SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
Campania „M&G
Depeche Mode” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de către
MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L. cu sediul social in Splaiul Unirii
nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul București
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO (denumit in
continuare „Organizatorul”). Campania se va difuza pe postul de radio “KISS
FM”, post a carui licenta este detinuta de societatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG
RADIO HOLDING”) si poate fi receptionat in București, cat si in alte 56 de
orase din Romania, cat si in Chisinau, Republica Moldova
si
Cat Music SRL, cu
sediul social in Bucuresti, Bdul. Ficusului 5-7, Bl. XX/7, Parter, Sectorul 1,
cod unic de inregistrare CIF 15611681, numar de ordine la Registrul Comertului
de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/9982/2003, reprezentant in Romania al Sony
Music Entertainment, in calitate de co-organizator.
Campania se va
desfasura conform prezentului regulament („Regulament”), care este obligatoriu
pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta
publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod
gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului, cat si prin
afisare pe site-ul www.kissfm.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a
modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei
Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la
plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari,
respectiv decizii de oprire/suspendare a desfășurării Campaniei sa intre in
vigoare numai dupa afisarea acestora pe site-ul www.kissfm.ro sau dupa
anuntarea acestora pe postul radio Kiss FM.
Orice modificari/completari aduse prevederilor
acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate
catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea acestuia, in forma
actualizata, pe site-urile www.kissfm.ro sau prin comunicarea modificărilor pe
posturile de radio Kiss FM. Organizatorul nu isi asuma răspunderea pentru
neluarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat
acestea sunt afisate/comunicate pe/prin mijloacele de mai sus.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
Campania este
organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, urmand a fi difuzata pe
postul de radio „Kiss FM”, care poate fi receptat in București si in alte 56 de
orase din Romania, in Republica Moldova si pe Internet, pe site-ul
www.kissfm.ro.
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
Campania se va
desfasura incepand cu data de 11 iulie 2023 si pana la data de 12 iulie 2023,
inclusiv.
SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE
In aceasta
campanie sunt incluse următoarele mărci: Kiss FM.
SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE
In vederea
participării la Campanie, participantilor nu le vor fi impuse in contrapartida
niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizator.
Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru
servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor,
precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu
deplasarea la locul predarii premiu, etc.
Pentru a participa la
campanie si pentru a putea câștiga premiile acordate in cadrul Campaniei,
Participanții trebuie sa urmeze întocmai pașii următori:
a. Participantul va urmări Campania
difuzata pe postul de radio “Kiss FM" conform Secțiunii 2.
b. In intervalul orar 13:00 - 16:00,
la semnalul de concurs va trimite un mesaj prin aplicația Whatsapp către postul
de radio Kiss FM la numărul 0722206020, număr
cu tarif normal si va comunica datele lui (nume, prenume, localitatea de
reședință/domiciliu) si răspunsul sau la întrebarea/sau cerința adresata de
Dj-ii Kiss FM.
Organizatorul nu
răspunde pentru eventualele disfuncționalități ale terților sau sistemelor
acestora, cum ar fi: disribuitori de energie electrica, operatori de telefonie,
proprietari sau administratori ai rețelelor de telecomunicații, internet etc.
Prin inscrierea la
Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor
Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si
conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei
implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului
Regulament.
Organizatorul isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza
prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
Concursurile Campaniei
se vor desfasura in perioada 11-12 iulie 2023, in cadrul programelor Kiss FM difuzate
in intervalul 13:00 - 16:00, respectiv câte 1 (una) ediție de concurs zilnic,
cu câte 1 (unul) premiu/concurs.
In prima etapa a
concursului ascultătorii postului de radio mai sus menționat sunt îndemnați sa
se înscrie prin mesaj Whatsapp la numărul de telefon indicat în Secțiunea 5
litera b (tarif normal) cu datele necesare participării și mesajul/răspunsul
specific întrebării/cerinței adresate de Dj-ii emisiunii pe postul de radio in
ziua respectiva.
