REGULAMENT KISS FM CAMPANIE PROMOTIONALA "AXN POLICE IN ACTION S02"

REGULAMENT KISS FM

CAMPANIE  PROMOTIONALA "AXN POLICE IN ACTION S02"


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORI

Campania „AXN POLICE IN ACTION S02” (denumita in cele ce urmeaza „Campania”) este organizata de catre Oxygen Agency S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, Strada George Constantinescu, Nr. 2-4, camera 717, etaj 7, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J/40/6775/16.05.2018, cod unic de inregistrare 39350737 în calitate de Organizator (denumită în cele ce urmează ”Organiztorul”) în colaborare cu Societatea MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitaate de Partener media.

Campania se organizeaza pe pagina facebook.com/ kissfmromania a postului de radio KISS FM, post a carui licenta este detinuta de societatea afiliată a partenerului media, respectiv Soietatea AG RADIO HOLDING SRL (“AG RADIO HOLDING”); 

Campania se va desfasura conform prezentului regulament („Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si adus la cunostinta publicului conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant, atat la sediul Organizatorului din Bucuresti, Sectorul 2, Strada George Constantinescu, Nr. 2-4, camera 717, etaj 7, cat si prin afisare pe pe pagina Facebook a postului de radio „Kiss FM”, facebook.com/ kissfmromania. 

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, respectiv de a opri sau a suspenda desfasurarea acestei Campanii, fara a fi obligat sa justifice aceste decizii si fara a fi obligat la plata de daune interese oricaror persoane, urmand ca orice fel de modificari, respectiv decizii de oprire/suspendare a desfasurarii Campaniei sa intre in vigoare numai dupa afisarea acestora pe facebook.com/kissfmromania. 


SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, pe pagina Facebook a postului de radio „Kiss FM”, facebook.com/kissfmromania.


 SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI 

Campania se va desfasura incepand cu data de 20 noiembrie 2023 si pana la data de 27 noiembrie 2023 si include un concurs cu premii. Concursul Campaniei are loc in intervalul 20 noiembrie  2023 ora 14:00 – 24 noiembrie 2023, ora 23.59.


 SECTIUNEA 4. MARCILE SI PRODUSELE PARTICIPANTE

In aceasta campanie sunt incluse urmatoarele marci: AXN, Kiss FM.


SECTIUNEA 5. INSCRIEREA LA CAMPANIE

In vederea participării la Campanie, participanților nu le vor fi impuse in contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de catre Organizator. Cu toate acestea, participantii vor suporta cheltuielile normale pentru servicii care fac posibila participarea la Campanie, anuntarea castigatorilor, precum si servicii de Internet, telefonie, servicii radio, cheltuieli cu deplasarea la locul predarii premiu, etc.

Pentru participarea la aceasta campanie este necesara deținerea unui cont deschis pe site-ul www.facebook.com și înscrierea la concurs pe pagina facebook.com/kissfmromania, raspunzand la postarea conținând întrebarea aferentă concursului. 

Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfuncționalități ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.

Prin inscrierea la Concursul Campaniei, participantii confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului si isi exprima acordul in privinta acceptarii regulilor si conditiilor ce le sunt aplicabile, participarea la concursul Campaniei implicand obligativitatea respectarii integrale a prevederilor prezentului Regulament.

Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.


SECTIUNEA 6. MODUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI

Concursul de va desfășura în perioada 20 noiembrie  2023 ora 14:00 – 24 noiembrie 2023, ora 23.59, pe pagina Facebook a postului de radio Kiss FM facebook.com/kissfmromania.


Fanii postului de radio Kiss FM si implicit ai paginii de Facebook a postului de radio sunt indemnati sa se inscrie la concurs prin inscrierea unui raspuns la intrebarea din postarea concursului respectând tematica Campaniei. Din totalul mesajelor transmise de participanți la postarea concursului pe pagina Facebook a postului de radio Kiss FM facebook.com/kissfmromania vor fi selectate în ordine 10 (zece) cele mai creative/originale raspunsuri/ mesaje pentru a fi premiate.

Criteriile de jurizare: 

a. Respectarea cerintei postarii

 b. Respectarea regulamentului campaniei

 c. Originalitate - Se puncteaza acele comentarii care inspira originalitate, fiind cat mai diferite fata de comentariile celorlalti participanti. 

d. Creativitate - Se puncteaza răspunsurile și fotografiile cele mai creative;

Câștigătorii vor fi desemnați de către Dj-ii Kiss Fm, decizia lor fiind finala. 


