio Kiss Fm sa convingă publicul să îi voteze. Aceștia vor fi supusi la diverse concursuri ad-hoc, teste etc. Ascultătorii vor putea vota pe site-ul kissfm.ro doar in intervalul orar de difuzare a emisiunii pe finaliștii (cuplu) participant la emisiunea în cauză. Selectia câștigătorului (cuplul) se va face luând în considerare numărul de voturi exprimate de ascultători pe parcursul emisiunii alocate fiecarui finalist pe site-ul kissfm.ro, câștigător fiind desemnat participantul (cuplul) cu cele mai multe voturi. 

Câștigătorul va fi anunțat la data de 15 februarie 2023, prin oricare dintre mijlocele disponibile, afisare pe site, comunicare in cadrul programelor Kiss Fm.

Supravegherea modului de desfasurare a fiecarui concurs, desemnarea castigatorilor si validarea acestora cade in sarcina Organizatorului care va verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor, a voturilor acordate si poate descalifica participanții finaliști a caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda. De asemenea nu vor fi luat în considerare voturile acordate prin metode frauduloase.

NOTA:

Participanții accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase sau voturile au fost acordate în mod fraudulos. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda, Organizatorii nefiind nevoiti sa aduca dovezi in acest sens.


SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE


I. Premiile pentru răspunsurile la întrebările din emisiune pot varia între 50 EUR pentru un raspuns corect si 500 EUR pentru 10 răspunsuri corecte. Premiile se acorda in lei la un curs leu/EUR estimat de 5 lei/1 EUR.

II. Premiul cel mare este reprezentat de un pachet turistic pentru 2 (două) persoane constând într-o croazieră MSC Cruises organizată pe Marea Mediterana. 

Pachetul turistic include 7 (șapte) nopti cazare in cabina dubla cu balcon pe vasul de croazieră, toate mesele incluse; transport cu avionul dus – întors cu plecare din Bucuresti (bagaj de mana inclus) până în orașul de îmbarcare, transfer aeroport – port – aeroport, taxele portuare si de aeroport. 

Perioada calatoriei va fi stabilita de către operatorul turistic împreuna cu câștigătorul, în decursul a 12 luni de la momentul desemnării câștigătorului, cu excepția sezonului ”de vârf” (lunile iunie – august in Europa și sarbatorile de Craciun, Anul Nou). În cazul in care castigatorul doreste ca vacanta sa se desfasoare intr-o perioada de varf, acesta va achita diferenta comunicata de operatorul turistic.

Valoarea premiului este de 3.500 euro (17.500 lei având în vedere un curs de 5 lei/EUR).


Premiul va fi acordat cu conditia ca participantul inscris sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

După acordarea premiului (prin desemnarea câștigătorului și încheierea formalităților de acordare a acestuia), Organizatorul este eliberat de orice obligație privind premiile acordate. Răspunderea privind calitatea serviciilor turistice, condițiile și termenii derulării acestora, disponibilitatea și perioadele aferente serviciilor turistive nu revin organizatorului. Detaliile serviciilor turistice (perioada, locație, servicii auxiliare)  se stabilesc exclusiv între câștigător și operatorul de turism care organizează pachetul turistic.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia comunicarii acestora pe postul de radio Kiss Fm sau pe site-ul www.kissfm.ro.


SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campania „KISS FOR LOVE." poate participa orice persoana de nationalitate romana, care a implinit varsta de 18 la pana la momentul începerii campaniei. 

Nu pot participa la promotie angajatii Organizatorului, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.


SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

 Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a câștigătorilor.


 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati pe postul de radio „Kiss FM” la data de 15.02.2023, conform celor enuntate la sectiunea 6 de mai sus, urmand ca, ulterior sa completeze un formular de desemnare castigator in vederea intrarii in posesie a premiului, care se va încheia cu Organizatorul.

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, in minimum 10 zile lucratoare de la data castigarii concursului campaniei, in vederea confirmarii datelor comunicate initial si eventual completarii acestora cu datele necesare pentru indeplinirea formalitatilor de acordare a premiului. Formularul de desemnare castigator al Campaniei se va incheia in cel mult 40 zile lucratoare de la data castigarii concursului. In baza formularului antementionat, castigatorul se va adresa tur operatorului pentru stabilirea detaliilor serviciilor turistice (perioada, locație, servicii auxiliare) etc. 

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume, varsta si numar de telefon) furnizate realizatorilor de programe si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu anuntat prin prezentul Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul, si respectiv sa refuze acordarea premiului.


SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant major înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii șu își exprimă acordul explicit cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorului înscris în conformitate cu prevederile Regulamentului. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul organizării concursului, desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor castigatori, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii. 

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.


SECTIUNEA 12. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi va asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile terților sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate.

Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.


SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania "KISS FOR LOVE." va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.


SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Regulamentul Campaniei se completează cu Regulamentul general aplicabil Campaniilor  Kiss FM afisat pe site-ul www.kissfm.ro.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor pe postul de radio Kiss FM. 

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

  1. a) la publicarea pe site a Regulamentului modificat
  2. b) la prima anuntare a modificarilor pe postul de radio „KISS FM”.