In a doua etapa a
concursului, dintre ascultatorii care au raspuns la prima cerinta, va fi
selectat primul ascultator si va fi apelat pentru a raspunde unui numar de 3
(trei) intrebari. Daca raspunde corect la 2 din cele 3 intrebari este declarat
castigator.
Daca nu raspunde
corect decat la 1 (una) dintre cele trei intrebari adresate de DJ, este
descalificat si se preia urmatorul ascultator care a indeplinit cerinta din
prima etapa a concursului.
Realizatorii/Dj-ii
emisiunii matinale de la Kiss FM pot intra in direct cu unul sau mai mulți
dintre ascultătorii care au trimis primele răspunsuri corecte, pentru a fi declarați
câștigător.
Mesajele / Răspunsurile
care conțin un limbaj tendențios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, legătura
telefonica sau comunicarea cu participantul la Campanie va fi întreruptă si
participantul descalificat. Organizatorul nu își asuma responsabilitatea
privind conținutul răspunsurilor, sau pentru răspunsuri care cad sub incidenta
drepturilor de autor, răspunderea revenind in totalitate participantului la
Campanie.
Participantul la
campanie are obligatia de a furniza Organizatorului MGSI informatii corecte si
complete si de a ii furniza toate informatiile solicitate conform
regulamentului.
Supravegherea
modului de desfasurare a fiecarui concurs, de desemnare a castigatorilor si
validare a acestora cade in sarcina Organizatorului care va verifica prin
mijloace proprii corectitudinea participantilor în scopul descalificarii
acestora, precum si pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi
considerata drept frauda.
NOTA:
Participantul accepta, prin prezentul
Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat sa-si justifice decizia in
momentul in care acesta considera ca respectivul participant a folosit metode
frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea
din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din
concurs in baza unei simple banuieli de frauda, Organizatorul nefiind nevoit sa
aduca dovezi in acest sens.
SECTIUNEA 7.
PREMIILE CAMPANIEI
Pe parcursul
campaniei vor fi acordate 2 (doua) premii, fiecare premiu constând în:
- intalnire cu
membrii trupei Depeche Mode, in cadrul concertului de la Bucuresti, Arena
Nationala, 26 iulie 2023.
- acces in Gazon
A, in cazul in care biletul detinut deja de castigator nu este destinat acestui
spatiu.
Intalnirea cu
membrii trupei Depeche Mode are loc in spatiul destinat concertului de pe Arena
Nationala, la data concertului 26 iulie 2023, in termenii si conditiile
stabilite de co-organizatorul concursului Cat Music reprezentant in Romania al
Sony Music Entertainment termeni si conditii respectate de castigatori in baza
prezentului Regulament al Campaniei.
Valoarea unui premiu este de 500 lei, valoarea
totală a premiilor este de 1000 lei.
Premiul va fi
acordat câștigătorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a
nerespectarii prezentului regulament.
Nu este permisă,
în nicio situație, cedarea premiului câștigat către unul sau mai mulţi terţi
sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere
modificarea parametrilor/caracteristicilor/optiunilor premiilor.
Un participant
poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii
Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a
mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu
castigat.
In cazul in care
premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului.
SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
La Campanie poate
participa orice persoana
fizica rezidenta in Romania, cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data
organizării concursului si care urmeaza mecanica de campanie
stabilita mai sus.
Nu pot participa
la campanie angajatii Organizatorului, ai societatii AG Radio Holding S.R.L. (titularul
licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte companii
implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la
campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate
anterior.
Organizatorul isi
rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza
prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor
in cazul constatarii unor asemenea situatii.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE
Organizatorul va
calcula, retine si va vira la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din
premii, reglementat de Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile
si completarile ulterioare. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se
aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a obiectului si suma de 600 de
lei. Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale
in vigoare la momentul platii premiului, se va lua in considerare suma astfel
modificata.
Orice alte
obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile,
cad in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
Câștigătorii
campaniei vor fi anunțați pe postul de radio „Kiss FM”, în cadrul emisiunilor
în care s-a organizat fiecare ediție de concurs, urmând ca, ulterior, sa fie
îndeplinite procedurile de validare a castigatorilor. Procedura de validare a
castigatorilor Campaniei nu poate depasi 5 zile lucratoare de la data
finalizarii Concursului, urmand ca de la acest termen fiecare castigator
validat sa fie contactat conform procedurii de mai jos.