Participantul declară și garantează că este autorul răspunsului încărcat/transmis/înscris în concurs. Participantul acordă organizatorului dreptul de a folosi răspunsul postat în concurs pe site-ul www.KissFM.ro, inclusiv pe paginile de social media (Facebook, Instagram) ale posturilui de radio, pe toata perioada de derulare a concursului în vederea promovării campaniei, dar și ulterior cu referire la Campania derulată.

Participanții la Campanie înţeleg si acceptă faptul că publicarea mesajelor transmise pe pagina de Facebook Kiss FM reprezintă o condiție esențială a participării la acest concurs si nu pot pretinde niciun beneficiu material pentru simpla publicare. Prin înscriere, participanții accepta faptul ca toate mesajele inscrise in concurs pot fi facute publice pe pagina de internet kissfm.ro, pe pagina de facebook a postului de radio Kiss FM, pe pagina de Instagram kissfmromania sau citate pe postul de radio Kiss FM.  

Nu este permisă înscrierea mesajelor obscene sau indecente ori imorale (inclusiv si nelimitandu-se la referiri la nuditate, pornografie sau vulgaritate). Mesajele nu trebuie să fie contrare bunelor moravuri, nu trebuie să conțină detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri jignitoare pentru persoane de o anumita rasa, apartianand unei anumite minoritati/entitati, religie, orientare sexuala, convingere politica sau grup socio-economic, nu trebuie sa incite la violenta, discriminare si ura sau sa contina amenintari. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modera si anula orice inscriere asupra careia planeaza suspiciuni de nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial sau pe care acesta nu le considera potrivite/ decente.


Mesajele / Raspunsurile care contin un limbaj tendentios sau vulgar nu vor fi luate in considerare, mesajele fiind inlaturate si participantul descalificat. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea privind continutul raspunsurilor, sau pentru raspunsuri care cad sub incidenta drepturilor de autor, raspunderea revenind in totalitate participantului la Campanie.

Un participant poate castiga un singur premiu, o singura data pe toata perioada desfasurarii Campaniei. Daca se constata ca un participant declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior, ramane valabil doar primul premiu castigat. Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida castigatorul daca se constata ca a mai castigat o data in cadrul Campaniei. 

In cazul in care premiul nu va fi acordat, va ramane in posesia Organizatorului. 

Organizatorul va verifica prin mijloace proprii corectitudinea participantilor si ii va descalifica pe cei a caror activitate in cadrul campaniei va fi considerata drept frauda.

NOTA:

Participantul accepta, prin prezentul Regulament, faptul ca Organizatorul nu este obligat sa-si justifice decizia in momentul in care acestia considera ca respectivul participant a folosit metode frauduloase. Astfel, orice tentativa de fraudare atrage dupa sine eliminarea din campanie a participantului in cauza. Orice concurent poate fi eliminat din concurs in baza suspiciunii de frauda.


SECTIUNEA 7. PREMIILE OFERITE

Pe parcursul derularii Campaniei se va acorda 10 de premii, astfel:

Premiul 1 - Un televizor Samsung Smart TV, cu o diagonală de 125 cm în valoare de 2975 lei.

Premiul 2 – O pereche de căști Beats In Ear în valoare de 1428 lei.

Un număr de 8 (opt) premii 8 premii constând într-un pachet care include 2 (două) tricouri personalizate și 2 (două) șepci personalizate în valoare de 318,25 lei.

Valoarea totală a premiilor este de 6949 lei.

Din momentul in care premiile oferite in cadrul Campaniei nu se mai afla in posesia Organizatorului, respectiv din momentul incheierii procesului verbal dintre Organizator si castigator, toate riscurile legate de acestea se transfera la castigator.

Premiul va fi acordat castigatorului cu conditia ca acesta sa nu fie descalificat ca urmare a nerespectarii prezentului regulament.

Nu este permisă, în nicio situaţie, cedarea premiului câştigat către unul sau mai mulţi terţi sau acordarea contravalorii premiului in bani si nici nu se poate cere modificarea parametrilor sau a  caracteristicilor sau a optiunilor premiilor.

Organizatorul isi rezerva dreptul de adauga la concursurile Campaniei si alte premii in afara de cele enuntate mai sus.


SECTIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE

La campanie poate participa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18  ani pana la data inscrierii in vederea participarii la campanie.

Nu pot participa la Campanie angajatii Organizatorului, ai partenerului media, ai societatii A.G. Radio Holding SRL (titularul licentei de emisie a postului de radio „Kiss FM”), precum si ai celorlalte firme implicate contractual in organizarea campaniei. Nu au dreptul de a participa la campanie nici rudele de gradul I, II sau III ale persoanelor mentionate anterior.


SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

Organizatorul va calcula si va vira in numele Castigatorului la bugetul de stat impozitul aferent veniturilor din premii, conform art. 110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 

In situatia in care castigatorul va castiga un premiu a carui valoare depaseste 600 lei, castigatorul va trebui sa depuna la Organizator impozitul pentru veniturile provenite din premii, reglementat de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi virat de Organizator la bugetul de stat. Impozitul cu retinere la sursa este de 10% si se aplica asupra diferentei dintre valoarea in lei a premiului si suma de 600 de lei.  Daca suma de 600 de lei este modificata in baza dispozitiilor legale in vigoare la momentul acordarii premiului, se va lua in considerare suma astfel modificata.

Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile acordate in cadrul Campaniei, cad si raman in sarcina exclusiva a castigatorilor premilor respective.


 SECŢIUNEA 10. ANUNTAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Castigatorii campaniei vor fi anuntati printr-o postare pe pagina de Facebook a postului de radio KISS FM, la data de 27.11.2023, urmand ca, ulterior, sa se indeplineasca formalitatile de intrare in posesie a premiului. Anunțarea câștigătorilor se realizează printr-o referire la ID-ul contului de Facebook cu care participantul s-a inscris in Campanie prin raspunsul la postarea de concurs.

Prin participarea in Campanie, Participantii desemnati Castigatori isi exprima acordul de a fi contactati telefonic in vederea validarii premiului castigat.

Reprezentantul Organizatorului va contacta castigatorul prin mesageria Facebook termen  de minim 15 zile lucratoare de la data castigarii concursului campaniei.

Premiile campaniei sunt acordate dupa intocmirea formalitatilor necesare de punere in posesie care se pot realiza în termen de maxim 40 zile lucrătoare de la data comunicării tuturor datelor necesare de către paarticipanții declarați câștigători. 

Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant sau se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate. 

In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica, acesta este indreptatit sa intre in posesia Premiului numai in prezenta reprezentantului sau legal.

In cazul in care un participant se inscrie din nou in Campanie, dupa castigarea unui premiu, va fi descalificat in cazul in care va castiga din nou un premiu.


SECTIUNEA 10 PROTECTIA DATELOR PERSONALE


Prin participarea la acesta Campanie vor fi colectate date cu caracter personal de la Participantii la Campanie. Fiecare Participant înțelege necesitatea prelucrarii datelor personale in vederea desfasurarii Campaniei in bune conditii. Prelucrarea datelor se realizeaza in scopul desemnarii castigatorului si acordarii premiului stabilit prin prezentul Regulament.

 -Pentru activitati ulterioare de marketing direct / publicitate / reclama, orice prelucrare a datelor cu caracter personal se va efectua in baza consimtamantului Participantilor. Organizatorii garanteaza ca prelucrarea oricaror date personale va fi efectuata cu respectarea dispozitiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal („Regulamentul UE”).

Organizatorii vor pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor, le va utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament si le va transmite catre terti exclusiv sub obligatie de confidentialitate si doar in scopul prelucrarii acestor date personale in vederea desfasurarii prezentei Campanii. 

Drepturile Participantilor privind datele cu caracter personal, categoriile de date cu caracter personal prelucrate in baza prezentului Regulament, durata si scopul prelucrarii precum si orice alte detalii relative prelucrarii datelor cu caracter personal sunt redate in cadrul Anexei 1 ”Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal”.


SECTIUNEA 11. LITIGII

Eventualele litigii aparute între Organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila.

In cazul in care orice participant are de semnalat un incident in legatura cu desfasurarea campaniei, prealabil fata de orice actiune in justitie, se va adresa Organizatorului cu o sesizare in acest sens, in termen de maximum 30 de zile de la data incidentului. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Organizatorul va formula un raspuns la sesizarea inaintata in termen de maximum 15 zile lucratoare.

 In cazul in care petentul nu este multumit de raspunsul primit sau de modalitatea de solutionare a incidentului, are posibilitatea sa se adreseze instantelor judecatoresti romane competente.

Organizatorul nu isi vor asuma nicio raspundere cu privire la pretentiile tertilor sau ale institutiilor asupra premiilor castigate de catre participanti.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la nefunctionarea retelelor de telefonie fixa si/sau mobila sau a retelelor de Internet.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere in cazul in care ii sunt comunicate informatii false sau eronate. Premiile se vor acorda numai acelor Participanti ale caror date sunt transmise/comunicate in cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.Organizatorul nu raspunde pentru eventuale disfunctionalitati in derularea Campaniei ca urmare a actiunilor unor unor terti cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, cablu TV sau altii asemenea.


