REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI "Kozel Mix” 2023


Perioada: 26 – 30 iunie 2023


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORII


Campania „Kozel Mix” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este  organizata de catre URSUS Breweries S.A. cu sediul social în Bucureşti, Sector 2, Şoseaua Pipera, nr. 43, Clădirea A, etaj 2, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/20456/2005, avand CUI RO 199095, denumita in continuare „Organizatorul”.


Campania se desfasoara prin intermediul MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L („Co-Organizatorul”), cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod de inregistrare fiscala 13869251, atribut fiscal RO. Co-organizatorul ocupandu-se cu desfasurarea Campaniei si avand interventii pe postul pe postul de radio “KISS FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat atat in București, cat si in alte 56 de orase din Romania., 

(Organizatorul si Co-Organizatorul vor fi denumiti in continuare, impreuna, „Organizatorii”)


Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participanții. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul KISS FM din Splaiul Unirii, nr. 165, etaj 10, Sector 3, Bucuresti cat si prin afisare pe site-ul  www.kissfm.ro si pe website-ul www.kozel.ro/regulamente. Prezentul Regulament este intocmit in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu prevederile Regulamentului European 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (“GDPR”).


Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma actualizata, pe site-ul www.kissfm.ro , la sediul Kiss FM si pe website-ul www.kozel.ro/regulamente. Organizatorii nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt afisate pe/prin mijloacele mai sus amintite.


In caz de forta majora  sau a unor situatii fortuite, campania va putea fi intrerupta/suspendata de catre Organizatori, oricand in timpul duratei de desfasurare.


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmând a fi difuzata pe postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in Bucuresti si in alte 56 orase din Romania, si pe internet, pe site-ul www.kissfm.ro.


SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfășura in perioada 26 - 30 iunie 2023. Concursurile cu premii au loc in perioada 26 – 30 iunie 2023, în cadrul programelor postului de radio Kiss FM, difuzate în intervalul orar 16.00 – 19.00, 5 (cinci) ediții de concurs, câte o (1) ediție de concurs pe zi. 


SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse următoarele mărci: Kozel. 


SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizatori. Cu toate acestea, participanții vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anunțarea câștigătorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predării premiului etc.


Pentru a participa la campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate de către Organizator, Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:

  1. Participantul va urmări Campania difuzata pe postul de radio “Kiss FM” conform Secțiunii 3  de mai sus.
  2. Participantul va transmite un mesaj prin intermediul aplicației Whatsapp la numărul 0722206020  aparținând Kiss FM cu datele lui (nume, prenume, data nasterii si localitatea de reședință/domiciliu) si raspunsul la intrebarea/cerinta adresata de Dj-ii Kiss FM.

Organizatorii nu raspund pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea in Concurs , participanții confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privința acceptării regulilor si condițiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concurs  implicând obligativitatea respectării integrale a prevederilor prezentului Regulament. 

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatării unor asemenea situații.


SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI

In perioada 26 – 30 iunie 2023, in cadrul emisiunilor difuzate in intervalul orar 16:00-19:00, la semnalul de concurs, ascultătorii radio Kiss FM sunt anuntati ca se pot inscrie in concurs prin mesaje Whatsapp trimise la numarul 0722206020 (tarif normal) cu datele necesare participarii si mesajul/raspunsul specific intrebarii/cerintei adresate de Dj-ii KissFm pe postul de radio Kiss FM in ziua respectiva. Acestia vor alege apoi dintre mesajele primite 1 (unul)  mesaj , respectiv pe cel mai creativ/original dintre acestea ca fiind câștigător al premiului principal și încă 2 (doua) mesaje apreciate după aceleași criterii ca fiind câștigătoare ale premiilor secundare si pot intra in direct cu ascultătorii care le-au trimis, pentru a-i declara câștigători. Realizatorii/Dj-ii emisiunii de la Kiss FM decid asupra mesajelor apreciate ca fiind castigatoare si pot intra in direct cu ascultătorii care le-au trimis. Decizia lor este finala. Mecanismul mentionat anterior este aplicabil fiecarei editii de concurs din cadrul Campaniei.  


Criteriile de jurizare: 

a. Respectarea cerintei cu privire la intrebarea adresata;

b. Respectarea regulamentului campaniei

c. Creativitate

d. Originalitate


Mesajele / raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar, nu au legatura cu acest concurs, sunt denigratoare pentru marcile organizatorilor, contin referiri la minori, incurajeaza un consum abuziv sau iresponsabil de alcool, fac referiri la alte marci, produse, persoane fizice sau juridice etc nu vor fi luate in considerare, legatura telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi intrerupta si participantul descalificat. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Participantul la campanie are obligatia de a furniza Co-Organizatorului informatii corecte si complete si de a ii furniza toate informatiile solicitate conform regulamentului.

Supravegherea modului de desfasurare a fiecarui concurs, de desemnare a castigatorilor si validare a acestora cade in sarcina Co-Organizatorului.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat.

In cazul in care premiul nu va fi acordat, acesta va fi restituit catre Organizator.