Reprezentantul
Organizatorului va contacta câștigătorul telefonic, in minimum 5 zile
lucrătoare de la data validarii castigatorului, in vederea completarii datelor
necesare pentru indeplinirea formalitatilor de punere in posesie/transmiterea
premiului. In acest sens, castigatorul va comunica organizatorului adresa de
corespondență la care doreste sa primeasca premiul castigat in cadrul
Campaniei. Transmiterea premiului de catre Organizator se va realiza in termen
de minim 5 zile lucrătoare și maxim 7 de zile lucrătoare de la data desemnării
câștigătorului. Orice discrepante intre datele de identificare (nume, prenume,
varsta si numar de telefon) furnizate initial si cele furnizate ulterior
desemnarii participantului respectiv drept castigator al unui premiu,
indreptateste descalificarea Participantul, si respectiv sa refuze acordarea
premiului.
Participantii
care castiga unul dintre premiile campaniei, nu mai au dreptul sa participe la
aceasta campanie dupa momentul desemnarii ca câștigător al premiului. In cazul
in care un participant se inscrie din nou in campanie, dupa castigarea unui
premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.
Daca in timpul
Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini
Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase
neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
Daca sunt
identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a
nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora
astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul
organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane
pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
In cazul in care
castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are
capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza
capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia
Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
Daca persoana
desemnata castigatoare a unei editii de concurs a Campaniei este din Bucuresti,
formalitatile necesare de punere in posesie se vor intocmi de catre Organizator
la sediul acestuia, prin email (dovada transmiterii emailului fiind suficienta
pentru dovedirea predarii premiului) sau prin intemediul unui serviciu de
curierat (semnarea awb-ului de catre castigator fiind suficienta pentru dovedirea
predarii premiului).
SECTIUNEA 11 PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prin participarea
la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la
Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii
datelor personale in vederea desfășurării Campaniei in bune conditii.
Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordării
premiului stabilit prin prezentul Regulament.
-Pentru
activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice
prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului
Participantilor. Organizatorul garanteaza ca prelucrarea oricaror date
personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE)
2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu
caracter personal („Regulamentul UE”).
Organizatorul vor
pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor câștigători,
le vor utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le vor transmite
către terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul
prelucrarii acestor date personale in vederea desfășurării prezentei Campanii.
Drepturile
Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu
caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul
prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu
caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal”.
SECTIUNEA 12 LITIGII
Eventualele
litigii aparute între Organizatori si participantii la campanie se vor rezolva
pe cale amiabila. In cazul in care orice participant are de semnalat un
incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune
in justitie, se va adresa Organizatorului MGSI cu o sesizare in acest sens, in
termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio
sesizare nu va mai fi luata in considerare de către Organizator. Organizatorul
va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.
In cazul in care
petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare
a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti
romane competente.
Organizatorul nu
isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale
institutiilor asupra premiilor castigate de către participanti.
Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie
fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.
Organizatorul nu
isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false
sau eronate. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, dupa intrarea in
posesia acestuia si/sau semnarea procesului verbal de primire, nu vor fi luate
in considerare de către Organizator.
Organizatorul nu
raspund pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a
actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica,
operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii,
cablu TV sau altii asemenea.
SECTIUNEA 13. INTRERUPEREA CAMPANIEI
Campania "Kiss
FM Meet&Greet Depeche Mode" va putea fi întreruptă in caz de forță
majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorului, dar nu inainte de a
anunta publicul pe site-ul www.kissfm.ro. sau pe postul de radio Kiss FM.
SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL CAMPANIEI
Regulamentul
campaniei este disponibil pe site-ul www.kissfm.ro. Participarea la aceasta
campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si
obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.