 SECTIUNEA 12. INTRERUPEREA CAMPANIEI

Campania "Castiga premii pentru copilul tau" va putea fi intrerupta in caz de forta majora sau printr-o decizie comuna a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe pagina de facebook Kiss Fm.


 SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul campaniei este disponibil pe pagina facebook.com/kissfmromania Participarea la aceasta campanie implica acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament si obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament. Prezentul regulament se completează cu prevederile generale privind premiile castigate in cadrul concursurilor KissFM afisate pe pagina facebook.com/ kissfmromania.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului Regulament in masura in care analiza privind eficacitatea campaniei o va impune, cu conditia afisarii modificarilor pe pagina facebook.com/ kissfmromania.

Modificarile/forma modificata a Regulamentului intra in vigoare, cel mai devreme, la cel mai recent dintre urmatoarele 2(doua) momente:

a) la publicarea pe site a Regulamentului modificat

b) la prima anuntare a modificarilor pe pagina facebook.com/ kissfmromania


ANEXA nr. 1 - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitul/subimputernicitii


In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre:

Oxygen Agency S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, Strada George Constantinescu, Nr. 2-4, camera 717, etaj 7, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J/40/6775/16.05.2018, cod unic de inregistrare 39350737, în calitate de Operator;

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L, cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4497/2001, cod unic de inregistrare 13869251, atribut fiscal RO, în calitate de Împuternicit;

A.G. RADIO HOLDING S.R.L., cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera D, Sector 3, Bucuresti, Romania, numar de ordine la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/4780/2013, cod unic de inregistrare 31491668, atribut fiscal RO, în calitate de Subîmputernicit.

Datele dvs cu caracter personal sunt de asemenea prelucrate de către Facebook în calitate de operator. Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal vă rugăm consultați politica Facebook de prelucrare a acestor date la https://www.facebook.com/privacy/policy/ .


Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: 

Oxygen Agency S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, Strada George Constantinescu, Nr. 2-4, camera 717, etaj 7.

MEDIA GROUP SERVICES INTERNATIONAL S.R.L., cu sediul social in Splaiul Unirii nr. 165, Cladirea TN Offices 1, Etaj 10, Camera B, Sector 3, Bucuresti, Romania, email:privacy@mgsi.ro.


2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul prin intermediul Împuternicitului și ale Subîmputernicitului, Operatorul va colecta de la participanți urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) nume de utilizator pe pagina Facebook.com;

(ii) mesajul/răspunsul înscris în concurs.

Suplimentar, în cazul câștigătorilor, operatorul va colecta de la câștigători urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i) nume

(ii) prenume;

(iii) data nasterii si localitatea de resedință/domiciliu;

(iv) codul numeric personal;

(v) numar de telefon mobil in format national de 10 cifre;

(vi) adresa postala pentru livrarea premiilor.

Data nasterii si localitatea vor fi colectate doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor si rezidenta este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie si rezident in Romania. 

Adresa postala va fi solicitata doar pentru livrarea premiilor si doar participantilor castigatori.

Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale in vigoare.


3. Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului si Subimputernicitului, in vederea:

(i) organizarii si desfasurarii Campaniei;

(ii) desemnarii si validarii castigatorilor;

(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului;

(iv) protejarii intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta)

4. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitilor, curierului in vederea livrarii premiului castigatorilor, precum si autorităților, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația in vigoare. 

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc;

Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data acordarii premiului. 

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand imputernicitilor obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Operator si Imputerniciti/subîmputerniciți in termen de 60 de zile de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, cu exceptia situatiei in care au optat pentru primirea de alte informatii din partea Imputernicitului/operatorului cum ar fi newsletter, marketing, etc, pana la momentul distrugerii acestora.

7. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal 

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor sub 18 ani

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minimum 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, cu excepția cazului în care un particpant major înscrie în concurs o fotografie conținând imaginea unui minor, caz în care prelucrarea vizează imaginea în cauză, fără alte referiri la minori. In situatia in care Operatorul / Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 16 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 16 ani, Operatorul / Imputernicitul va sterge distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare. 

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre imputerniciti, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.  


11. Alte prevederi 

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulație a acestor date.


Prezentul Regulament s-a redactat si emis in data de 20 noiembrie 2023.

Organizator

Oxygen Agency S.R.L