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei „KISS FOR LOVE” - (“Campania”)

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal, împuternicitul/împuterniciții și subîmputernicitul/ subîmputerniciții

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

catre MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, („Organizatorul”) cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumita in continuare "Operatorul"), prin intermediul 

A.G.RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul  în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Împuternicit ”) și al 

ADWORKS MEDIA S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Apolodor, Nr. 13-15, Sc. 1, Et. 4, Ap. 24, sector 5, inmatriculata la Registrul Comertului sub numarul J40/2588/2006, CIF RO 18393450, în calitate de Subîmputernicit (denumită in cele ce urmează “Sub-Împuternicit”).

Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: 

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro.


2. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului și Subîmputernicitului va colecta de la participanți următoarele categorii de date cu caracter personal cu scopul înscrierii și participării la Concurs:

  1. nume și prenume;
  2. localitate de domiciliu;
  3. numar telefon;
  4. data nasterii va fi colectata doar pentru a verifica daca varsta Participantilor  este conform Regulamentului, peste 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
  5. imaginea participantilor cu care aceștia se înscriu in cadrul Campaniei.

În cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului și Subîmputernicitului va colecta suplimentar de la participantii declarati finaliști și câștigători următoarele categorii de date cu caracter personal în scopul înmânării premiului:

(i) adresa e-mail pentru a avea o alta alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/ formalitățile afenrete participării în emisiune și de acordare a premiului;

(ii) codul numeric personal – necesar pentru retinerea si virarea impozitului aferent veniturilor din premii – numai pentru câștigători;

(iii) vocea, imaginea și prestația acestora în cadrul participarii la emisiune, optiunile in cadrul testelor organizate in emisiune.

Participantul care realizeaza inscrierea in Campanie declara si garanteaza ca are dreptul si a obtinut acordul tuturor persoanelor a caror imagine si prestatie este suprinsa in imaginea inscrisa in concurs, avand calitate de operator pentru aceasta prelucrare efectuata.


3. Scopul prelucrarii

Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:

(i) organizării și desfășurării Campaniei;

(ii) desemnării și validării câștigătorilor;

(iii) atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și financiar contabile ale Operatorului.

(iv) protejarii intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta).


4. Temeiul juridic al prelucrării

Datele vor fi prelucrate în temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta.


5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator prin Imputerniciti vor fi dezvăluite Imputernicitilor, bancii prin intermediul careia se va efectua transferul contravalorii premiului castigat, precum si autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. 


6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor cuprinse in procesele verbale de predare-primire a premiilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Imputernicitii vor sterge datele cu caracter personal ale Participantilor declarati castigatori in termen de 60 de zile de la data declararii acestora castigatori.

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor care nu sunt cuprinse in procesele verbale de predare primire a premiilor vor fi distruse de catre Operator in termen de 60 zile, Operatorul impunand aceeasi obligatie si Imputernicitului. 

Pe intreaga perioada de stocare, datele cu caracter personal nu vor fi utilizate in nici un alt scop decat cel pentru care sunt stocate in conformitate cu dispozițiile legale in vigoare in materie de arhivare.


7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

 

8. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului precum si Subimputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit si Subimputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.


9. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.  


10. Alte prevederi 

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.


Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.

 


ACT ADIȚIONAL NR. 1/09.02.2023

LA REGULAMENTUL CAMPANIEI  PROMOTIONALA "Kiss for Love" 


MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO, organizator al Campaniei pe postul de radio KISS FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) a hotărât modificarea Regulamentului, astfel:


Se completează SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Premiile oferite în cadrul campaniei se suplimentează, astfel:

1. Pentru fiecare dintre cele 5 cupluri finaliste, participante în cadrul emisiunilor difuzate pe postul de radio Kiss FM se acordă un premiu constând într-un lănțișor și colier în valoare de 149,90 lei fiecare.

2. Pentru participanții din cuplurile situate pe locurile 2 și 3 se acordă câte un premiu constând într-un pachet turistic compus din: cazare pentru 2 persoane pentru 2 nopti la Hotelul de Gheata de la Balea Lac, cina și mic dejun pentru 2 persoane, și pachet de băuturi în valoare de 400 lei pentru 2 persoane, transport cu trenul până la Avrig.

3. Pentru ascultătorii care câștigă concursurile organizate ad-hoc din cadrul emisiunilor difuzate în ziua de 14.02.2023, emisiuni la care participă cele 5 cupluri finaliste, se va acorda câte un premiu constând într-un lănțișor și colier în valoare de 149,90 lei fiecare. Concursurilor ad-hoc comunicate de DJ-ii Kiss FM în timpul emisiunilor difuzate la această dată li se aplică prevederile Regulamentului general publicat pe site-ul www.kissfm.ro

Valoarea totală aproximatică a premiilor suplimentare este de 5500 lei.


Celelalte prevederi ale Regulamentului rămân nemodificate.


Prezentul act adițional la Regulament s-a încheiat la data de 09.02.2023.


Organizator

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L

reprezentată prin

Florin Constantin Ciobica