Co-Organizatorul va verifica prin mijloace proprii corectitudinea inscrierilor participantilor si va comunica Organizatorului pe cei care nu s-au conformat prevederilor Regulamentului in scopul descalificarii acestora, precum si pe cei a caror activitate in cadrul campaniei  a fost considerata frauda.

Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Co-Organizatorul nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care acesta considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza unei simple banuieli de frauda, Organizatorii nefiind nevoiti sa aduca dovezi in acest sens.


SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derulării Campaniei se vor acorda în total 15 (cincisprezce) premii, respectiv la fiecare editie de concurs vor fi acordate câte 3 premii, astfel:

- premiul principal care consta in: 2 abonamente general access basic la Festivalul Untold 2023 in valoare de 1475.42 lei fiecare, 1 bax bere Kozel Premium CAN (0.5l, 24 doze) in valoare de 33,24 lei, 1 bax bere Kozel Dark CAN (0.5l, 24 doze) in valoare de 33,59 lei. 

- 2 premii secundare care constau fiecare într-un bax bere Kozel Premium CAN (0.5l) in valoare de 33,24 lei și într-un bax bere Kozel Dark CAN (0.5l) in valoare de 33,59 lei


Valoarea totala a premiilor este de 15.756,65 lei


Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament. Premiul va fi trimis conform procedurii de mai jos. 

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.

Organizatorul va calcula, va retine si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare pentru fiecare Participant desemnat Câștigător.


SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data organizării concursului.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai Co-organizatorului, ai societatii AG Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte societati implicate in organizarea campaniei si/sau mentionate in prezentul regulament. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.

Organizatorii isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.


SECŢIUNEA 9. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Câștigătorii campaniei vor fi anunțați pe postul de radio „Kiss FM”, urmând ca, ulterior, sa fie îndeplinite procedurile de validare a castigatorilor. Numele si prenumele acestora pot fi afisate și pe site-ul kissfm.ro in sectiunea dedicata Campaniei. Procedura de validare si anunțare a castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile lucratoare de la data finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare castigator validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.

Reprezentantul Co Organizatorului va contacta câștigătorul in minimum 10 zile lucrătoare de la data validarii ca castigator al concursului campaniei, in vederea completarii datelor necesare pentru indeplinirea formalitatilor de punere in posesie/transmiterea premiului. In acest sens, castigatorul va comunica Co-organizatorului adresa de corespondență la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul Campaniei. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru orice fapt care determina imposibilitatea validarii unui castigator, de exemplu: imposibilitatea notificarii castigatorului cauzata de schimbarea datelor de contact ale acestuia, lipsa raspunsului acestuia, nepunerea la dispozitia Organizatorilor a informatiilor necesare pentru validarea premiului si acordarea acestuia, etc.

Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume,  data nasterii, număr de telefon si localitatea de reședință/domiciliu) furnizate la momentul inscrierii in campanie si cele furnizate ulterior desemnarii participantului respectiv drept câștigător al unui premiu, anuntat conform prezentului Regulament, indreptateste Organizatorul sa descalifice Participantul si respectiv, sa refuze acordarea premiului.

Transmiterea premiului catre castigator se va face de catre Co-Organizator, in numele Organizatorului, prin curier si pe adresa de e-mail furnizata de castigator.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorii au dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. 

Transmiterea premiului se va realiza in termen de minim 10 zile lucrătoare și maxim 90 de zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorului unui premiu. Organizatorii pot prelungi acest termen atunci când din motive organizatorice nu pot încheia formalitățile de acordare a premiului înăuntrul termenului, cu condiția ca noul termen si situațiile ce au determinat întârzierea formalităților sa fie comunicate câștigătorilor.

Câștigătorul desemnat nu are dreptul sa solicite alte produse sau servicii in schimbul premiului castigat sau contravaloarea in bani a acestuia. In cazul in care castigatorul nu poate fi contactat prin utilizarea datelor de contact transmise sau refuza primirea premiului cu ocazia contactarii sale, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului, care va ramane la dispozitia Organizatorului.

SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.

SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participanții la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in temeiul obligatiei contractuale ce rezida in prezentul Regulament, in scopul desfasurarii Campaniei, desemnarii castigatorului si al acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.


Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii. 


Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.


SECTIUNEA 12. LITIGII. LIMITAREA RASPUNDERII.

Eventualele litigii aparute între Organizatori si participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Co-Organizatorului cu o sesizare in acest sens la adresa de email: juridic@kissfm.ro, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizatori. Organizatorul sau Co-organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucrătoare.

In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorii nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorii nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

Organizatorii nu raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.

Co-Organizatorul va lua toate masurile necesare pentru desfasurarea concursului in conditiile legale si normale conform celor prezentate, insa nu isi asuma raspunderea pentru eventualele nemultumiri, contestatii ale participantiilor, care nu vizeaza incalcari ale cadrului legislativ in vigoare.

Prin participarea la aceasta Campanie, Participanții declara si garanteaza faptul ca sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile.


 SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorilor, cu notificarea imediata a publicului pe site-ul www.kissfm.ro sau pe postul de radio Kiss FM.


In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizatori, a carui aparitie ii pune pe acestia  din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial. 


Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorii  vor  fi exonerati de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor lor pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorii  sunt obligati sa comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile. 


In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:

a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;

b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor 

c) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

d) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.


SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro si pe site-ul www.kozel.ro/regulamente. Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. 


Organizatorii


S.C. URSUS Breweries S.A. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L




















ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –



1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către:

 URSUS Breweries S.A. cu sediul social în Bucureşti, Sector 2, Şoseaua Pipera, nr. 43, Clădirea A, etaj 2, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/20456/2005, avand CUI RO 199095, în calitate de „Operator”


MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO  în calitate de „ Operator”.


prin intermediul AG RADIO HOLDING S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera C, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/15043/2007, cod unic de inregistrare 20211002, atribut fiscal RO, in calitate de „Imputernicit”.


Datele de contact ale Operatorilor / Imputernicitului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: 


URSUS Breweries S.A. cu sediul social în Bucureşti, Sector 2, Şoseaua Pipera, nr. 43, Clădirea A, etaj 2, email: privacy@asahibeer.ro.

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;


2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorii  prin intermediul Împuternicitului  vor  colecta si prelucra de la participanti, urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) nume;

(ii) prenume;

(iii) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(iv) localitatea de resedinta/domiciliu;

(v) data nasterii;

(vi) vocea participantului în momentul transmiterii mesajului live, în cadrul emisiunii.

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania. 

Suplimentar, de la participanții declarați câștigători, se va colecta:

  1. adresa e-mail pentru pentru a exista o alternativa de comunicare in vederea îndeplinirii formalităților de acordare a premiului și pentru a comunica biletele electronice;
  2. adresa postala de expediere a premiului constând în obiecte;
  3. codul numeric personal - exclusiv pentru plata impozitului asupra câștigurilor din premii 

Datele sunt furnizate in mod direct de participanti. Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea inscrierii la campania promotionala si/sau de intrare in posesia premiului.


3. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către Operatori prin intermediul Imputernicitului, in vederea:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii) desemnarii si validarii câștigătorilor;

  1. atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;
  2. protejarea intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta;


4. Temeiul juridic al prelucrarii

Operatorul prelucreaza datele participantilor, respectiv ale castigatorilor, in temeiul executarii contractului reprezentat de regulamentul campaniei, pe durata desfasurarii campaniei promotionale, iar ale castigatorilor si in temeiul legii, avand in vedere obligatiile sale pentru indeplinirea prevederilor legale fiscale si ale celor legate de organizarea concursurilor.

.


5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvaluite: curierului prin intermediul careia se va efectua transferul premiul castigat si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare. 


6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator (Ursus Breweries) conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv pe o durata de minimum 7 ani. Împuterniciul  va șterge toate datele în termen de maxim 60 de zile de la data încheierii Campaniei, după ce au predat dovada expedierii premiilor (AWB) către Organizator. 

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul (MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L) va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare impunand imputernicitilor/ obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Operator (MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L) si Imputernicit  in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului ( (MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L)cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.


7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

  1. dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  2. dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  3. dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 
  4. dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  5. dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
  6. dreptul la portabilitate a datelor;
  7. dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

In cazul in care considerati ca a avut loc o incalcare a reglementarilor aplicabile protectiei datelor personale sau nu sunteti multumit(a) de raspunsul primit, puteti depune o plangere la Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal:


Nume: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal 

Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania 

Telefon: +40.318.059.211

+40.318.059.212

Fax: +40.318.059.602

Email: anspdcp@dataprotection.ro


Pentru exercitarea drepturilor prevazute de RGPD, Participantii castigatori vor trimite Organizatorului (Ursus Breweries) cererile formulate cu privire la datele lor cu caracter personal, in scris, datate si semnate, la adresa din Bucuresti:  

Ursus Breweries S.A., Sos. Pipera nr. 43, corp A, etaj 2, sector 2, Bucuresti, email: privacy@asahibeer.ro.

Operatorul (Ursus Breweries) va raspunde in cadrul termenului prevazut de lege, putand inclusiv sa solicite prezentarea dovezilor cu privire la identitatea solicitantului.


Pentru exercitarea drepturilor prevazute de RGPD, Participantii castigatori vor trimite Co-Organizatorului (MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L)/) cererile formulate cu privire la datele lor cu caracter personal, in scris, datate si semnate, la adresa din Bucuresti:  

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, telefon: 021 318 8000, email:privacy@mgsi.ro;




8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor 

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul (MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L)/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului (MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L)/ / Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul (MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L)/ / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 


9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorii  se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorii  se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participanții isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operatori, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorilor , in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.


10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul (MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L)/  are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului ((MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L)/  si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.  


11. Alte prevederi 

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.




Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 23 iunie 2023.


Organizator Co-Organizator


URSUS Breweries S.A. MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L