Organizatorul isi
rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in
masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia
afisarii modificarilor pe site-ul www.kissfm.ro si/sau anuntarii modificarilor
pe postul de radio Kiss FM.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al
Campaniei PROMOTIONALA "Kiss FM Meet&Greet Depeche Mode 2023"
(“Campania”)
- Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter
personal si imputernicitul
In vederea desfășurării
Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de
către:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul
Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București,
Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul București
J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în
calitate de Împuternicit al Operatorului (denumită in cele ce urmează “ Operatorul”)
prin intermediul A.G.RADIO
HOLDING S.R.L., cu sediul în Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1,
Etaj 10, Camera D, Sector 3, București, Romania, înregistrată la Oficiul
Registrului Comerțului sub nr. J40/4780/2013, având CUI 31491668, atribut
fiscal [RO], în calitate de Împuternicit al Imputernicitului 1 (denumită in
cele ce urmează “ Împuternicit”)
si
Cat Music .......
in calitate de "Sub-imputernicit"
Datele de contact
ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de către
persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165,
cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, București, Romania,
email:privacy@kissfm.ro.
2. Categorii de date cu caracter personal
procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul prin
intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului va colecta de la
participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) nume;
(ii) prenume;
(iii) număr de telefon mobil în format
național de 10 cifre;
(iv) data nașterii - va fi colectata doar
pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform
Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in
Campanie;
(v) localitatea de resedinta/domiciliu - va fi
colectata doar pentru a putea verifica daca se respecta Regulamentul (persoana fizica rezidenta in Romania);
(vi) mesajul/răspunsul transmis;
(vii) vocea participantului în momentul
transmiterii mesajului/intrării live, în cadrul emisiunii.
Suplimentar, de la câștigător, se va colecta
urmatoarele date cu caracter personal:
(i)
adresa e-mail pentru a avea o alta
alternativa de comunicare cu câștigătorii cu privire la comunicările/
formalitățile de acordare a premiului sau inmanarea a premiului;
(ii)
adresa de resedinta/domiciliu pentru formalitățile
de acordare a premiului sau inmanarea a premiului.
3. Scopul prelucrarii
Datele cu
caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de către
Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:
(i) organizarii si desfășurării Campaniei;
(ii) desemnarii
si validarii castigatorilor;
(iii)
atribuirii premiilor si indeplinirii
obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;
(iv)
protejarea intereselor legitime
(asigurarea dreptului la aparare in instanta
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi
prelucrate in temeiul interesului legitim, prin acceptarea de către persoana
vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu
caracter personal colectate in cadrul Campaniei de către Operator vor fi
dezvaluite Imputernicitului, curier (nume, prenume, nr. de telefon, email), precum
si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte
obligațiile impuse de legislația in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter
personal
Datele cu
caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate
timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu
caracter personal ale câștigătorilor, vor fi stocate de către Operator conform
prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5
(cinci) ani de la data acordării premiului.
La expirarea
perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va
sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunând
Imputernicitului obligatii similare.
Datele cu
caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de către Imputerniciti
in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in
niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea
asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura
participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice
moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza
consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a
solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de
a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a
solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la
restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a
se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad
contrariul;
(vii) dreptul la
portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de
a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii
Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi
pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere scrisa, datata,
semnata si adresata la adresele antementionate.
8. Protectia datelor cu caracter personal
apartinand minorilor
Intrucat la
Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani
la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand
persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/
Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu
varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele
de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care
un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor
date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18
ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de
prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se
obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea
asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal
apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna
imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de
securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea
datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau
ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau
accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau
prelucrate. Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu
privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator si/ sau societatile
comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii
acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de către
imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii
ca si câștigător, inmanarii si primirii premiului.
10. Modificarea politicii de prelucrare a
datelor cu caracter personale
Operatorul are
dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfășurării
Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru
protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate
si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare
va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi
adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost
încunoștințate cu privire la Regulament.
11. Alte prevederi
Datele personale
ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile
Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație
a acestor date.
Incheiat, astazi, 10.07.2023, Bucuresti.
ORGANIZATOR
MEDIA GROUP
SERVICES INTERNATIONAL S.R.L.