REGULAMENT KISS FM CAMPANIE PROMOTIONALA "Concurs bilete NEVERSEA 2023


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „Concurs bilete NEVERSEA 2023” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre NEVERSEA SRL, persoana juridica romana cu sediul social in mun. Cluj-Napoca, str. Eremia Grigorescu, nr. 122A, jud. Cluj, înregistrată in Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul Cluj cu nr. J12/183/2017, avand Cod de Inregistrare Fiscala RO 36944344 („Organizatorul”) impruna cu MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO („Co-organizatorul”), pe pagina instagram.com/kissfmromania a postului de radio KISS FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliata AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”); denumiti in continuare impreuna „Organizatorii”

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Co-Organizatorului din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe pagina Instagram a postului de radio „Kiss FM”, instagram.com/kissfmromania. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe instagram.com/kissfmromania. Prin organizarea acestei Campanii, se urmăresc promovarea mărcilor de notorietate publica Neversea si Kiss FM precum si a evenimentului Neversea si a programelor din grila postului de radio Kiss Fm.


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe pagina Instagram a postului de radio „Kiss FM”, instagram.com/kissfmromania.


 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura incepand cu data de 11.04.2023 si pana la data de 18.04.2023, inclusiv si include concursuri cu premii. Concursul Campaniei au loc in intervalul 11.04.2023 ora 18:00, pana la data de 11.04.2023, ora 18.00.


 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: Neversea, Kiss FM.


SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizatori. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru participarea la aceasta campanie este necesara o inscriere prealabila pe pagina instagram.com/kissfmromania raspunzand la cerintele afisate in postarea concursului. 

Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.



SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

Campania se va desfasura in intervalul 11.04.2023 – 18.04.2023, inclusiv. Concursul are loc incepand cu data de 11.04.2023, ora 18:00 si pana la data de 18.04.2023, ora 18:00, inclusiv, pe pagina Instagram a postului de radio Kiss FM instagram.com/kissfmromania.


Fanii postului de radio Kiss FM si implicit ai paginii de Instagram a postului de radio Kiss Fm sunt indemnati sa se inscrie la concursul Campaniei prin efectuarea urmatoarelor:


  1. Fiecare participant trebuie sa dea Like postării Concursului + share pe story
  2. Fiecare participant trebuie sa dea Follow @kissfmromania și @neverseafestival pe Instagram;
  3. Fiecare participant trebuie sa scrie în comentarii de ce vrei să mergi la Neversea și dă-i tag prietenului pe care l-ai lua cu tine;

Indeplinirea cerintelor enuntate la punctele 1 – 3 mai sus mentionate, in mod cumulativ, este esentiala pentru validarea participantului la Campanie.  Pentru claritate, se specifica ca orice omisiune sau neindeplinere a unei cerintei aferente punctelor antementionate, duce la invalidarea participantului in cauza. 

Din totalul mesajelor transmise de participanți la postarea concursului pe pagina Instagram a postului de radio Kiss FM instagram.com/kissfmromania va fi ales mesajul castigator si va fi anuntat pe pagina Instagram a postului de radio Kiss FM instagram.com/kissfmromania

Criteriile de jurizare: 

a. Respectarea cerintei postarii

 b. Respectarea regulamentului campaniei

 c. Originalitate - Se puncteaza acele comentarii care inspira originalitate, fiind cat mai diferite fata de comentariile celorlalti participanti. 

d. Creativitate - Se puncteaza răspunsurile cele mai creative;

Castigatori vor fi desemnati de catre Dj-ii Kiss Fm, decizia lor este finala. 

Participantul la Campanie înţelege si acceptă faptul că publicarea mesajelor transmise de acesta pe pagina Instagram a postului de radio Kiss FM instagram.com/kissfmromania  reprezintă o condiție esențială a participării la acest concurs si nu poate pretinde niciun beneficiu material pentru simpla publicare. Nu este permisă înscrierea mesajelor obscene sau indecente ori imorale (inclusiv si nelimitandu-se la referiri la nuditate, pornografie sau vulgaritate). Mesajele nu trebuie să fie contrare bunelor moravuri, nu trebuie să conțină detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri jignitoare pentru persoane de o anumita rasa, apartianand unei anumite minoritati/entitati, religie, orientare sexuala, convingere politica sau grup socio-economic, nu trebuie sa incite la violenta, discriminare si ura sau sa contina amenintari. Organizatorii isi rezerva dreptul de a modera si anula orice inscriere asupra careia planeaza suspiciuni de nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial sau pe care acesta nu le considera potrivite/ decente.


Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, mesajele fiind inlaturate si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat. Organizatorii isi rezerva dreptul de a invalida castigatorul daca se constata ca a mai castigat o data in cadrul Campaniei. 

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului. 

Organizatorii vor verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si ii va descalifica pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.

NOTA:

Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorii nu sunt obligati sa-si justifice decizia in momentul in care acestia considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza suspiciunii de frauda.


SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda 1 (unu) premiu constand in doua invitatii General Access Basic 4-day pass, în valoare totala de 418 euro+TVA.


Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul indeplinirii formalitatiilor de acordare a premiului dintre Organizator si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor sau a  caracteristicilor sau a optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus, sub conditia anuntarii acestora pe pagina Instagram a radio Kiss Fm.


SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica, care a implinit varsta de 18  ani pana la data inscrierii in vederea participarii la campanie.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorilor, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.


SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira in numele Castigatorului la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile acordate in cadrul Campaniei, cad si raman in sarcina exclusiva a castigatorilor premilor respective.


 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorul campaniei vor fi anuntati printr-o postare pe pagina de Instagram a postului de radio KISS FM, până la data de 19.04.2023,  urmand ca, ulterior, sa se indeplineasca formalitatile de intrare in posesie a premiului. Anunțarea câștigătorului se va realiza printr-o referire la ID-ul contului de Instagram cu care participantul s-a inscris in Campanie prin raspunsul la postarea de concurs.

Prin participarea in Campanie, Participantii desemnati Castigatori isi exprima acordul de a fi contactati telefonic in vederea verificarii conformitatii participantului cu preveerile prezentului Regulament si validarii participantului desemnat ca castiator al premiului Campaniei.

Reprezentantul Co-Organizatorului va contacta castigatorul telefonic, pentru a completa datele castigatorului.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie. 

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. 

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.



SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE


Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii. 

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.

Fiecare participant intelege si accepta ca prin participarea la Campanie datele sale cu caracter personal sunt prelucrate de INSTAGRAM conform termeni si conditii INSTAGRAM. 


SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa unuia dintre Organizatori cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizatori. Organizatorul sau Co-Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.


 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe pagina de instagram Kiss Fm.


 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe pagina instagram.com/kissfmromania. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe pagina facebook.com/radiokissfm.. 

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

  1. la publicarea pe site a Regulamentului modificat
  2. la prima anuntare a modificarilor pe pagina instagram.com/kissfmromania.





ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii


In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:

NEVERSEA SRL, persoana juridica romana cu sediul social in mun. Cluj-Napoca, str. Eremia Grigorescu, nr. 122A, jud. Cluj, înregistrată in Registrul Comerțului de pe langa Tribunalul Cluj cu nr. J12/183/2017, avand Cod de Inregistrare Fiscala RO 36944344 („Operatorul”)

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  („Imputernicit)

prin sub-împuternicitul A.G. RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO 


Datele de contact ale Operatorului/Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: 

NEVERSEA SRL, persoana juridica romana cu sediul social in mun. Cluj-Napoca, str. Eremia Grigorescu, nr. 122A, jud. Cluj;


MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro

2.Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta de la participanți urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) nume de utilizator pe pagina Instagram.com;

(iv) mesajul/răspunsul înscris în concurs;

(v) data nasterii;

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului va colecta suplimentar de la castigatori urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iii) Cod numeric personal – necesar pentru calcularea si virarea impozitului.


Data nasterii va fi colectata doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie. 

Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale in vigoare.

Fiecare participant intelege si accepta ca prin participarea la Campanie datele sale cu caracter personal sunt prelucrate de INSTAGRAM conform termeni si conditii INSTAGRAM. 

3. Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului, in vederea:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;

(iv) protejarii intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta)

4. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor, curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare. 

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data acordarii premiului. 

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti/subîmputerniciți in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 18 ani

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.


10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.  

11. Alte prevederi 

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.

Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de .......................

Organizatori


NEVERSEA S.R.L.




MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L